Sony Bravia 2020 XH9096 (X900H) [ANA KONU] (365. sayfa)
-
-
Anladım hocam teşekkür ederim. Ama sanırım mecburen adaptörlü optik çevirici almaktan başka çare yok. Tv yi kapattıktan sonra enerji olması kötü oldu kulaklık çıkışında. Optik çıkışa da elle bile dokunsan hemen kolonlar cızırtı yapıyor. Eski tv de böyle yoktu sadece aux çıkışı vardı. Artık optik çevirici alacağım mecburen -
Olumsuz yorumlara göre bu tv’nin 85 inch olanını almaktan vazgectim yani bu tv’yi ana tv yapmayacağım ikinci tv olarak 65’inch olarak 11.500 tl ye mediadan alacagim umarim suan ki kullandigim 75xe9005’e yakin performans verir ana tv olarakta 2021 modelleri bekliyecegim bana yardimci olan araladaslara tesekkur ediyorum. -
Mediadaki 9097 olarak gorunuyor simdi dilkat ettim fark nedir? -
Fark yok, dış çerçeve rengi gri sadece. -
Pardon 9077 mis :) -
quote:
Orijinalden alıntı: mehmetalibGece gece Ata Demirer izlettiniz bana. 55xh9096 tamamen ışıksız ortamda cekilmistir fotograflar. Yukarıda Ata Demirer bahsi geçtiği için yükledim.
Ayrica küçük bir tespit yapmak isterim: ne bereketli forummus sony kullanmayan ne kadar insan varsa buraya toplanmış.
Maşallah diyelim çok güzel resimler ve siyah kalitesi bu resimleri veren Sony xh9096 serisimi eğer bu TV böyle resim veriyorsa sorun nedir niye bu kavgalar anlamadım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Arkadaşlar bir şey soracağım. TV geldiğinden beri wifi hızım çok düştü. Modem TV Tivibu ve soundbar bir arada duruyor. Acaba TV ve barın wifi dalgalarını bozma ihtimali var mıdır? Yoksa TV sürekli wifiye bağlı olduğu için mi net yavaşladı. 35 MB Superonline kullanıyorum bu arada. Ama download hızı neredeyse 5 kere düştü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: a_r_k
Arkadaşlar bir şey soracağım. TV geldiğinden beri wifi hızım çok düştü. Modem TV Tivibu ve soundbar bir arada duruyor. Acaba TV ve barın wifi dalgalarını bozma ihtimali var mıdır? Yoksa TV sürekli wifiye bağlı olduğu için mi net yavaşladı. 35 MB Superonline kullanıyorum bu arada. Ama download hızı neredeyse 5 kere düştü.TV bağlandı diye İnternet hızının düşeceğini hiç sanmıyorum. TV modeme yakın ise en sağlıklı olanı cat5 veya Cat6 kablo bağlantı yapmak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Qos’un açık olması da zaman zaman sorun yaratabiliyor. Modemden kapatıp deneyin. Bir de arkadaşın dediği gibi modem tvye yakınsa kablolu bağlayın. -
Arkadaşlar şimdi gördüm televizyonun 2021 modeli 7 ocakta tanıtılacakmış, acaba bu tvnin bizim ülkemize gelmesi ortalama hangi ayı bulur
-
Haziran - Temmuz gibi gelir diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu xh9000 series ne zaman tanıtıldı acaba onla bi kıyas yapabiliriz süre konusunda.
-
Aynı şekilde ocak ayında tanıtıldı.Haziran'da Türkiye'de satışa çıktı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kimi troller isim degistirmis profil gizlemis??? Zamanlama manidar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Sorun markalarda değil, Sony’de olsa Samsung’ta olsa olsa Bizim milletin zihniyeti kötü. Türkiye’de ki yetkili servislerde tarlasını satan bayi açabiliyor, belge desen almak kolay, sırf daha fazla kâr edecekler diye kullanıcıları mağdur ediyorlar.
Apple Türkiye’ye ilk girdiğinde telefon tamir etmiyordu bile direk değiştiriyordu, millet suistimal ettikçe adamlar önlem almaya başladı artık öyle kolay telefon değiştirmiyorlar.
Şimdi aynısını Amazon’da yaşıyoruz. Adamlar bize insan gibi muamele ediyorlar ama bizim milletimiz suistimal etmekten vazgeçmiyor, 2-3 sene sonra görün Amazon’u da yıldıracaklar.
Arada istisnalar yok değil ama. Mesela bu işi yıllardır yaptığını bildiğim (evime yakın olduğu için sürekli görüyorum) bir Sony yetkili servisine ilk seri Playstation 4’ü götürmüştüm. Herkesin bildiği üzere ilk nesiller aşırı problemliydi. Adamlar bana çok özür diliyoruz bu seri hatalıydı deyip gönül almak için Playstation’ın son serisinin hafızası daha fazla olanı verdiler. Orada benimle nasıl tatlı dille konuştular nasıl kibarlardı anlatamam.
Yine bu Sony televizyonun siparişini verdikten sonra koruma amaçlı UPS araştırıyordum. İki tane Sony yetkili servisi aradım biri tersledi kapattı çok sinirlendim. İkinci aradığım yetkili servisi belki günde iki defa 5-6 gün boyunca aradım, adam çok kibar ve o kadar yardımcı oldu ki, insanın nasıl hoşuna gidiyor tatlı dil. Telefonu yüzüm gülerek kapattım. Fırsat bulursam gidip adamla tanışmak bile isterim.
Yani uzun lafın kısası marka farketmeksizin sorun bizim insanımızda markalarda değil, insan gibi muamele görüp sorunumuz olduğunda nasıl yardım bekliyorsak, biz de kendi hayatımızda böyle davranmalıyız ve iyi niyeti suistimal etmemeliyiz.
Güler yüz, tatlı dil bulaşıcıdır. Gülün, kimseyi kırmayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maximus8282 -- 3 Ocak 2021; 20:45:1 >
-
tvyi avr ile kullanan var mı earc bağlantısı nasıl bütün sesleri passthrough edebiliyor mu?
-
Merhaba arkadaşlar son yazılım güncellemesinden memnun musunuz ne gibi farklar var?Birde bu tv de hdmi 2.1 portlar hangisi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende cihazın 75 inçlik versiyonu var cihaz bazen açılmıyor panel arızası gibi duruyor fişten çıkarıp takınca düzeliyor zaman zaman seste gidiyor fişten çıkarıp takınca oda düzeliyor.Ancak bu görüntü gelmeme işi servis tvyi duvara astıktan sonra üst vidalar tutmadı ve ayrıldılar alt vidalar tuttu duvara çarptı televizyon sorun bundan sonra başladı yazılımda sıkıntı var gibi geldi bana benim gibi tvyi açınca tvnin açılmaması gibi bir problemle karşılaşan oldumu olmadı iade edeyim tvyi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X