Şimdi Ara

ROAUCTUNNE VE İÇKİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
1
Favori
63.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BEYLER BAKIN Bİ...
    YILBAŞINDA ARKADAŞLARLA İÇMEK İSTİYORUM AMA 1.5 AYDIR ROAUCTANNE TEDAVİSİ GÖRÜYORUM SİZCE BİR SAKINCASI OLUR MU TEKİLA ŞARAP VB İÇKİLERİN ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yonto123 -- 30 Aralık 2012; 1:00:25 >



  • prospektüs'ünde yazar
  • Yazmıyor dostum ..
  • ben önce ilacı 1-2 saat sonrada 3 extra içmiştim bişey olmamıştı ama ağır içkileri bilmem
  • Ben de kullanıyorum ve zararlı dedi doktor.Biraz daha sık dişini sen yani.
  • Tedaviyi uygulayan hekim aksini önermediği taktirde ROACCUTANE kullanan hastaların alkol kullanmalarında bir sakınca yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tetanoz aşısı olmuştum doktor bir gün süreyle alkol kullanma dedi. hastaneden cıkar cıkmaz içmeye gittim hala yaşıyorum
  • beyler yaşamada sıkıntı yok pazar akşamı ve pazartesi ilacı içmesem pazartesi gecesi bira ya da tekila içsem sorun olmaz dimi karaciğer felan
  • up light weight
  • kardeş bende kullanıyorum fazla alkol alma karaciger kaldıramaz sabaha selanı verirler bende çok içmicem haberin olsun
  • Vallahi ağırda içtim hafifte o ilacı kullanırken. Sonuç olarka yaşıyorum . Tabi karaciğere ne kadar hasar verdik orası bilinmez
  • arkadasım alkolle tüketti sıkıntı yok
  • Bi sıkıntı olmuyo.Absinth rakı viski şarap vodka hpsini içtim. Her ay kan kontrolü var bi sıkıntı çıkmadı daha.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beceriksiz1i

    Bi sıkıntı olmuyo.Absinth rakı viski şarap vodka hpsini içtim. Her ay kan kontrolü var bi sıkıntı çıkmadı daha.

    eminsiniz dimi beyler sakata gelmeyelim
  • Kullandığınız için zaten karaciğeri iyice yoran bir ilaç bunun üzerine bir de tekila, votka ıvır zıvır yuvarlar iseniz karaciğeri daha da fazla yorarsanız. Bazı arkadaşlar ben yaptım veya arkadaşım yaptı bir şey olmadı demiş de hemen alkol aldınız diye ölecek haliniz yok. Bunun belirtileri daha sonra da çıkabilir. Zaten gereğinden fazla yorulan bir organı iyice yoracaksınız olay bu.

    Böyle bir soru sorduğunuza göre bu 1,5 ay süre içerisinde alkol tüketimi yapmadınız. İlla içeçekseniz de biraz sınırında bırakın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EhrimeN -- 30 Aralık 2012; 0:23:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yonto123

    quote:

    Orijinalden alıntı: beceriksiz1i

    Bi sıkıntı olmuyo.Absinth rakı viski şarap vodka hpsini içtim. Her ay kan kontrolü var bi sıkıntı çıkmadı daha.

    eminsiniz dimi beyler sakata gelmeyelim

    Yarım saat önce rakı içtim 1 saat sonra da ilacın zamanı var 12 saatte 1 alıyorum. Bi sorunum olursa yine alıntılarım bu mesajı ama şimdiye kadar hiç bişey olmadı.
  • Karaciger enzimlerini tavan yaptirirsin yani karaciger zorlanir ve yaglanir sık kullanirsan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende zamanında kullandım.içki kullanmak çok zararlı,kendini düşünüyorsan tedavi boyunca ve tedavi bittikten 1ay sonrasına kadar alkol kullanma
  • saolun beyler anlaşıldı kullanmıcam yaşta 17 zaten gerek yok bu yaşta bu kadar yormaya :)
  • o ilaç aşırı derecede karaciğere yükleniyor ... doktorlar diyor zaten alkol kullanıyosan bu ilacı kullanma diye ... yada ilacı kullancan alkol almıycan !! bu forumda her yoruma da inanama adamı ölüme gönderirler yaw !! :D
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.