Şimdi Ara

Son günler ve sınav günü için tavsiyeler

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
17
Cevap
0
Favori
729
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> Son günler ve sınav günü için tavsiyeler
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    161 Mesaj
    Selamlar. İnternette ve forumda biraz aradim ama pek bir sey bulamadim. Tavsiyelerimiz varsa sinav sabahi ve sinav ani icin paylasalim, herkes yararlansin.

    - Son gunlere dogru tempo dusurmeyi hedefliyorum. Mesela son 3-4 gun felan gunde 1 deneme ve biraz konu tekrari yeterli sanirim.

    - Uyku duzeni cok onemli. Artik yavas yavas sabah 7-8 gibi kalkmaya baslamak lazim eger evdeysek

    - sinav sabahi egzantirik seyler yememek lazim pekmez, kuru uzum, okunmus pirinc gibi. Midemizi bozmak o gün isteyecegimiz son sey olacaktir. Hafif bir kahvalti, birkac bardak cay iyidir enerjimizi alip uykumuzu acmak icin. Eger cok uyku bastirirse sekersiz kahve iyi gelebilir.

    - son gece zaten kimseyi uyku tutmayacak merak etmeyin. O yuzden sinavdan 2 gun once az uyuyup sinav gecesi erken yatip erken kalkmak mantikli gibi geldi bana.

    -ikinci girisim oldugu icin sinava sinav yerim yurume mesafesinde olursa sabah yuruyerek gitmeyi dusunuyorum sinava. Zaten havalar da iyice isinir o zamana kadar. Annem babam olunca hem rahat olamiyorum hem de onlardaki heyecan beni de etkiliyor. Ayrica biraz yuruyup acilmak ve temiz hava almak iyidir.

    - bu arada sinava girecegimiz yeri giris yerleri belli olur olmaz gormekte fayda var. Son gunlere birakmayalim okula almayabilirler. Eger siramiz/masamiz kiriksa caktirmadan degistirelim. Nerey oturacaginizi az cok tahmin edersiniz zaten

    - sinava esofman alti ve sweatshirt tarzi seylerle gitmeyi dusunuyoum. Keten pantolon da olabilir. Kimseye nsil gorundugunuz umrunuzda olmasin, kimsenin size bakacak hali de olmayacak zaten o sabah

    - su onemli. agzimizin cok kuruyacak sinavdan once. yaniniza su alin mutlaka. İcmeseniz bike şiseyle oynarsiniz sakinlestirir biraz. Bu arada tuvalet dengemizi de iyi ayarlamak lazim. Bi evden cikarken bi de sinav baslamadan girmeyi dusunuyorum. Sinavdan 15 20 dk once su icmeyi birakmakta fayda var sinav sonuna dogru mesaneniz patlamasin :D zaten adrenalinin de etkisiyle bir sey icmeseniz bile bi teneke işersiniz sinavdan sonra cok afedersiniz.

    - Sinavdan once sunu da soyleyebilirim. Kalemleri çift tarafli acarsak sinavda kalem tiraslamayla ugrasmayiz. Bu sayede 4 tane kalemimiz olmus gibi olur :) Eger tahta kalem kullanmaya baslamadiysaniz henuz bir an once baslayin derim. Benim gibi kalem cevirme aliskanliginiz varsa eliniz alisir

    - cogu kisi de soyler bunu. Sekerleri yemeyin arkadaslar. Hem tadi bir seye benzemiyor hem de su icmenize dolayisi ile tuvaletinizin gelmesine sebep olur.

    - Cok garip bir sekilde 2015 lys mat sinavinda sinif arkadasim arka siramda oturuyordu. Baya sohbet ettik sinavdan once pek heyecan kalmamisti. Tanimasaniz bile onunuzdeki arkanizdaki kisilerle muhabbet acmaktan cekinmeyin. Merhaba nasilsin demekten kimseye zarar gelmez sanirim hem sizin hem onun heyecaninin gecmesine faydasi olur.

    - Sinav heyecaniyla gereksiz hareketlere girmeye gerek yok dostlar. Mesela turkce mat fen sos diye cozuyorsak denemelerde gercek sinavda da oyle yapalim. Ters tepenlere bizzat sahit oldum :)

    - osym kagidindaki fotografa benzemeye de dikkat edelim. Mesela orada tuysuzsek sinava isid militani gibi gitmeyelim. Hem polis abiler hem de gozetmen hocalarimiz zor durumda kalmasin.

    - Son olarak, eger Allah a inaniyorsak maneviyati elden birakmayalim. Bol bol dua ve tevekkul edelim.


    Benim soyleyeceklerim bu kadardi. Aklima gelirse eklerim tekrar. Siz de lutfen tavsiylerinizi paylasmaktan cekinmeyin. Herkese hayirli forumlar.



