Şimdi Ara

Skyrim öyle çok da müthiş falan değil (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
1
Favori
8.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ingilizce konusunda kesinlikle katılıyorum. benim de ingilizcem yetmedi açıkcası. terimler, yazışmalar, konuşmalar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gambit_Poker

    Dünya'nın en kötü fiziğine sahip oyunlardan biri nasıl bu kadar beğenilebiliyor anlamıyorum. MB ile kıyaslamıyorum ama sonuçta bu kadar sevilmesini de anlamıyorum. Zevk meselesi tabi.

    Hikaye. Kurgu. Questler.
    Serbestlik. Diyaloglardaki serbestlikten bahsetmiyorum. Open World olması, skill dizaynı oyuncuya aşırı serbestlik sağlıyor. Hem kılıç kullanıp hem büyü yapabildiğin veya büyücü bir hırsız olabildiğin, ve bir çok farklı kombinasyon yapabildiğin bir oyun. Kendi zırhını kendin yapabilmen, iksir yapabilmen eşyalarını büyüyle güçlendirebilmen.
    Etrafın yaşaması. Yani npclerin hayatının olması. İşine gidip yemeğini yapıp yemeğini yiyip uyumaları.
    Oyunu güzel yapan bunlardır.
    Bir de hikayesi ve dünyasıdır. Böyle büyük özgün ve iyi tasarlanmış bir dünyada nasıl bir oyun yaparsan yap tutar. Adamlar hikayeden kazanıyolar en çok.

    Oyun sadece, onu kesip bunu biçip şu görevi yapıp kral olmak için oynanan bir şey değildir. Kimse Witcherda şu adammı haklı bumu diye tartışmaz ama oturup sayfalarca Skyrim iç savaşını tartışabilirler. Ya da kimse Mbde böyle bir şey tartışmazki Mb hikayeye bile sahip olmayan(sanırım varsada yüzeysel) sadece oynamak için yapılmış bir oyundur. Skyrim film gibi oyundur tüm elder scrolls oyunları öyledir. Diyalogları diğer oyunlardaki gibi çat diye geçmezsin Skyrimde, en saçma adamın dediğini bile dinlersin.


    Witcher 2 nin 12 tane farklı sonu vardı.
    Yine kendi fikrim olarak söylüyorum atların uçabildiği yada öldürdüğün adamların 10 metre uçtuğu bir oyun istediği kadar iyi olsun BENİM için kötü bir oyundur. Bu grafik değil bir oynanabilirlik sorunudur.
    Yada atıyorum adamın masasının üstünde ki her şeyi al ama kasayı açma o hırsızlık oluyor, böyle bir ton mantık hatası var ve bu tarz hatalar beni çok çabuk soğuttu, sanırım 4-5 st filan oynamıştım.
    Yabancı tabiriyle ''f**k logic'' diyen bir oyun olarak görüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gambit_Poker

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gambit_Poker

    Dünya'nın en kötü fiziğine sahip oyunlardan biri nasıl bu kadar beğenilebiliyor anlamıyorum. MB ile kıyaslamıyorum ama sonuçta bu kadar sevilmesini de anlamıyorum. Zevk meselesi tabi.

    Hikaye. Kurgu. Questler.
    Serbestlik. Diyaloglardaki serbestlikten bahsetmiyorum. Open World olması, skill dizaynı oyuncuya aşırı serbestlik sağlıyor. Hem kılıç kullanıp hem büyü yapabildiğin veya büyücü bir hırsız olabildiğin, ve bir çok farklı kombinasyon yapabildiğin bir oyun. Kendi zırhını kendin yapabilmen, iksir yapabilmen eşyalarını büyüyle güçlendirebilmen.
    Etrafın yaşaması. Yani npclerin hayatının olması. İşine gidip yemeğini yapıp yemeğini yiyip uyumaları.
    Oyunu güzel yapan bunlardır.
    Bir de hikayesi ve dünyasıdır. Böyle büyük özgün ve iyi tasarlanmış bir dünyada nasıl bir oyun yaparsan yap tutar. Adamlar hikayeden kazanıyolar en çok.

    Oyun sadece, onu kesip bunu biçip şu görevi yapıp kral olmak için oynanan bir şey değildir. Kimse Witcherda şu adammı haklı bumu diye tartışmaz ama oturup sayfalarca Skyrim iç savaşını tartışabilirler. Ya da kimse Mbde böyle bir şey tartışmazki Mb hikayeye bile sahip olmayan(sanırım varsada yüzeysel) sadece oynamak için yapılmış bir oyundur. Skyrim film gibi oyundur tüm elder scrolls oyunları öyledir. Diyalogları diğer oyunlardaki gibi çat diye geçmezsin Skyrimde, en saçma adamın dediğini bile dinlersin.


