Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (292. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
305.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 290291292293294
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsyclla

    tp-link td-w8970 modem kullanıcısıyım 3 antenli 2usb port mevcut hoş görünümlü bir cihaz fakat yeni olmasına rağmen kullanım sırasında hiç bir sorun yokken birden bire internet kesildi modemin aşağıdaki resimde işaretlediğim ışıkları yanmıyor, sadece kırmızı ile işaretli sol taraftaki ışık yanıp sönüyor sabitlenmesini bekliyorum fakat sabitlenmiyor bir türlü. ilk başta sorunun internet hattım ile alakalı bir sorun olabileceğini düşündüm ve müşteri hizmetlerini meşgul etmeden önce eski modemim ile kontrol etmek istedim, eski modemimi taktığımda ise sorun olmadığını görünce modenden kaynaklı bir sorun olduğu kanaatine vardım, bu sorunun çözümü var mıdır yoksa teknik servise mi gönderilmesi gerekiyor, çözümü varsa teknik servise gönderim ekstra masraf çıkarmak istemiyorum bu yüzden çözüm yöntemi var ise sizden duymak isterim, konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.


    Merhabalar,

    farklı modem olarak hangi cihazı kullanıyorsunuz acaba? internet tarifenizde herhangi bir değişiklik oldu mu acaba
    DSL portunda fiziksel olarak bir arıza olmadıysa modemle ilgili sorun değil gibi görünüyor. DSL sinyaliniz modemde oturmuyor gibi. Modeminizi fabrika ayarlarına çevirip kullanıcı adı ve şifrenizi yazdıktan sonra Resimde iletmiş olduğumuz gibi DSL ayarlarınızı aynı şekilde yapılandırıp tekrar DSL bağlantılarınızı kontrol etmenizi rica ederiz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    paylaşmış olduğunuz reşimdeki bilgilere göre DSL standartınız ADSL2+ görünüyor.



    Bilgilerinize
    TP-Link Türkiye

    Alıntıları Göster
    Fiber bağlantı yapamıyorum,ADSL bağlıntı yapabiliyorum.Yani benim sorunum kesinlikle servis sağlayıcım olan TTNET değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heliosaga

    Eposta dan geri dönüş yaptım. Cihazda son firmware yüklü. Dsl sinyali yanıp sönmüyor bile. Bu hata yüzünden arayüz ayarı yapılamıyor.Çoğu ayar sekmesinde karşıma çıkıyor. (status, dsl settings, diagnostic) Bazı sekmelerde de error code 1 hatası veriyor. Hard reset işe yaramadı.

    Cihaz ölmüşmüdür? garantisi biteli bir sene oldu.

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,

    Yazılımsal olarak değilde Donanımsal olarak chip arızası yaşanmış olabilir. bu yüzden karşınıza hata kodu bilgisi geliyordur. Serevise alınıp kontrol edilmesi gerekmektedir. Servis arıza tespiti yaparak sizlere ücret bildiriminde bulunabilir.

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abtani

    Fiber bağlantı yapamıyorum,ADSL bağlıntı yapabiliyorum.Yani benim sorunum kesinlikle servis sağlayıcım olan TTNET değil mi?

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,

    Sizlere fiber olarak söyledikleri VDSL bağlantısı ise hattınız VDSL-Fiber tarifesi görünmüyor. Modeminde algıladığı değerler ADSL görünüyor. Paylaştığınız ekran görüntülerinde Türk Telekom sağlayıcısından kaynaklı olarak bu durumu tespit edebiliyoruz.

    Bilgilerinize,
    TP-Link Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Cihazı Menzil genişletici modunda mı Kullanıyorsunuz yoksa modemdne kablo çekerek Access point modunda mı kullanıyorsunuz. Access Point modunda modemden ayrı bir erişim noktası oluşturulduğu için geçişlerde hızlı dolaşım sağlıklı sağlanamıyor.

