Şimdi Ara

SİZİ EN ÇOK PİŞMAN EDEN ARABA HANGİSİ ? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
2
Favori
8.611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2002 model pejo 206 xr

    Aslinda PP yani pejo pismanliktir

    Diye bosuna demiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendimde olan suc.

    Eski arabayi alip sorunsuzluk beklemek.

    Birazda arabada suc.

    O kadar cok ariza da yapilmaz ki canim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2004 1.6 4 ileri otomatik civic. benim en çok pişman olduğum konusuda gaziantep-istanbul yardırmyla 2 buçuk depo yakması.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesur_0342

    2002 model pejo 206 xr

    Aslinda PP yani pejo pismanliktir

    Diye bosuna demiyorlar.

    pejoya ilk defa pp denildiğini gördüm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault Megane 2... Sayesinde bir daha Renault almamam gerektiğini öğrendim, yine de işe yaradı
  • honda civic göçük edition

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yerli otomobil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3.köprü

    Bulastim abi 99 model aldim :))

    Geçmiş olsun mu desem, hayırlı olsun mu desem bilemedim. İnşallah pişman etmez seni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2006 sıfır aldığım punto.. Telef etmişti beni...



    Seneler sonra 1.5 yıl 2004 (eski kasa) punto kullandım ondan da inanılmaz memnun kalmıştım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ctroen ve pejodan uzak durulmasi gerektigini ogrendim.



    Hem hazir bu konuyla ilgilenmisken vti benzinli ctroen motorlarin hic lpg ye uyumlu olmadigini ogrendim.



    Hani bence ctroen veya pejo bir arac alacaksaniz dizelini alin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolder24 kullanıcısına yanıt
    hocam, sportage'ın neleri sizde memnuniyetsizlik yarattı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de Astra g den çok çektim.



    Motor yağ yakıyordu. Bir de kitapçığında utanmadan yazmışlar 1000 km de 1 litre yağ eksiltme normaldir diye.

    LPG ye uyumlu değil sürekli arıza ışığı yakıyordu.

    Ateşleme bobini yaktı. ECU beyini arizalandi , giderken aracı stop ettiriyordu. Araci yıkarken tavanından boya atıyordu. Direksiyon sertleşmesi başıma gelmişti,( elektro servo direksiyon sadece Delphi üretiyor geçen sene 2000 TL ye yakındı fiyatı) tamiri masraflıdır. Kontak anahtarı kilitten çekince takılıyordu. Fan arızası yapıp hararet sınırda dolaşıyordu. Hararet sonucunda conta yakti. Sattığım gün motor şase kablosu koptu. Ayrıca tavan döşemesi sarkti ,bu da astralarda çok oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanabana -- 1 Ocak 2018; 2:8:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazın yaylaya gideriz biz her hafta,diğer aracımızla 100-110 la kasmadan çıkabildiğimiz rampaları bu araçla dip gaz 100 le zar zor çıkabiliyorduk.hele kamyona vs denk gelip hızı düşürmek zorunda kalırsak araba tekrar hızlanamıyordu,kamyon gibi yavaş yavaş 80-85 km hız ile çıkıyorduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai Accent Blue,araç bana hiç hitap etmiyor,1.4 atmosferik motor CVT şanzımanla beraber şehir içi 10-12 şehir dışı 8-9 litre yakmasını sağlıyor,performans desen p si yok.Yol tutuş yok,fren yok,sürüş keyfi yok.Lakin aracı ben değil ailem aldı,dolayısıyla bu herşeyi göz ardı etmeme yetiyor.A noktasından B noktasına gidiyorum,bir kere yolda bırakmadı masraf açmadı,markayı seviyorum zaten bu da iyi birşey.Yalıtımı iyi,motor sessiz,CVT sorunsuz.Multimedya sistemi var en azından bu da iyi,benim aklımda boş C segment araba vardı lakin şuan arabam var,birkaç sene sonra değiştiririm herhalde.Herşeye rağmen mutluyum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 astra h 1.3 dizel.Sifir aldigim araca hergun sovdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Konudaki araçların ağırlıklı olarak fransız olması enteresan.

    Babama aldığımız ve kesinlikle pişman olduğumuz araba: 2001 Renault Megane 1. Ben hayatımda böyle rezalet bir araç görmedim. Ondan önce 97 ford escort vardı o bile daha iyiydi. Megane'ın bir çok yerinde resmen mühendislik hatası var.

