|
|
_____________________________
|

2 Mobil
|
|
_____________________________
|
Arabayı Viteste Bırakmak
Arabayı park halindeyken viteste bırakmak yaygın bir uygulamadır. Ancak bu uygulama doğru mudur? Bu sorunun cevabı, arabanın türüne ve park edildiği araziye bağlıdır.
Manuel Arabalar
Manuel arabalar, park halindeyken viteste bırakılmalıdır. Bu, aracın kaymasını önler. Yokuş aşağı park ediyorsanız, aracı geri vitese almalısın. Yokuş yukarı park ediyorsanız, aracı birinci vitese almalısın.
Otomatik Arabalar
Otomatik arabalar, park halindeyken "P" (park) konumunda bırakılmalıdır. Bu konum, aracın şanzımanını kilitler ve tekerleklerin dönmesini engeller. Otomatik arabaları viteste bırakmak, şanzımana zarar verebilir.
Arabayı Viteste Bırakmak Zararlı Mı?
Manuel arabalarda viteste bırakılmadığı takdirde araç kayabilir. Bu, özellikle yokuşlu arazilerde tehlikeli olabilir. Otomatik arabalarda viteste bırakılmadığı takdirde şanzıman zarar görebilir.
Sonuç
Arabayı park halindeyken viteste bırakmak veya bırakmamak, arabanın türüne ve park edildiği araziye bağlıdır. Manuel arabaların viteste bırakılması gerekirken, otomatik arabaların "P" konumunda bırakılması gerekir. Viteste bırakılmadığı takdirde, manuel arabalar kayabilirken, otomatik arabalarda şanzıman hasarı meydana gelebilir.
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Family Garage
2012 Bmw 320d 183> chipped to 214hp 2011 Merc E250cgi coupe 1998 Toyota Camry 3.0 1997 Nissan Maxima V6 2.0 (5 times in a row engine of the year) |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arian Galatian -- 13 Haziran 2012; 19:52:31 > |
|
_____________________________
MEVZUBAHİS VATANSA GERİSİ TEFERRUATTIR. .
![]() |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dnz60 -- 13 Haziran 2012; 19:53:31 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Audi A4 B8 2.0 TFSI Quattro S line S tronic // APR Stage 2 290 HP/470 NM - OEM Çift Susturucu Egzoz & Difüzör - OEM 3.0 TDI FMIC - Spor Katalizör (HFC) - RS4 Ön Panjur ![]() |
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exxcrea -- 13 Haziran 2012; 20:16:53 > |
|
_____________________________
745i
|
|
|
_____________________________
Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...
|
|
| _____________________________ |