Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (174. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
305.544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 172173174175176
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Değerli DonanımHaber Forum kullanıcıları ;

    TP-LINK TURKIYE ofisi olarak çağrı merkezimiz , web sayfamız , e-posta adresimiz ve sosyal medya kanalları dışında şimdi de sizlere DonanımHaber forumları üzerinden destek vermekteyiz.

    TP-LINK ile ilgili her türlü görüş ve önerilerinizi , ürünlerimiz hakkında merak ettiklerinizi ve yaşadığınız problemlerinizi bu başlık altında bizlerle paylaşabilirsiniz.TP-LINK DESTEK EKİBİ tarafından sizlere en kısa sürede yardımcı olunacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE


    Merhabalar,

    size EAP220 modeli ile ilgili özel mesaj attım konu hakkında geri dönüş yapmanız mümkün mü ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vishimtar

    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Değerli DonanımHaber Forum kullanıcıları ;

    TP-LINK TURKIYE ofisi olarak çağrı merkezimiz , web sayfamız , e-posta adresimiz ve sosyal medya kanalları dışında şimdi de sizlere DonanımHaber forumları üzerinden destek vermekteyiz.

    TP-LINK ile ilgili her türlü görüş ve önerilerinizi , ürünlerimiz hakkında merak ettiklerinizi ve yaşadığınız problemlerinizi bu başlık altında bizlerle paylaşabilirsiniz.TP-LINK DESTEK EKİBİ tarafından sizlere en kısa sürede yardımcı olunacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE


    Merhabalar,

    size EAP220 modeli ile ilgili özel mesaj attım konu hakkında geri dönüş yapmanız mümkün mü ?
    Selamlar,


    TP-LINK TD-W8961N v1 model modemi kullanmaktayım. Modemi aldığımdan beri bu modelin kronik sorunu olan arayüze erişememe ve dns değişmesi sorunuyla uğraştım. En son Şubat firmware'ini yükledikten sonra sorunlarımdan kurtulmuştum. Ya da ben öyle zannediyordum, zira bugün tekrar aynı sıkıntı baş gösterdi. Sorum şu olacak: modemi Ümraniye'deki ofisinize getirmem halinde bir üst model olan ve 8961n'nin trendchip chipsetinin aksine, broadcom chipsetli olduğu için bu sorunu yaşattırmayan 8960n modeli ile değiştirme imkanınız var mı? Zira forumda bu şekilde değişiklikler yaptığınıza dair müşteri yorumları okudum.

    not: Elimdeki ürünün tamiri veya aynısıyla değiştirilmesinden yana değilim, zira bu modem kronik sorunlu; siz benden daha iyi biliyorsunuz.

    not 2: garanti devam ediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rignac

    Merhaba,

    Uydunet kullanıcısıyım, evim 2 oda olmasına rağmen salonda duran modemdem yeterli verimde wireless sinyali alamıyorum. Mevcut modemimin kablolu hizmetinde bir sorun yok, bu sebeple router yeterli olacaktır. Bu şekilde bir kullanım için 100m2 bir evde yeterli olacak router modeli konusunda yardımcı olmanızı istiyorum. adsl modem+router olan modeller benim kullanımım için uygun mudur? Sizn hangi ürünü önerirsiniz? Amacım modeme kabloyla bağlantı kurup evin her yerinde 50mbit olan hızımı sorunsuz kullanmak.

