|
beyler sizce yenilenmiş iphone 8 plus alınır mı 2.el alcaktım ama teknosanın sitesinde gördüm yenilenmiş diye arasında 2.elle fark var mı |
|
_____________________________
|

1 Mobil
|
beyler sizce yenilenmiş iphone 8 plus alınır mı 2.el alcaktım ama teknosanın sitesinde gördüm yenilenmiş diye arasında 2.elle fark var mı |
|
_____________________________
|
|
Zaten 11 bine iPhone SE 2022 var,neden 9 bin liraya yıllar önce çıkmış telefon alıyorsunuz ki ?
|
|
Yazık günah 9 bin TL iPhone 8 e verilmez lütfen şöyle şeyler yapmayın çok temiz 2. El iPhone lar var
Bu arada kesinlikle ve kesinlikle elden yüz yüze alışveriş yapın |
Yenilenmiş iPhone 8 Plus Alınır mı?
Yenilenmiş bir iPhone 8 Plus'ın satın alınması düşünülürken, dikkat edilmesi gereken bazı hususlar bulunmaktadır.
Avantajlar:
Dezavantajlar:
iPhone 8 Plus ile iPhone 11 Karşılaştırması:
iPhone 8 Plus, iPhone 11'e göre daha eski bir modeldir. iPhone 11, daha iyi kamera, daha güçlü işlemci ve daha uzun pil ömrü gibi daha gelişmiş özellikler sunar.
Sonuç:
Yenilenmiş bir iPhone 8 Plus, uygun fiyatlı ve kaliteli bir seçenek olabilir. Bununla birlikte, pil ömrü, garanti ve önceki kullanım potansiyeli gibi dezavantajlarını da göz önünde bulundurmalısınız. Yenilenmiş bir iPhone 8 Plus satın alıp almama kararı, bireysel ihtiyaçlarınıza ve bütçenize bağlıdır.
|
Alınmaz hocam. |
|
_____________________________
|
|
neden hocam |
|
_____________________________
|
|
Hocam yenilenmiş cihazlar alabilirsiniz onlara karşı bir ön yargım yok lakin 2017 de çıkmış ve gücelleme desteği kesilecek bir iphone sizi yorabilir. Büyük ekran takıntınız yoksa se 2020 alın derim yenilenmiş en azından 3 4 sene daha akıcı bir şekilde kullanırsınız. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
9000 civari teknosada |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
ustam sence 2.el iphone 11 alınır mı |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
android üzerinden zaman geçtikçe çöpleşmeye başlıyo be ustam |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Şurada; Apple iPhone 3. Nesil Se 64 GB Cep Telefonu Beyaz https://www.a101.com.tr/elektronik/apple-iphone-3-nesil-se-64-gb-cep-telefonu-siyah/?gclid=Cj0KCQjworiXBhDJARIsAMuzAuy0Gn2LXX2N4KLTlvkk5DHi9pok0LdI06k3RLCiLwGnOUuLVAoR6aEaAr3tEALw_wcBFiyatlar her gün değişiyor takip edemiyoruz ancak hala iPhone 8 Plus a karşı çok çok daha iyi bir alternatif.Hadi 12 olsun diyelim,arada 3 bin lira farka en yeni nesil işlemcili,yıllarca alınacak ios güncellemelerini,yeni nesil kamerayı vs bir çok şeyi alabiliyorsunuz.Ben tasarımından dolayı tercih etmem,ancak eski tasarımdan vazgeçemeyen,bütçesi olmayanlar için güzel bir alternatif hala ama biraz daha fiyatı artarsa mantık sınırlarını geçecek o yüzden acele etmek lazım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
X'inde içinde aynı işlemci var. |
|
_____________________________
Benim hakkımda ne düşünüyorsan Allah sana 2 katını versin.
Beri bak beri ! Az yaklaş ekrana...
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|