Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (154. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
305.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tp link td-w9970 300 mpbs vdsl/adsl modem kullanıyorum.adsl 16 mps 100 gb kotalı ttnet internet abonesiyim.hat degerlerim sizce nasıl.
    not:internette kopma yavaşlama olmuyor.
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
  • bu da türkçe
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Sizinle daha önce ki yazışmalarımızda da belirtmiş olduğumuz üzere TD-854W, TD-864W, TD-W8101G, TD-W8901G, TD-W9970 model numaralı ürünler TTNET için özel üretimlerdir ve SENTİM BİLİŞİM tarafından tedarik edilmektedir. Bu ürünler sadece TTNET kapmanyalı olarak dağıtılmaktadır.

    TTNET yada farklı internet sağlayıcılarının dışında Türkiye'de satışını yapmış olduğumuz onlarca ürünümüz bulunmaktadır. İnternet sağlayıcılarının verdiği modemi kullanmak istemiyorsanız farklı model ürünlerde satın alarak kullanabilirsiniz.
  • duman50 D kullanıcısına yanıt
    duman50 merhaba,

    Özel mesaj olarak bizlere iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz ? İsim, Soyisim ve telefon bilgilerinizi iletmeniz yeterli olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    Merhaba,

    Sizinle daha önce ki yazışmalarımızda da belirtmiş olduğumuz üzere TD-854W, TD-864W, TD-W8101G, TD-W8901G, TD-W9970 model numaralı ürünler TTNET için özel üretimlerdir ve SENTİM BİLİŞİM tarafından tedarik edilmektedir. Bu ürünler sadece TTNET kapmanyalı olarak dağıtılmaktadır.

    TTNET yada farklı internet sağlayıcılarının dışında Türkiye'de satışını yapmış olduğumuz onlarca ürünümüz bulunmaktadır. İnternet sağlayıcılarının verdiği modemi kullanmak istemiyorsanız farklı model ürünlerde satın alarak kullanabilirsiniz.

    Ben sizi çok iyi anlıyorum, ancak anlatmakta zorlandığım bir nokta olabileceğinden şüphe ediyorum.

    Birincisi; son bahsettiğim Event Viewer (Olay Görüntüleyicisi) ve DNS Client olay kimliği hata üretimi sorunu TTNET'in kampanyalı olarak vermediği ANCAK TP-LINK firmanızın ürettiği diğer piyasa versiyonu bazı modellerinizde de mevcut.

    İkincisi; protokol veya dağıtım sözleşmeniz/anlaşmanız gereği andığınız model cihazlarınızı Sentim Bilişim adlı firmanın verdiğini iddia ediyorsunuz. Ancak pratikte böyle bir hizmetleri yoktur. Kağıt üzerinde hizmet veriyor gibi görünselerde, atılan destek maillerine cevap verme nezaketinde bulunmadıkları gibi, buna ilaveten çağrı merkeziyle yaptığım görüşmede de muhatap olduğumuz müşteri temsilcileri birçok network teriminden bihaber durumdadır. Yani ortada destek falan bulunmamaktadır. Bu durum firmanızın ürünlerini kullanan kesimde her anlamda olumsuz algı yaratmaktadır. Bunu size doğrudan attığım mail içinde de açıkça belirtmiştim.

    Bu nedenle buraya yazdığım veya diğer arkadaşların yazdığı genel sorunları sırf model adı birebir aynı olduğu için doğrudan kampanyalı ürün kategorisine sokup Sentim'e yönlendirmekten kaçınırsanız sevinirim. Piyasadaki W9970 veya diğer TP-LINK üretimi kampanyasız olarak teknoloji mağazalarında satılan aynı model kodlu ürünlerinizde de birebir aynı problemler geçerli olabilmektedir.

    İyi çalışmalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 15 Şubat 2016; 11:00:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gün içinde bağlantı kopması yaşıyorum. adsl yanıyor,internet ışığı yok. modemi yeniden başlatınca internet geliyor. ttnet arızadan görevliler geldi,baktı etti.sorun modemden o bozuk dedi gitti. sorunun modemden olduğunu nasıl anlayabilirim? 8960n modelinin ilk sürümünü kullanıyorum.önü siyah olan model. aşağıya bir takım hat değerleri koyuyorum belki fikir verir.
  • null29 N kullanıcısına yanıt
    null29 merhaba,

    Cihazda donanımsal bir arıza durumu olabilir, radyasyon yayma durumu bulunmamaktadır. Ürünün seri numarasını bizler özel mesaj olarak atabilir misiniz ?
  • stalu S kullanıcısına yanıt
    stalu merhaba,

    Bilgisayarınızın işletim sistemi nedir ?
  • musti_37 kullanıcısına yanıt
    musti_37 merhaba,

    Özel mesaj üzerinden bizlere iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz ? İsim, Soyisim ve telefon bilgilerinizi iletmeniz yeterli olacaktır.
  • Merhabalar,