    Witcher 2 nin 12 tane farklı sonu vardı.
    Yine kendi fikrim olarak söylüyorum atların uçabildiği yada öldürdüğün adamların 10 metre uçtuğu bir oyun istediği kadar iyi olsun BENİM için kötü bir oyundur. Bu grafik değil bir oynanabilirlik sorunudur.
    Yada atıyorum adamın masasının üstünde ki her şeyi al ama kasayı açma o hırsızlık oluyor, böyle bir ton mantık hatası var ve bu tarz hatalar beni çok çabuk soğuttu, sanırım 4-5 st filan oynamıştım.
    Yabancı tabiriyle ''f**k logic'' diyen bir oyun olarak görüyorum.

    Ne diyeyim herkesin zevki farklı. Ama insanlar senin gibi düşünmüyor olsa gerek ki oyunun bu kadar çok oynayanı var ve oyun bu kadar bağlıyor insanı. Şahsen Single oynanan oyunları rpg olsun fps farketmez bir kere oynar bitiririm bir daha yüzüne bakmam ama Skyrimi bitirdiğimde içimde boşluk hissettim ve oyunu oynamaya uzun bir süre devam ettim, saçma sapan koşturdum bandit avladım garip questler bulup yaptım vs.
    Senin tersine grafik benim için bir oyundaki en önemsiz şeydir ki hala Ddos oyunları oynayan ve bu oyunları şu anki rpg oyunlarının 3284932423 katı başarılı bulan bir insanım. Grafiğe bağlı hatalarda beni pek ilgilendirmiyo. Oynanabilirlik sorunu değil ne yazık ki bu. Grafik ve onla ilgili şeylerle ilgili hatalar. :D

    Bu arada masa olayını anlamadım, hırsızlık dediğin kasa açmak değildir birinin masasından tabak alırsan da hırsızlık olur. Masada yemek yerken biri önünden tabağını alıp gitse nabıyon demeyecek misin?

    Bu arada en başta da dediğim gibi Skyrim diyaloglar açısından zaten gerçek bir Rpg değil diyalog çeşitlililiği sunmuyor. Oyunun sonlarını değiştiren şeyler diyaloglardır. Skyrim böyle bir şey çok fazla sunmuyor. Demek istediğim oyunun yapısıyla ilgili. Oyunun yapısı güzel. Oyunun dinamiği oyunun içindeki yaşam güzel. Hikayesi konusu ve tarihi güzel.




  • arda_xl kullanıcısına yanıt
  • @Lokomotif Portakal

    Bu ''grafik hataları'' oynanabilirliği etkileyen türden hatalar. insanların ne düşündüğü önemli değil benim için ben beğenmediysem bence güzel değilse bitmiştir.

    http://bit. ly/11WJIXp

    Bu linkteki videoları izleyin bunlar sizi oyundan soğutmuyor ama beni soğutuyor, oyun motoru ile alakalı yani direk yapımdan glitch tarzı hatalara çok açık bir oyun.

    Bir de herkese bir not insanları zevkleri yüzünden aşağılamaya çalışmayın, bu şirketler size para ödemiyor birbirinizi kırmanız için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi John Constantine -- 30 Haziran 2013; 23:19:37 >




  • @Gambit_Poker

    Hocam beğenmeyene kimse saygısızlık etmez bi kere para ödemiyorsaygısızlık etmeyin diye bişey yok. İskeletler canlanıyor bu oyun oynanmaz diyen birini ciddiye alıcak kimse yok bu forumda. Sen demişsin oyundaki buglar vs rahatsız ediyor anlayışla karşılarız. Kaldıki bugsuz oyun yok. Her oyunda illaki sorunlar buglar oluşur. Helede Skyrim gibi geniş içerikli bir oyunda hiç bir hatanın olmaması gerçekten mucize olur. Birde bu tarz sorunları düzelten modlarda oyuncular tarafından yapılıyor.

    Bu gibi nedenler yüzünden bence buglarda aslında tam bir bahane sayılmaz beğenmemek için ama kişiden kişiye tahammül seviyesine göre değişir. Bu yuzden senin eleştirin mantık çerçevesinde. Lakin bi düşün " Dragonlar ve büyük örümcekler normal ama isketler nasıl canlanır böle oyunmu olur. " diyen birinin eleştirisini kimse normal karşılamaz.

    Bu forumda kimse zevkleri yüzünden aşağılanmaz ama bazen dünya genelinde beğenilmiş bir oyunu sadece sana uymadı diyede kötü damgası vuramazsın. Bu zevkten öte bişey olur.

