Şimdi Ara

Son 10 yılda turbo benzinli olup LPG' takilabilen ve az yakan araçlar hangileri? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
2
Favori
2.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hondanın o ünitesi yağ sıkıntılarıyla gündeme gelmişti hocam. Hatta forumda konusuda vardı, @JNG90 hocamın açtığı, linkini bulamadım kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daswagen -- 23 Kasım 2022; 23:25:58 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    artık yalan soylemekten dogru soylemeyı unutmussun :D

  • Carsever kullanıcısına yanıt

    o zmn megane 1,3 tce ye lpg takılsa oda dusterın 1 litre altını fln anca yakar sanırım dahada dusmez

  • renault 0.9 ve 1.0 TCe motor

    Fiat 1.4 T-jet motor

    Opel 1.4 140 hp j kasalarda mevcut motor


    bu motorlar sıralı sistem takılabilecek şekilde üretilen indirect enjeksiyona sahip motorlar. ekonomik ve sorunsuz olan kısaca.


    1.0 -1.4 TSİ, 1.33 TCe veya hyundai olsun mevcut Psa grubu 1.2 ve 1.6 turbo benzinli motorlar ve bunun benzeri diğer markalarda yer alan tüm turbo benzinli motorlar direct enjeksiyona sahip olduğu için karma veya sıvı sistem lpg takılabilir ve bunların maliyeti 20-40 bin tl seviyelerinde . Özellikle karma sistemler motora çok fazla müdahil olup ciddi benzin tüketimi olduğu için önerilmiyor. .

  • vetenes kullanıcısına yanıt

    sagolun hocam pekı tsilarda tasarruf fazla olmuyor o nednele onu elıyorum bırde lpg sıstem malıyetıde pahalı olnalrda. Renault tce için lpg 20 bın tl fıyatlara takılabılırmı

  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Honda yağ yakıt yazınca çıkar hocam. Zaten Civic ten uzak durmaya başladı herkes, atmosferik City ler iyi satıyor Civic in motoru da çok saçma. LPG li motor hem gitmiyor hem çok yakıyor.


    8 litre Lpg 2 litre benzin yakıyormuş saçmalık...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düz LPG olan TSi motorlar az yakar.


    Hiç benzin tüketmezsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlışınızı düzelteyim Renault'un 1.3 TCe Motorları tek noktadan enjeksiyonlu olduğu için LPG Kitleri hem çok pahalı hem de tasarruf miktarı düşük o yüzden tercih edilecek bir şey değil. Ama 0.9 ve 1.0 TCe Motorları çok noktadan enjeksiyonlu olduğu için, LPG ye tam uyumlu ve bu yüzden en ucuz LPG kiti bile takılabiliyor, ve tercih ediliyor.

  • hearthland kullanıcısına yanıt

    LPG li alacaksan City Exclusive al Civic e bulaşma.


    Motorun verileri aptalca zaten.


    1.5 turbo yapmış 1.6 atmosferikten tek farkı 20 Nm.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8 litre LPG ve 2 Litre benzin mi ? Hocam ısıl verimlilik kavramını resmen göz ardı etmişler üniteyi tasarlayanlar. Yav işte tüplü mü tüplü diye piyasaya sürmüşler.

    Neyse zaten hondadan fazlasını beklemek, iyi bi mühendislik vibe’ı almak çok fazla iyimserliğe girer, şirinleri bile gösterir adama.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hyundai 1.6 atmosferik lpg kullanicsiyim. Direk enjeksiyonlu araclar yeni yeni lpg takiliyor su cok iyi bu cok güzel kismi hala belirsiz kimse 200 bin üstünü görmedi istisnalar haric direk enjeksiyonlu larda lpg ile. Manifolttan port enjeksiyonlular bu konuda 25/30senedir denen denene bir cok markanin iyi kit ve yazilimlari var ve 500/600 bin üstünü goren cok ticari var lpg li. Turbo sarti baz alirsaniz port enjeksiyonlu bir motor bakınız. Astra 1.4/renault 0.9 1.0 gibi port enjeksiyonlu lar dir. Ayirt etmek de cok basit 200nW ve üstü ise direk enjeksiyonlu dur. Henüz ustunu uretebilen port enjeksiyon lu bir marka bilmiyorum 130/170 nW arasida port enjeksiyonlu turbolar var. Aslinda 1.4/1.6 atmosferiklerle aybi torku uretiyor turbolar 2000/3000 de atmosferik ler 4300/4850 de veriyor. Beygir ve serilikte atmosferikler one geçiyor. Rampa ve yukte ara hizlanmalar ve hiz dusmemesinde ise turbolar önde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mhmmd.239 -- 26 Kasım 2022; 0:1:7 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mhmmd.239 M kullanıcısına yanıt

    "nW" neyin birimi hocam?  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 TurboJet LPG ile çok verimli çalışan ve sorunsuz bir ünite. 1.0 turbo da olsa, 1.6 Turbo da olsa şehir içi 10 litrenin bir tık altında ya da üstünde gezeceksiniz. Böyle bir durumda piyasada uzun yıllardır bulunan ve kullanıcıların memnuniyetini kazanmış bir motoru satın almak çok daha mantıklı. Kısacası TuboLpg derseniz cevap kesinlikle TurboJet.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt
    Nm yi yanlis hatirlamis yanlış yazmisim kusura bakmayin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FCA: 1.4 TB Alfa Romeo Giulietta

    1.4 T-Jet Fiat Bravo,Egea ve Lancia Delta


    GM: 1.4 T Opel Asta J,İnsignia A,Mokka,Meriva,Zafira ve Chevrolet Cruze


    Hyundai: 1.6 T-Gdi İ30


    Renault Nissan Mitsubishi Alliance. : Renault Clio,Symbol 0.9 TCe ve 1.0 TCe,Taliant 1.0 TCe 10 yıl şart değilse 1.4 TCe Megane


    Nissan Micra 1.0


    Mitsubishi: Yeni Colt 1.0(muhtemelen)

  • daswagen kullanıcısına yanıt

    1.6 atmosferik daha iyiydi valla hocam 1.5 lpg den.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt

    bunlardan en az yakanı colt ve tce motrlar sanırım

  • hearthland kullanıcısına yanıt

    Hicbir sıkıntı yok

    Soru sorduğun şahısların hondayla karin ağrısı var. Mesele o.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hearthland kullanıcısına yanıt

    hahah ne sorun olacak dunyanın en saglam motorları hondalarda .. Adamın ustası bozup para alıyordur dolandırıp yoksa bozulmazkı motor

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.