Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
6.179
Cevap
88
Favori
219.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 22 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1876
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2453
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 saat 37 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 887
  • Favoriye Eklediklerim 92
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TP-Link Türkiye (2453 mesaj) yücel52 (149 mesaj) ego37 (50 mesaj) The souls migration (24 mesaj) 4 nokta (21 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2000 mesaj) Mobil (765 mesaj) Tablet (55 mesaj) Mini (46 mesaj) Uygulama (67 mesaj)
  • @
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    77 Mesaj

    TP-Link Beyciğim merhabalar.



    Modemin güncel yazılımı ile kafa karışıklığı yaşamaktayım. Modem sayfasından kontrol edince v1 olarak gözükmekte (resim ekli) ve orada güncel yazılım diyor. Ancak modemin arkasında ver: 1.20 yazmakta ve yazılım desteği sitenizde daha güncel bir yazılım var 1.20yi seçtiğiniz zaman. Hangisini yüklemeliyim?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar,

    Cihazınızın arkasındaki etiketi ve cihazınızın yazılım sürümü bilgisini görseller ile support.tr@tp-link.com mail adresimize paylaşırsanız daha sağlıklı yardımcı olabiliriz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    |
    |
    rmzn96 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3804 Mesaj
    Herhanalar Benim derdimde başka :)

    ofiste internet servis sağlayıcısının optic hatta gelen cihazından cıkan bir statik ip li hattım var. bu hatta bir router baglayıp bunu server uzerinden çalışmayan cihazlara internet vermek için kullnamak istiyorum.

    sözün kısası statik ip , gateway , subnetmask girişi yapıp , bunu lokal cihazlara dagıtan bir cihaz bakıyorum. önereceginiz bir cihaz var mı ?
    _____________________________
  • Binbaşı
    1401 Mesaj

    İlginç bir şekilde arayüz açıldı.
    Verdiğiniz adrese mail hazırladım ve ekine hata mesajını eklemek için 192.168.1.1 girerek görüntü almak istedim.
    Hata mesajı yerine arayüz açıldı.

    Gidip gelmenin bir sebebi olmalı.
    |
    |
    TP-Link Türkiye kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar,

    Kablo çıkış türünüz fiber optik şeklinde mi yoksa RJ45 üzerinden mi bu bilgiyi paylaşabilir misiniz ?

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    |
    |
    jonywayt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3804 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Kablo çıkış türünüz fiber optik şeklinde mi yoksa RJ45 üzerinden mi bu bilgiyi paylaşabilir misiniz ?

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    merhaba rj45
    _____________________________
  • Teğmen
    117 Mesaj
    130 TL ye 4 metre uzaklıktaki 16mbps interneti masaüstü bilgisayarıma ulaştırmak istiyorum, bana önerebileceğiniz wifi adaptörü var mı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar,

    Kablosuz olarak veri transferi hızında kayıplar yaşanabilmektedir. Fakat AC destekli wifi ürünlerimizi kullanmanız önerilebilir. Linkten inceleyebilirsiniz.https://www.tp-link.com/tr/home-networking/adapter/?filterby=5787%7C4798%7C5257%7C4823%7C4824

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    |
    |
    bisiklet.tekerleği kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar,

    Aşağıdaki linkte bulunan ürünlerimizi inceleyebilirsiniz.https://www.tp-link.com/tr/business-networking/load-balance-router/

    Emülatör sayfası üzerinden model numaralarını aratarak cihaz arayüzlerinde inceleme sağlayabilirsiniz.https://www.tp-link.com/tr/support/emulator/

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    |
    |
    jonywayt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3804 Mesaj
    Teşekkürler



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    87 Mesaj
    Merhaba TP-link