    Diğer üyelerde dünyanın kabul ettiği beğendiği oyunları ufak tefek nedenlerle tamamen kişisel zevke dayalı konular ile kötü oyun damgasıda vurmasın. Sonuçta diğer firmalarda bunlara para ödemiyor.




  • Hepiniz vurmuşsuznuz adamın zevki farklı, yani realistik rpg seviyor, bende normalde nefret ederim canavarl, doğa üstü güçlerin, büyülerin olduğu oyunlardan, bana da mount blade daha çok zevk veriyor.


    ayrıca skyrim için medieval temalı, yaratıkların olmadığı bir modu varsa verirseniz sevinirim
  • Oyun nasıl oynanır. Bunu biliyorsan zaten zevkini alamayacağın oyun yoktur. Skyrim oynuyordum yanımda bir arkadaş var. Dağın tepesindeyiz. Aşşağı ineceğiz diyorki ne iki saat dolanıyorsun yaz tgm atla aşağı. Mantığı ne dedim ben zevk alamıyom diyo. Yada başka bir örnek oyunu yeni açtık yeni karakter gitte bir ejder keseyim diyor. (tgm ile keser orası ayrı) Skyrim böyle bir oyun değil işte. Kendini oyunun içine vermediğin sürece bu oyundan ZEVK ALAMAZSIN. Şimdi sen demişsinki lorlar ölmüyor. Lordlar ölmüyor çünkü görevleri var. Oyunda bir sürü lonca var katıl oyna. Al atını çık dağa. Ejder doğramak için 2 günde bitmez bu iş. Ben 30 level çar yapmıştım. Expert zorlukta oynayarak ejderhayı geç 4-5 büyücü saldırınca zor kaçıyordum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dovakhin19 -- 2 Temmuz 2013; 0:59:37 >
  • Grafiklerin neresi kasvetli diye 1-2 manzara fotoğrafı koyayım diyerekten skyrim yazdım tıkladım görsellere, gaza geldim oyunu yüklüyorum şu an
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gambit_Poker

    Dünya'nın en kötü fiziğine sahip oyunlardan biri nasıl bu kadar beğenilebiliyor anlamıyorum. MB ile kıyaslamıyorum ama sonuçta bu kadar sevilmesini de anlamıyorum. Zevk meselesi tabi.

    Hikaye. Kurgu. Questler.
    Serbestlik. Diyaloglardaki serbestlikten bahsetmiyorum. Open World olması, skill dizaynı oyuncuya aşırı serbestlik sağlıyor. Hem kılıç kullanıp hem büyü yapabildiğin veya büyücü bir hırsız olabildiğin, ve bir çok farklı kombinasyon yapabildiğin bir oyun. Kendi zırhını kendin yapabilmen, iksir yapabilmen eşyalarını büyüyle güçlendirebilmen.
    Etrafın yaşaması. Yani npclerin hayatının olması. İşine gidip yemeğini yapıp yemeğini yiyip uyumaları.
    Oyunu güzel yapan bunlardır.
    Bir de hikayesi ve dünyasıdır. Böyle büyük özgün ve iyi tasarlanmış bir dünyada nasıl bir oyun yaparsan yap tutar. Adamlar hikayeden kazanıyolar en çok.

    Oyun sadece, onu kesip bunu biçip şu görevi yapıp kral olmak için oynanan bir şey değildir. Kimse Witcherda şu adammı haklı bumu diye tartışmaz ama oturup sayfalarca Skyrim iç savaşını tartışabilirler. Ya da kimse Mbde böyle bir şey tartışmazki Mb hikayeye bile sahip olmayan(sanırım varsada yüzeysel) sadece oynamak için yapılmış bir oyundur. Skyrim film gibi oyundur tüm elder scrolls oyunları öyledir. Diyalogları diğer oyunlardaki gibi çat diye geçmezsin Skyrimde, en saçma adamın dediğini bile dinlersin.