    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1286 Mesaj
    Sınav anında konsantre olabileyim yeter diğerleri boş



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2434 Mesaj
    ya neymis sanki gidip deneme cozer gibi cozeceksiniz iste kasmayın
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    481 Mesaj
    oha max 20 yasindasin ve keten pantolon mu giyosun gercekten. NEDEN?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    161 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ekmekarasi

    oha max 20 yasindasin ve keten pantolon mu giyosun gercekten. NEDEN?

    Cunku kottan daha rahat. Makata yapismiyo afedersin kot gibi ve hareket kabiliyetin daha fazla



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1652 Mesaj

    tayt giy o zaman
    |
    |
    H4m24 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    161 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: katusha_

    tayt giy o zaman

    Peki



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1081 Mesaj
    Beyler sinavi olağanüstü gorurseniz vucudunuz da ona göre tepki verir, heyecan stres basar. Ancak normal girdigin bir sınav gibi davranırsan ve o gözle bakarsan gayet normal yaptigin gibi yaparsin ve buyuk ihtimal tahminin de üstünde bi siralama elde edersin . Özetle ilk arkadaşın dediği gibi fazla kasmayin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İŞİMİZ VAKTİMİZDEN ÇOK !
  • Teğmen
    161 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mamixz

    Beyler sinavi olağanüstü gorurseniz vucudunuz da ona göre tepki verir, heyecan stres basar. Ancak normal girdigin bir sınav gibi davranırsan ve o gözle bakarsan gayet normal yaptigin gibi yaparsin ve buyuk ihtimal tahminin de üstünde bi siralama elde edersin . Özetle ilk arkadaşın dediği gibi fazla kasmayin

    Yav samki ehliyet sinavina girioz. Girin cikin nedir abi? Belki hayatimin 50 yilini etkileyecek bir sinav bu, ne demek heyecan yapmayin. Heyecan yapmayanlar geliyo forumda klup aciyo seneye birakanlar diye ygs den sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CF1E67A65 -- 24 Şubat 2017; 22:57:17 >
    _____________________________




  • Teğmen
    161 Mesaj
    Yav sanki bi de 20 şınav cekin 30 barfiks asilin diyoz. Sabah erken kalkin agir yemeyin dedim nevar bunda kasmak mi oluyo bu?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1270 Mesaj
    ben buranın yerlisi miyim kardeşim ? o zaman benim buranın yerlisi gibi muamele görmem gerekiyo ya! yok bunun toprağını aliyim yok bunu şey yapiyim benden boncuk al ateş suyu ver sahte ateş suyu verdi herif ya sahte! oğlanın gözler gitti kör oldu bak… ağaçla konuşuyo nehirle konuşuyo diyorlar çocuk göremiyoki kardeşim kimle konuştugunu.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    falan
  • Binbaşı
    1081 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: H4m24

    quote:

    Orijinalden alıntı: mamixz

    Beyler sinavi olağanüstü gorurseniz vucudunuz da ona göre tepki verir, heyecan stres basar. Ancak normal girdigin bir sınav gibi davranırsan ve o gözle bakarsan gayet normal yaptigin gibi yaparsin ve buyuk ihtimal tahminin de üstünde bi siralama elde edersin . Özetle ilk arkadaşın dediği gibi fazla kasmayin

    Yav samki ehliyet sinavina girioz. Girin cikin nedir abi? Belki hayatimin 50 yilini etkileyecek bir sinav bu, ne demek heyecan yapmayin. Heyecan yapmayanlar geliyo forumda klup aciyo seneye birakanlar diye ygs den sonra

    Tamam kardo sen heyecan yap



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    İŞİMİZ VAKTİMİZDEN ÇOK !




  • Yüzbaşı
    962 Mesaj
    sakın kendi kendinizi heyecanlandırmayın yok 50 yılımı etkilicek yok 1100 yılımı etkilicek ..herkes biliyor böyle olduğunu zaten ama bunu sürekli kendinize hatırlatmanın bir alemi yok.Evet çalıştığımız için doğal olarak heyecanlanmamız normal ama kendi kendimizi heyecanlandırmak boşuna stres yapmaktan saçma bir şey yok
    |
    |
    _____________________________
    mucize


    "Yıldırımlar yaratan bir ırkın ahfadıyız."
  • Yüzbaşı
    492 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    canumay


    Yahu adam ne güzel konu açmış. Herkeste bir trolluk bir lakayiklik yazmayin kardeşim bir şey beğenmiyorsaniz! Emegine saglik dostum o kadar yazmışsın.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    161 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: canumay

    Yahu adam ne güzel konu açmış. Herkeste bir trolluk bir lakayiklik yazmayin kardeşim bir şey beğenmiyorsaniz! Emegine saglik dostum o kadar yazmışsın.

    Eyv bro. Yaranamazsin boylelerine. İns faydalanan birileri olur.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2434 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: H4m24


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mentollü Kurşun

    ya neymis sanki gidip deneme cozer gibi cozeceksiniz iste kasmayın

    İnsaallah elin ayagin birbirine dolanir da sinavda baraji gecemezsin.

    Sag olasın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    Teşekkürler bilgilendirmeler için.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    SDÜ Hukuk
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
SEO
kolayoto.com
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.