Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (164. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
306.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 162163164165166
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Değerli DonanımHaber Forum kullanıcıları ;

    TP-LINK TURKIYE ofisi olarak çağrı merkezimiz , web sayfamız , e-posta adresimiz ve sosyal medya kanalları dışında şimdi de sizlere DonanımHaber forumları üzerinden destek vermekteyiz.

    TP-LINK ile ilgili her türlü görüş ve önerilerinizi , ürünlerimiz hakkında merak ettiklerinizi ve yaşadığınız problemlerinizi bu başlık altında bizlerle paylaşabilirsiniz.TP-LINK DESTEK EKİBİ tarafından sizlere en kısa sürede yardımcı olunacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE


    Sn Yetkili,
    TL-WR841N ürününüzü aldım. Uydunet abonesiyim ve uydunet modemimi (CBW-383Z4) router ile bağladım. İlk önce bağlantı kuramadım.
    Daha sonra clone mac adress dedim. Bundan sonra bağlantı kurabildim.
    Fakat modemi açıp kapayınca internete bağlanamıyorum. Tekrar ayarlara girip tekrardan "clone mac adress" demem gerekiyor.
    Bunun bir çözümü mevcut mudur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    metin.txt merhaba,

    Bu durumda ürünü resetleyerek tekrar denemenizi tavsiye ederiz. Sorunun devam etmesi durumunda bizlere tekrardan bilgi iletmenizi rica ederiz.

    Güncelledim resetledim bir çok kez düzelmedi.
  • modemi alalı bir ay oldu bir ag degişikligi algılandı baglantınız kesildi ERR:NETWORK.CHANGED hatası çıkıyo modemi yeniden başlatıyor.internet kopuyor. modem tdw8961n modeli
  • merhaba ttnetin verdigi td-w9970 model vdsl modemim var. kapsama alanini genisletmek icin wds kullanmak istiyorum fakat yonetim panelinde ilgili bir ayar bulamadim yardimci olur musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    fiyu merhaba,

    İlettiğiniz bilgileri ilgili birimimizle tabi ki paylaşıyor olacağız. Teşekkür ederiz.

    Fiber alt yapıda sizinde belirttiğiniz gibi İnternet firmasının size sağladığı fiber modem aracılığı ile hattı bu cihazda sonlandırabiliyor olacaksınız.

    Archer VR200 aldım inanılmaz memnunum hiç kopma ve düşme yaşamıyorum kullanmaya başladığım andan itibaren
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiyu

    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    fiyu merhaba,

    İlettiğiniz bilgileri ilgili birimimizle tabi ki paylaşıyor olacağız. Teşekkür ederiz.

    Fiber alt yapıda sizinde belirttiğiniz gibi İnternet firmasının size sağladığı fiber modem aracılığı ile hattı bu cihazda sonlandırabiliyor olacaksınız.

    Archer VR200 aldım inanılmaz memnunum hiç kopma ve düşme yaşamıyorum kullanmaya başladığım andan itibaren

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba. Bulunduğum ev yurt gibi iki katlı bir yer. Birinci katta ayrı noktalrda olmak üzere 2 ve benim bulunduğum ikinci katta ayrı noktalarda olmak üzere 2 modem var. Yani totalde 4. Bulunduğum yere kablolu internet olmadığı için hizmet bir operatör üzerindensağlanıyor. Antene ve antenden evdeki modemlere yayılıyor. Modemlerin hepsinin adı ve şifresi aynı. Problem ise şu: bir modemin yakınında bulunduğum zaman gayet iyi bir perfomans elde ediyorum ve kesinti olmuyor. Ancak iki modemin ortasında bir mesafede bulunduğum zaman ister telefonum ister bilgisayarım olsun sürekli bağlantı kopması yaşıyor ve tekrar tekrar bağlanıyor ağa. Telefonuma indirdiğim bir tane yönetici programı ile frekanslara ve sinyal güçlerine baktım. Ortada olduğum zaman özellikle odamda; benim katımdaki iki modemin ve alt kalttaki bir modemin sinyalleri hemen hemen aynı güçte geliyor. Sürekli bu kopukluk ve tekrar bağlanma sorunuyla karşılaşıyorum.