    Witcher için söyledikleriniz dışında katılıyorum.Skyrim'in senaryosu Witcher'ın yanında çok basit kalıyor.Skyrim'in ana senaryosunda kendi seçimimizle hiçbirşeyi değiştiremiyoruz.Çok klişe bir sonu var.Yani oyuna başlarken sonunun ne olacağı belli zaten.Witcher, Türkiye için konuşuyorum çok tartışılmaz.Çünkü oynayan çok fazla insan bulamazsınız.Bulsanız da hikayeyi tam anlamıyla anlamış olan insan azdır.Yanlış anlaşılmasın istese herkes anlar hikayeyi.Fakat birçok insan detaylara girmiyor.Konuşmaları okumuyor vs.Yoksa Witcher'da çok daha derin bir konu mevcut.İnsan olmayanların insanlarca dışlanması, krallara yapılan suikastlar, birilerinin çıkarları için dönen dolaplar, Geralt'ın iç dünyası, Wild Hunt'ın ne olduğu(Tam olarak hala bilmiyoruz ne olduğunu) ve bunun gibi birçok konu mevcut.Zaten temelini kitaplardan alan bir oyundur Witcher.Seçimlerimizle oyunun senaryosunun tamamen değişebildiğine değinmiyorum bile.Witcher 3 Skyrim gibi açık dünyası ve detaylarıyla ondan her anlamda çok daha iyi bir oyun olacaktır.Skyrim'i de kötülemiyorum.300 saatten fazla oynayarak hemen hemen yapılabilecek her görevi yapmışımdır ve bütün diyalogları okumuşumdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oromë -- 2 Temmuz 2013; 17:01:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oromë

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gambit_Poker

    Dünya'nın en kötü fiziğine sahip oyunlardan biri nasıl bu kadar beğenilebiliyor anlamıyorum. MB ile kıyaslamıyorum ama sonuçta bu kadar sevilmesini de anlamıyorum. Zevk meselesi tabi.

    Hikaye. Kurgu. Questler.
    Serbestlik. Diyaloglardaki serbestlikten bahsetmiyorum. Open World olması, skill dizaynı oyuncuya aşırı serbestlik sağlıyor. Hem kılıç kullanıp hem büyü yapabildiğin veya büyücü bir hırsız olabildiğin, ve bir çok farklı kombinasyon yapabildiğin bir oyun. Kendi zırhını kendin yapabilmen, iksir yapabilmen eşyalarını büyüyle güçlendirebilmen.
    Etrafın yaşaması. Yani npclerin hayatının olması. İşine gidip yemeğini yapıp yemeğini yiyip uyumaları.
    Oyunu güzel yapan bunlardır.
    Bir de hikayesi ve dünyasıdır. Böyle büyük özgün ve iyi tasarlanmış bir dünyada nasıl bir oyun yaparsan yap tutar. Adamlar hikayeden kazanıyolar en çok.

    Oyun sadece, onu kesip bunu biçip şu görevi yapıp kral olmak için oynanan bir şey değildir. Kimse Witcherda şu adammı haklı bumu diye tartışmaz ama oturup sayfalarca Skyrim iç savaşını tartışabilirler. Ya da kimse Mbde böyle bir şey tartışmazki Mb hikayeye bile sahip olmayan(sanırım varsada yüzeysel) sadece oynamak için yapılmış bir oyundur. Skyrim film gibi oyundur tüm elder scrolls oyunları öyledir. Diyalogları diğer oyunlardaki gibi çat diye geçmezsin Skyrimde, en saçma adamın dediğini bile dinlersin.


    Witcher için söyledikleriniz dışında katılıyorum.Skyrim'in senaryosu Witcher'ın yanında çok basit kalıyor.Skyrim'in ana senaryosunda kendi seçimimizle hiçbirşeyi değiştiremiyoruz.Çok klişe bir sonu var.Yani oyuna başlarken sonunun ne olacağı belli zaten.Witcher, Türkiye için konuşuyorum çok tartışılmaz.Çünkü oynayan çok fazla insan bulamazsınız.Bulsanız da hikayeyi tam anlamıyla anlamış olan insan azdır.Yanlış anlaşılmasın istese herkes anlar hikayeyi.Fakat birçok insan detaylara girmiyor.Konuşmaları okumuyor vs.Yoksa Witcher'da çok daha derin bir konu mevcut.İnsan olmayanların insanlarca dışlanması, krallara yapılan suikastlar, birilerinin çıkarları için dönen dolaplar, Gerald'ın iç dünyası, Wild Hunt'ın ne olduğu(Tam olarak hala bilmiyoruz ne olduğunu) ve bunun gibi birçok konu mevcut.Zaten temelini kitaplardan alan bir oyundur Witcher.Seçimlerimizle oyunun senaryosunun tamamen değişebildiğine değinmiyorum bile.Witcher 3 Skyrim gibi açık dünyası ve detaylarıyla ondan her anlamda çok daha iyi bir oyun olacaktır.Skyrim'i de kötülemiyorum.300 saatten fazla oynayarak hemen hemen yapılabilecek her görevi yapmışımdır ve bütün diyalogları okumuşumdur.

    Witcher oynamadığımdan daha doğrusu çok az oynadığımdan bilmiyorum. Çok az oynamamın sebebide mesela benim Witcherı beğenmemiş olmam. Açıkçası kendi karakterini dizayn edemediğin oyunları pek sevmem. Belli bir karakteri oynadıktan sonra rpg oynamamın ne anlamı var ki?