    Birkaç gün önce Kablonete geçtim ve verdikleri Netmaster modemin kablosuz çekim kapasitesinden hiç memnun kalmadım. Bugün TP Link Archer C50 model router aldım ve evin merkezine konumlandırdım. Ancak router çekim kapasitesi modemden daha da kötü. Şöyle ki 100 megabit hızındaki internet sadece bir duvar ötede hemen yandaki odada 20 megabiti zor görüyor(2.4 ve 5ghz dahil). 4 adet 5 db anteni olan böyle bir routerın wifi kapsama alanı nasıl bu kadar düşük olabiliyor anlayamadım. Yardımcı olabilir misiniz ?
    _____________________________
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar,

    Konuyla ilgili support.tr@tp-link.com mail adresi üzerinden ana modem ile cihaz arasındaki bağlantı türünüzü(kablolu veya wds gibi) bildirerek teknik birimimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    |
    |
    Ztet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    62 Mesaj

    Merhaba dün bir archer C7 satın aldım. Cihaz üzerindeki OpenVPN i etkinleştirmeden önce tplinkdns ile yine router üzerinden bir ddns adresi edindim. Sorum şu bu adresi browser ın arama çubuğuna yazdığımda karşıma şöyle bir ekran geliyor. Bu ekran tam olarak hangi cihaz tarafından serve ediliyor ISP nin bir cihazımı benim router'ım mı yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden Teşekkürler.



    Edit 1: Anladığım kadarıyla benim public IP'm ile WAN IP'm farklı.(findmyip: 176.X.X.X, Router Status: 10.X.X.X) DDNS adresine gittiğimde beni public IP me (176.X.X.X) yönlendiriyor. Ancak WAN IP'm farklı olduğu için cihaza erişemiyorum. Doğru mu sizce. Bunun router seviyesinde bir çözümü var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H-M-Z -- 21 Ağustos 2020; 13:39:1 >
    _____________________________




  • Teğmen
    200 Mesaj

    Merhaba Ben türknet 100mbit kullanıyorum son zamanlarda internet gidiyor ve resetlediğimde anında geliyor. Sorunu bildirdim türktelekom saha ekibi hatla ilgili bi problem olmadıgını söyledi hat degerlerim bu ne yapabilirim başka modeme geçmeyi dahi düşünüyorum firmwire de bulamıyorum.
    |
    |
    TP-Link Türkiye kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Birinci vazifen, Türk istiklalini, Türk Cumhuriyetini ilelebet muhafaza ve müdafa etmektir.
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar,

    DDNS, port yönlendirme ,VPN gibi işlemler için cihazın WAN IP'sinin sonlanmış Public IP olması lazım. Eğer IP , görseldeki Mikrotik cihazında sonlanıyorsa sizleri C7 Routerınıza değil, interneti aldığınız Mikrotik routera yönlendirecektir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    |
    |
    H-M-Z kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar,

    Cihazınızın donanım ve yazılım sürümünü paylaşabilir misiniz ?

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    |
    |
    plutonium35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    200 Mesaj

    |
    |
    TP-Link Türkiye kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Birinci vazifen, Türk istiklalini, Türk Cumhuriyetini ilelebet muhafaza ve müdafa etmektir.
  • Yarbay
    2291 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    lautream0nt


    Merhaba. TP-Link Archer VR1200 modem sahibiyim ve Türkiyeden satın alınma. Arayüz neden İngilizce ? Youtube'dan baktığım zaman ve aynı modem kullanıcıların modem arayüzü Türkçe, benim neden İngilizce ? Hatta benden önce mesaj atan arkadaşında aynı model ve Türkçe arayüz. Yardımcı olur musunuz ?

    Firmware Version:1.0.0 0.8.0 v600e.0 Build 180720 Rel.53024n Hardware Version:Archer VR1200 v1 00000000
    _____________________________
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar,

    Konuyla ilgili support.tr@tp-link.com mail adresimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    |
    |
    lautream0nt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2291 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    lautream0nt



    Bu modeli kullanan ve arayüzü Türkçe olan bir kullanıcının stock (yedek) firmware yüklersem sorunum düzelir mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lautreamont -- 24 Ağustos 2020; 8:57:25 >
    |
    |
    TP-Link Türkiye kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Reklamlar
Canlı Tv izle
Sohbet
kripto para haberleri
Radyo Dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.