|
Merhabalar, Standart çalışma sıcaklığı 0℃~40℃ arasındadır. Bu değerler arasında olan çalışma sıcaklığı olağan bir durumdur. Saygılarımızla, TP-Link Türkiye |
|
_____________________________
|

|
Merhabalar, Standart çalışma sıcaklığı 0℃~40℃ arasındadır. Bu değerler arasında olan çalışma sıcaklığı olağan bir durumdur. Saygılarımızla, TP-Link Türkiye |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhaba üstat evimde kullandığım ürün bu, https://www.tp-link.com/tr/home-networking/range-extender/re200// Ama arka odada çekim gücü çok zayıf ve bundan menmun değilim şu anki kullandığım ürün yerine bunlardan birisini alsam çekim gücü fark edermi ve ya siz hangisini tavsiye edersiniz, Ürün 1 https://www.tp-link.com/tr/home-networking/range-extender/re305// Ürün 2 https://www.tp-link.com/tr/home-networking/range-extender/re205// |
|
_____________________________
Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur. Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır. Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır. Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir. Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,
|
|
Merhabalar, Access Pointinizin model numarası ve versiyon numarasını, ayrıca ana modeminizin marka ve model bilgisini de paylaşmanızı rica ederiz. Saygılarımızla, TP-Link Türkiye |
|
_____________________________
|
acces point modelim TL-WR843ND versiyon bu sanırım Firmware Version:3.14.9 Build 140410 Rel.33110n modem ise zte zxhn H168A kablosuz bağlantı yaptım 20db çekim gücü var ama internet gittiği zaman acces point kapatıp açınca internet geliyor modemin interneti hep var herhangi kesintiye uğramıyor < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jokerci19 -- 5 Ekim 2020; 14:23:6 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Merhaba. Geçtiğimiz yaz aylarında cpe220 v3 model bir accesspoint ürününüzü aldım. Birkaç ay güzel çalıştıktan sonra son zamanlarda bu cihazdan gönderdiğim yayında kopmalar başladı. Sonrasında cihazı resetleyip yeniden kurmak istedim fakat cihazı bir kere resetledikten sonra asla arayüzüne giriş yapamadım. Hani fabrika ayarlarına döndükten sonra ip ayarlamaları yapıyorsunuz mesala 192.168.0.254 olan giriş ipsinde bilgisayarıda aynı ip grubuna alıp hepsini denedim bir türlü arayüze giremiyorum. Cihaz üzerinden resetlemeyi denedim yine olmadı. cihazda power lambası ve lan0 lambaları yanıyor. Bu konuya siz nedersiniz cihazın garantisi var daha ama cihaz benim için önemli olduğundan garantiye gönderme süreside canımı sıkıyor. Yardımınızı rica ederim. |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar,
Chipset vb. bilgiler şirket gizlilik politikası gereği müşterilerimiz ile paylaşılmamaktadır. Saygılarımızla, TP-Link Türkiye |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar, CPE210 kurulum videosuna göz atmanızı ve arayüze erişimi gözden geçirmenizi rica ederiz. Sorununuzun devamı halinde cihazınızın teknik serviste incelenmesi gerekecektir. Saygılarımızla, TP-Link Türkiye |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar, Ana modeminizin kablosuz kanal ayarını 1,6 veya 11 olarak sabitlemenizi öneririz. Saygılarımızla, TP-Link Türkiye |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar, Geleceğe dönük stok planımızda böyle bir tedarik sağlama durumu bulunmamaktadır. Saygılarımızla, TP-Link Türkiye |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar,
Şirket politikası gereği TP-Link merkez yurtdışı R&D birimi cihazlar üzerinde bazı donanım ve yazılım bilgilerini gizli tutmaya başlamıştır. Talep ettiğiniz donanım bilgisi gizlilik prosedüründe yer almaktadır. Bu bilgileri maalesef paylaşamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Saygılarımızla, TP-Link Türkiye |
|
_____________________________
|
|
Merhaba Forumda Yeniyim Elimde TP-W8951ND Adsl Modem Var, İnternete Bağlanamıyorum Kablo Ankastre Kutusundan Direk Modemin Kendisine Bağlı TT 2 Kablo Ucu Bırakıp Gitmiş Bende Eve Çektim Kabloyu Direk Bu Şekilde 2-3 Yıldır İnternete Sorunsuz Girilebiliyordu Artık Hiç Girilmiyor Adsl Ve İnternet Işığı Yanmıyor Servis Sağlayıcımı Aradım Sorun Bina İçi Tesisatınızda Dedi Bizde Bir Sorun Yok Hizmet Vermeye Devam Ediyoruz Yinede Arızanızla İlgileneceğiz Dedi Böyle Birşey Olması Mümkün Değil Çünki Onlar Bunu Söyledikten 1 Gün Sonra İnternet Geldi 2 Gün Sonra Tekrar Gitti Tesisatta Sorun Olsa Hiç Gelmezdi ? Sizce Sorun Modemde Mi ? Yoksa Servis Sağlayıcımda Mı ? Ayrıca Modem Arayüzüne Girdim Status: Down upstream: N/A downstream: N/A Tanılama İse Şöyle Adsl Senkronizasyonu Başarısız Bundan Sonraki Diğer Değerlerin Karşısında Atlandı Yazıyor |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar, Hattınız ADSL mi VDSL mi ? Öncelikle bunu paylaşmanızı rica ederiz. Cihazınızın ADSL destekli bir cihazdır. VDSL altyapı ve sinyallerini desteklemez. Servis sağlayıcınıza evinize gelen sinyallerin ADSL üzerinden mi VDSL üzerinden mi geldiğini sormanızı da öneririz. Saygılarımızla, TP-Link Türkiye |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|