    Dediğin doğrudur hikayesi derindir ve gerçekten güzeldir. Skyrim ana hikayesinin pek iyi olmadığını ve klişe olduğunu ben de söyleyebilirim. Daha doğrusu ana hikayenin tabanı güzel fakat oyunda işlenişi kötü diyebilirim. Benim bahsettiğimse genel olarak oyundaki tüm questlerin hikayesi. Dark Brotherhood olsun Thieves Guild olsun, özellikle ve özellikle Dragonborn. Bunlar bence çok çok güzel kurgulanmış hikayeleri olan quest zincirleri. Özellikle dediğim gibi Dragonborn gerçek anlamda inanılmaz bir zincir ve inanılmaz bir kurguya sahip benim gözümde. Dragonbornu yaparken bildiğin bilgisayara yapışıp ohalar eşliğinde oynadım. Özellikle mekanlar inanılmaz etkileyici zaten.
    Ayrıca İç savaşta oldukça etkileyicidir ki etkileyici olmasının en büyük kanıtı bir ton forumda (yabancı türk) hala daha milletin stormcloak imperial muhabbeti yapıyo olmasıdır ve milletin stormcloak gibi stormcloakları benimseyip imperiala sövüp stormcloakı savunması ya da tam tersini yapması basit bir şey değildir. Bir oyun bunu yapabildiyse harbiden farklı bir şey vardır bu oyunda.

    Bir de benim bahsettiğim sadece Skyrimden çok Elder Scrollsun genel hikayesi, yani Skyrimin tabanındaki hikayedir. Elder Scrolls genel olarak çok çok iyi kurgulanmış ve her şeyine kadar düşünülmüş bir evrendir. Skyrim bu evrenin sadece bir parçasıdır. Dediğim gibi insanları bağlayan sadece Skyrim değil Elder Scrolls evrenidir. Skyrim Elder Scrolls evreninde geçmesinden kazanmaktadır.

    Bu arada

    quote:

    İnsan olmayanların insanlarca dışlanması, krallara yapılan suikastlar, birilerinin çıkarları için dönen dolaplar


    Bunlar Skyrimdede var.




  • Lokomatif Portakal kullanıcısına yanıt
    Ben de tam tersini seviyorum.Kendi karakterimi yarattığımda karakter çok boş geliyor.Sanki o karakter oyunun geçtiği dünyada değilmiş de gökten inmiş gibi.Bununla birlikte karakterin sesinin olmaması da büyük dezavantaj.Witcher'da Gerald'ın her tanıştığı insana I'm Geralt of Rivia demesi bile benim çok hoşuma gidiyordu.

    Rpg deyince benim için seçimlerimle dünyanın ve olayların değişmesi daha ön planda ki bunu Witcher sonuna kadar kullanmıştır.Tabiki bunlar kişisel tercihler.Saygı duyarım.Ama tavsiyem Witcher'a bir şans vermeniz yönünde.

    Dediklerim Skyrim'de de var gibi.Ama Witcher'da bunların hepsi bir bütün halinde çok iyi bir atmosfer altında işlenmiş.Oyunun sonunda tüm olanların ne için olduğunu gördüğünüzde şaşırıyorsunuz.Baş dediğiniz adamlar sadece birer piyon çıkıyor.Atmosfer öyle güzel ki dışlanmış insanlara gerçekten üzülüyorsunuz.Tabiki onlara yardım edip etmemek de sizin elinizde.Neyse dediğim gibi bence bir şans daha verin.Biraz ilerledikten sonra zaten oyun sizi içine alıyor.Dediklerim yine yanlış anlaşılmasın iki oyunun da yeri ayrıdır.İkisinin de iyi ve kötü yönleri var.Ancak Witcher 3 çıktığında Skyrim'i tahtından edebilir benden söylemesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oromë -- 2 Temmuz 2013; 17:01:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oromë

    Ben de tam tersini seviyorum.Kendi karakterimi yarattığımda karakter çok boş geliyor.Sanki o karakter oyunun geçtiği dünyada değilmiş de gökten inmiş gibi.Bununla birlikte karakterin sesinin olmaması da büyük dezavantaj.Witcher'da Gerald'ın her tanıştığı insana I'm Geralt of Rivia demesi bile benim çok hoşuma gidiyordu.

    Rpg deyince benim için seçimlerimle dünyanın ve olayların değişmesi daha ön planda ki bunu Witcher sonuna kadar kullanmıştır.Tabiki bunlar kişisel tercihler.Saygı duyarım.Ama tavsiyem Witcher'a bir şans vermeniz yönünde.