    Bilgilerinize,
    TP-Link Türkiye

    Alıntıları Göster
    Cevabınız için teşekkürler. Cihazı menzil genişletici modunda kullanıyorum.
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    dediğiniz gibi önce aynı kablo ile test yaptım. sonuç 95/8mbps

    dediğiniz gibi tp link kanal ayarlarını yaptım.

    ayrıca tp link cihaz sürümünü de resimlere ekledim.

    tekrar tp link e wifi ile bağlandım ve aldığım sonuç 45/8mbps

    bir değişiklik olmadı. benim merak ettiğim bir de şu konu var. farz edelim ki evimde 300mbps internet var, bu cihaz yine 50mbps mi verecek? performans kaybı olarak düşünürsek 100 e 50mbps veriyorsa; 300 e 150mbps beklentisi var ancak hiç umudum yok. cihaz sanki limitlenmiş gibi duruyor. başka bir öneriniz var mıdır?

    şunu da belirteyim pc ile kablolu, iphone pro max ile kablosuz test yapıyorum ki bir önceki mesajımdaki sonuçlar ile değerlendirme yapabileyim.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Evinizin kroki planına göre kesintis ağ için önerimiz Deco ürünleri olur. kablo bağlantısının olduğu her noktada Deco ürünü bağlayarak kesintisiz ağ oluşturabilirsiniz. numaralandırma yaptığınız noktalar cihazların konumlandırmaları için uygundur. 3 lü deco set modellerinden alırsanız rahatlıkla tüm evin alanında wifi kapsaması sağlayabilirsiniz.

    -Deco modellerinde bir cihazı da X ile işaretli kutuya koymam sart mı?
    kablo bağlantılarınız olduğu için modem yanına Deco cihaz konumlandırmanıza gerek yoktur. kablolama alt yapınızın olmaması durumunda cihazları MESH olarak kullanmak isteseydiniz modem yanında veya kablo çekilen bir noktaya 1.unite cihazı konumlandırmanız gerekmektedir. siz her noktaya kablolalama bağlantısı sağladığınız için modem yanında Deco cihazı konumlandırmanıza gerek yoktur.

    Bilgilerinize
    TP-Link Türkiye

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim bilgi için. Bugün M9 plus 2 li pack siparişi verdim. Önce 2 li sistem deneyeceğim, çünkü maliyetleri az değil. Her ikisini de ethernete 1 ve 2 no.lu prizlerden baglayıp aynı isimli ağ ismi vericem. Smart roaming özelliği olduğu için de geçişlerde sıkıntı olmayacak gibi düşünüyorum. Hayırlısı bakalım.




  • Merhaba, Sayın TP-Link.

    Gpon altyapım mevcut ve modem olarak AC1200 Archer C5v kullanıyorum. 2-3 günde bir bu modem tıkanma yapıyor, internet zayıflıyor, kapat aç ile rahatlıyor. Log / hata ayıklama kısmında süreki bir akış var ACK şeklinde. Bu normal midir?

    1	2020-04-25 11:31:49	DHCPD	Bilgilendirme	Send ACK to 192.168.1.32
    2 2020-04-25 11:31:49 DHCPD Bilgilendirme Recv REQUEST from A8:5E:45:53:41:51
    3 2020-04-25 11:31:49 DHCPD Bilgilendirme Send OFFER with ip 192.168.1.32
    4 2020-04-25 11:31:49 DHCPD Bilgilendirme Recv DISCOVER from A8:5E:45:53:41:51
    5 2020-04-25 11:31:40 DHCPD Bilgilendirme Send OFFER with ip 192.168.1.32
    6 2020-04-25 11:31:40 DHCPD Bilgilendirme Recv DISCOVER from A8:5E:45:53:41:51
    7 2020-04-25 11:31:37 DHCPD Bilgilendirme Send OFFER with ip 192.168.1.32
    8 2020-04-25 11:31:37 DHCPD Bilgilendirme Recv DISCOVER from A8:5E:45:53:41:51
    9 2020-04-25 11:29:01 DHCPD Bilgilendirme Send ACK to 192.168.1.34
    10 2020-04-25 11:29:01 DHCPD Bilgilendirme Recv REQUEST from 1C:CC:D6:C3:56:4A