    Sizce çözüm olarak ne yapılmalı? Mesela bir alışveriş merkezi gibi yerde konum ne kadar değiştirilirse değiştirilsin farklı modemlere bağlanırken bu kopukluk hiç olmuyor ancak bunu evde yaşamamızın sebebi nedir? Modemleri farklı farklı mı isimlendirelim ve farklı şifreler mi koyalım? Bu mümkün müdür? Ya da aynı isim ve şifreyle hepsini koruyup başka bir işlem yaparak bu sorunu çözmek mümkün müdür? Yardımcı olursanız çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brsdrgn -- 28 Mart 2016; 2:03:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekinto00

    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekinto00


    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekinto00

    Merhaba Tp-Link TD-W8951ND modem kullanıyorum.İnternet testi yaptırdığımda 6.9 Mbps internet hızımın olduğunu gösteriyor.Ama bu güne kadar en fazla 900Kbps hıza ulaşabildim.Hat Değerlerim de şurda:  SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    ekinto00 selam,

    Bu hızı nereden kontrol ediyorsunuz ? Speedtest.net sayfasından bir hız testi yapıp ekran görüntüsünü bize iletebilir misiniz ?

    testi yaptım resmi de buhttp://www.speedtest.net/result/4670155079.png
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    ekinto00 merhaba,

    Hız testinde gözüken değerler normal. Bahsettiniz 900kbps hızını nerede gördünüz ?

    her hangi biyerden dosya indirirken

    700-900kbps alıyorum

    Alıntıları Göster
    Merhaba

    TC-7610 model kablo modemi nereden temin edebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayserili73

    Merhaba

    TC-7610 model kablo modemi nereden temin edebilirim.

    Alıntıları Göster
    merhaba 5210G firmware güncellerken elektirik kesildi,
    şimdi 5210 a ulaşamıyorum. nasıl kurtarabilirim!?

    garanti ne durumda bilmiyorum SN : 10A80800860
  • matraks156 M kullanıcısına yanıt
    matraks156 merhaba,

    Cihazınızı resetleyerek
    www.kolaykurulum.net
    The resource cannot be found.
    http://www.kolaykurulum.net/video19
    linkinde yer alan kurulum ayarlarını kontrol ederek cihazınızı tekrar kurabilir misiniz ? Sorunun devam etmesi durumunda tekrardan bizimle iletişime geçebilirsiniz.
  • metin.txt kullanıcısına yanıt
    metin.txt merhaba,

    Üründe bir arıza söz konusu olabilir. Ürünü garantiye yönlendirmenizi tavsiye ederiz. Garanti kontrollerini yapabilmemiz için ürünün seri numarasını bizlere özel mesaj olarak iletebilir misiniz ?
  • reisssss kullanıcısına yanıt
    reisssss merhaba,

    Bizlere özel mesaj olarak mail adresinizi iletebilir misiniz ? Bu konu hakkında sizlere bir doküman yönlendireceğiz. Dokümanda ki talimatları uygulayarak kontrol edebilirsiniz, sorunun devam etmesi durumunda tekrardan bizimle iletişime geçebilirsiniz.
  • snadboy kullanıcısına yanıt
    snadboy merhaba,

    TD-854W, TD-864W, TD-W8901G, TD-W8101G, TD-W9970 model numaralı Kablosuz ADSL Modem Router’lar kampanya dahilinde taahhütlü olarak verilmekte olup bu cihaz ile ilgili her türlü yazılımsal ve donanımsal sorunlarınız veya talepleriniz ile ilgili 0850 209 40 40 numaralı telefonu arayınız veya modemdestek@sentim.com.tr, modem_destek@sentim.com.tr e-mail adreslerinden teknik destek ile iletişime geçiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
  • Merhaba m7350 ve m7300 mifi ler ne Zaman stokta olacak acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    metin.txt merhaba,

    Üründe bir arıza söz konusu olabilir. Ürünü garantiye yönlendirmenizi tavsiye ederiz. Garanti kontrollerini yapabilmemiz için ürünün seri numarasını bizlere özel mesaj olarak iletebilir misiniz ?