    Dediklerim Skyrim'de de var gibi.Ama Witcher'da bunların hepsi bir bütün halinde çok iyi bir atmosfer altında işlenmiş.Oyunun sonunda tüm olanların ne için olduğunu gördüğünüzde şaşırıyorsunuz.Baş dediğiniz adamlar sadece birer piyon çıkıyor.Atmosfer öyle güzel ki dışlanmış insanlara gerçekten üzülüyorsunuz.Tabiki onlara yardım edip etmemek de sizin elinizde.Neyse dediğim gibi bence bir şans daha verin.Biraz ilerledikten sonra zaten oyun sizi içine alıyor.Dediklerim yine yanlış anlaşılmasın iki oyunun da yeri ayrıdır.İkisinin de iyi ve kötü yönleri var.Ancak Witcher 3 çıktığında Skyrim'i tahtından edebilir benden söylemesi.

    Karakterin sesinin olmamasını bende sevmiyorum ama zaten karakterin belli olduğu rpgler(Dragon's Age(kısmen), Witcher vs) oyunlar harici rpglerde karakterin sesi olmuyor. En azından benim oynadıklarımda. Bir anlamı olsa gerek. Ben pek anlamlandıramıyorum ama bir bildikleri var herhalde

    Skyrimin diyaloglar konusunda seçimler konusundaki özgürlüğü gerçekten sınırlı. O konuda bir şey diyemem. Ama bu sınır kalkabiliyorda. Mesela ana görev ki bu sınırın en bariz olduğu yer, orda bile şunu öldür dediğinde ben öldür dedikleri kişiyle konuştuydum herif o kadar güzel konuştuki öldürmekten vazgeçtim. Öldür diyenler küstü bana sonra. Hani tamamen bir kısıtlanmışlık yok. Ha bu sadece bir kere olsa da(ana görev için) olsun.

    Neyse yeni oyun arayışları içerisinde olduğum şu arada Witcher'ı deneyeyim madem. Gelçi, karakteri kendin yaratmama hususu gerçekten de itici geliyo ki Witcherı Assassins Creedi(ikiside sonuçta en çok konuşulan oyunlardan şu anda) hala oynamamış olmamın tek sebebi budur. Ama genede tavsiyene kulak verip Witcher deniycem.





  • skyrim candır heartfire yuvadır dawnguard canlı kanlıdır dragonborn paşamdır...
  • Skyrim bu haliyle 10 üzerinden 10 alıyorsa, kullanıcı yapımı sayısız mod ile 10 üzerinden 20 alabilecek hale geliyor. "Şu eksik, şu fazla, ben bunun böyle olmasını istiyorum; şöyle olmasını istemiyorum." demeyin; modlarla her şey mümkün. Benden söylemesi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 5 Temmuz 2013; 11:39:03 >
  • E-Nazmi E kullanıcısına yanıt
    Alternate start diye bir mod vardı orada haydut olabiliyordun yanlış hatırlamıyosam. @E-Nazmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitokiri_johndoesai

    Skyrim bu haliyle 10 üzerinden 10 alıyorsa, kullanıcı yapımı sayısız mod ile 10 üzerinden 20 alabilecek hale geliyor. "Şu eksik, şu fazla, ben bunun böyle olmasını istiyorum; şöyle olmasını istemiyorum." demeyin; modlarla her şey mümkün. Benden söylemesi...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: thevincent

    skyrim oynanış bakımından gerçek rpg oyuncularına hitap etmiyor zaten 2006 da çıkan dark messiah of might and magic oynanışını görmemiş olanlar varsa izlesin aradaki farkı görebilir

    Dark messiah'tan skyrimin ne farkı var oynanış olarak? Hatta sanırım dark messiahta sadece fps gibi oynayabiliyoduk. Karakteri göremiyoduk yani. Yanlış hatırlıyo olabilirim. Öyle olmasa bile ikisinin oynanış açısından hiçbir farkı yoktu. Ki dark messiah serinin en dandik oyunlarından biridir ve skyrimin tırnağı olabilecek bir oyun değildir.

    Oyunun çok eksiği var, hatta bunlar bazen insanı oyundan soğutacak dereceye kadar gelebiliyor.

    1-) Combat sistemi
    Oyunun dövüş animasyonları bana göre tam bir fiyasko. 2006 yapımı Dark Messiah'ın dövüş sisteminin bu oyundan daha iyi olması bana göre kabul edilemez. Skyrim'de vurduğunu yada vurulduğunu hissetmiyorsun, yastık tokatlar gibi kılıcını sağa sola sallıyorsun, fazlası değil. Ayrıca dual-wield özelliğini ekleyip buna savunma özelliği koymamanın ne kadar saçma olduğunu herkes kabul ediyordur. E ama modlar, demek ki birileri gerek gördü ki bunla alakalı mod yaptı, demek ki firma beceremedi ki mod yapımcıları bu işi düzeltme gereği gördü.

