Sınırsız Yotube sorunsalı
-
-
Çözünürlük kısırı duymuştum, etik değil kesinlikle ancak başka uygulama açık olmaması meselesinde pek yapacak bir şey olmayabilir zira sistemin trafiği tespit etmesi mümkün olmuyor olabilir farklı trafik de akınca.
-
Daha önce olmayan bir kuralı (İzleme kalitesi) getirdiler de bunu müşteriye bildiememesi etik değildir. -
https://www.vodafone.com.tr/Tarifeler/ek-paketler/sinirsiz-video-paketi
Alıntı
metni:YouTube üzerinden yapılan video kullanımları için, yazılı bir bildirim yapılmasına gerek olmaksızın mobil şebekedeki yoğunluğa göre en fazla HD kalite (720p çözünürlük) ile hizmet verme hakkı Vodafone tarafından saklı tutulur Şeklinde bir bilgi var sitede hocam.
Sizin durum ile ilgili mi değil mi bilmiyorum sadece bilgi amaçlı eklemek istedim.
-
bu bence değil valla bende anlamadım, 1080 hatta 4K da izletiyor sorun yok ama bir müşteri temsilcisinden 1080P izlemeyin daha düşük izleyin yoksa normal tarifinizden gider diye bir şey duydum sonraki gün tekrar başka biri ile görüştüm oda bana 1080P mevzusu nun olmadığını iki ay önce getirilen yeni kurala göre youtube uygulaması ile arka planda hiç uygulama açık kalmadan izlemeniz gerek falan dedi çelişiyorlar birbirileri ile ayrıca bunu da hiç bir yerde tebliğ etmiş değiller
ayrıca telefon arka planda bazen bildirim vs derken bazı uygulamaları açık tutabiliyor ben bunu nasıl takip edeyim onla mı uğraşacağız birde çok garip
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 24 Ağustos 2024; 19:58:9 > -
Hocam arka planda çalışan uygulamaları nasıl kontrol edeceğiz ki, mesela mesaj gelir bildirim gelir örnek veriyorum. Bunun takibi çok zor hocam.
-
Hayır hocam yapıyorlar öyle hinlik çözünürlük kısıtı gibi. Mesele şebekede çok trafik yaratmasın.
-
TT YouTube sınırsız tarifelerde şart şurt yok. -
işte onu diyorum bende zaten 2 aydır internetim yetmiyor nerdeyse ilk defa böyle oluyor vodofone işin cılkını çıkarttı
-
tamamda nerde yazıyor bu benim taahhütte üye olduğumda sözleşmede böyle bir şey yoktu tüketici hakem heyetine gitsek mi acaba ?
- YouTube üzerinden yapılan video kullanımları için, yazılı bir bildirim yapılmasına gerek olmaksızın mobil şebekedeki yoğunluğa göre en fazla HD kalite (720p çözünürlük) ile hizmet verme hakkı Vodafone tarafından saklı tutulur
bu ifade var ama 720p ile hizmet vermek ne demek muallak bir ifade, ayrıca arka plan kullanımları ile ilgilide bir şey demiyorlar
diğer yandan ben paketimden giden internetin yotube dan kullanılıp kullanılmadığını nasıl öğrencem diye soruyorum faturanız çıkması lazım diyorlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 24 Ağustos 2024; 23:59:54 > -
tuketici.btk.gov.tr
Buradan E devletin ile giriş yapıp kayıt oluştur hocam istersen, durumu da anlat. Bakalım Vodafone ne yanıt verecek hepimiz öğrenmiş oluruz meseleyi.
-
Aynen yapacağın hocam, çakallar bilgide vermiyor şuan benim Yotube kullanımım kotadan yiyormu diyorum fatura bekleyin diyorlar
Başka kullanan varsa onlarda yassın deneyimini
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 25 Ağustos 2024; 10:23:28 > -
Hocam bende de sınırsız YouTube var ben şu şekil yapıyordum telefonun ayarlar kısmında YouTube kaç gb yemiş diye bakıp bide Vodafone paketimde kaç gb var bakıyordum sonrasında video izleyip aradaki farkı Vodafone uygulamasımda normalden yemiş mi diye bakıyordum bende normalden yeme sorunu olmadı çok şükür ama bu şekilde deneyip arada başka uygulama yiyor mu diye bakabilirsiniz.
-
Evet bunu deniyecemde yanımda uygulaması kalan internedi anında vermiyor, kalan internet verisi yenileme nezaman oluyor anlayamadım
Ayın 1 inde 1 ne yenileniyor, baktım bu ay telefondan Chrome 24 GB veri kullanmış görünüyor ve bu çok fazla benim için, ( Mayısta Chorme verim 11 GB iken sonraki aylar hep 20 GB civarına çıkmış ) benim paketim in bitmeye yakın olması normal gibi ozaman, zaten paket 20 GB, eski veri kullanımlarımla bir karşılaştırmam lazım ama chrome dan bukadar veri kullanmamış olmam lazım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 25 Ağustos 2024; 11:56:47 > -
Hocam İOS cihazlarda uygulama içinde yenilediğinizde sayfayı anlık düşüş oluyor speed testten sonra deniyorum hep 40-50mb düşüş oldu hız yüksekse 100 mb anlık düşüyor Chrome konusuna gelince baktığınız şeyler değişmemiş ise geçen aylara göre cokkie ler çalışıyor olabilir sil yükle yapın isterseniz uygulamayı.
-
Uygulama arka planda veri kullanımı da göstermiş, chrome için 1 gb falan yani 22gb toplamda 1 gb ı arka plan
-
Hocam bence müşteri hizmetleri personelinin arka plan lafını şu aşamada çok ciddiye almamak lazım muhtemelen sorun 720p üzerinde seyretmiş iseniz ondan kaynaklanıyordur. Şirketin kendince bir sebebi olsa bile bu kuralı işletmek için, iligli kural müşteriye yeterince açık ve bariz şekilde bildirilmediği için bence etik bir uygulama değil. bu yüzden her ne kadar pek netice çıkacağını zannetmesem de Tüketici Hakem Heyeti'ne ya da (hatta öncelikle) BTK'ya şikayet etmeniz faydalı olabilir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X