Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (301. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.812
Cevap
98
Favori
292.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 299300301302303
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • turoktr kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Bilgisayarınızda herhangi bir virüs programı erişimi engelliyor olabilir. Telefon veya başka cihaz üzerinden denediğinizde sorun devam etmekte mi ?

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • xdreab X kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,


    İletişime geçmeniz durumunda her zaman 5GHz bandında kanal olarak sizlere 36,40 veya 44 kanalları teknik destek ekibimiz tarafından önerilecektir. Sorularınız içinhttps://www.tp-link.com/tr/ web sitemizde bulunan canlı destek veya support.tr@tp-link.com mail adresimizle iletişime geçebilirsiniz.
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    ürün satılırken üzerine yazılsa olmazmı cok ugraştım burdan okudum yaptım gecen zamanıma yazık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,


    İletişime geçmeniz durumunda her zaman 5GHz bandında kanal olarak sizlere 36,40 veya 44 kanalları teknik destek ekibimiz tarafından önerilecektir. Sorularınız içinhttps://www.tp-link.com/tr/ web sitemizde bulunan canlı destek veya support.tr@tp-link.com mail adresimizle iletişime geçebilirsiniz.
    merhaba cpe 610 yazılımdan sonra 25 dbm gecmiyor test modda nedeni ne olabilir önceden 27 dbm di
  • xdreab X kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Yazılım sürümüne bağlı kısıtlamadan dolayı bu durum ile karşılaşabilirsiniz. Eski yazılımı cihaz kabul ederse yüklemenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Vr600 üretimleri devam ediyor mu yoksa yerini yeni modellerinize bırakacak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,


    Üretimi devam etmekte olup, En güncel donanım sürümü v3'tür. DSL Modem router olarak yeni modelimiz Archer VR2100 satışa sunulmuş durumdadır.

    Archer VR2100 modelimizi linkten inceleyebilirsiniz :https://www.tp-link.com/tr/home-networking/dsl-modem-router/archer-vr2100/

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Evet, maalesef. Telefonla denemede de "Bu sayfa çalışmıyor" cevabı geldi.
    PC de ve 2 notebookta denedim yine açılmadı.
  • Geçen yıl eylül ayında vr900 aldım modem kafasına göre bağlantı kopuyor geri geliyor bazen sorunsuz çalışıyor ama bazen de insanı hasta ediyor bu kadar çok para verip aldığım üründen artık hiç memnun diğilim neden bu kadar kopuyor anlamıyorum bu modemi almadan önce turkcell superonline kullanıyordum kendi modemleri vardı hiç böyle sorunlar yaşamadım türk telekoma geçince bu modemi aldım şimdi napıcaz bi söyleyinde onu yapalım sevgili tplink türkiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chief1905 -- 18 Ağustos 2020; 12:36:6 >
  • turoktr kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazınızın alt kısmında bulunan etiket üzerinde TD ,TL ,RE , Archer vs.. ile başlayan model numarasını,versiyon numarasını ve probleminizi support.tr@tp-link.com mail adresimize iletebilirseniz konu ile ilgili olarak yardım sağlanacaktır.


    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • chief1905 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazınızın alt kısmında bulunan etiket üzerinde TD ,TL ,RE , Archer vs.. ile başlayan model numarasını,versiyon numarasını ve probleminizi support.tr@tp-link.com mail adresimize iletebilirseniz konu ile ilgili olarak yardım sağlanacaktır.


    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Kullanmakta olduğunuz ana modem marka ve model bilgisini de paylaşabilir misiniz ?

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    Ana modem turktelekomun verdiği td9970v3 şuan mesela yine gitti tp 740n dhcp yerinden birşeyler yapmak lazım sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakkı48 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Yaşadığınız problem kampanyalı Türk Telekom modemlerine ait bir durumdur. Türk Telekom toplu olarak kendi ACS sunucularından modemlere güncelleme yaptığından, yüklenen yazılımda kampanyalı modemlere ait MAC adreslerinde her yeniden başlatma sonrası değişiklik olduğu için şuan piyasada bulunan diğer markalarda dahil tüm menzil genişletici cihazlara bağlantı kurmada sorun yaşanmaktadır. Konuyla ilgili Türk Telekom tarafı çalışma durumundadır.


    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • TP-Link Beyciğim merhabalar.

    Modemin güncel yazılımı ile kafa karışıklığı yaşamaktayım. Modem sayfasından kontrol edince v1 olarak gözükmekte (resim ekli) ve orada güncel yazılım diyor. Ancak modemin arkasında ver: 1.20 yazmakta ve yazılım desteği sitenizde daha güncel bir yazılım var 1.20yi seçtiğiniz zaman. Hangisini yüklemeliyim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rmzn96 R kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cihazınızın arkasındaki etiketi ve cihazınızın yazılım sürümü bilgisini görseller ile support.tr@tp-link.com mail adresimize paylaşırsanız daha sağlıklı yardımcı olabiliriz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Herhanalar Benim derdimde başka :)

    ofiste internet servis sağlayıcısının optic hatta gelen cihazından cıkan bir statik ip li hattım var. bu hatta bir router baglayıp bunu server uzerinden çalışmayan cihazlara internet vermek için kullnamak istiyorum.

    sözün kısası statik ip , gateway , subnetmask girişi yapıp , bunu lokal cihazlara dagıtan bir cihaz bakıyorum. önereceginiz bir cihaz var mı ?
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    İlginç bir şekilde arayüz açıldı.
    Verdiğiniz adrese mail hazırladım ve ekine hata mesajını eklemek için 192.168.1.1 girerek görüntü almak istedim.
    Hata mesajı yerine arayüz açıldı.

    Gidip gelmenin bir sebebi olmalı.
  • jonywayt J kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Kablo çıkış türünüz fiber optik şeklinde mi yoksa RJ45 üzerinden mi bu bilgiyi paylaşabilir misiniz ?

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Kablo çıkış türünüz fiber optik şeklinde mi yoksa RJ45 üzerinden mi bu bilgiyi paylaşabilir misiniz ?

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
    merhaba rj45
  • 130 TL ye 4 metre uzaklıktaki 16mbps interneti masaüstü bilgisayarıma ulaştırmak istiyorum, bana önerebileceğiniz wifi adaptörü var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 299300301302303
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.