    Madem yapmayı beceremiyorlardı, bana göre Dark Messiah'tan ziyade Dark Souls'u model alıp aynısını kopyalasalar oyunun ne kadar güzel olacağını tahmin edebiliyorum (çünkü darks souls u 200 saat civarı oynadım ve o gerçekçilik demon's soul harici başka oyunda yok) çünkü insan yapmak isteyince yapabiliyor, boş geçmek isterse de skyrim'deki gibi oluyor.

    Bir de şu durum daha var ki ondan bahsetmemek te olmaz, bitiriş hamleleri. Tamam eyvallah güzel düşünmüşsünüz ama şu durumu bir oturup deneseydiniz yaptıktan sonra olmaz mıydı? Bir duvarın yanında bu hamleleri yapınca duvarın içine girmek hatta bazen öyle kalmak, paha biçilemez.

    2-) Stealth sistemi
    Skyrim mantığıyla konuşuyorum şimdi, 3 tane bandit'le karşı karşıyasın geçtin bir taşın arkasına, yere çömeldin, eğer banditlerle arandaki mesafe biraz çoksa onlar yanına gelene kadar threat barı 0'lanıyor 'yanlış gördüm galiba' diyen banditler gibi saçma sapan durumlarla karşı karşıya kalabiliyorsun ve bu oyunun her yerinde yapılabilen birşey ki bu tamamen oyun mekanikleri alt üst ediyor.

    Düşün bi, evde televizyon izliyorsun, mutfaktan bir ses geldi, nerden geldi diye evin altını üstüne getirmez misin? Evde hırsız mı var diye düşünüp her yeri kontrol etmez misin?

    3-) Oyunun hala düzeltilmeyen bugları
    Tamam hadi olur görmezsin, yanlışlıkla yapmış olabilirsin o hataları ama bunları gelen patchler'de düzeltmemek kullanıcıya verdiğin saygıyı ortaya koyuyor. Havada uçan mamutlardan tutun da etrafında dönen ejderhalara kadar hala düzeltilmeyen birsürü şey var bana göre. Ayrıca oyundaki ejderhaların havada izlediği yolu tasarlayan arkadaş artık kimse ya sarhoştu ki öyle kavisli kavisli gidiyorki havada ejderha, sanki uçurtma uçuruyorsun, helal olsun ona da oyunun bütün npc'leri vurmayı beceriyor ama oyuncular beceremiyor, yanında bir companıon yoksa indir o ejderi havada indirebiliyorsan.

    Çok büyük ümitlerle almıştım bu oyunu ama bu gibi sorunlar insanı oyundan ve firmadan soğutuyor.

    Skyrim modlarla güzel bir oyun ve döneminin en iyi rpg'si değil, bu konuda Dark Souls gibi rakipler varken karşısında, dönemin en iyi rpg'si demek bana göre biraz abartı kaçar. İyi bir oyun demek daha doğru olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elensar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: thevincent

    skyrim oynanış bakımından gerçek rpg oyuncularına hitap etmiyor zaten 2006 da çıkan dark messiah of might and magic oynanışını görmemiş olanlar varsa izlesin aradaki farkı görebilir

    Dark messiah'tan skyrimin ne farkı var oynanış olarak? Hatta sanırım dark messiahta sadece fps gibi oynayabiliyoduk. Karakteri göremiyoduk yani. Yanlış hatırlıyo olabilirim. Öyle olmasa bile ikisinin oynanış açısından hiçbir farkı yoktu. Ki dark messiah serinin en dandik oyunlarından biridir ve skyrimin tırnağı olabilecek bir oyun değildir.

    Oyunun çok eksiği var, hatta bunlar bazen insanı oyundan soğutacak dereceye kadar gelebiliyor.

    1-) Combat sistemi
    Oyunun dövüş animasyonları bana göre tam bir fiyasko. 2006 yapımı Dark Messiah'ın dövüş sisteminin bu oyundan daha iyi olması bana göre kabul edilemez. Skyrim'de vurduğunu yada vurulduğunu hissetmiyorsun, yastık tokatlar gibi kılıcını sağa sola sallıyorsun, fazlası değil. Ayrıca dual-wield özelliğini ekleyip buna savunma özelliği koymamanın ne kadar saçma olduğunu herkes kabul ediyordur. E ama modlar, demek ki birileri gerek gördü ki bunla alakalı mod yaptı, demek ki firma beceremedi ki mod yapımcıları bu işi düzeltme gereği gördü.