    Yolladım SN yazan yer demi kutu altında?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin.txt

    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    metin.txt merhaba,

    Üründe bir arıza söz konusu olabilir. Ürünü garantiye yönlendirmenizi tavsiye ederiz. Garanti kontrollerini yapabilmemiz için ürünün seri numarasını bizlere özel mesaj olarak iletebilir misiniz ?

    Yolladım SN yazan yer demi kutu altında?

    Alıntıları Göster
    Sn TP-LINK yöneticisi
    Bir sitede oturmaktayım. Babamın evi ile kendi evim arasında internet paylaşımı yapmak istiyorum.
    İki ev aynı sırada bulunmakta ve evler arası mesafe 150 metreyi bulmaktadır. Yükseklik farkı ise 4 kattır.
    Bu iki ev arasında interneti ortak kullanmak için nasıl bir router almalıyım. Cihazların konumları ne olmalıdır.
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    IceBerg16 merhaba,

    Bizlere özel mesaj üzerinden mail adresinizi iletebilir misiniz ? Bu konu hakkında sizlere bir doküman yönlendireceğiz. Adımları takip ederek kontrol edebilirsiniz.



    Merhaba.
    Talebiniz üzerine özel mesajdan mail adresimi 2 gün önce gönderdim ancak halen bir yanıt alamadım. Konu ile alakalı yardımınızı rica ederim.


    @TP-LINK TURKIYE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IceBerg16 -- 30 Mart 2016; 22:57:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IceBerg16

    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    IceBerg16 merhaba,

    Bizlere özel mesaj üzerinden mail adresinizi iletebilir misiniz ? Bu konu hakkında sizlere bir doküman yönlendireceğiz. Adımları takip ederek kontrol edebilirsiniz.



    Merhaba.
    Talebiniz üzerine özel mesajdan mail adresimi 2 gün önce gönderdim ancak halen bir yanıt alamadım. Konu ile alakalı yardımınızı rica ederim.


    @TP-LINK TURKIYE
    TP-LINK TURKIYE Merhaba,

    Elimde CPE510 Model Access Point cihazım var, tüm ayarları yaptıktan sonra bu cihazıma cep telefonumun wireless'ından erişip sorunsuz kullanıyorum fakat denediğim 2 adet farklı model notebook tan kablosuz ağ SSID dahi gözükmüyor. Sorunun çözümü konusunda yardımınızı rica ederim.
    Özetle, telefondan gördüğüm kablosuz ağ bilgisayardan gözükmüyor.

    Teşekkür ederim, Saygılar.




  • brsdrgn kullanıcısına yanıt
    brsdrgn merhaba,

    Kullanmış olduğunuz cihazların model numarasını iletebilir misiniz ?
  • kayserili73 kullanıcısına yanıt
    kayserili73 merhaba,

    TC-7610 model numaralı ürün henüz Türkiye'de satışa sunulmamıştır. Geliş tarihi konusunda net bir bilgi mevcut değil. DOCSİS 3.0 modemlerin gelişi ile ilgili çalışmalarımız devam etmektedir.
  • MDK kullanıcısına yanıt
    MDK merhaba,

    Seri numarasınından kontrol ettiğimiz zaman 3.7.2014 tarihinde sona ermiş durumdadır. Ürünü reset attıp tekrar denemenizi tavsiye ederiz, resetlemenize rağmen cihaza ulaşamıyorsanız tamamen kilitlenmiş durumda olabilir. Tamamen kilitlendi ise ne yazık ki cihaza müdahale etmek mümkün olmayacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 162163164165166
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.