    Alıntıları Göster
    Çok enteresan bi olayla karşı karşıyayım. Belki de bana öyle geliyordur bilmiyorum ama TTNet ile görüştüğümde TP-link e yönlendiriyor TP-link ile görüştüğümde ise o da beni TTNet e yönlendiriyor.
    Bir hafta önce başlayan sorunum şu ki: durduk yere internette kopmalar meydana geldi telefonla bir bağlandık bir bağlanamadık bilgisayarla da yine aynı şekilde. Ben de modem kaynaklı olabilir diye düşünerek modeme reset attım. Kurulumu da yaptım güzel bi şekilde bilgisayardan ve telefonlardan internete rahatlıkla bağlanabilir oldum. Ancak daha önce de rahatlıkla ve sorunsuz kullandığım güvenlik kamerası DVR cihazini ethernet kablosuyla modeme bağladığım zaman bilgisayarda herhangi bir problem olmuyor ancak telefondan internet sitelerine giremiyorum. Telefondan Facebook uygulamasına girebiliyorum yine facebook üstünden video izleyebiliyorum takılmadan. Ancak google dahil hiçbir siteye telefondan bağlanamıyorum. DVR cihazın ethernet kablosunu çıkarttığım zaman telefondan tekrar eskisi gibi rahatlıkla bütün sitelere bağlanabiliyorum. TP-link e mail attığımda ise yazılım güncelleştirme yapınız dedi yaptım ancak değişen hiçbirşey yok. Cidden içinden çıkamadım. Sorunu nasıl çözebileceğime dair bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çok makbule geçer. Şimdiden teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    nebi64 merhaba,

    Modeminizin model numarası nedir ?

    model numarası td-w8968 bilgisayarı kapatınca modemde kapanıyor power ışığı hariç bütün ışıklar sönüyor ve tekrar bağlanıyor modem bilgisayarıma ethernet kablosu ile bağlı fabrika ayarlarına döndüm düzelmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: hipicik

    Mrb ben WA7210N access point kullanıyorum. 2 ay oluyor alali bendeki sıkıntı ayarların kısa surede silinmesi. Ortalama nerdeyse hergun ıp sıne girip kullanicagim sinyali bulup rebota basiyorum cikiyorum calişiyor.
    Aynisindan arkadaşimdada var bir kere ayar girdim birdaha hic ellemedim diyor. Acaba bendemi? yanlişlik wa7210n cihazdami?

    Brige with AP giriyorum.

    survey basip sinyalleri buluyorum

    Connect yapip seciyorum

    Ensonda ya save cikiyor yada reboot cikiyor reboota basip surenin dolmasini bekleyip cikiyorum
    yaptigim bundan ibaret yanlisim varmi acaba ?

    Sayın @hipicik

    TL-WA7210N'in ayarlarını bir kere yapılandırdıktan sonra fabrika ayarlarına sıfırlamadığınız sürece ayarlarını sabit olarak belleğinde saklamaktadır. Cihazınızı servis merkezine göndermeniz gerekmektedir. Öncelikle cihazın üzerindeki S/N etiketinde yazan seri numarasını özel mesaj ile göndermenizi rica ederiz.


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
    merhaba elimde TP Link td-8961N modemim ve TL MR3420 3G 4G Wairless N Router var. bu iki cihazı birbirine kablosuz olarak köprülemek istiyorum. Aynı zamanda internet paylaşımı da yapmak istiyorum konu hakkında yardımcı olabilir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinyilmaz35 -- 6 Haziran 2016; 21:04:44 >




  • Wds bağlantısı normal görünüyor fakat internet yok acil yardım lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinyilmaz35 -- 6 Haziran 2016; 21:04:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan586 O kullanıcısına yanıt
    orhan586 merhaba,

    Anlık bir problem olabilir muhtemelen. Bu sorun devam ediyor mu ?
  • dt_yildiz D kullanıcısına yanıt
    dt_yildiz merhaba,

    Modeminizin model numarasını bizlerle paylaşabilir misiniz ?
  • nebi64 N kullanıcısına yanıt
    nebi64 merhaba,

    Üründe donanımsal bir problem yaşıyor olabilirsiniz. Ürünün seri numarasını özel mesaj olarak bizlere iletebilir misiniz ?
  • huseyinyilmaz35 H kullanıcısına yanıt
    huseyinyilmaz35 Merhaba,

    TL-MR3420 WDS bağlantısı için uygun bir ürün değil ne yazık ki. İki ürünün chipsetide birbirinden farklı olduğu için WDS bağlantısı uygun olmayacaktır. TL-MR3420 model numaralı ürünü WAN bağlantısı üzerinden ancak modemden bir kablo ile bağlayarak kullanmanızı tavsiye ederiz.
  • wrisked W kullanıcısına yanıt
    wrisked merhaba,

    Bizlere mail adresinizi iletebilir misiniz özel mesaj üzerinden ? Bu konunun çözümü için sizlere bir doküman yönlendireceğiz. Dokümanda ki talimatları uygulayarak kontrol edebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    orhan586 merhaba,

    Anlık bir problem olabilir muhtemelen. Bu sorun devam ediyor mu ?

