Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (304. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
98
Favori
292.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 302303304305306
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Yani sadece şu anlık yazılım güncellemesi mi sadece olacak?
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Yurtdışı R&D birimimizin gerekli görmesi halinde yazılım güncelleştirmeleri için firmware paylaşımı yapılabilir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • the flying dutchman kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Herhangi bir proje söz konusu değildir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    2020 yılında ax wifi6 lı vdsl modeminiz tanıtılır mı?
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    AX destekli DSL modem üretimimiz şu anlık bulunmamaktadır ve henüz üretimi ile ilgili bir durum söz konusu değildir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Selamlar.

    2 farklı yerde olmak üzere. İkisi de türknet. Birinde 9980 (adsl). Diğerinde de 9970(vdsl). Sık sık wifi kopması yaşıyorum. Hatta sorun yok sanırım. Internette söylenen kanal ayarı, şifre ayarı vs gibi çözümler ise yaramadı. Bununla ilgili ne yapılabilir acaba?

    Bu arada. 9980de wifi kopup gelince telefon kendi bağlanıyor. Diğerinde genelde kendim tekrar bağlan demem gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rmzn96

    TP-Link Beyciğim merhabalar.

    Modemin güncel yazılımı ile kafa karışıklığı yaşamaktayım. Modem sayfasından kontrol edince v1 olarak gözükmekte (resim ekli) ve orada güncel yazılım diyor. Ancak modemin arkasında ver: 1.20 yazmakta ve yazılım desteği sitenizde daha güncel bir yazılım var 1.20yi seçtiğiniz zaman. Hangisini yüklemeliyim?
    Modem yazılım güncellemesini yaptı. Modemim archer vr300. Daha önce ADSL kullanıyordum hiç kablolu-kablosuz farkını denemedim ama dün vdsl'e geçtim ve modemden kablolu 47 Mbps alırken, kablosuzda (5 ghz - 2.4 ghz olarak ikiside aynı sonucu veriyor) 40 Mbps download sonucu almaktayım. Bu kadar hız düşüşü özellikle 5 Ghz için çok fazla değil mi? Modemde bir sıkıntı olabilir mi?
  • rmzn96 R kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    2.4GHz için kablosuz kanal ayarını 1,6 veya 11; 5GHz için 36,40 veya 44 olarak sabitlemenizi önermekteyiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    En hızlı kanallar bu kanallar mıdır?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rmzn96 R kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Paylaşmış olduğumuz kanallarda data kaybı daha az olduğundan bu kanallar önerilmektedir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhaba wr710n cihazımım var. Usb portundan yazıcı paylaşımı için kullanabilirmiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Archer VR1200 modeme yanlış firmware yükledim ve açılmıyor, ne yapmam lazım?
    Donanım sürümü VR1200 v1 00000001
  • Merhaba

    Elimizde Servis sağlayıcının verdiği bir adet tp link modem ve 2 adette Tp link acces point bulunmakta. ( WA901N ve TL WR850N)

    Yapmak istediğim modemden interneti WA901N 'e kablosuz alıp arkasındaki Lan portundan WR850N e kabloyla vermek. Bunun için WA901N'i clint moduna alıp wr850N'i acces point modunda çalıştırıyorum. Ancak bağlantı 1-2 gün çalışıp akabinde gidiyor. Modemde sorun yok baglanılabiliyor ancak access pointlerden baglantı yapamıyoruz.

    Modem ile WA901N arsında 5 metre uzaklık var. Sinyal kalitesi gayet iyi.
    Bu kurulum için önerileriniz neler? DHCP modem hariç tüm cihazlarda kapalı mı olmalı? LAN settings kısmından ip leri ellemi vermek gerekir?
  • Arıza kaydım üzerine, telekom yetkilileri geldi ve değerleriniz iyi modemi değiştirmemi önerdiler. Bunun üxerine bugün ac1200 archer v300 modem aldım. Evimdeki 50 liralık modemden daha iyi sonuç alıyorum. 16 mbite kadar adsl paketim var. Bazen 7 mbitleri geçiyor ama hızla aşağı doğru düşüyor ve hiç stabil değil. Yapılması gereken bir ayar var mı yoksa iade edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Replikans kullanıcısına yanıt
    Vr300 snr değerleri sınırlarda iken bağlantı kopma yapmayan tek modem benim kullandığım. Ev içi kablolamada bi sıkıntı vardır belki (telekom hat değerlerinize iyi diyorsa bu seçenek kalıyor).

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, Uydunet modemim için Archer D50 modelinizi access point olarak kullanabilir miyim? Bu mümkünse döküman, link ve/veya video paylaşabilir misiniz?

    Teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rmzn96

    Vr300 snr değerleri sınırlarda iken bağlantı kopma yapmayan tek modem benim kullandığım. Ev içi kablolamada bi sıkıntı vardır belki (telekom hat değerlerinize iyi diyorsa bu seçenek kalıyor).
    Cevap için teşekkür ederim. Müstakil evde oturuyorum, direk eve çok yakın ve direkten gelen kablo penceremden modeme geliyor. Yani hiç tesisat yok, ek yapılan tek kablo direkten gelen kabloya bağladığımız modem kablosu onu da zaten sağolsun ekipler yenilemiş. Yani inanın evde 50 liralık modem var ping 40 hızı 5.80 mbit ve değişmiyor.. 400 liraya aldığım bu modem 7 - 8 mbit ile başlıyor 0.50 mbitlere geriliyor. Gerçekten sinir bozucu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harmek kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Uyumsuzluk sorunu olabileceğinden bu işlem önerilmemektedir. Asıl kullanım amacı medya paylaşımı içindir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • djkarakan D kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Yüklemiş olduğunuz yazılım farklı bir bölgeye ait ise veya farklı bir donanım sürümüne ait ise cihaz kullanılmaz hale gelebilir. Bu da cihazınızı garanti kapsamı dışında bırakacaktır. Yazılım güncelleştirme işlemi sağlamadan önce teknik birimlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • AskN0More A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Ana modem tarafında cihazların IP'lerini sabitlemeniz, cihazların arayüzüne erişerek IP'lerini statik olarak vermeniz ve DHCP'lerinin kapalı olup olmadığını kontrol etmeniz önerilir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • 
Sayfa: önceki 302303304305306
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.