Şimdi Ara

Sony Bravia 2020 XH9096 (X900H) [ANA KONU] (366. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16.857
Cevap
240
Favori
797.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
66 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 364365366367368
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • luzumsuzdur L kullanıcısına yanıt
    Hocam sıkıntı büyük gibi gözüküyor. Tv iyice bozulmadan baktırsanız iyi olur
  • Arkadaşlar bir sorum olacak.


    Netflixde odaklanıp diz izlerken sahneden diğer sahnelere geçerken ses seviyesinde çok sıkıntılar yaşıyorum. sakin bir sahnede konuşmayı duymak için 17-18. kademelere çıkarıyorum sonrasında akıcı aksiyonlu sahneler geldiğinde tv aynı ses düzeyinde aşırı yüksek kalıyor seviyesi ve tekrar 14-15 lere kısmak zorunda kalıyorum.


    acaba farkında olmadan fazladan bi özellik mi açtımda bi kısıp bir açmak zorunda kalıyorum.


    sizlerde durum nasıl

  • game83 G kullanıcısına yanıt
    2.3. Port
  • a_r_k A kullanıcısına yanıt
    Hocam bende ip çakışması sorunu yaşadım. Her cihaza statik ip atadım. Sorun düzeldi.
  • Ekstra bir açıklama yapmak isterim, IP çakışmasında hız düşmesi değil internete bağlanma sorunu yaşarsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freedom77 -- 3 Ocak 2021; 23:58:33 >
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt
    Biliyorum. Ben kendi yaşadığım sıkıntıyı belirttim.
  • 😂😂😂
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt
    Sabitlemenin herhangi bir sorunu olur mu? Ben modemin dandikliğine bağlıyorum bu sorunu? Yeni modem almayı düşünüyorum bu olaydan sonra.
  • Olmaz hocam, çok doğru yapmışsınız. Günümüzde aynı anda çok fazla cihaz modeme bağlanıyor. Bir de ip kiralama nedeniyle bu bilgiyi modemde tutuyor. Uzun süre açık modemde işler karışmaya başlıyor. IP sabitleyince cihazlar hep aynı ip ile modeme bağlanıyor ve karışıklıklar minimuma iniyor. 👍🏼
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt
    Tamam. Teşekkürler
  • Rica.
  • zafermahmut86 kullanıcısına yanıt
    AVR nizde EARC OUT varsa ediyor.
  • maviplanet kullanıcısına yanıt
    Hocam bu saçma durum sanırım netflixten yada çekilen dizi/film kaynaklı çünkü aynı sorunu bende yaşıyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maviplanet

    Arkadaşlar bir sorum olacak.


    Netflixde odaklanıp diz izlerken sahneden diğer sahnelere geçerken ses seviyesinde çok sıkıntılar yaşıyorum. sakin bir sahnede konuşmayı duymak için 17-18. kademelere çıkarıyorum sonrasında akıcı aksiyonlu sahneler geldiğinde tv aynı ses düzeyinde aşırı yüksek kalıyor seviyesi ve tekrar 14-15 lere kısmak zorunda kalıyorum.


    acaba farkında olmadan fazladan bi özellik mi açtımda bi kısıp bir açmak zorunda kalıyorum.


    sizlerde durum nasıl

    Netflixte philips model TV de mevcut aynı durum
  • maviplanet kullanıcısına yanıt

    Ses ayarlarinda sabitleme secenegi gibi birsey olacak..Her yayinda sabit ses gibi..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • luzumsuzdur L kullanıcısına yanıt
    Bir an önce değişim iste veya iade et.
  • souledge S kullanıcısına yanıt

    yani sorun netflix de..



    öyleyse ses sistemi ile netflix izlemeye kalksak sırf kulağımız şişer o zaman.

  • Merhaba bu tv tekrar 7.500 bandına düşer mi ??
  • ibrahim.42 kullanıcısına yanıt
    Orasını kimse bilemez. Eğer zaten bilseydik 8060 TL ye almaz biraz daha beklerdim

    Ben yaklaşık bir ay takip ettim.En çok cuma günleri indirim oluyor. Amazon'dan 8060 TL ye aldım 26 Aralık'ta.
  • rash.87 kullanıcısına yanıt
    Anladım teşekkürler.

    Bir şey daha soracağım 9.500 e 55Q80T almıştım iade kabul olmadı. Tuketici hakem heyetinde su an mevzu. Buyuk olasılıkla lehime sonuçlanacak. DTS ses desteği olmadığından çoğu 4k filmi izleyemedigimden iade ettim.

    Kaliteli bir media player alip Q80t ile devam mi edeyim yoksa uygun fiyata Xh9096 almak mi daha mantıklı ?

    Iki televizyonu bilen arkadaşlarin yorumunu merak ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 364365366367368
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.