    Bunların en başında da rölanti kontrolü geliyor. Resmen tıkansın diye tasarlanmış, maliyet az olsun diye saçma sapan bir tasarım. Gaz kelebeği temizlendi, rölanti valfi değişti, ateşleme bobinleri yandı(kronik zaten renault'da). Hepsini yaptırdık hala rölantide stop ediyordu arada. Yol tutuşu sıfır, çok önden kayıyor, kasisten geçerken sanki arkası boşluğa düşüyor, hidrolik direksiyon var ama ön takımla bağlantınız yok gibi. Araca 1.5-2 sene içinde toplam iki bine yakın masraf yaptık, adam olmadı, biz de sattık.

    Kendime aldığım ve pişman olduğum araç: 2012 ford fiesta 1.4 tdci. Tek artısı yol tutuşu ve direksiyon hissi, kesinlikle çok iyi segmentine göre. Fakat o motor... Allahım o motor. Peugeot grubundan alınma 70 hp 1.4 dizel. 160 nm tork. 1750 devre kadar sıfır. 1750-2300 arası gidiyor gibi yapar. Sonra ölür. Intercooler yok tabi. DPF var bir de, sık sık rejenerasyona girer. Şehiriçi 6, şehirdışı 4.5-5 yakar, gitmez. Sattım, 2012 honda jazz'a bindim 100 hp, 127 nm tork. Yemin ediyorum fiestaya göre uçuyor. Rampa falan vız geliyor. Fiesta trend paketti. Arka camlar manuel, esp falan yok. Ford nereden ne kaçıracağını şaşırmış arabada. Bunun bir benzeri de arkadaşımda var, 2013 polo 1.2 tdi. Odun. 75 hp dizel motor çekmiyor. Zaten motoru üretimden kaldırdılar, darısı sahiplerinin başına. Esp yok onda da, arkası mezar gibi, ayrıca fiesta gibi tutunmuyor da, kaydı mı güzel kayıyor.

    Şirkette bindiğim, kesinlikle tavsiye etmediğim o araç: Henüz 35 binde bir 2014 Renault Fluence dci edc. Sürücü kapısı açılırken yarısında takılıyor menteşeden, gırç diye komple açılıyor. Arka bagajı arızalandı, açılmadı bir ara. Torpido içinden ve el freninin altından gelen muazzam trim sesleri. Kasise-çukura tek teker girdiğinizde bump steer(ki kesinlikle tasarım hatasıdır) sebebiyle aniden sağa veya sola kıran direksiyon. Abs-esp var ama hız sensörleri ucuz ve kalitesiz olunca(eeee yedek parçası ucuz yahu ) kumanda edemiyor aracı. Esp ye rağmen ıslak ve düz yolda 2-3 saniye patinaj çektiğimi, abs'ye rağmen aynı yolda dip frende defalarca lastikleri öttürdüğümü bilirim. Aracın arkası Allaha emanet zaten. Virajlı viyadük geçişlerinde hafif yana kayıyor arkası. Kickdown tuşu koymuşlar, basmazsan daha iyi gidiyor, 3000-4000 arası güzel, tuşa basarsan 4500 lere çıkıyor, ölüyor. Niye koydunuz onu oraya ? Tek başıma istanbul-kocaeli arası, trafik yok, klima açık değil, 4.4 yaktı bomboş araçta. EDC zaten arada saçmalıyor, devir çeviriyor vites atmıyor falan bir garip.

    Şirket aracı olduğu için olmasın o? Şirket aracına yavur muamelesi yapan tek milletiz. Dip gaz dip fren sıfır bakım.

    Aynı aracı kullanıyorum 100 binde Joy EDC DCI hiç öyle bir şikayetlerim yok bakımlarını eksiksiz yaptırdım.

    Konfor düşük malzeme kalitesi düşük ama sağlam araçtır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhalif13


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Konudaki araçların ağırlıklı olarak fransız olması enteresan.

    Babama aldığımız ve kesinlikle pişman olduğumuz araba: 2001 Renault Megane 1. Ben hayatımda böyle rezalet bir araç görmedim. Ondan önce 97 ford escort vardı o bile daha iyiydi. Megane'ın bir çok yerinde resmen mühendislik hatası var.

    Bunların en başında da rölanti kontrolü geliyor. Resmen tıkansın diye tasarlanmış, maliyet az olsun diye saçma sapan bir tasarım. Gaz kelebeği temizlendi, rölanti valfi değişti, ateşleme bobinleri yandı(kronik zaten renault'da). Hepsini yaptırdık hala rölantide stop ediyordu arada. Yol tutuşu sıfır, çok önden kayıyor, kasisten geçerken sanki arkası boşluğa düşüyor, hidrolik direksiyon var ama ön takımla bağlantınız yok gibi. Araca 1.5-2 sene içinde toplam iki bine yakın masraf yaptık, adam olmadı, biz de sattık.

