Şimdi Ara

Sinemia Özel Sinema Kulübü | Ana Konu | Güncel Bilgiler Burada | (439. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.943
Cevap
112
Favori
282.233
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 437438439440441
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cro magnon kullanıcısına yanıt
    Tamam buldum teşekkür ederim
  • herkes iflas ettiği konusunda konuşuyor.

    dün bilet alma işlemim gerçekleşmedi.

    biz de bankaya harcama iptali için başvurduk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylgzn -- 22 Mayıs 2019; 11:35:19 >
  • Bankaya katkı payı için mi harcama iptali için başvurdunuz yoksa üyelik ücreti için mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FlightClub

    Arkadaşlar merhaba yıllık üyelik yaptırmıştım ama bir türlü bilet alamadım. Sorunlarıma çözüm de olamadılar (tabii ki). 1 ay çöpe gitti.
    Şimdi ben üyeliğimi iptal etmek ve para iadesi almak istiyorum ama nasıl bir yol izlemem gerek. Normal iptal edince sanırım para iadesi olmuyormuş. Forumda böyle sıkıntı yaşayan arkadaşlar varsa, yardımcı olursa sevinirim.
    EDİT: Harcama itirazımı dün yaptım ve bugün paranın hepsi iade geldi. Çok hızlı oldu gerçekten. Fakat üyeliğimi iptal etmeme rağmen bu sinemia dan hala bir mail/sms hiçbir şey gelmedi. Sitede de gelecek ay üyelik yenileme tarihi vs. yazıyor ve kartım hala kayıtlı kaldıramıyorum. Sadece uygulamada üyeliğimi iptal ettiğimi xx tarihe kadar üye olamazsın yazıyor o kadar. Bakalım ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mericbey kullanıcısına yanıt
    harcama iptali için başvurdum

    FlightClub@ hangi bankayı kullandınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FlightClub

    EDİT: Harcama itirazımı dün yaptım ve bugün paranın hepsi iade geldi. Çok hızlı oldu gerçekten. Fakat üyeliğimi iptal etmeme rağmen bu sinemia dan hala bir mail/sms hiçbir şey gelmedi. Sitede de gelecek ay üyelik yenileme tarihi vs. yazıyor ve kartım hala kayıtlı kaldıramıyorum. Sadece uygulamada üyeliğimi iptal ettiğimi xx tarihe kadar üye olamazsın yazıyor o kadar. Bakalım ne olacak.

    Alıntıları Göster
    Nasıl yaptınız.?
    Hayırlı olsun sizin adınıza...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altinbas07

    Nasıl yaptınız.?
    Hayırlı olsun sizin adınıza...

    Alıntıları Göster
    Kullandığım banka Yapı Kredi. Bu linkten form doldurmdum önce >>>https://www.yapikredi.com.tr/memnuniyetiniz-icin-buradayiz/bize-yazin

    Sonra yetkili biri dönüş yaptı. Ne yapmam gerektiğini anlattı.

    *El yazısı ile ıslak imzalı dilekçe yazdım. Dilekçeyi açıklayıcı bir şekilde ve mağdur duruma düşürüldüğümü de yazdım. Fotoğrafını Yetkili kişinin mailine attım.
    *Ardından sinema önünde yaşadığım sorunlarla ilgili ekran görüntüleri vardı (banka altyapı sorunları, ödeme başarısız oldu.. vs.) bunları da maile ekledim.
    *Yine sinema önünde yaşadığım bir sorun üzerine canlı destek konuşmalarımı gönderdim. Bu konuşmada herhangi bir çözüm sunulmamıştı. (Canlı destek konuşmalarınızın yedekleri mailinizde mevcut)
    *Ardından Sinemia app'ten iptal ettiğime dair ekran görüntüsünü de ekledim.

    Dün 16:30 civarında göndermiştim maili. Bugün sabah para iadenizin tamamı(geçen ay dahil) yapılmıştır diye sms geldi.




