Şimdi Ara

SnowRunner Türkçe Yama v20 [Rapid Çeviri] (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
8
Favori
21.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 45
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 40
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 gün 8 saat 4 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 15
  • Favoriye Eklediklerim 9
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GodVader (40 mesaj) Korvo. (5 mesaj) AhmetReşat (5 mesaj) tropeus77 (4 mesaj) Jetstream Sam (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (96 mesaj) Mobil (7 mesaj) Uygulama (5 mesaj) (2 mesaj)
  • @
19 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arif222

    al sana tool cevir bakalım :))


    https://zenhax.com/viewtopic.php?t=13566


    yanlız boşuna uğraşma istersen ücretsizi var zaten forumda araştır :)


    Kötüler için yaşasın cehennem



    Alıntıları Göster

    Eyvallah kardeşim tam çevirecektim senin Türkçe yamanı buldum. Şaka şaka ben anlamam çeviriden zaten ama arkadaşın parayla satması çok komiğime gidiyor. Birde ücretsiz yama neden ön plana çıkmamış da ücretli yama üst sıralarda onu anlamış değilim ? Birde destek yazması daha da komik aynı okul aile birliği gibi destek ama zorunlu.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakantekins -- 23 Eylül 2020; 7:27:55 >




  • Elinize sağlık, zaman ayırıp Türkçe yama için harcanan emek için teşekkürler,

  • Link vermeyeyim ama güncel sürüme uygun yama buldum ve çevirisi oldukça kötüydü. Translate çevrilmiş gibi ve bu tür oyuna aşina olmayan biri çevirmiş.  

  • elinize sağlık

  • Reiskonen kullanıcısına yanıt

    kullanıcının adı scarface mi

  • Çevirmenin kim olduğu yazmıyor ama onun olduğunu sanmıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yama 9.0'a güncellendi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: GodVader

    Yama 9.0'a güncellendi.

    Elinize sağlık, bu ne hız :)

  • Yama v10.1'e güncellendi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GodVader -- 21 Kasım 2020; 1:30:35 >
  • discord sucunuza geldim. ilgilenen kimse yok. sanki zoraki satılıyor gibi bi durum var. ben bir ceviri almak için patreon sitesine uye olucam ve kart bilgilerimi giricem öylemi? gönderin ibanınızı paranızı vereyim hocam. niye kredi kartı bilgilerimi 3. şahıs firmaya bildiriyim.satış sisteminizi değiştirmeniz gerek.

  • Yama çalışıyor mu???? Versiyon 11 geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyuna bir süre ara vermiştim güncel yamayı nasıl temin edebilirim ? Mail geliyordu ama bu sefer gelmemiş sanırım..

  • İndirme linki nerede bulamadım? Ücretli falan denmiş ancak bu bir olur iki olur sonra her çeviri paralıya döner. Oyunlar zaten pahalı, sistemler pahalı. Gönüllü olarak çok oyunun çevirisi yapılıyor onlara teşekkür ediyorum. İsteğe bağlı ücret gönderimi daha uygun seçenek bence. Aksi halde her çeviri yapan para ister. Bazı şeyler gönüllü olur. Emeğe tabi saygımız var yanlış ayıkılmasın ama RDR gibi Fallout gibi yoğun diyalog oyunlarını gönüllü çeviren o güzelim insanlara ayıp olur bir meni çevirisi yapıp para istemek. Oyunun diyaloğu yok zaten pek bir emek olduğunu düşünmüyorum.


    Ayrıca İngilizce bilip siz de öğrenin demek hoş değil. Herkes öğrenmek zorunda değil malum eğitim sistemimiz bize bunu aşılayamıyor. Yaşı küçük kardeşlerimiz de oynamak istiyor

  • @BlackLead yama aynı gün v11.'e güncellendi

    @s!y@h Discorddan bana ulaşırsanız sorununuzu çözeriz





    @ZOFKA Diyalog yokmuş, olsa ne olacak çeviremeyecek miyiz sanıyorsun? Emek olduğunu düşünmüyorsanız lütfen bize para vermeyin. Piyasada başka çeviriler var onları kullanın. Sizin bu mesajınızdan sonra yamayı bedava yapıp bizlere bu zamana kadar destek olmuş kişileri mağdur etmeyeceğiz.


    Yaşı küçük kardeşlerimiz zaten İngilizce öğreniyor. Zamanımız yok demek gibi bir mazeretleri de yok, öğrenciler. İşleri öğrenmek. Çalışsınlar, öğrensinler. Bu matematik gibi bir şey değil. Hatta matematiği de belli bir yere kadar mutlaka bilmen lazım. Globalleşmenin hat safhada olduğu 2020 yılında herkesin İngilizce öğrenmesi lazım çünkü global dil İngilizce. Tekrar söylüyorum gidin İngilizce öğrenin, ulan İngilizce öğretmeniyim ben demeyeceğim de kim diyecek bunu. Kamyon oyunu oynamak için öğrenmiyorsunuz İngilizceyi. Sanki kötü bir şey söylemişim gibi burada laf söylüyorsunuz.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: GodVader

    @BlackLead yama aynı gün v11.'e güncellendi

    @s!y@h Discorddan bana ulaşırsanız sorununuzu çözeriz





    @ZOFKA Diyalog yokmuş, olsa ne olacak çeviremeyecek miyiz sanıyorsun? Emek olduğunu düşünmüyorsanız lütfen bize para vermeyin. Piyasada başka çeviriler var onları kullanın. Sizin bu mesajınızdan sonra yamayı bedava yapıp bizlere bu zamana kadar destek olmuş kişileri mağdur etmeyeceğiz.


    Yaşı küçük kardeşlerimiz zaten İngilizce öğreniyor. Zamanımız yok demek gibi bir mazeretleri de yok, öğrenciler. İşleri öğrenmek. Çalışsınlar, öğrensinler. Bu matematik gibi bir şey değil. Hatta matematiği de belli bir yere kadar mutlaka bilmen lazım. Globalleşmenin hat safhada olduğu 2020 yılında herkesin İngilizce öğrenmesi lazım çünkü global dil İngilizce. Tekrar söylüyorum gidin İngilizce öğrenin, ulan İngilizce öğretmeniyim ben demeyeceğim de kim diyecek bunu. Kamyon oyunu oynamak için öğrenmiyorsunuz İngilizceyi. Sanki kötü bir şey söylemişim gibi burada laf söylüyorsunuz.

    Polemiğe girmenize gerek yok. U-Crew'in yaptığı gibi projeni bitir fiyat belirt ve piyasaya sür. Kimseye silah zoruyla satın alın diye dayatmıyorsun ya sonuçta kimsenin de size bedavaya dağıtın deme hakkı yok. Bu kadar basit. Arada güncelleme olursa bilgilendirme yapın yeterli.





  • GodVader kullanıcısına yanıt

    reisim oyun 12.0 olarak çıktı şuanda açık betada ama hala kullananlar var tr yamayı ne zaman güncelleyeceksiniz acaba

  • Yamanın güncel sürümü 12.1

  • Yamanın güncel sürümü 12.2




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GodVader -- 19 Mart 2021; 21:54:44 >
  • GodVader kullanıcısına yanıt

    hocam linkini nerden bulabiliriz

  • veli4256 v kullanıcısına yanıt
    Link konuda var, yine de mağdur olmamak için discord sunucumuza gelip duyuruları okumalısınız

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.