Şimdi Ara

SİVİLCE İZLERİ İÇİN LAZER TEDAVİSİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
36.918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 173 gün 3 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • twnks (6 mesaj) kir-pi (4 mesaj) gamzeyld (1 mesaj) nazicommando (1 mesaj) -MaximuS. (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam >> SİVİLCE İZLERİ İÇİN LAZER TEDAVİSİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    49 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yüzümde oluşmuş sivilceler bir türlü geçmedi 4 senedir uğraşıyorum.Şu 2 sene içerisinde daha da bi ağırlaştı ve kaybolan sivilcelerin yerini kırmızı izler aldı.Yüzüm şu an kırmızı kırmızı oldu.Lazer tedavisi almayı düşünüyorum bu tedaviyi uygulayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.



    |
    |
  • Yüzbaşı
    257 Mesaj
    bende ne cektim ergenlik döneminde, şuan yaşım 22 ve çıkarsa tek tük çıkıyor, eskisi gibi her taraftan onlarca ve büyük çıkmıyor, 1-2 günde kaybolacak küçüklükte nedense 1tane çıkıyor:D. Yani oluruna bırak, ne yaptıysamda ilaç olmadı zamanında, tek ilaçı zaman bence ;) izler konusunda da artık bende fazla bellı olmuyor, ten rengini alıyor zamanla ve sakal bıyık çıkması&kesmesı arasında kayboluyor zaten... He aynı yaşlardaysak hala izler duruyorsa ozaman git lazere o ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çavuş
    49 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Plasebolca

    bende ne cektim ergenlik döneminde, şuan yaşım 22 ve çıkarsa tek tük çıkıyor, eskisi gibi her taraftan onlarca ve büyük çıkmıyor, 1-2 günde kaybolacak küçüklükte nedense 1tane çıkıyor:D. Yani oluruna bırak, ne yaptıysamda ilaç olmadı zamanında, tek ilaçı zaman bence ;) izler konusunda da artık bende fazla bellı olmuyor, ten rengini alıyor zamanla ve sakal bıyık çıkması&kesmesı arasında kayboluyor zaten... He aynı yaşlardaysak hala izler duruyorsa ozaman git lazere o ayrı.

    Benimde yas 22 kardes izler grrcekten moral bozucu birisiyle konusurken bile sanki gozlerime degilde yuzume sivilcelere baktigini hisseder gibiyim.Artik son care lazere gitmek kaliyor.
    |
    |
  • Yarbay
    5079 Mesaj
    Laer sadece sivilce iz<lerinde etkilidir etkisi %100 değildir en iyi ihtimalle %70 civarında düzeltir,sizde halen aktif sivilceler var anlaşıldığı kadarı ile aktif aknesi olanlarda lazer tedavisi çokda mantıklı değildir.
    |
    |
  • Çavuş
    49 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    Laer sadece sivilce iz<lerinde etkilidir etkisi %100 değildir en iyi ihtimalle %70 civarında düzeltir,sizde halen aktif sivilceler var anlaşıldığı kadarı ile aktif aknesi olanlarda lazer tedavisi çokda mantıklı değildir.

    izlerin yoğun olduğu bölgede sivilceler az var yani daha çok elmacık kemiklerinin altında yanağımın üstünde var.Peki lazer tedavisiyle izlerin bir kısmını kaybetsek sonra sivilceler için ilaç+krem tedavisine devam etsek olur mu??
    |
    |
  • Yarbay
    5079 Mesaj
    mantıklı olan önce sivilce tedavisi sonra iz tedavisidir, şu an olmayan yerlerinizde sivilce çıkıp iz bırakmayacağının hiçbir garantisi yok çünkü, birde geçen sivilcelerin yerlerindeki sadece kızaıklıklar aslında iz değildir ve eninde sonunda kaybolur, sivilce yerinde izden söz etmek için normal deriden çöküklük veya kabarıklık olması gerekir.
    |
    |
  • Çavuş
    49 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    mantıklı olan önce sivilce tedavisi sonra iz tedavisidir, şu an olmayan yerlerinizde sivilce çıkıp iz bırakmayacağının hiçbir garantisi yok çünkü, birde geçen sivilcelerin yerlerindeki sadece kızaıklıklar aslında iz değildir ve eninde sonunda kaybolur, sivilce yerinde izden söz etmek için normal deriden çöküklük veya kabarıklık olması gerekir.

    eyvallah
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    Laer sadece sivilce iz<lerinde etkilidir etkisi %100 değildir en iyi ihtimalle %70 civarında düzeltir,sizde halen aktif sivilceler var anlaşıldığı kadarı ile aktif aknesi olanlarda lazer tedavisi çokda mantıklı değildir.

    yüzümde küçük 2 tane ameliyat izi var.şuan pürüzsüz ama renk olarak farkediyo

    doku transferi falan varmış bununla geçermi
  • Yarbay
    5079 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -MaximuS.

    quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    Laer sadece sivilce iz<lerinde etkilidir etkisi %100 değildir en iyi ihtimalle %70 civarında düzeltir,sizde halen aktif sivilceler var anlaşıldığı kadarı ile aktif aknesi olanlarda lazer tedavisi çokda mantıklı değildir.

    yüzümde küçük 2 tane ameliyat izi var.şuan pürüzsüz ama renk olarak farkediyo

    doku transferi falan varmış bununla geçermi

    fraksiyonel lazer yapan bir yer bulup görüş çözülme ihtimali var
    |
    |
  • Çavuş
    49 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    peki bu lazer tedavisi tek seans da mı oluyor yoksa 5 6 kere de felan mı koyboluyor izler.Bi de fiyatlar ne arada bilgisi olan var mı
  • Yarbay
    5079 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: twnks

    peki bu lazer tedavisi tek seans da mı oluyor yoksa 5 6 kere de felan mı koyboluyor izler.Bi de fiyatlar ne arada bilgisi olan var mı

    İzin durumuna göre seans sayısı değişir, fiyat desen merkeze göre çok değişir, aslında 2 küçük iz için seansının 25-30 TL i geçmemesi gerekir ama abartılı rakamlar istenebilir.
  • Çavuş
    49 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: twnks

    peki bu lazer tedavisi tek seans da mı oluyor yoksa 5 6 kere de felan mı koyboluyor izler.Bi de fiyatlar ne arada bilgisi olan var mı

    İzin durumuna göre seans sayısı değişir, fiyat desen merkeze göre çok değişir, aslında 2 küçük iz için seansının 25-30 TL i geçmemesi gerekir ama abartılı rakamlar istenebilir.

    hımm sağolasın kardeş
    |
    |
  • Er
    0 Mesaj
    arkadaşlar bendede var yaşm 17 ilaçlar geçirmiyor ne yapmam lazım
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
En ucuz kedi maması fiyatları
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.