    2-3 günde bir bu şekilde ışık sönüyor ancak modemi tekrar açıp kapatınca düzeliyor.Işık sönse bile internete girebiliyorum ama bunun sebebini anlamış değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan586

    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    orhan586 merhaba,

    Anlık bir problem olabilir muhtemelen. Bu sorun devam ediyor mu ?

    2-3 günde bir bu şekilde ışık sönüyor ancak modemi tekrar açıp kapatınca düzeliyor.Işık sönse bile internete girebiliyorum ama bunun sebebini anlamış değilim.

    Alıntıları Göster
    merhaba. bugün itibariyle turknet ten internet hizmeti almaya başladım.
    kullandığım modem TPLINK TD-W8151N . sürekli bağlantı kopmaları oluyor. sayfalar sürekli yenileniyor. hızım 13 mb . modemi güncellemeyi denedim ama hata ekranı çıkıyor. sorun nedir ? ne yapabilirim.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_maske

    merhaba. bugün itibariyle turknet ten internet hizmeti almaya başladım.
    kullandığım modem TPLINK TD-W8151N . sürekli bağlantı kopmaları oluyor. sayfalar sürekli yenileniyor. hızım 13 mb . modemi güncellemeyi denedim ama hata ekranı çıkıyor. sorun nedir ? ne yapabilirim.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Alıntıları Göster
    sayfalar çok geç yükleniyor, internet yok mesajı çıkıyor. nedir sebebi?




  • Ben tp link wa7210n kullanıyorum poe yle cihazz arasında 35-40 metre cat6 nexans kablo var cihazla bir ağa bağlantı kurduğumda sinyal seviyesi normal. Gorunuyor cihaz baglantiyi tamamlayinca anten ayarina geliyorum sinyal gidip geliyor bunu bütün modlarda yapiyor bagdastiricidan ipleri otomatigge alincada internet erisimi yok diyor.

    ÇÖZÜM ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustadim bu cpe510 nun sinyal dbm ayarini 27dbm bi turlu cikaramadim tum ulkeleri denedim en fazla 23 dbm e cikiyor acaba neden 7210n kullaniyodum cin japan ve russia 27dbm e cikiyodu bunda 23 dbm ama ozelliklerde 27dbm yaziyo bilgilendirirseniz sevinirim. Suan sinyal seviyesi 7210n gore cok kötü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba TP-LINK Türkiye,

    Evde kullandığım SuperOnline fiber internetin modemi TILGIN marka. Modemin wi-fi alanını evin üst katına yaymak için TL-WPA4220 WiFi Powerline Extender aldım.

    Alırken bu kitin gerçekten Plug & Play olduğunu düşünüyordum. WiFi alanını genişletmek için modemde WPS butonu olması gerekiyormuş ama bu modemde yok.

    Yapabileceğim birşey var mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan586 O kullanıcısına yanıt
    orhan586 merhaba,

    Anlık bir dalgalanma veya cihazın led'inde problem olabilir. Sebebini net olarak söylemek pek mümkün olmayacaktır.
  • the_maske kullanıcısına yanıt
    the_maske merhaba,

    İlettiğiniz bilgilere göre üründe donanımsal bir problem olabilir. Ürünün garantisi devam ediyor ise teknik servise yönlendirmenizi tavsiye ederiz. Garanti kontrolleri için ürünün seri numarasını özel mesaj olarak iletebilir misiniz ?
  • Ofli6161 O kullanıcısına yanıt
    Ofli6161 merhaba,

    Bizlere mail adresinizi iletebilir misiniz ? Sizlere bu konu hakkında bir doküman yönlendireceğiz. Dokümanda ki talimatları uygulayarak kontrol edebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 172173174175176
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.