Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (305. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
305.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 303304305306307
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • the flying dutchman kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Ana modeminizden kablo çekip kullanacak iseniz kullanım sağlayabilirsiniz fakat kablosuz aktarım için kullanım sağlayamazsınız.

    Archer D60 cihazınızın DHCP'sini kapatıp LAN IP'sini ana modemin DHCP sunucusundan bir IP ile değiştiriniz. Bu işlem sonrası ana modeminizin LAN portundan gelen kabloyu cihazın LAN portuna takınız.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Ana modeminizden kablo çekip kullanacak iseniz kullanım sağlayabilirsiniz fakat kablosuz aktarım için kullanım sağlayamazsınız.

    Archer D60 cihazınızın DHCP'sini kapatıp LAN IP'sini ana modemin DHCP sunucusundan bir IP ile değiştiriniz. Bu işlem sonrası ana modeminizin LAN portundan gelen kabloyu cihazın LAN portuna takınız.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    Bu cevapla beni üzdünüz (bir modeme göre yüksek bir mebla ödemiştim, şimdi çöp oldu satıcaz artık) ama öğrenmiş oldum. Cevap için teşekkürler.

    İyi çalışmalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the flying dutchman -- 17 Eylül 2020; 20:52:47 >
  • İyi akşamlar benim sorunum TP-LİNK RE200 V2.0 dağıtıcı ile alakalı. Dağıtıcıyı alalı 1 sene oldu ve sorunsuz kullandım bu zamana kadar fakat son 2 haftadır dağıtıcı üzerinden internet alamıyoruz bağlandığımız zaman internet yok görünüyor ama normal sağlayıcı modemimizde internet var ona bağlandığımız zaman sorun yok modeme uzak yerlerde dağıtıcıya bağladığımız zaman kullanamaz olduk. Sebebini bir türlü anlamadım dağıtıcıyı resetledim 5 10dk bağlandı sonra yine internet yok dedi tekrar reset attım artık reset atmakta işe yaramıyor.. Sorunu anlamadım lütfen yardım edin. Işıkları falan sorunsuz yanıyor görselleri bırakıyorum buraya umarım çözebiliriz...
    Ek olarak cihazda sorun olabilir mi acaba? Eğer öyleyse 3 yıl garantili çünkü götürebilirim faturası duruyor ama benimde çözebileceğim bişeyse boşuna göndermeyelim.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • Tplink-TLWA855RE modelli access pointi prize bağlıyorum ve kablosuz olarak bağlanıp evdeki modeme bağlantısını gerçekleştiriyorum buraya kadar herşey normal. Ancak modeme bağlanıp interneti aldıktan sonra tekrar arayüzüne bağlanmak istediğimde sayfa görüntülenemiyor.
    Ip'yi otomatiğe aldım, kendim 192.168.0.55 olarak değiştirdim ama sonuç değişmedi. Access point modeme bağlıysa arayüze giremiyorum.
    Nasıl çözebilirim bu durumu? Şimdiden teşekkürker.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BordooMaavi kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Ana modemden aldığı IP'yi modem arayüzünden kontrol ederek; bu IP üzerinden veya tplinkrepeater.net üzerinden arayüze erişim sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • CnkDmrbs kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Ürün ile ilgili yaşamış olduğunuz teknik problem ile ilgili olarak support.tr@tp-link.com mail adresimize ürünün model numarasını, seri numarasını ve yaşamış olduğunuz problemi açıklayıcı bir şekilde iletebilirseniz, hızlı bir şekilde yardımcı olabiliriz.