    Kendime aldığım ve pişman olduğum araç: 2012 ford fiesta 1.4 tdci. Tek artısı yol tutuşu ve direksiyon hissi, kesinlikle çok iyi segmentine göre. Fakat o motor... Allahım o motor. Peugeot grubundan alınma 70 hp 1.4 dizel. 160 nm tork. 1750 devre kadar sıfır. 1750-2300 arası gidiyor gibi yapar. Sonra ölür. Intercooler yok tabi. DPF var bir de, sık sık rejenerasyona girer. Şehiriçi 6, şehirdışı 4.5-5 yakar, gitmez. Sattım, 2012 honda jazz'a bindim 100 hp, 127 nm tork. Yemin ediyorum fiestaya göre uçuyor. Rampa falan vız geliyor. Fiesta trend paketti. Arka camlar manuel, esp falan yok. Ford nereden ne kaçıracağını şaşırmış arabada. Bunun bir benzeri de arkadaşımda var, 2013 polo 1.2 tdi. Odun. 75 hp dizel motor çekmiyor. Zaten motoru üretimden kaldırdılar, darısı sahiplerinin başına. Esp yok onda da, arkası mezar gibi, ayrıca fiesta gibi tutunmuyor da, kaydı mı güzel kayıyor.

    Şirkette bindiğim, kesinlikle tavsiye etmediğim o araç: Henüz 35 binde bir 2014 Renault Fluence dci edc. Sürücü kapısı açılırken yarısında takılıyor menteşeden, gırç diye komple açılıyor. Arka bagajı arızalandı, açılmadı bir ara. Torpido içinden ve el freninin altından gelen muazzam trim sesleri. Kasise-çukura tek teker girdiğinizde bump steer(ki kesinlikle tasarım hatasıdır) sebebiyle aniden sağa veya sola kıran direksiyon. Abs-esp var ama hız sensörleri ucuz ve kalitesiz olunca(eeee yedek parçası ucuz yahu ) kumanda edemiyor aracı. Esp ye rağmen ıslak ve düz yolda 2-3 saniye patinaj çektiğimi, abs'ye rağmen aynı yolda dip frende defalarca lastikleri öttürdüğümü bilirim. Aracın arkası Allaha emanet zaten. Virajlı viyadük geçişlerinde hafif yana kayıyor arkası. Kickdown tuşu koymuşlar, basmazsan daha iyi gidiyor, 3000-4000 arası güzel, tuşa basarsan 4500 lere çıkıyor, ölüyor. Niye koydunuz onu oraya ? Tek başıma istanbul-kocaeli arası, trafik yok, klima açık değil, 4.4 yaktı bomboş araçta. EDC zaten arada saçmalıyor, devir çeviriyor vites atmıyor falan bir garip.

    Şirket aracı olduğu için olmasın o? Şirket aracına yavur muamelesi yapan tek milletiz. Dip gaz dip fren sıfır bakım.

    Aynı aracı kullanıyorum 100 binde Joy EDC DCI hiç öyle bir şikayetlerim yok bakımlarını eksiksiz yaptırdım.

    Konfor düşük malzeme kalitesi düşük ama sağlam araçtır.

    Aracın sağlamlığı zor koşulda kullanıldığında belli olur zaten. El bebek gül bebek bakılan hiçbir araçta durup dururken arıza çıkmaz, fabrikasyon olarak zaafı yoksa.

    Yani normal kullanımda arıza çıkarmıyor oluşu, o arabanın sağlam veya kaliteli olduğunu göstermiyor.

    Dip not: Şirket aracı olmasına rağmen o kadar hor kullanılmıyor. Zaten bütün hayatı otobanda geçiyor. Filo arabası olduğu için bakımları da eksiksiz tamamlanıyor.




  • Öyle yorumlar var ki, kahkaha attım okurken

    Yalnız bugün okurken güldüren durumlar yaşandığı günlerde insanı hayattan soğutur bilirim.

    Benim pişmanlığım çocukluk arkadaşımdan araba almam olmuştu.

    2007 dizel focus 2 Ghia almıştım, tabii ki sözüne itibar Edip sanayiye gitmedim. Sağ ön çamurluk ve kapı boyalı diye almıştım. Satacakken ekspertize bi girer ki, yavrum tavan bagaj hariç boyalı araba.

    Turbo borusu bile ezilmiş arabanın.

    Neyse fiyatta indirim yapıp satmıştım. Bu arada kronik turbo hortumu patlamasını da yaşamıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: muhalif13


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Konudaki araçların ağırlıklı olarak fransız olması enteresan.

    Babama aldığımız ve kesinlikle pişman olduğumuz araba: 2001 Renault Megane 1. Ben hayatımda böyle rezalet bir araç görmedim. Ondan önce 97 ford escort vardı o bile daha iyiydi. Megane'ın bir çok yerinde resmen mühendislik hatası var.