  • TL-PA4010 KIT V1 bir kaç gün önce bu üründen aldım fakat kurulum yaptığımda cihazlardan birinde ethernet ışığı yanarken diğerinde yanmamaktadır. Arada routera internet geliyor fakat 1 dk geçmeden internet gidiyor. Elektrik hattında sorun vardır diyerekten aynı priz üzerinde denememe rağmen cihazlardan tekinin ethernet ışığı yanmıyor. Yardımcı olurmusunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar,

    Sizlere fiber olarak söyledikleri VDSL bağlantısı ise hattınız VDSL-Fiber tarifesi görünmüyor. Modeminde algıladığı değerler ADSL görünüyor. Paylaştığınız ekran görüntülerinde Türk Telekom sağlayıcısından kaynaklı olarak bu durumu tespit edebiliyoruz.

    Bilgilerinize,
    TP-Link Türkiye

    Alıntıları Göster
    TTnet elemanları geldi.Ben hizmeti saha dolabından aldığım halde,onların sistemlerinde TİP 11 kutusundan aldığım görünüyormuş(aslında TİP 11 kutusunu zamanında koymuşlardı.4-5 sene önce apartmana koydular,elektrik de çekip elektrik abonesine aldılar,aktif hale getirmeden 7-8 ay beklediler,sonrada kutuyu söküp götürdüler.Niye götürdünüz dedim,başvuru olmadı dediler.İyi ama bizim hatları çekmediniz ki,başvuru yapın demediniz ki dedim.)Sıkıntının kaynağı bu dediler ve Telekom ofisine yönlendirdiler,oradan düzeltirler dediler.Kendileri uğraşmak istemedi herhalde.Bende biraz hava alırım diye bir şey demedim.3 yıllık uğraşım bu vesile ile sona erecek sanırım.İlginiz için tekrar teşekkür ederim TP-Link Türkiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abtani -- 26 Nisan 2020; 7:21:35 >




  • Merhaba,TP-Link W9970 V1 model modemim var, son 1 aydır current rate ile Max rate değişik gidiyor ekran görüntüsünü de atıyorum, Max rate im 5mbit iken current rate im 13 mbit ve bu hızı alabiliyorum torrentte vs. Böyle birşey nasıl mümkün olabiliyor, modemde mi bir sıkıntı var, anlayan arkadaşlar ve TP link görevlisi arkadaş yardımcı olabilir mi?

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kablonet için router düşünüyorum, 5 ghz İÇİN c50 mi c60 MI

    Önemli olan 5GHZ de 100 mbps kayıpsız hız alabilmek..

    Birde routerlerınız hangi chipset kullanıyor

    Selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JUNE8O

    Cevabınız için teşekkürler. Cihazı menzil genişletici modunda kullanıyorum.

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,

    Menzil genişletici ürünlerde Menzil Genişletme modunda aynı ismi tekrar ettiği için geçişlerde anlık olarak değilde kısa süreli gecikmeli olarak bağlantı olabiliyor. ayrıca bağlantı yapan kablosuz aygıtın roaming bağlantı süresi minimum seviyede ise hızlıca bağlantı sağlanabilir

    Saygıalarımızla
    TP-Link Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper1684

    dediğiniz gibi önce aynı kablo ile test yaptım. sonuç 95/8mbps

    dediğiniz gibi tp link kanal ayarlarını yaptım.

    ayrıca tp link cihaz sürümünü de resimlere ekledim.

    tekrar tp link e wifi ile bağlandım ve aldığım sonuç 45/8mbps

    bir değişiklik olmadı. benim merak ettiğim bir de şu konu var. farz edelim ki evimde 300mbps internet var, bu cihaz yine 50mbps mi verecek? performans kaybı olarak düşünürsek 100 e 50mbps veriyorsa; 300 e 150mbps beklentisi var ancak hiç umudum yok. cihaz sanki limitlenmiş gibi duruyor. başka bir öneriniz var mıdır?

