Şimdi Ara

SİZCE HAKLI KİM?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Epson Workforce 4515 yazıcımız mevcuttu, mevcuttu diyorum çünkü artık kullanılmıyor. Kendi orjinal kartuşları bitti (orjinal kartuşları varken baskının üzerinde sarı mürekkep lekeleri bulunuyordu.O zamanlar çok fazla üstüne düşmedik), akabinde Bursa Kartuştan 1 takım t7011-7014 kartuş aldık, kartuşları taktığımızda baskının üzerinde daha fazla mavi ve sarı mürekkep olmaya yani kaçırıp iri iri lekeler yapmaya başladı. Firma ile görüşmemizde bizlere ücretsiz olarak 2 takım daha kartuş gönderdiler (Kartuşların arızalı olma ihtimali göz önünde bulundurularak). Ancak yine aynı sıkıntı mevcuttu. Sonra internette ve forumlarda yaptığım araştırmalar sayesinde Epson wORKFORCE 4515 yazıcıların pompa sisteminin ve damper sisteminin zaten kusurlu olduğu dolu kartuşları takınca bu kusurun ortaya çıktığını öğrendim. Epson Türkiye'yi arayarak durumu kendilerine açık açık belirttim. Oradaki Bey meseleyi merkeze bildireceğini söyledi. Mail adresime gelen postada cihazı orjinal olmayan kartuşlarla kullandığım için garanti kapsamından çıktığını, tamiratını ücretle yaptırabileceğimi belirtiyordu. Şimdi sorarım size ;
    1- Kusurlu bir cihazı orjinal olmayan kartuşları kullanarak ben mi bozdum?
    2- Dolan kartuşlarla tasarruf edeceğiz derken orjinalinden bile daha pahalıya gelecek; bu şans mıdır yoksa çoğunluk böyle mi olur?
    3- Epson Türkiye işin kolayına kaçarak; günah keçisi olarak dolankartuşu ilan ederek yükü sırtından atmak mı istemekte ?
    4- Sizce kim haklı ve haklı olan ne yapmalı?

    Saygıları mı sunar değerli yorumlarınızı beklerim.







  • türkiye de neredeyse bütün garanti sistemleri bu tür davranır arkadaşım.
    sizin hatanız muadil kartuş taktığınızı söylemek olmuş.
    ben müşterilerime doğal olarak muadil toner aldırıyorum ve yazıcıda fiziksel bir arıza çıktığında elektrik hatası olur fırın ünitesi sorunu olur içine orjinal toner takarak yolluyorum ki
    muadil toneri görse direk garanti dışı muamelesi yapıyor zaten.ama sorunun toner ile alakasız olduğunu ikimizde biliyoruz.
    senin probleminde de pompa sorunu varsa bunu normal yollardan tamir etmeyi denemek kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cotyora666

    Epson Workforce 4515 yazıcımız mevcuttu, mevcuttu diyorum çünkü artık kullanılmıyor. Kendi orjinal kartuşları bitti (orjinal kartuşları varken baskının üzerinde sarı mürekkep lekeleri bulunuyordu.O zamanlar çok fazla üstüne düşmedik), akabinde Bursa Kartuştan 1 takım t7011-7014 kartuş aldık, kartuşları taktığımızda baskının üzerinde daha fazla mavi ve sarı mürekkep olmaya yani kaçırıp iri iri lekeler yapmaya başladı. Firma ile görüşmemizde bizlere ücretsiz olarak 2 takım daha kartuş gönderdiler (Kartuşların arızalı olma ihtimali göz önünde bulundurularak). Ancak yine aynı sıkıntı mevcuttu. Sonra internette ve forumlarda yaptığım araştırmalar sayesinde Epson wORKFORCE 4515 yazıcıların pompa sisteminin ve damper sisteminin zaten kusurlu olduğu dolu kartuşları takınca bu kusurun ortaya çıktığını öğrendim. Epson Türkiye'yi arayarak durumu kendilerine açık açık belirttim. Oradaki Bey meseleyi merkeze bildireceğini söyledi. Mail adresime gelen postada cihazı orjinal olmayan kartuşlarla kullandığım için garanti kapsamından çıktığını, tamiratını ücretle yaptırabileceğimi belirtiyordu. Şimdi sorarım size ;
    1- Kusurlu bir cihazı orjinal olmayan kartuşları kullanarak ben mi bozdum?
    2- Dolan kartuşlarla tasarruf edeceğiz derken orjinalinden bile daha pahalıya gelecek; bu şans mıdır yoksa çoğunluk böyle mi olur?
    3- Epson Türkiye işin kolayına kaçarak; günah keçisi olarak dolankartuşu ilan ederek yükü sırtından atmak mı istemekte ?
    4- Sizce kim haklı ve haklı olan ne yapmalı?

    Saygıları mı sunar değerli yorumlarınızı beklerim.