  • Arkadaşlar isteyen olursa 1 yıllık üyelik kodum var. Her ay sadece 1 gün çift kişi gidebiliyorsunuz. 31 mayısa kadar kodu sinemia nın web sitesinden girmeniz gerekiyor. Evinize giriş kartı yolluyorlar. Kodun değeri 215 lira ama ben 100 liraya veriyorum kodu. Özelden mesaj atabilirsiniz.

    Yeşil renkli pakethttps://www.sinemia.com/cift-kisilik/aylik-paketler/tr/istanbul
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FlightClub

    Kullandığım banka Yapı Kredi. Bu linkten form doldurmdum önce >>>https://www.yapikredi.com.tr/memnuniyetiniz-icin-buradayiz/bize-yazin

    Sonra yetkili biri dönüş yaptı. Ne yapmam gerektiğini anlattı.

    *El yazısı ile ıslak imzalı dilekçe yazdım. Dilekçeyi açıklayıcı bir şekilde ve mağdur duruma düşürüldüğümü de yazdım. Fotoğrafını Yetkili kişinin mailine attım.
    *Ardından sinema önünde yaşadığım sorunlarla ilgili ekran görüntüleri vardı (banka altyapı sorunları, ödeme başarısız oldu.. vs.) bunları da maile ekledim.
    *Yine sinema önünde yaşadığım bir sorun üzerine canlı destek konuşmalarımı gönderdim. Bu konuşmada herhangi bir çözüm sunulmamıştı. (Canlı destek konuşmalarınızın yedekleri mailinizde mevcut)
    *Ardından Sinemia app'ten iptal ettiğime dair ekran görüntüsünü de ekledim.

    Dün 16:30 civarında göndermiştim maili. Bugün sabah para iadenizin tamamı(geçen ay dahil) yapılmıştır diye sms geldi.

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun. Bu harcama itirazı mevzusundan Sinemia tarafından mağdur edilmiş herkes haberdar olmalı, o yüzden tekrar tekrar yazıyorum. Ben de aynı şekilde harcama itirazı yaparak üyelik ücretinin iadesini aldım, parasını ödediğim hizmeti alamadığımı belirttim ve banka beni haklı buldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar;
    DEVLETTE BANANE VERMESEYDİNİZ DİYOR KISACASI CİMER CEVABI AŞAĞIDA 2 AY SONRA GELEN CEVAP.!
    KISACA DİĞER ARKADAŞLAR GİBİ İPTAL EDİN KURTULUN BAKALIM DENİZBANK KABUL EDECEKMİ.? OCAKTA ALMIŞIM HİZMETİ

    ***************************
    Sayın İlgili;
    CİMER’e yapmış olduğunuz başvurunuz incelenmiştir.

    İllerde sinema salonu işletmelerinin açılması ve işletilmesi hususları özel şirketler eliyle yürütülmekte olup bilet fiyatları ve sinema salonu işletmecilerinin diğer firmalar ile anlaşmaları aracılığı ile bilet satışları konusunda Bakanlığımızın herhangi bir görev ve yetkisi bulunmamaktadır.

    Diğer taraftan, 30.01.2019 tarihinde Resmi Gazetede yayınlanan 5224 Sayılı Sinema Filmlerinin Değerlendirilmesi ve Sınıflandırılması ile Desteklenmesi Hakkında Kanunda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun”un 8 inci maddesinde “Sinema salon işletmecileri, sinema filmi bileti ile birlikte başka bir ürünün satışını aynı anda yapamaz. Sinema salonu işletmecileri, filmin yapımcısı ve varsa dağıtımcısı ile yapılacak sözleşme ile belirlenecek indirimli bilet fiyatlandırmaları hariç olmak üzere sinema biletini içeren abonelik, promosyon, kampanya ve toplu satış faaliyetleri gerçekleştiremez.” hükmü getirilmiştir. İlgili Kanun hükmüne ilişkin uygulama 1 Temmuz 2019 tarihinden itibaren başlayacaktır.