    şunu da belirteyim pc ile kablolu, iphone pro max ile kablosuz test yapıyorum ki bir önceki mesajımdaki sonuçlar ile değerlendirme yapabileyim.




    Merhabalar,

    TL-WA855RE'nin Kablolu ethernet PORT hızı 10/100Mbps Fast ethernettir. 300mbps internet hızında port hızından dolayı 100mbps ye kadar sizlere bağlantı kullandırabilir.
    sizlere diğer bir tavsiyemiz kanallarda değişiklik yaparak tekrar hız testlerinizi kontrol etmenizdir. 1.6. ve 11. kanal ideal kanal olduğun için bu kanllardan birine sabitlenmesini öneriyoruz. bütün kanallarda ayrıca sabitleyip test yapabilirsiniz. son olarak cihazın Yazılımının güncel olmadığı görülüyorhttps://static.tp-link.com/2018/201803/20180330/TL-WA855RE_V3_180314.zip linkteki yazılımı yükleyerek günceleyip tekrar kontro ledebilirsiniz. Sorunun devamı halince cihazı servise alınıp kontrol edilmesi gerekmektedir.

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CNDMN

    Merhaba, Sayın TP-Link.

    Gpon altyapım mevcut ve modem olarak AC1200 Archer C5v kullanıyorum. 2-3 günde bir bu modem tıkanma yapıyor, internet zayıflıyor, kapat aç ile rahatlıyor. Log / hata ayıklama kısmında süreki bir akış var ACK şeklinde. Bu normal midir?

    1	2020-04-25 11:31:49	DHCPD	Bilgilendirme	Send ACK to 192.168.1.32
    2 2020-04-25 11:31:49 DHCPD Bilgilendirme Recv REQUEST from A8:5E:45:53:41:51
    3 2020-04-25 11:31:49 DHCPD Bilgilendirme Send OFFER with ip 192.168.1.32
    4 2020-04-25 11:31:49 DHCPD Bilgilendirme Recv DISCOVER from A8:5E:45:53:41:51
    5 2020-04-25 11:31:40 DHCPD Bilgilendirme Send OFFER with ip 192.168.1.32
    6 2020-04-25 11:31:40 DHCPD Bilgilendirme Recv DISCOVER from A8:5E:45:53:41:51
    7 2020-04-25 11:31:37 DHCPD Bilgilendirme Send OFFER with ip 192.168.1.32
    8 2020-04-25 11:31:37 DHCPD Bilgilendirme Recv DISCOVER from A8:5E:45:53:41:51
    9 2020-04-25 11:29:01 DHCPD Bilgilendirme Send ACK to 192.168.1.34
    10 2020-04-25 11:29:01 DHCPD Bilgilendirme Recv REQUEST from 1C:CC:D6:C3:56:4A
    Merhabalar,

    Archer C5v model home gateway ürünü Türk Telekom alt yapısını kullanan fiber kullanıcılarına özel olarak verilmektedir. Satış sonrası hizmetler tarafı anlaşma ve sözleşme gereği Türk TELEKOM Servisine aittir. TP-Link üretici firma olarak modeme müdahel yetkimiz bulunmamaktadır. Telekom fiber modemleri Telekomun ACS sunucuları tarafından yönetilmektedir. Konuyla ilgili 444 1 444 numarasından ilgili birim ile irtibata geçerek konuyla ilgili destek alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burunsuzpinokyo

    TL-PA4010 KIT V1 bir kaç gün önce bu üründen aldım fakat kurulum yaptığımda cihazlardan birinde ethernet ışığı yanarken diğerinde yanmamaktadır. Arada routera internet geliyor fakat 1 dk geçmeden internet gidiyor. Elektrik hattında sorun vardır diyerekten aynı priz üzerinde denememe rağmen cihazlardan tekinin ethernet ışığı yanmıyor. Yardımcı olurmusunuz.
    Merhabalar,

    Powerline adaptörlerin orta kısmında yanan Ev simgesine benzeyen (homeplug)ışıkları yanıyor mu acaba? bu ışıklar yanıyorsa bağlantı vardır.
    ayrıca bizlere ağ topolojinizi detaylı olarak iletmenizi rica ederiz. TL-PA4010 Kit adaptörün bir ucu internet dağıtan modeme diğer ucu hangi cihaza bağlı?

