özellikle iki aracı da bilenler fikirlerini yazarsa sevinirim.
yakıt tüketimi ve iç genişliği ferahlık konularında skoda ezer ( 1.6 TDI ise)
mokkanın tek üstünlüğü tipinin daha havalı olması. 1.4 T urbo benzinli motor çok yakar, dizeli ise 1.7 olduğu için çok pahalı. arka koltukları çok dar.
quote:
Orijinalden alıntı: syntor
yakıt tüketimi ve iç genişliği ferahlık konularında skoda ezer ( 1.6 TDI ise)
mokkanın tek üstünlüğü tipinin daha havalı olması. 1.4 T urbo benzinli motor çok yakar, dizeli ise 1.7 olduğu için çok pahalı. arka koltukları çok dar.
yılda en fazla 8-10 bin km yol yapıyorum o nedenle benzinli alacağım. benzinli seçenekler için 1,4 motorda yeti 122 mokka 140 hp güç üretiyor. dolayısıyla mokka benzinlide de mi daha çok yakar ?
quote:
Orijinalden alıntı: chairman of the board
quote:
Orijinalden alıntı: syntor
yakıt tüketimi ve iç genişliği ferahlık konularında skoda ezer ( 1.6 TDI ise)
mokkanın tek üstünlüğü tipinin daha havalı olması. 1.4 T urbo benzinli motor çok yakar, dizeli ise 1.7 olduğu için çok pahalı. arka koltukları çok dar.
yılda en fazla 8-10 bin km yol yapıyorum o nedenle benzinli alacağım. benzinli seçenekler için 1,4 motorda yeti 122 mokka 140 hp güç üretiyor. dolayısıyla mokka benzinlide de mi daha çok yakar ?
yeti şehir içi katalog değeri 8.1 , mokka ise 8.7. 0-100 değerinde de yeti az da olsa önde. ama ben olsam skodanın benzinli aracını almazdım.
en ucuz otomatik 1.4 mokka 69.650 tl, ben olsam 8-10 bin km bile gezecek olsam dizel otomatik yeti ambition alırdım 69.900 TL ye. dizel araçlar satarken de avantajlı. hele az km de ise çok iyi fiyatlara satarsın.
ha illa benzinli alacağım diyorsan mokkaya o parayı vereceğine Subaru XV CVT veya Nissan Qashqai 1.2 benzinli veya Suzuki S-Cross 1.6 CVT alırdım. bunların her üçü de hem opelden hem skodadan daha tasarruflu araçlardır.