    TL-WA854RE Range Extender kullanmaktayım. WPS tuşlarından faydalanarak kurulumu yaparak kullanmaya başladım. Ama bağlantı belirsiz aralıklarla(örn: 30dk, 45dk, 1saat gibi) belirsiz kısa sürelerle gidip geliyor(örn: 30sn, 2dk, 5dk. gibi). Sorunu çözmek için TP-LINK destek hattını aradım, firmware güncellemesi yaptıktan sonra düzeleceğini söylediler. Yaptım ama herhangi bir düzelme olmadı.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
    Menzil genişleticinin arayüzüne girdiğimde ise ''System Up Time: 1 days 21:17:32'' yazıyor ama yarım saat önce kopmuştu. Sorun nedir? Nasıl çözebilirim acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cesacu -- 15 Şubat 2016; 13:08:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    null29 merhaba,

    Cihazda donanımsal bir arıza durumu olabilir, radyasyon yayma durumu bulunmamaktadır. Ürünün seri numarasını bizler özel mesaj olarak atabilir misiniz ?
    quote:

    Orijinalden alinti: TP-LINK TURKIYE

    null29 merhaba,

    Cihazda donanimsal bir ariza durumu olabilir, radyasyon yayma durumu bulunmamaktadir. Ürünün seri numarasini bizler özel mesaj olarak atabilir misiniz ?

    özel mesaj gönderdim. ilgilendi?iniz için tesekkür ederim.
    @ TP-LINK TURKIYE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi null29 -- 15 Şubat 2016; 15:03:18 >
  • Merhaba dün wn8200nd model olan ürününzden aldım. 2 adet bilgisayarım var biri windows 10 diperi windows 8 ikisinde de cd sürücü yok. Sitenizde sadece windows 8 için driver var ve o da setup dosyası olmadığı için kuramadım. Bu aygıtı kurmamda yardımcı oabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: null29

    quote:

    Orijinalden alinti: TP-LINK TURKIYE

    null29 merhaba,

    Cihazda donanimsal bir ariza durumu olabilir, radyasyon yayma durumu bulunmamaktadir. Ürünün seri numarasini bizler özel mesaj olarak atabilir misiniz ?

    özel mesaj gönderdim. ilgilendi?iniz için tesekkür ederim.
    @ TP-LINK TURKIYE

    tekrarlayıcı(repetear) modda kopmalar olur önüne gecmek zor iş
  • merhabalar.
    evimden 3 kat asagida modem bulunuyor. ben 300lük aldim fakat pek bir etkisi olmadi. tekrar kursam bir faydasi olmaz fakat aynisindan tekrar alip yan yana koysam daha hizli olur mu? bu arada cihaz modemin 3 kat yukarsinda bulunuyor. modemin yanina koyamiyorum yer yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erciyes43 E kullanıcısına yanıt
    erciyes43 merhaba,

    Kullandığınız modemin ayarları hakkında detaylı bir bilgiye sahip değiliz. Herhangi bir engellemesi veya kısıtlaması mevcut değil ise TL-WR741ND model numaralı ürününüzün kurulumunu
    www.kolaykurulum.net
    The resource cannot be found.
    http://www.kolaykurulum.net/video29
    linkinde yer alan kurulum videosunu izleyerek kurulumunuzu yapabilirsiniz.




  • ego37 kullanıcısına yanıt
    ego37 merhaba,

    Değerleriniz standart gözüküyor ne hat zayıflama değeleri oldukça yüksek ne de SNR Margin değerleriniz düşük. Bu değerler ile herhangi bir bağlantı sorunu yaşamazsınız.
  • x571 X kullanıcısına yanıt
    x571 merhaba,

    Sanırım ekran görüntüsü gönderecektiniz fakat herhangi bir bilgi gözükmüyor. Tekrardan hat bilgilerinizi gönderebilir misiniz ?
  • Arkadaşlar yardım edin. Tp-link modemim var ayarlarına girmem için kullanıcı adı ve şifre istiyor giriyorum olmuyor.Acaba yanlış yer mi?
    Bu mesaja eklenen görseller:

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    x571 merhaba,

    Sanırım ekran görüntüsü gönderecektiniz fakat herhangi bir bilgi gözükmüyor. Tekrardan hat bilgilerinizi gönderebilir misiniz ?

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    başka bir bilgiye ihtiyacınız olursa eklerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x571 -- 16 Şubat 2016; 20:22:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    ego37 merhaba,

    Değerleriniz standart gözüküyor ne hat zayıflama değeleri oldukça yüksek ne de SNR Margin değerleriniz düşük. Bu değerler ile herhangi bir bağlantı sorunu yaşamazsınız.

    modemim zte
    Modemim ZTE türk telekomun verdiği zxv10 w300
  • 
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.