Şimdi Ara

sınav bittikten sonra optikte iki işaretleme yaptım

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
17
Cevap
0
Favori
1.255
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> sınav bittikten sonra optikte iki işaretleme yaptım
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    dün tyt de yaptım sınavım iptal olmuş mudur? kafayı yiyecem yardım lütfen.



    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    106 Mesaj
    hocalar farketti mi? bir şey olmaz bence
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    441 Mesaj
    ya bizim sınıfta bi kız sınavın ortasında gözetmene bişi sordu bağıra bağıra, rahat ol sen



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yhk18

    hocalar farketti mi? bir şey olmaz bence
    etti kafamı kaldırdığımda bana bakıyodu bitanesi.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    138 Mesaj
    açıklanana kadar kim ne dese yalan olur. %50-%50
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    up up up up up upu pup up
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    up up up up up up up
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    up up uppp



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    Geçersiz olsa o anda uyarırdı bence



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    up up up up



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    713 Mesaj
    ÖSYM bu konuda çok net mezun h.o



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj
    Kardeşim rahat ol bişey olmaz olsa sana söylerdi



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    247 Mesaj
    Yav ne olacak,

    Benim sınava girdiğim okulda sınavınız bitmiştir dediler, kitapçıkları topladılar sınıftan son çıkanlardan biriydim ama devam eden sınıf vardı. 3-5 dk sapmalar bile oluyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2881 Mesaj
    Girdiğin yerde kamera yoksa bir şey olmaz. Zaten benim bildiğim arkadan trafik cezası yazar gibi olmuyor. Hoca bir şey yapacaksa o an senin önünde yapardı ve senin de haberin olurdu diye düşünüyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    168 Mesaj
    hoca sınav bitti dedikten sonra kaydırma yaptığmı fark ettim 10 soruyu sildim hoca bırak dedi yanıma gelene kadar işaretledim hepsini en son aldı elimden. İnş başka kaydırma yoktur.
    |
    |
    _____________________________
    İroniden anlamayan nesle aşina değilim
  • Binbaşı
    1777 Mesaj
    Olm mezuna kalcam ama merak ettim, sınavda sıcağın etkisiyle optik koluma yapışmış, kolumu kaldırdım optik tarafı kapalı yere düştü. Ulan bi de uzak sıradan kalkmadan almam mümkün değil, hocaya baktım bi şey yapmıyo, arkadaki kız eğildi aldı bana verdi aldım.

    Acaba geçersiz sayılır mı ? Kıza da teşekkür etçektim sınav bitmeden çıkmış



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj
    Üzücü



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
bankalar.org
emek server
canlı radyo dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,396
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.