< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Sompo Sigorta ve Dolu Hasarı Mağduriyeti (4. sayfa)
-
-
bu sompo sigorta beni de mağdur etmişti. Evimde elektrik arızası meydana geldi ve çoğu elektronik aletim hasar gördü. 2000tl'ye kadar karşılarız dediler. Tamam dedik. daha sonra hesaba 1600tl yatırdılar. Nedenini sorduk kdv kesintisi dediler. Faturaları yollayın, eksik tutarı yatıralım dendi. Faturaları cebimden 30 tl kargo ücreti verdim kendilerine yolladım ama eksik tutarı tarafıma yatırmadılar. Saçma sapan cevaplar verdiler. Kendilerinden uzak durmanızı tavsiye ederim.
-
Bütün pisliği yapan eksperler. Eksper sigorta şirketi ile ortak çalışıyor. Seni yönlendiriyor zorluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun.
İyi sigorta şirketi yoktur. İyi sigortacı vardır. @spacewolf , forumun kaskocusu Aybars hoca bu tür konularda çözüm sağlıyor sağolsun.
-
2017’de bu dolu olayı yaşandığında tabi firmaların böyle bir kısıtlaması yoktu. Benim aracım Doğuş Oto’da yapılmıştı ve cebimden kuruş harcamadım. Bu olaylar sık olmaya başlayınca onlar da buna bir kısıtlama getirmişler muhtemelen. Öyle yada böyle dışarıda en uyduruk yere bile yaptırsan o paraya yaptırman mümkün değil. Bu poliçelere daha çok dikkat etmek lazım. Dolu hayatımız bir parçası oldu ve araba fiyatları çok pahalı aynı zamanda ekonomi kötü olduğu için cepten çıkan her kuruş insanın canını sıkıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sigorta tahkim kurulu na gitmeyin direk mahkemeye verin sigorta tahkim danışıklı dövüştür başımdan geçeni anlatsam çok uzun süreç hele sompo japan dinlen dinlen kaç.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Acenteniz bu süreçte size destek olmadı mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yarımdı oldular elbette. Dosya açılır açılmaz 2 gün opsiyonlu ikame aracım hemen geldi. Geçen süre zarfında dosyamda bir ilerleme olmayınca ikame sürecim uzatıldı. Bir çok sefer sigorta şirketi ile temasa geçtiler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 11 Ekim 2020; 10:29:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Acenteniz bireysel bir acente mi yoksa sigortam.net vb bir şirket mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cebinizden yaptırın. Faturanızı alın. Daha sonra tanzim için başvurun ödemezlerse ver elini dava, avukat bu dosyaya atlar yeminle
-
Çok şükür başıma bir şey gelmeden şu sigorta şirketinden kurtuldum. Şu an kaskomu Türkiye Sigorta'dan yaptırdım hem teminat bedelleri yüksek hem de güçlü bir şirket. Umarım sıkıntı yaşamam. :)
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bence devlet sigorta poliçelerine bir standart getirmeli fiyat verirken tüm şirketler birlik oluyor ama poliçede standart hizmet olmuyor niyeyse hep vatandaşın cebi yaniyor
Poliçede bazı durumlar sabit olacak ki vatandaş da haklarını bilsin ve savunsun
Bir konu daha var ki birkaç kişi daha değinmiş sigortaların atadığı eksper mevzusu benim bildiğim eksper tarafsız olarak gelip hasari belirler ama maalesef öyle değil de sigortaların maaşlı elemanı gibi çalışıyorlar sigorta yerine pazarlık edip tamir için fiyat belirliyorlar
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
sırf bunlara guvenmedıgım ıcın bıraz fazla odeyerek anadoludan yaptırmıstım sigortayı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu sampo japon sigorta ile akrabam davalık oldu. Garip bi firma uzak dururum.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Kardeşim her seyi devlete karıştırmayın. Bırakın artık şu komunizm kafasını. Liberalizm güzel uygulansa, hukuk olsa bak bakalım firmalar böyle davranabiliyor mu? Bıktık arkadaş bu devlet bize baksın kafasından. Bir ise devlet bulaşırsa o işte yeni vergiler yeni memurlar gelir unutma. Okuyun biraz araştırın ilerleyin artik.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
olur mu ya kasko şişirmesi ne o zaman?
bunu da düşünen olur umarım
-
sampo kadar rezil bir şirket yok kesinlikle yaptırmam birdaha mini onarımı bile karşılamıyorlar zorluk çıkarıyorlar
-
2 yıldır kaskomu sigortacımın tavsiyesi ile sompodan yapırıyorum. Şükür şu zamana kadar ihtiyacım olmadı fakat ihtiyaç olduğunda yaklaşım bu ise bundan sonra teklif dahi almam olur biter. Konu sahibine de bilgilendirme için teşekkür ederim. Bugün onun yerine benim de hakkım yenebilirdi.
Ülke insanı olarak insan yerine konmuyoruz yemin ederim. Birkaç yıl önce Hollandadan gelen akrabalarımın aracı bozuldu Türkiyede. Buradan taa Hollandayı aradılar çekici yarım saat olmadan geldi yer ÇANKIRI. Araç Ankarada serviste 2 gün kaldı, araçta kaç kişi olduğumuzu sorup en iyi otelden rezervasyon yaptırdılar. 2 gün sonra aracı teslim alıp yola çıktığımızda yine aradılar memnun kaldınız mı, herhangi bir sorun var mı diye. E buda sigorta şirketi, sompo da. Dünyanın en büyüklerinden olabilir ama ben bana yaptığı yaklaşıma bakarım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konu yukari
Yazik kaçınci sinif insan muamelesi görüyoruz çok yazik !!!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X