Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (245. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
318.499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
13 oy
Sayfa: önceki 243244245246247
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tplink wa7210n cihazımı gönderdim arızalı diye yerine sıfır cpe210 dış ap gönderdiniz, ancak sinyal %100 olmasına rağmen 23 dbi geçmiyor, tplink wa7210n 13 dbi anten varken cpe210 da 9 dbi anten varmış, bu durumda mağdur kaldım, daha yüksek modeliniz yokmu?
    _____________________________
    ..:: 2004'den beri DH üyesi ::..
  • TPlink Modem kullanıyorum ve 1 haftadır bir problemim var ve kafamı çok kurcalıyor.
    sorunu ve kaydettiğim aşamaları anlatıyorum.

    Ben bilgisayarı oyun için kullananan birisiyim. Birsürü oyun oynadım. Şu sıralar Black Desert Online MENA diye bir oyunu steam üzerinden oynuyordum 2 aydır.
    fakat son 1 haftadır oyuna giremiyorum. oyuna girdiğim zaman karakter donuyor ve hiçbir NPC ile etkileşime giremiyorum.

    Durum bu iken farkettiğim diğer şeyler.
    - bu durum günün bazı saatlerinde oluyor bazı saatlerinde olmuyor.
    - bu durum olduğu zaman bazı sitelere de giremiyorum. mesela yemeksepeti, mesela twitch
    - Speedtest'den baktığımda internet hızımda ve ping'de bir problem görünmüyor.
    - diğer online oyunları sorunsuz şekilde oynayabiliyorum, Diablo, wow, dota2 gibi.

    sorunum günün belli saatlerinde belli sitelere ve oyuna özel.

    Peki ben neler yaptım ?

    masaüstü bilgisayarımın ethernet kablosunu değiştirdim. Çözülmedi.
    masaüstü bilgisayarıma Wireless adaptör aldım. Wireless ile bağlandım. Çözülmedi.
    DNS değiştirdim, otomatiğe aldım, opendns, googledns, hiçbirisi ile olmadı.
    Evdeki ikinci bir bilgisayara oyunu yükledim, ona hem wireless ve hem ethernet ile bağlandım, yine aynı durum. Oynanmıyor.
    Modemi Resetledim, Defalarca, Çözülmedi.
    Modemin elektriğini başka prizden denedim, modeme gelen telefon hattını splinterdan ayırdım direk modeme verdim, yine çözülmedi.
    Yeni bir modem aldım, onu kurdum, Fiber internet kullanıyorum. ona uyumlu bir modem ile yine aynı problemi yaşıyorum. Çözülmedi.

    Sadece 1 kere bu problemi yaşamadım. O gün cep telefonunun mobil internetini adaptör ile bilgisayara bağladım ve o internetle bu problemi yaşamadım. Son derece rahat ve kesintisiz bir şekilde oynayabildim.

    bu beni şunlara yöneltti :

    - sorunum bilgisayarımdan kaynaklanmıyor. Çünkü Telefon interneti ile sorun olmuyor.
    - Sorunum oyun ile alakalı değil, Çünkü aynı zamanda diğer arkadaşlarım kesintisiz bir şekilde kendi internetlerinden oyunu oynayabiliyorlar.
    Sorun Modem ve ya TTNET'den diye düşündüm.

    modemi değiştirdim, sonuç yok.


    Yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
    _____________________________




  • We Will Dominate kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;

    Sitemizde V2 sürümü için destek sağlanmıştır. İlginiz ve geri dönüşünüz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    _____________________________
  • immortal_soldier kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    TD-W8901G,TD-W8101G, TD854W, TD864W ve TD-W9970v3 model numaralı modem router’lar Türk Telekom’a Sentim Bilişim firması tarafından kampanya dahilinde taahhütlü olarak verilmektedir. Bu nedenle bu cihazlar ile ilgili biz destek hizmeti veremiyoruz. Cihazınız ile ilgili her türlü yazılımsal ve donanımsal sorunlarınız veya talepleriniz ile ilgili olarak Sentim Bilişim’in 0850 209 40 40 numaralı telefonu aramanız veya modemdestek@sitetelekom.com.tr e-mail adreslerinden teknik destek ile iletişime geçmeniz gerekiyor.
    _____________________________
  • izmir-ankara İ kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Media Converter bağladığınız Switch Gigabit bir Switch mi ?
    _____________________________
  • mihl M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Göndermiş olduğunuz yapı incelendiğinde herhangi bir sorun teşkil etmediği görülmüştür. Eğer bir sorun oluşur ise support.tr@tp-link.com adresimize mail atarak teknik destek alabilirsiniz.
    _____________________________
  • Merhabalar ;

    Cihazın arayüz değişikliği için PM yoluyla bizlerle mail adresinizi paylaşınız. Sizlere döküman hazırlanarak iletilecektir. Ayrıca 2. sorunuz içinde cihazı usb portuyla bağlayarak Masaüstü bilgisayarınıza internet aktarımı yapamazsınız. Böyle bir özelliği desteklememektedir.