    Madem yapmayı beceremiyorlardı, bana göre Dark Messiah'tan ziyade Dark Souls'u model alıp aynısını kopyalasalar oyunun ne kadar güzel olacağını tahmin edebiliyorum (çünkü darks souls u 200 saat civarı oynadım ve o gerçekçilik demon's soul harici başka oyunda yok) çünkü insan yapmak isteyince yapabiliyor, boş geçmek isterse de skyrim'deki gibi oluyor.

    Bir de şu durum daha var ki ondan bahsetmemek te olmaz, bitiriş hamleleri. Tamam eyvallah güzel düşünmüşsünüz ama şu durumu bir oturup deneseydiniz yaptıktan sonra olmaz mıydı? Bir duvarın yanında bu hamleleri yapınca duvarın içine girmek hatta bazen öyle kalmak, paha biçilemez.

    2-) Stealth sistemi
    Skyrim mantığıyla konuşuyorum şimdi, 3 tane bandit'le karşı karşıyasın geçtin bir taşın arkasına, yere çömeldin, eğer banditlerle arandaki mesafe biraz çoksa onlar yanına gelene kadar threat barı 0'lanıyor 'yanlış gördüm galiba' diyen banditler gibi saçma sapan durumlarla karşı karşıya kalabiliyorsun ve bu oyunun her yerinde yapılabilen birşey ki bu tamamen oyun mekanikleri alt üst ediyor.

    Düşün bi, evde televizyon izliyorsun, mutfaktan bir ses geldi, nerden geldi diye evin altını üstüne getirmez misin? Evde hırsız mı var diye düşünüp her yeri kontrol etmez misin?

    3-) Oyunun hala düzeltilmeyen bugları
    Tamam hadi olur görmezsin, yanlışlıkla yapmış olabilirsin o hataları ama bunları gelen patchler'de düzeltmemek kullanıcıya verdiğin saygıyı ortaya koyuyor. Havada uçan mamutlardan tutun da etrafında dönen ejderhalara kadar hala düzeltilmeyen birsürü şey var bana göre. Ayrıca oyundaki ejderhaların havada izlediği yolu tasarlayan arkadaş artık kimse ya sarhoştu ki öyle kavisli kavisli gidiyorki havada ejderha, sanki uçurtma uçuruyorsun, helal olsun ona da oyunun bütün npc'leri vurmayı beceriyor ama oyuncular beceremiyor, yanında bir companıon yoksa indir o ejderi havada indirebiliyorsan.

    Çok büyük ümitlerle almıştım bu oyunu ama bu gibi sorunlar insanı oyundan ve firmadan soğutuyor.

    Skyrim modlarla güzel bir oyun ve döneminin en iyi rpg'si değil, bu konuda Dark Souls gibi rakipler varken karşısında, dönemin en iyi rpg'si demek bana göre biraz abartı kaçar. İyi bir oyun demek daha doğru olur.

    Evet bunlar baya gıcık edici sorunlar ama grafikten kaynaklı hatalara genelde takılmam. Grafik hiçbir şey ifade etmiyor bana. O yüzden o tarz saçmalıklarda pek sinirimi bozmuyor. Ama yapay zekayla ilgili sorunlar gerçekten sıkıntılı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E-Nazmi

    Tamam birader. Siz kasları bile olmadan ayağa kalkabilen iskeletlerle savaşın durun. Biz de gerçek insanlarla savaşalım. Siz Skyrim oynayın, biz At ve Kılıç oynarız. Siz gidin yurtdışına para çıkartmaya devam edin iskelet öldürdüğünüz oyunlar sayesinde. Valla bazen bu adamları takdir ediyorum. Ben küçükken zombi nedir bilmezdik duymazdık öyle bir şey. Hırsızlardan falan korkardık. Şimdi on yaşındaki çocuk gece rüyasında zombiler falan görüp kalkıyor. Valla da billa da takdir ediyorum Amerikalıları. Aferin. Bu halka müstahak.

    Sen bu kafayla skyrim falan oynama zaten yazık olur...


    Bilim kurgu insanlara farklı kapıları açar , dünyadan soyutlar.Bazen kendini orada bulursun olmak istediğin gibi... He senin hayal gücün sıfırsa orasını bilemem.Skyrim deki çoğu varlık mitolojiktir yani bir zamanlar insanların gerçekten onlara inandığı hatta taptığı olmuştur.

    Aslında "din" de elle tutulamayan bir olgudur ve hayal gücüne dayalıdır ama insanlar gözle görmediğine rağmen inanır çünkü kendi kurtuluşunu , maneviyatını orada bulur işte buda böyle bir şey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vishera -- 5 Temmuz 2013; 19:29:01 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.