    Saygılarımızla,

    TP-LINK Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Ana modemden aldığı IP'yi modem arayüzünden kontrol ederek; bu IP üzerinden veya tplinkrepeater.net üzerinden arayüze erişim sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    Cevabınız için teşekkür ederim ama sorumu tam olarak anlamadan cevap verdiğinizi düşünüyorum.
    Bu bahsettiğiniz şekilde kontrolleri sağlayarak arayüze erişim sağlayamıyorum. Ne IP üzerinden ne de tplinkrepeater.net üzerinden arayüze erişim sağlanmıyor. Farklı tarayıcılarda da denedim ancak bir süre bekletip en son sayfa yüklenemiyor diyor. Cihaza reset attım, farklı bilgisayarda denedim ancak sonuç aynı. Kurulumu gerçekleştirdikten sonra arayüze bağlanamıyorum.
  • Merhaba,
    4-5 ay önce wpa4220kit av600 satın aldım. 2-3 arkadaşa da iyi diye ben aldırdım. Ancak, ürünle ilgili iki farklı sorun yaşıyorum.
    - Bazen 4220 cihaza wifi üzerinden bağlı olmamıza rağmen internet erişimi olmuyor.
    - Bazen wifi listesinde 4220'nin yayını hiç görünmüyor.
    Her iki sorun da 4220'yi fişten çıkarıp tekrar taktığımda düzeliyor. Firmware güncel görünüyor.
    Bu konu ile ilgili yardımcı olabilir misiniz?
    Teşekkür ederim.
  • BordooMaavi kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Dilerseniz tekrar resetleyerek kurulum esnasında statik IP ile kurulum sağlayınız ve bu IP üzerinden bağlanmayı deneyiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • beyborek B kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    İnternet erişimi kesildiği esnada cihaz üzerindeki ev simgesinde sönme oluyor mu ? Ayrıca , TL-WPA4220 ürününüzün arayüzünden kablosuz kanal ayarını 1,6 veya 11'e sabitleyerek kullanmanız önerilir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Ev simgesinde sönme olmuyor diye hatırlıyorum. Bugün kanal ayarını 11 olarak güncelledim. Bir kaç gün gözlemleyip tekrar sorun yaratırsa, static IP ile tekrar deneyeceğim. Sonucunu foruma tekrar yazacağım. İlginiz için çok teşekkür ederim.
  • Arkadaşlar herkeze merhaba.Şimdi bende tp link archer vr 1200 modem var.Lan üzerinden mükemel bir modem ve hiç bir şikayetim yok.Ama gel gelelim wifi sorununa.5ghz olsun 2.4 ghz olsun en az günde 4-5 kere kopma oluyor.Neler denedim neler yine olmadı.5 ghz komple kapatım,sadece 2.4 ghz olarak kulanayım dedim yine koptu.Kanalı 11 e aldım olmadı,6 aldım yine olmadı.Baya bi uğraştım sorun hala devam ediyor.Artık gına geldi ve iss sağlayıcının verdiği eski modemi geri taktım ve bak gör onda wifi de hiç sorun olmuyor.Sizce neyden olabilir arkadaşlar.İss türk telekom 50 mb.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Dilerseniz tekrar resetleyerek kurulum esnasında statik IP ile kurulum sağlayınız ve bu IP üzerinden bağlanmayı deneyiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    İlk mesajımı okuduysanız şayet dediğiniz gibi resetledikten sonra IP'yi sabitleyip de denediğimi ve sonuç alamadığımı da görmüş olmanız gerekmekteydi ancak bu konuda şahsıma verdiğiniz 2 cevapta da maalesef aktardığım bilgileri yeteri kadar gözden geçirmeden cevap verdiğinizi düşünüyorum.
    Aynı zamanda cihazı yetkili servise göndermek için sitenizde belirtilen telefon numaranızı da defalarca aramama rağmen tüm müşteri hizmetlerinizin dolu olduğuna dair bir ses kaydı dinledikten ve hatta yaklaşık 7 dakika bekledikten sonra hattan düşüyorum. Kısacası size ulaşabildiğim tek mecra burası ancak burada da yeterli özveriyle mesajlarımızı okuyup cevap vermek yerine baştan savma cevaplarınızı gördükçe TP-LINK firmasının müşteriye satış sonra gösterdiği hizmet konusunda yetersiz olduğu fikrine kapılıyorum. Umarım ciddi bir şekilde problemime dair bir çözüm sunarsınız aksi takdirde zaten size başka türlü ulaşamadığım için 1 yıllık cihazınızı çöpe atmak zorunda kalacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BordooMaavi -- 23 Eylül 2020; 9:13:59 >




  • mutlu7 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Konuyla ilgili support.tr@tp-link.com mail adresimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • BordooMaavi kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Web sitemizdeki canlı destek hattımız 7/24 hizmet vermektedir. Ayrıca bu kanal dışında mail adresimiz üzerinden de bizler ile iletişime geçebilirsiniz.Konuyla ilgili support.tr@tp-link.com mail adresimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhaba

    35mbps ev internetini üç farklı binada (müstakil villa) kullanmak istiyorum. İnternet 2. Binada yani Master olacak.

    1. Evde tp-link TL-Wa801ND Cihazı
    2. Evde zyxel Vmg1312-b10d
    3. Evde özelliksiz bir modem var

    3. Ev interneti taahhütü olduğu İçin bu sisteme bir kaç ay sonra katılacak.

    Hangi ürünleri almayalım?
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yazılım Versiyonu:0.9.1 2.3 v0025.0 Build 160316 Rel.38230n

    Donanım Versiyonu:TD-W9970(TR) v1 00000000

    modemin türkçe güncellemesi yok ingilizcesi var ingilizce güncelleme önerilmiyor (İngilizce 2-3 güncelleme yayınlanmış)

    TP-LINK bizi Afrikonyalı olarak mı görüyor acaba
  • Yazılım Versiyonu:0.9.1 2.3 v0025.0 Build 160316 Rel.38230n

    Donanım Versiyonu:TD-W9970(TR) v1 00000000

    modemin türkçe güncellemesi yok ingilizcesi var ingilizce güncelleme önerilmiyor (İngilizce 2-3 güncelleme yayınlanmış)

    TP-LINK bizi Afrikonyalı olarak mı görüyor acaba
  • TP-LINK ARCHER VR300 300MBPS-867MBPS VDSL2 KABLOSUZ-AC 4 PORT ADSL2+ MODEM

    Bu cihazınızın üstünde wifi aç/kapa tuşu var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, Dün TP-Link Deco M5 3_lü set aldım. Evim dubleks olduğu için böyle bir sistem kurdum. Sormak istediğim şu; Deco uygulamasında birçok ayar var. İnterneti en hızlı şekilde ve en sorunsuz şekilde alabilmek için hangi ayarları düzenlemeliyiz? Örneğin QOS var. Orada standart mod, video modu, oyun modu vs. farklı ayarlar var ama hepsi de band genişliğimizi soruyor. Bu ayarı oyun moduna getirmek mantıklı mıdır? Tabii farklı bir sürü ayar var. İkinci sorum ise ana deco cihazın ip numarasıyla arayüzüne girmek istedim. Tabiki şifre sordu ama ben şifreyi bulamadım. Ayrıca kutu içerisinden gelen kullanım klavuzu sadece güvenlik durumuna önem vermiş. Kurulum ve yönetim ile ilgili maalesef bir şey bulamadım.
    Cevaplar için ilginize teşekkür ederim. Saygılarımla.@TP-Link Türkiye

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 303304305306307
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.