gemi mak. mühendisiyim; makina ağırlığı 2,300 ton 14 silindir silindir hacmi 25,2 milyon cm3 250 ton /gün yakıt tüketimi
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
quote:
Orijinalden alıntı: [Fe4R]
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
gemi motoru, 108.000 HP
Hacmi kaç acaba?
gemi mak. mühendisiyim; makina ağırlığı 2,300 ton 14 silindir silindir hacmi 25,2 milyon cm3 250 ton /gün yakıt tüketimi
bunun silindir kapak contası yanınca ne oluyor
quote:
Orijinalden alıntı: serseri006
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
quote:
Orijinalden alıntı: [Fe4R]
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
gemi motoru, 108.000 HP
Hacmi kaç acaba?
gemi mak. mühendisiyim; makina ağırlığı 2,300 ton 14 silindir silindir hacmi 25,2 milyon cm3 250 ton /gün yakıt tüketimi
bunun silindir kapak contası yanınca ne oluyor
yanma olayı olmuyor genelde su kaçırdıgı oluyor. motor bloğu ile silindirler etrafında su dolaşıyor. ısıl gerilmelere mağruz kalınca su kaçırmaya başlıyor. periyodik bakım zamanı gelince silindir kaverini söküp askıya alıyorsun.
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
quote:
Orijinalden alıntı: serseri006
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
quote:
Orijinalden alıntı: [Fe4R]
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
gemi motoru, 108.000 HP
Hacmi kaç acaba?
gemi mak. mühendisiyim; makina ağırlığı 2,300 ton 14 silindir silindir hacmi 25,2 milyon cm3 250 ton /gün yakıt tüketimi
bunun silindir kapak contası yanınca ne oluyor
yanma olayı olmuyor genelde su kaçırdıgı oluyor. motor bloğu ile silindirler etrafında su dolaşıyor. ısıl gerilmelere mağruz kalınca su kaçırmaya başlıyor. periyodik bakım zamanı gelince silindir kaverini söküp askıya alıyorsun.
bunun max devirde çalışan bir videosu varmı daha güçlü bir makina da olur
quote:
Orijinalden alıntı: serseri006
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
quote:
Orijinalden alıntı: serseri006
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
quote:
Orijinalden alıntı: [Fe4R]
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
gemi motoru, 108.000 HP
Hacmi kaç acaba?
gemi mak. mühendisiyim; makina ağırlığı 2,300 ton 14 silindir silindir hacmi 25,2 milyon cm3 250 ton /gün yakıt tüketimi
bunun silindir kapak contası yanınca ne oluyor
yanma olayı olmuyor genelde su kaçırdıgı oluyor. motor bloğu ile silindirler etrafında su dolaşıyor. ısıl gerilmelere mağruz kalınca su kaçırmaya başlıyor. periyodik bakım zamanı gelince silindir kaverini söküp askıya alıyorsun.
bunun max devirde çalışan bir videosu varmı daha güçlü bir makina da olur
gemi mak. mühendisiyim; makina ağırlığı 2,300 ton 14 silindir silindir hacmi 25,2 milyon cm3 250 ton /gün yakıt tüketimi
bunun silindir kapak contası yanınca ne oluyor
yanma olayı olmuyor genelde su kaçırdıgı oluyor. motor bloğu ile silindirler etrafında su dolaşıyor. ısıl gerilmelere mağruz kalınca su kaçırmaya başlıyor. periyodik bakım zamanı gelince silindir kaverini söküp askıya alıyorsun.
bunun max devirde çalışan bir videosu varmı daha güçlü bir makina da olur
keşke benimde olsa koyardım apartmanın bahçesine canım sıkılınca çalıştırır izlerdim
Yollarda göreceğin pek çok kamyon ve tır sıralı 6 silindirdir
quote:
Orijinalden alıntı: IORI
Yollarda göreceğin pek çok kamyon ve tır sıralı 6 silindirdir
iyide ben tırı kamyonu ne yapayım bana normal araba lazım
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
gemi motoru, 108.000 HP
subap deliklerinden içeri girebiliriz sanırım
quote:
Orijinalden alıntı: NitroWar
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
gemi motoru, 108.000 HP
subap deliklerinden içeri girebiliriz sanırım
silindir boşluklarında balık avlarsın
Mesajim bulunsun...
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
quote:
Orijinalden alıntı: serseri006
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
quote:
Orijinalden alıntı: serseri006
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
quote:
Orijinalden alıntı: [Fe4R]
quote:
Orijinalden alıntı: marinerocyp
gemi motoru, 108.000 HP
Hacmi kaç acaba?
gemi mak. mühendisiyim; makina ağırlığı 2,300 ton 14 silindir silindir hacmi 25,2 milyon cm3 250 ton /gün yakıt tüketimi
bunun silindir kapak contası yanınca ne oluyor
yanma olayı olmuyor genelde su kaçırdıgı oluyor. motor bloğu ile silindirler etrafında su dolaşıyor. ısıl gerilmelere mağruz kalınca su kaçırmaya başlıyor. periyodik bakım zamanı gelince silindir kaverini söküp askıya alıyorsun.
bunun max devirde çalışan bir videosu varmı daha güçlü bir makina da olur
Bu konuda bilgin var diye soruyorum? Bu motorlar 4 zamanlı değil mi? Süpablı yani? Birde verdiğin linkte Maersk adı geçiyor. Bunun konteyner markasıyla bir alakası var mı ?