Şimdi Ara

Sınırsız Yotube sorunsalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bunu güncellemişler mi ne bu ay hattımdan baya internet gitti, aradım sordum diyorki yotube izlerken arka planda uygulama açık olmayacak yoksa yotube internetten yer, bir önce aramıştım oda diyorki 1080p izlemeyin falan kafayı yemiş bunlar




  • Çözünürlük kısırı duymuştum, etik değil kesinlikle ancak başka uygulama açık olmaması meselesinde pek yapacak bir şey olmayabilir zira sistemin trafiği tespit etmesi mümkün olmuyor olabilir farklı trafik de akınca.

  • Daha önce olmayan bir kuralı (İzleme kalitesi) getirdiler de bunu müşteriye bildiememesi etik değildir.
  • https://www.vodafone.com.tr/Tarifeler/ek-paketler/sinirsiz-video-paketi


    Alıntı

    metni:
    YouTube üzerinden yapılan video kullanımları için, yazılı bir bildirim yapılmasına gerek olmaksızın mobil şebekedeki yoğunluğa göre en fazla HD kalite (720p çözünürlük) ile hizmet verme hakkı Vodafone tarafından saklı tutulur


    Şeklinde bir bilgi var sitede hocam.



    Sizin durum ile ilgili mi değil mi bilmiyorum sadece bilgi amaçlı eklemek istedim.





  • bu bence değil valla bende anlamadım, 1080 hatta 4K da izletiyor sorun yok ama bir müşteri temsilcisinden 1080P izlemeyin daha düşük izleyin yoksa normal tarifinizden gider diye bir şey duydum sonraki gün tekrar başka biri ile görüştüm oda bana 1080P mevzusu nun olmadığını iki ay önce getirilen yeni kurala göre youtube uygulaması ile arka planda hiç uygulama açık kalmadan izlemeniz gerek falan dedi çelişiyorlar birbirileri ile ayrıca bunu da hiç bir yerde tebliğ etmiş değiller


    ayrıca telefon arka planda bazen bildirim vs derken bazı uygulamaları açık tutabiliyor ben bunu nasıl takip edeyim onla mı uğraşacağız birde çok garip


    @Ö1f1 @GENERALCELL




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 24 Ağustos 2024; 19:58:9 >
  • evohan kullanıcısına yanıt

    Hocam arka planda çalışan uygulamaları nasıl kontrol edeceğiz ki, mesela mesaj gelir bildirim gelir örnek veriyorum. Bunun takibi çok zor hocam.

  • evohan kullanıcısına yanıt

    Hayır hocam yapıyorlar öyle hinlik çözünürlük kısıtı gibi. Mesele şebekede çok trafik yaratmasın.

  • TT YouTube sınırsız tarifelerde şart şurt yok.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    işte onu diyorum bende zaten 2 aydır internetim yetmiyor nerdeyse ilk defa böyle oluyor vodofone işin cılkını çıkarttı

  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    tamamda nerde yazıyor bu benim taahhütte üye olduğumda sözleşmede böyle bir şey yoktu tüketici hakem heyetine gitsek mi acaba ?


    • YouTube üzerinden yapılan video kullanımları için, yazılı bir bildirim yapılmasına gerek olmaksızın mobil şebekedeki yoğunluğa göre en fazla HD kalite (720p çözünürlük) ile hizmet verme hakkı Vodafone tarafından saklı tutulur


    bu ifade var ama 720p ile hizmet vermek ne demek muallak bir ifade, ayrıca arka plan kullanımları ile ilgilide bir şey demiyorlar


    diğer yandan ben paketimden giden internetin yotube dan kullanılıp kullanılmadığını nasıl öğrencem diye soruyorum faturanız çıkması lazım diyorlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 24 Ağustos 2024; 23:59:54 >
  • tuketici.btk.gov.tr


    Buradan E devletin ile giriş yapıp kayıt oluştur hocam istersen, durumu da anlat. Bakalım Vodafone ne yanıt verecek hepimiz öğrenmiş oluruz meseleyi.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Aynen yapacağın hocam, çakallar bilgide vermiyor şuan benim Yotube kullanımım kotadan yiyormu diyorum fatura bekleyin diyorlar


    Başka kullanan varsa onlarda yassın deneyimini




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 25 Ağustos 2024; 10:23:28 >
  • evohan kullanıcısına yanıt

    Hocam bende de sınırsız YouTube var ben şu şekil yapıyordum telefonun ayarlar kısmında YouTube kaç gb yemiş diye bakıp bide Vodafone paketimde kaç gb var bakıyordum sonrasında video izleyip aradaki farkı Vodafone uygulamasımda normalden yemiş mi diye bakıyordum bende normalden yeme sorunu olmadı çok şükür ama bu şekilde deneyip arada başka uygulama yiyor mu diye bakabilirsiniz.

  • ;Furkan; ; kullanıcısına yanıt

    Evet bunu deniyecemde yanımda uygulaması kalan internedi anında vermiyor, kalan internet verisi yenileme nezaman oluyor anlayamadım


    Ayın 1 inde 1 ne yenileniyor, baktım bu ay telefondan Chrome 24 GB veri kullanmış görünüyor ve bu çok fazla benim için, ( Mayısta Chorme verim 11 GB iken sonraki aylar hep 20 GB civarına çıkmış ) benim paketim in bitmeye yakın olması normal gibi ozaman, zaten paket 20 GB, eski veri kullanımlarımla bir karşılaştırmam lazım ama chrome dan bukadar veri kullanmamış olmam lazım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 25 Ağustos 2024; 11:56:47 >
  • evohan kullanıcısına yanıt

    Hocam İOS cihazlarda uygulama içinde yenilediğinizde sayfayı anlık düşüş oluyor speed testten sonra deniyorum hep 40-50mb düşüş oldu hız yüksekse 100 mb anlık düşüyor Chrome konusuna gelince baktığınız şeyler değişmemiş ise geçen aylara göre cokkie ler çalışıyor olabilir sil yükle yapın isterseniz uygulamayı.

  • ;Furkan; ; kullanıcısına yanıt

    Uygulama arka planda veri kullanımı da göstermiş, chrome için 1 gb falan yani 22gb toplamda 1 gb ı arka plan

  • evohan kullanıcısına yanıt

    Hocam bence müşteri hizmetleri personelinin arka plan lafını şu aşamada çok ciddiye almamak lazım muhtemelen sorun 720p üzerinde seyretmiş iseniz ondan kaynaklanıyordur. Şirketin kendince bir sebebi olsa bile bu kuralı işletmek için, iligli kural müşteriye yeterince açık ve bariz şekilde bildirilmediği için bence etik bir uygulama değil. bu yüzden her ne kadar pek netice çıkacağını zannetmesem de Tüketici Hakem Heyeti'ne ya da (hatta öncelikle) BTK'ya şikayet etmeniz faydalı olabilir.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.