Şimdi Ara

ŞOFÖR YANAN OTOBÜSÜ 200 METRE İLERİ ALDI (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
3.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • @Harun un yazdığı raporu bilen duyan ulaşan haberi olan var mı?

    @Banchi

    Piyasada çok fazla bir markadan otobüs var ama diğer markalarda o kadarda az değil.Özellikle kısa mesafelerde kullanılan firmalarda diğer marka otobüsleri daha fazla var ki kısa mesafeciler bakımları daha çok aksatırlar.Ama yananlar hep aynı markadan,bu işte terslik yok mu sencede? Hadi onu geçtim kamyon,tırcılar 10 numara yağı en fazla kullananlar,bu yağ otobüsleri yakıyorda kamyonları niye yakmıyor motorları hemen hemen aynı olan firmada dahi?
  • Bence önce bir araştırın bakalım şehirler arası yolcu taşıyan bu otobüslerin % kaç'ı Mercedes , ondan sonra bu tür haberlerin mercedes'te çıkma oranına bir bakın...Sizin yaptıgınız hesaba göre en sorunsuz otobüs güleryüz kobra oluyor ozaman , sanırım en az problem çıkaran otobüs o nede olsa değilmi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun
    he fail kardeşim fail. o ucaklarda super yanıcı ucak benzini var ve alev alan ucakların bır coguda motorlarından alev almıs.


    önce bir düzeltme :

    uçak yakıtı, halk ağzında "gazyağı" denen, keratindir ve süper yanıcı filan değildir. tam tersine, mazottan bile daha zor yanan, düşük rafinasyonlu br yakıttır. kolay alev almaz ama alev aldı mı da kolay kolay sönmez.


    sonrasında da konuyla ilgili soru :

    herkes otosülere 10 numara yağkonulduğundan bahsetmiş. tamam da arkadaş, özellikle bu euro4 motorlarda eurodizel haricinde, kalitesi düşük kırsal motorin ile bile tıkanabilen partikül filtreleri yok muydu? kırsal motorinin bile tıkadığı filtreyi 10 numara yağ nasıl oluyor da geçiyor?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.