< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Skoda Fabia 2022 almanın herhangi bir yolu var mıdır?(ss'li) (2. sayfa)



-
-
C3 ama tam fabiaya denk bir araç , eat8 yok eat6 var. Gerçi eat6 da tam otomatik, tork konvertörlü şanzıman. Yalıtımı eminim fabia ile aynidir ama 208 ve corsa kadar iyi değil.. Bir de fabiada elestirdigim kazik el freni ve vitesi c3 te de mevcut ama tabii ki fabiayaya kiyas c3 daha mantikli en azindan sanzimani tam otomatik.
Yalniz erkek oldugunuzu dusunerek soyluyorum c3 un piyasasi iyi ama yollarda gordugum kadariyla genelde kadinlar tercih ediyor gibi. Nissan micranin kadinlardaki algisi c3 e gecti. Rengi gri beyaz olanlar biraz daha maskulen duruyor ama yuvarlak hatli arac neticede.
Satarken ama bu da bir arti, hedef kitlesine rahat satilir, fabiayaya kiyasla 2.elinin daha guclu oldugunu dusunuyorum (ytd, sahsi gorusum analiz yapmadim)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 1.5 TSI Monte Carlo modelini aldım. Aracım önümüzdeki hafta içi geliyor. Mevcutta ki Clio 1.3 TCE Rs Line aracımdan çok memnun olmama rağmen sırf bu arac için satılığa çıkardım. 2022 modelini geçtim 2023 bulmanız bile zor. Beklemeniz gerekiyor maalesef. Ama bulunmayacak arac değil. Israrcı olun bayiye en kötü sipariş ederler, gelir araciniz.
Tam otomatik fetişisti arkadaşa da çok aldanmayın derim ( EAT sanziman gerçekten çok çok başarılı sanziman lafım yok ) Yeni Fabia çok ovdugu 208' den daha başarılı bir araç. Hele ki C3' ün rakibi falan demişte gülesim gelmedi değil. Saydığı donanımlar en üst paket GT' de mevcut sadece. Onun fiyatida 806 bin TL ki aylardır bayilere gelmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel araç, benzinli VAG araçalrında DSG'den pek korkmaya gerek yok alınır binilir. Az yakacağı garanti, büyük şehirde belki EAT şanzımanlı araç daha garanti olur ama trafik nispeten az ise ve yakıt önemli ise TSI DSG tercih edilebilir ikisinin de kendi içinde mantığı var.
-
Anlıyorum. Hatırlayanlar bilir, Çin malı telefonlar olurdu 2007 2008 yıllarında, bir sürü absürt özellikleri olurdu ama yarısı çalışır yarısı çalışmazdı, dandikti. Saydıklarınız güzel, ama biraz ilgili araçların kullanıcılarının sosyal medyadaki gruplarında gezerseniz durumu anlarsınız. Millet 2021 model araçlarında kronik cam fitili problemlerini halletmeye çalışıyordu en son. Mikrofiber bezle dahi silinince kalıcı çizilen kokpitten bahsetmiyorum bile.
Edit: bir sonraki yorumda c3 fabiaya denk yazmış, benden bu kadar hayırlı işler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bırak Zaman Aksın -- 5 Mart 2023; 21:12:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O arkadaşa Elite Dsg modeline bir alternatif ver, fiyat performans olarak karşılaştıralım diye sordum, cevap veremedi. O araç alınmaz diyen arkadaşlar nedense sayılara ve verilere geldiğimizde tıkanıp, 'bence en süper araba şu gerisi çöp' diyerek kıyas bile yapmaya araç sunamıyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşım 1.5 ay önce 540k tl den 2022 modeli için kapora vermişti. 2 hafta sonra aradıklarında 2022 modelin kalmadığı, 2023 için de 640k tl fiyat verdiler.
Salı günü aracı geliyor, 2023 Elite 1.0 içim 640k tl den alıyor. Fiyata ek zam yapmadılar.
Yalnız araçta arka sensör bile yok diyordu sanırım 2022 modeli için, 2023 de var.
Şu anda bu aracı bulmak hayli zor, gelen araçların hepsi ayrılmıştır muhtemelen.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
polo ve ibizanın giriş donanımları 80bg 1000 cc atmosferik 93 tork gibi rezalet değerlerde iken fabianın en boş paketi bile 1.0 tsi 95 bg 175 tork'tan başlıyor. Fiyatı diğerlerinden uygun, turbosuz modeli yok, euroncap 5 yıldız, kasası güncel. Emsal fiyat aralığındaki boş paket atmosferik motorlu tork fakiri eşek misal 65 bg clio, 69 bg yaris, 82 bg 208 ve corsa, 88 bg c3 gibi araçlardan da daha iyi. Gel gelelim araç yok piyasada. Liste fiyatından bi 10.000 adet gelse keşke bayilere.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr0742 -- 5 Mart 2023; 21:44:17 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Saçmalamak bu olsa gerek! Daha da komik olan dandik 208 falan önermen. Kimse kusura bakmasın Skoda pejo dan hayli hayli kalitelidir. Sürekli elektronik arıza veren araçların da kusurlar olan pejo da önermezsin . Ayrıca hayatınız da binmediginiz araçlar hakkında net yorumlar yapıp insanları kandırmayın ! Araçta trim sesi falan yok . Sizin için araç kalitesini belirleyen tek şey elektronik el freni ise bir şey diyemicem.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Duygularıma tercüman olmuşsun hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam tekrardan merhaba. fiyat konusu muallakta kalmıştı en son konuştuğumuzda. fiyatı kaça sabitleyip sattılar size en son?
-
yeni kasa 1.5 tsi fabia premium aracım var. arabadan daha ilk günde trim sesi gelmeye başladı.
hala da zıngırtılar devam ediyor.
aracımı seviyorum ama sevdiğim için fanatik gibi savunacak değilim. b segment ve vag grubunun 2. kalite markasının aracı sonuçta. premium kalitesi beklenemez. ama makyajlı ibizadan çok daha kaliteli hissettiriyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 5 Mart 2023; 23:30:3 > -
Kamiq Fabia dan daha kaliteli sanırım . Bir arkadas Audi'sinden daha çok begenmişti kalitesini .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hiç kamiq'e binip fabiayla kıyaslamadım. bilmiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 5 Mart 2023; 23:46:23 > -
Özelden yazayım hocam ☺️
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam elite paket bulabildiniz mi? Ne yaptınız
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X