    KULANMIŞ OLDUĞUNUZ MODELDE POMPA SİSTEMİ KARTUŞLARI TAKTIĞINIZ YERİN TAM ARAKASINDA BULUNMAKTA

    180-170 TL CİVARINDA Bİ FİYATI VAR

    BİZ 120 TL ORJİNALİ İLE DEYİŞİMİ YAPIYORUZ

    BİRDE POMPANIN BATLADIĞINDAN EMİN OLUN KARTUŞLARI TAKTINIZ YERİN YAZICININ İÇ KISMINI KONTUROL EDİN MÜREKKEP DÖKÜLMESİ OLMUŞ MU DİYE BU SORUNU YAZICININ BASKI KAFASIDA YAPA BİLİYOR POMPA PATLADIĞI ZAMAN CIKTILARIN ÜZERİNE DEYİL YAZICININ O KISMINA SÜREKLİ MÜREKKEP AKMASI YAPAR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdivrik

    türkiye de neredeyse bütün garanti sistemleri bu tür davranır arkadaşım.
    sizin hatanız muadil kartuş taktığınızı söylemek olmuş.
    ben müşterilerime doğal olarak muadil toner aldırıyorum ve yazıcıda fiziksel bir arıza çıktığında elektrik hatası olur fırın ünitesi sorunu olur içine orjinal toner takarak yolluyorum ki
    muadil toneri görse direk garanti dışı muamelesi yapıyor zaten.ama sorunun toner ile alakasız olduğunu ikimizde biliyoruz.
    senin probleminde de pompa sorunu varsa bunu normal yollardan tamir etmeyi denemek kalıyor.

    Haklısınız muadil taktığımı söylememeliydim.Ancak zaten kusurlu olan cihazlarına (ki onlarda biliyor) sahip çıkmalılar. Neyse orjinal kartuşlarını takıp göndersem. yazılım ile muadil takıldığını öğrenebilirler mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartusbankasi

    quote:

    Orijinalden alıntı: cotyora666

    Epson Workforce 4515 yazıcımız mevcuttu, mevcuttu diyorum çünkü artık kullanılmıyor. Kendi orjinal kartuşları bitti (orjinal kartuşları varken baskının üzerinde sarı mürekkep lekeleri bulunuyordu.O zamanlar çok fazla üstüne düşmedik), akabinde Bursa Kartuştan 1 takım t7011-7014 kartuş aldık, kartuşları taktığımızda baskının üzerinde daha fazla mavi ve sarı mürekkep olmaya yani kaçırıp iri iri lekeler yapmaya başladı. Firma ile görüşmemizde bizlere ücretsiz olarak 2 takım daha kartuş gönderdiler (Kartuşların arızalı olma ihtimali göz önünde bulundurularak). Ancak yine aynı sıkıntı mevcuttu. Sonra internette ve forumlarda yaptığım araştırmalar sayesinde Epson wORKFORCE 4515 yazıcıların pompa sisteminin ve damper sisteminin zaten kusurlu olduğu dolu kartuşları takınca bu kusurun ortaya çıktığını öğrendim. Epson Türkiye'yi arayarak durumu kendilerine açık açık belirttim. Oradaki Bey meseleyi merkeze bildireceğini söyledi. Mail adresime gelen postada cihazı orjinal olmayan kartuşlarla kullandığım için garanti kapsamından çıktığını, tamiratını ücretle yaptırabileceğimi belirtiyordu. Şimdi sorarım size ;
    1- Kusurlu bir cihazı orjinal olmayan kartuşları kullanarak ben mi bozdum?
    2- Dolan kartuşlarla tasarruf edeceğiz derken orjinalinden bile daha pahalıya gelecek; bu şans mıdır yoksa çoğunluk böyle mi olur?
    3- Epson Türkiye işin kolayına kaçarak; günah keçisi olarak dolankartuşu ilan ederek yükü sırtından atmak mı istemekte ?
    4- Sizce kim haklı ve haklı olan ne yapmalı?

    Saygıları mı sunar değerli yorumlarınızı beklerim.

    KULANMIŞ OLDUĞUNUZ MODELDE POMPA SİSTEMİ KARTUŞLARI TAKTIĞINIZ YERİN TAM ARAKASINDA BULUNMAKTA

    180-170 TL CİVARINDA Bİ FİYATI VAR

    BİZ 120 TL ORJİNALİ İLE DEYİŞİMİ YAPIYORUZ

    BİRDE POMPANIN BATLADIĞINDAN EMİN OLUN KARTUŞLARI TAKTINIZ YERİN YAZICININ İÇ KISMINI KONTUROL EDİN MÜREKKEP DÖKÜLMESİ OLMUŞ MU DİYE BU SORUNU YAZICININ BASKI KAFASIDA YAPA BİLİYOR POMPA PATLADIĞI ZAMAN CIKTILARIN ÜZERİNE DEYİL YAZICININ O KISMINA SÜREKLİ MÜREKKEP AKMASI YAPAR

    Sizinle telefondan görüşmüştük, servis işi olmaz ise zaten size göndereceğim. Baskı kafadan zaten mürekkep gelmiyor. Çünkü cihazın arka tepesinden aşağıya mürekkep damlatıyor. Bunu kapak açıkken metal sensörü kalemle bastırıp yazıcı çıktı aldığında gözlemleyebiliyorum.




  • orjinal kartuş maliyetli değil ise orjinali takıp en yakın epson servisine yollayın onlar düşünsün.
    garanti kontrolu seri numarası ile işliyor eğer siz seri numarası bildirmediyseniz bilmelerine imkan yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.