    Konuya göstermiş olduğunuz hassasiyete teşekkür eder bilgilerinizi rica ederiz.
    KÜLTÜR ve TURİZM BAKANLIĞI

    Başvurunuz ile ilgili tüm işlemleri CİMER’in internet adresinden takip edebilirsiniz.




  • Sayenizde arkadaşlar bende Flightclub ve Diğer Cro magnon dediklerini harfiyen uyguladım sözleşme ekledim ve dilekçe yazdım
    Denizbank Alışveriş İtiraz formu doldurup yolladım ama daha üyelik iptal etmedim sinemia sitesinden.
    Hemen edeyimmi beklesem olurmu ve bunlardan Kredi kartımı nasıl silicem.?
    Cevaplar için şimdiden teşekkürler umarım iade ederler sebep olarak 4. madde ücretsiz yazıyor ama ekstra
    Ücret istiyor ve kartımdan çekildi canlı yardım yok vs vs yazdım inşallah olur yaa.?
    Tek korkum 26/01/2019 İşlem olması...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altinbas07 -- 24 Mayıs 2019; 12:57:26 >




  • altinbas07 kullanıcısına yanıt
    Harcama itirazı bilgisi Sinemia'ya ulaşınca hesabı direk deaktive ediyorlar ve mobilden giriş yapamıyorsun hiçbir türlü :) Ücret de çekileceğini sanmıyorum ama ne olur ne olmaz sanal kart kullanın veya kayıtlı olan kartı internet alışverişine kapatın (mobil bankacılıktan kart ayarları menüsünden yapılabiliyor).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cro magnon

    Harcama itirazı bilgisi Sinemia'ya ulaşınca hesabı direk deaktive ediyorlar ve mobilden giriş yapamıyorsun hiçbir türlü :) Ücret de çekileceğini sanmıyorum ama ne olur ne olmaz sanal kart kullanın veya kayıtlı olan kartı internet alışverişine kapatın (mobil bankacılıktan kart ayarları menüsünden yapılabiliyor).
    Harikasınız ya çok teşekkürer ben gittim birde harcama itirazı ayrı az önce E-devlet Tüketici Heyetine şikayet kaydı yaptım. :)
    Az önce YKB aradım sanal kart açtı 300TL kafaya koydum bu ş... kurtulcam aga P.tesi Çarşamba 10TL ÖzdilekPark Filmler o gün izlerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altinbas07 -- 24 Mayıs 2019; 17:24:47 >
  • altinbas07 kullanıcısına yanıt
    Ben 13 mayısta iptal ettim ama hala mail/sms vs. gelmedi. Sadece Sinamia app’te görünüyor iptal ettiğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FlightClub kullanıcısına yanıt
    Şimdi Sanal YKB 100TL Limitli 5Gün sonra kapanacak Kredi Kartımı Kaydettim Denizbank Kredi kartımı sildim oh bee



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altinbas07 -- 24 Mayıs 2019; 17:25:26 >
  • forumdaşlar karttan parayı çekememiş "Üyelik ödemen başarısız oldu." yazıyor. ben çekim yaptırıp yenilemek istiyorum nasıl yapabilirim? tanımlı karta bu sabah limit tanımladım fakat hala ücret çekilmedi. ne yapmam lazım?
  • Sanal Dilenci S kullanıcısına yanıt
    1-2 gün içinde çekiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • https://www.haberturk.com/yerli-girisimin-basi-derde-girdi-2474620-ekonomi

    Sinemia'ya ABD'de soruşturma açılmış arkadaşlar.
  • sariduru kullanıcısına yanıt
    Herhalde güvenlik önlemi, banada gişeden alabilirsiniz dedi, bu akşam gişeden alacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onnow78

    Herhalde güvenlik önlemi, banada gişeden alabilirsiniz dedi, bu akşam gişeden alacam
    internetten bilet alımına izin vermedi mi?
  • 
Sayfa: önceki 437438439440441
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.