Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (331. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
296.518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Love_For_You kullanıcısına yanıt
    biraz daha detay verebilir misiniz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • CPE210'u iç mekanda kullanabilir miyim? Outdoor cihaz olması sadece yağmurdan kardan koruması için mi?


    @tplink




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aXaray68 -- 18 Şubat 2022; 15:4:4 >
  •  SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    bu hata (pkts) neden bu kadar fazla eski modemimde hep 0dı hata(pkts)

  • mournful kullanıcısına yanıt

    Bende bu modemin V3 ünü kullanıyorum. VDSL modem olarak kullanırken 7 milyonları gördüm. En son artık Türk Telekom un modemini tekrar taktım. Şuan VR600 ü kablosuz router olarak kullanıyorum.

  • HsynYldrm kullanıcısına yanıt

    bu kronik sorun mu yani

  • aXaray68 kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    CPE model serilerimiz dış mekana uygun üretimi olmuş cihazlardır. yazılım detayları ve yapılandırmaları bu durum üzerine yapılandırılmıştır. İç mekanda kullanımda https://www.tp-link.com/tr/business-networking/omada-sdn-access-point/eap225/https://www.tp-link.com/tr/business-networking/omada-sdn-access-point/eap245/ ürünlerini tercih edebilirsiniz. Detaylı bilgi almak için sitemiz üzerinden cihaz karşılaştırmalarını ve ya sitedeki canlı chat uygulamamız üzerinden bilgi alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye




  • mournful kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    ilettiğiniz görseldeki duruma istinaden cihaz görselini support.tr@tp-link.com adresi üzerinden bizlere iletmenizi rica ederiz. Teknik destek ekibimiz sizlere yardımcı olacaklardır. Bizlere bu maili iletmeden önce gerekli sorunla ilgili olarak cihaz versiyon numarasını ve yazılım bilgilerinizi iletmenizi rica ederiz.


    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
  • mournful kullanıcısına yanıt

    Diğer modelleri bilmiyorum ancak VR600 serisinde yaşayan var.

  • mkivanc M kullanıcısına yanıt
    İnternet şifreni kullanıcı adını girdikten sonra bu ayarları yap kaydet interneti kullanabileceksin
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt

    Merhaba TP link vr600 V1 modemim var..şuan VDSL olarak kullanıyorum..fibere geçmeyi düşünüyorum,bu modem fiber destekliyor mu nette buna cevap bulamadim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kalpsiz23 K kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    Eğer fiber bağlantısı RJ-45 ethernet portundan veriliyorsa; Sonlandırılmış bir bağlantı varsa fiber kablosu RJ45 ethernet bağlantısına çevrilmiş ise Modemlerimizde bulunana LAN/WAN portu ile bu fiber bağlantısı desteklenebilir. Wireless Routerlarımızda bulunan WAN portu ile RJ-45 Ethernet üzerinden sonlandırılan fiber bağlantılarını destekler.

    Türk Telekom, Superonline, Vodafone ve bu sağlayıcıların alt yapısını kullanan internet sağlayıcıları fiber başvurusunda kendileri tarafından sağlanan modem ürünlerini kullandırmaktadır. Sağlayıcı tarafından verilen modemler ACS sunucularına kayıtlı olduğu için dışarından alınan farklı bir marka model ile internet hizmetinin çalışmasına izin vermemektedirler. Konuyla ilgili servis sağlayıcınızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

    saygılarımızla,

    TP-Link TÜRKİYE
  • @TP-Link Türkiye merhaba elimde;

    TP-Link TD-W8961ND v2 TR cihazınız var.


    Modemi ne resetlediğimde, ne fişe taktığımda WIFI ışığı yanmıyor. Modem ara yüzünde ise kurulum sihirbazı/hızlı kurulum menüsünde görebildim sadece WIFI açmayı. Burada gerekli adımları uygulayıp ileri dediğimde HATALI IP FORMATI tarzında bir hata alıyorum.