    Bunların en başında da rölanti kontrolü geliyor. Resmen tıkansın diye tasarlanmış, maliyet az olsun diye saçma sapan bir tasarım. Gaz kelebeği temizlendi, rölanti valfi değişti, ateşleme bobinleri yandı(kronik zaten renault'da). Hepsini yaptırdık hala rölantide stop ediyordu arada. Yol tutuşu sıfır, çok önden kayıyor, kasisten geçerken sanki arkası boşluğa düşüyor, hidrolik direksiyon var ama ön takımla bağlantınız yok gibi. Araca 1.5-2 sene içinde toplam iki bine yakın masraf yaptık, adam olmadı, biz de sattık.

    Kendime aldığım ve pişman olduğum araç: 2012 ford fiesta 1.4 tdci. Tek artısı yol tutuşu ve direksiyon hissi, kesinlikle çok iyi segmentine göre. Fakat o motor... Allahım o motor. Peugeot grubundan alınma 70 hp 1.4 dizel. 160 nm tork. 1750 devre kadar sıfır. 1750-2300 arası gidiyor gibi yapar. Sonra ölür. Intercooler yok tabi. DPF var bir de, sık sık rejenerasyona girer. Şehiriçi 6, şehirdışı 4.5-5 yakar, gitmez. Sattım, 2012 honda jazz'a bindim 100 hp, 127 nm tork. Yemin ediyorum fiestaya göre uçuyor. Rampa falan vız geliyor. Fiesta trend paketti. Arka camlar manuel, esp falan yok. Ford nereden ne kaçıracağını şaşırmış arabada. Bunun bir benzeri de arkadaşımda var, 2013 polo 1.2 tdi. Odun. 75 hp dizel motor çekmiyor. Zaten motoru üretimden kaldırdılar, darısı sahiplerinin başına. Esp yok onda da, arkası mezar gibi, ayrıca fiesta gibi tutunmuyor da, kaydı mı güzel kayıyor.

    Şirkette bindiğim, kesinlikle tavsiye etmediğim o araç: Henüz 35 binde bir 2014 Renault Fluence dci edc. Sürücü kapısı açılırken yarısında takılıyor menteşeden, gırç diye komple açılıyor. Arka bagajı arızalandı, açılmadı bir ara. Torpido içinden ve el freninin altından gelen muazzam trim sesleri. Kasise-çukura tek teker girdiğinizde bump steer(ki kesinlikle tasarım hatasıdır) sebebiyle aniden sağa veya sola kıran direksiyon. Abs-esp var ama hız sensörleri ucuz ve kalitesiz olunca(eeee yedek parçası ucuz yahu ) kumanda edemiyor aracı. Esp ye rağmen ıslak ve düz yolda 2-3 saniye patinaj çektiğimi, abs'ye rağmen aynı yolda dip frende defalarca lastikleri öttürdüğümü bilirim. Aracın arkası Allaha emanet zaten. Virajlı viyadük geçişlerinde hafif yana kayıyor arkası. Kickdown tuşu koymuşlar, basmazsan daha iyi gidiyor, 3000-4000 arası güzel, tuşa basarsan 4500 lere çıkıyor, ölüyor. Niye koydunuz onu oraya ? Tek başıma istanbul-kocaeli arası, trafik yok, klima açık değil, 4.4 yaktı bomboş araçta. EDC zaten arada saçmalıyor, devir çeviriyor vites atmıyor falan bir garip.

    Şirket aracı olduğu için olmasın o? Şirket aracına yavur muamelesi yapan tek milletiz. Dip gaz dip fren sıfır bakım.

    Aynı aracı kullanıyorum 100 binde Joy EDC DCI hiç öyle bir şikayetlerim yok bakımlarını eksiksiz yaptırdım.

    Konfor düşük malzeme kalitesi düşük ama sağlam araçtır.

    Aracın sağlamlığı zor koşulda kullanıldığında belli olur zaten. El bebek gül bebek bakılan hiçbir araçta durup dururken arıza çıkmaz, fabrikasyon olarak zaafı yoksa.

    Yani normal kullanımda arıza çıkarmıyor oluşu, o arabanın sağlam veya kaliteli olduğunu göstermiyor.

    Dip not: Şirket aracı olmasına rağmen o kadar hor kullanılmıyor. Zaten bütün hayatı otobanda geçiyor. Filo arabası olduğu için bakımları da eksiksiz tamamlanıyor.

    Aynı koşullarda Mercedes BMW Audi yada aklına ne geliyorsa çok da farklı tepki vermiyor. Filo da zaten ancak yürüsün yolda bırakmasın bakımı yapar asla orjinal parça ile zamanında değişim yapmaz.



    Kullandığım Fluence filo çıkması hep yan sanayi parçalar ile bakım yapılmış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tofaş Kartal , Lada Samara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.