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abtani

    TTnet elemanları geldi.Ben hizmeti saha dolabından aldığım halde,onların sistemlerinde TİP 11 kutusundan aldığım görünüyormuş(aslında TİP 11 kutusunu zamanında koymuşlardı.4-5 sene önce apartmana koydular,elektrik de çekip elektrik abonesine aldılar,aktif hale getirmeden 7-8 ay beklediler,sonrada kutuyu söküp götürdüler.Niye götürdünüz dedim,başvuru olmadı dediler.İyi ama bizim hatları çekmediniz ki,başvuru yapın demediniz ki dedim.)Sıkıntının kaynağı bu dediler ve Telekom ofisine yönlendirdiler,oradan düzeltirler dediler.Kendileri uğraşmak istemedi herhalde.Bende biraz hava alırım diye bir şey demedim.3 yıllık uğraşım bu vesile ile sona erecek sanırım.İlginiz için tekrar teşekkür ederim TP-Link Türkiye

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,

    Rica ederiz iyi günler dileriz.

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_koray

    Merhaba,TP-Link W9970 V1 model modemim var, son 1 aydır current rate ile Max rate değişik gidiyor ekran görüntüsünü de atıyorum, Max rate im 5mbit iken current rate im 13 mbit ve bu hızı alabiliyorum torrentte vs. Böyle birşey nasıl mümkün olabiliyor, modemde mi bir sıkıntı var, anlayan arkadaşlar ve TP link görevlisi arkadaş yardımcı olabilir mi?

    Merhabalar,

    normal şartlarda Current Rate sizin mevcut hızınızı gösterir. Max Rate kısmıda alabileceğiniz en fazla hız değerlerini gösterir. Bu bilgiler servis sağlayıcının tanımlandığı santral portundan gelmektedir. Modem tarafında değiştirilemez tamamen servis sağlayıcıdan gelen değerleri gösteren sayaç bölümüdür. SNR Margin değeriniz çok düşük görülüyor hattınız ile ilgili sorun görülüyor internet servis sağlayıcınız ile görüşme yaptınız mı acaba? birde telefon hattı ile interneti ayıran splitter cihazı kullanıyorsanız splitter cihazı söküp direk gelen hattı bağlayarak hat değerlerini kontrol etmenizi rica ederiz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtgfb

    Kablonet için router düşünüyorum, 5 ghz İÇİN c50 mi c60 MI

    Önemli olan 5GHZ de 100 mbps kayıpsız hız alabilmek..

    Birde routerlerınız hangi chipset kullanıyor

    Selamlar
    Merhabalar,

    Altyapı hızınız 100mbps ise Archer C50 veya C60 Modelini kullanabilirsiniz. C60 modelinin kablosuz bant genişliği daha fazladır.
    Archer C50 Mediatech chipset kullanır
    Archer C60 Qualcomm Atheros chipset kullanılmaktadır.

    Bilgilerinize,
    Saygılarımızla,
    TP-Link Türkiye
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilginiz için teşekkür ederim, internet servis sağlayıcım Turknet, son 1 aydır böyle zaten bu değerler normalde 75mbit alabiliyordum, destek kaydı açtim Türk Telekom biz de sikinti yok dedi Turknet de kendi ekibini gönderdi onlarda iç tesisatta sıkıntı yok dedi, ben de modemden mi kaynaklanıyor acaba diye düşündüm, 3-4 yıl oldu çünkü alalı, splitter kullanmıyorum, direkt modeme bağlı kablo. Sizce modemden kaynaklı değil midir yani?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 290291292293294
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.