    Saygılarımızla
    _____________________________
  • Kef14 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Kullanmakta olduğunuz Ana modeminizin markasını ve modeminiz ile AP cihazı arasındaki mesafe hakkında bilgi verebilir misiniz ? Ana modeminizin kablosuz sinyalinin 2 veya 3 çubuk çektiği noktalarda AP cihazını konumlandırarak sinyal güçlendirmeyi gerçekleştirebilirsiniz.

    Saygılarımızla
    _____________________________
  • Merhabalar ;

    Teknik bir sorundan dolayı sizlere gecikmelide olsa yeniden destek vermeye devam etmeyiz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    _____________________________
  • yigit_konur Y kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Projeniz ile ilgili olarak support.tr@tp-link.com adresimize iletişim bilgilerinizi iletebilirseniz. Daha detaylı bilgilendirme yapılacaktır.

    Saygılarımızla
    _____________________________
  • erho95 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Sorununuz ile ilgili olarak sizlere yardımcı olmak adına PM yoluyla bizlere mail adresinizi iletebilirseniz. Tarafınıza geri dönüş yapılarak gerekirse servis kontrolü için bildirim yapılabilir.

    Saygılarımızla
    _____________________________
  • i.halil27 İ kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    TP-LINK CPE cihazlarını Repeater olarak kurabilirsiniz. Fakat CPE cihazları doğrusal olarak sinyal yaymaktadır. Projeniz ile ilgili olarak detaylı bilgi verebilirseniz. Sizlere daha detaylı bilgi verilecektir.

    Saygılarımızla
    _____________________________
  • thpozitif T kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Menzil genişletici ürünleri aynı ev ortamı ve bir kat altlı üstlü ortamlarda kullanılmasını tavsiye ediyoruz. Sizin ilettiğiniz durumda çok sağlıklı bağlantı olmayabilir. Böyle bir yapıda menzil artırıcı cihazı orta kata yani 2. Kata konumlandırma yaparak üst katta sinyalini kullanabilirsiniz.

    Ayrıca İhtiyacınız doğrultusunda sizlere powerline adaptör önerebiliriz.
    Elektrik hattı üzerinden internet paylaşımı sağlayan powerline adaptörlerimizden kullanabilirsiniz. TP-LINK powerline adaptörlerimiz ile aynı konut içerisinde elektrik fazları aynı hat üzerinde ise 300 metre mesafeye kadar internet paylaşımı sağlayabilirsiniz. Kablosuz powerline adaptör olarak TL-WPA8630 TL-WPA4530Kit - TL-WPA4220KIT Modelimizi kullanabilirsiniz.

    Saygılarımızla
    _____________________________
  • suleymanarik S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Cihazınızın web arayüzüne giriş yaparak versiyon ve yazılım bilgisini paylaşabilir misiniz ?

    Saygılarımızla
    _____________________________
  • yapece77 Y kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Modeminize kablolumu bağlısınız yoksa kablosuz mu ? Modeminizde problem olup olmaması bir çok test işleminden sonra karar verilebilmektedir.

    120'den fazla ülkeye dağıtım sağlayan ve dünya çapında yüz milyonlarca kişiye hizmet veren WLAN ve geniş bant CPE cihazlarının 1 numaralı sağlayıcısı olarak sıralanmaktadır. Dolayısıyla Uluslararası bir dil kullanmaktayız. Bu sebepten ötürü tüm ürünlerimizde ve versiyonlarında Türkçe dil desteği bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla
    _____________________________
  • asderwet11 A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Archer VR600 modemimizin içerisinde bakır soğutucular bulunmamaktadır.

    Bahsettiğiniz üzere Router ile bağlantı yapmak ping sürelerini yükseltmez. Router cihazını kablosuz olarak Ana modeminize bağlantı yaparsanız eğer ping süreleri artabilir, fakat kablolu bağlantı yapacaksanız. Ping süreleri kablosuz bağlantıya nazaran daha düşük olacaktır.

    Saygılarımızla
    _____________________________
  • KabloNet kullancısıyım internet kabloTv hattından geliyor modem almak istiyorum fakat altyapımla uyumlu modem çeşitleriniz var mı ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • digitulip D kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Kullandığınız TL-WA901ND cihazınızın Versiyonunu bizlerle iletebilir misiniz ?

    Saygılarımızla
    _____________________________
  • Dovahkin kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Cihazınızın alt kısmında bulunan etiket üzerinde TD ,TL ,RE , Archer vs.. ile başlayan Model numarasını ve Probleminizi bizlere iletebilirseniz. Konu ile ilgili olarak yardım sağlanacaktır.

    Saygılarımızla
    _____________________________
  • Merhaba,



    TP-Link TL-WA850RE modelini kullanıyorum 1 haftadır. Fakat hiç memnun değilim. 50 mgbt internet paketim mevcut. Ana modemden çok düşük ping alırken repeater cihazıyla(ethernet bağlantısıyla) pingim yüksek çıkıyor. Cihazın çekim göstergesi de güzel gözüküyor. Ana modemle arasındaki çekim kalitesinde bir sıkıntı yok. Cihazda sıkıntı olabilir mi yoksa bu model böyle mi?

    @TP-Link Türkiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Demokritos -- 2 Temmuz 2018; 15:12:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 243244245246247
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.