    Ne yapmamı önerirsiniz, bir çözümü var mıdır bu sorunu düzeltmemin?

    Accest Point(ana modemden kablo çekip) olarak kullanmak istiyorum bu cihazı.


    Şuanda aktif kullandığım vdsl modem de TPLİNK gayet sorunsuz modem ara yüzü ise gayet basit ve kullanışlı kalmış diğerinin yanında.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mirza- -- 6 Mart 2022; 13:41:18 >
  • @TP-Link Türkiye merhaba elimde;

    TP-Link TD-W8961ND v2 TR cihazınız var.


    Modemi ne resetlediğimde, ne fişe taktığımda WIFI ışığı yanmıyor. Modem ara yüzünde ise kurulum sihirbazı/hızlı kurulum menüsünde görebildim sadece WIFI açmayı. Burada gerekli adımları uygulayıp ileri dediğimde HATALI IP FORMATI tarzında bir hata alıyorum.


    Ne yapmamı önerirsiniz, bir çözümü var mıdır bu sorunu düzeltmemin?

    Accest Point(ana modemden kablo çekip) olarak kullanmak istiyorum bu cihazı.


    Şuanda aktif kullandığım vdsl modem de TPLİNK gayet sorunsuz modem ara yüzü ise gayet basit ve kullanışlı kalmış diğerinin yanında.


    @TP-Link Türkiye acaba bana gelince mi cevap vermeyeceğiniz tuttu, teşekkür ederim.

  • Love_For_You kullanıcısına yanıt
    dediğiniz parametreleri girdim ve oldu. teşekkür ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @TP-Link Türkiye @TP-Link Türkiye @TP-Link Türkiye @TP-Link Türkiye @TP-Link Türkiye @TP-Link Türkiye

    Görüyorsunuz arkadaşlar müşteri memnuniyetine ne kadar önem verdiklerini. Canlı destek 1 saatte bağlanmadı + 25 dakika bekletti. Maile kesinlikle geri dönüş yapılmadı. Tp-Link kullanıcısıyım ama son olsun.

  • Eski tp link wd9970 v3 var bende, yazılımı 18.11 versiyonunda kaldı kendini güncellemiyor da. Bunun yazılım dosyası var mı elle güncelleyelim?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Some guy S kullanıcısına yanıt
    merhabalar,


    TD-W9970v3 Model ürün Türk Telekoma üretilen kampanyalı modemdir. Modemin kullanım hakkı ve servis işlemleri Türk Telekom çözüm ortağı SENTİM BİLİŞİM firmasına aittir konuyla ilgili Sentim Servisinden yardım alabilirsiniz. İletişim bilgileri 0850 209 40 40 veya modemdestek@sitetelekom.com.tr mail adresi üzerinden irtibata geçebilirsiniz.


    TP-link Türkiye
  • Biraz teknik bir soru olacak. Sanırım modem yazılımı silinmiş, ya elektrik dengesizliğinden ya da voltajdan. Ya da yanlış firmware atılmış.


    TD-W9970v3 modem var. Elektrik verdiğimde ışık yanıyor, ethernet kablosunu da görüyor, bilgisayar da modemi görüyor ama 192.168.1.1'e bağlanamıyorum. Bir kaç videoda winbond entegreyi modem anakartından söküp chip programmer ile yazılım atmışlar. Nedir bu işin oluru?


    Selamlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robotica -- 9 Nisan 2022; 15:37:29 >
  • merhabalar,


    TD-W9970v3 Model ürün Türk Telekoma üretilen kampanyalı modemdir. Modemin kullanım hakkı ve servis işlemleri Türk Telekom çözüm ortağı SENTİM BİLİŞİM firmasına aittir konuyla ilgili Sentim Servisinden yardım alabilirsiniz. İletişim bilgileri 0850 209 40 40 veya modemdestek@sitetelekom.com.tr mail adresi üzerinden irtibata geçebilirsiniz.


    TP-link Türkiye
  • 
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.