Şimdi Ara

Silinebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkuaz10 -- 8 Ekim 2020; 23:32:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ben de mayista a71 almistim aynı sekilde iade almadilar. Thh'ne basvurdum suan sonuclanma aşamasında. Bence, thh'ne para iadesinin faizli sekilde ödenmesi icin basvurup sonuçlanana kadar telefonu kullanin. Paranizi iade alinca daha güncel bir telefon alırsınız. Hepsiburada bunu hep yapiyor! Sadece telefon değil, bebek arabası ve Bluetooth kulaklik iademi de almamislardi, sizi de mağdur etmelerine izin vermeyin, hakkinizi arayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercaner jr. -- 3 Ekim 2020; 0:48:36 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ercaner jr. kullanıcısına yanıt

    .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkuaz10 -- 8 Ekim 2020; 23:33:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkuaz10

    .

    Ben memnun kalmadığım icin iade etmek istedigimden dolayi servisle hic ugrasmadan direk thh'ne basvurdum ama sizin telefonda ölü piksel olduğundan (bu durum net belli ise) önce servise yollayip iade raporu isteyin eger rapor verirlerse, o raporla beraber hepsiburada iade alir. Sorun yok diyerek rapor vermezlerse, o zaman thh'ne başvurabilirsiniz. En azindan daha kisa surede iade etme sansinizi denemis olursunuz servis süreci ile, direk thh'ne başvurunca en az 3 ay sürüyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tuketicinin Korunması Hakkında Kanunun, mesafeli satis sozlesmeleri ile ilgili kismini da ekliyorum.


    Mesafeli sözleşmeler

    MADDE 48 – (1) Mesafeli sözleşme, satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dâhil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan sözleşmelerdir.

    (4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Tüketicinin yükümlülükleri MADDE 13 –  (1) Satıcı veya sağlayıcı malı kendisinin geri alacağına dair bir teklifte bulunmadıkça, tüketici cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren on gün içinde malı satıcı veya sağlayıcıya ya da yetkilendirmiş olduğu kişiye geri göndermek zorundadır. (2) Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.

    Cayma hakkının istisnaları MADDE 15 –  (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
    a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler. b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler. c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler. ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler. d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler. e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler. f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler. g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler. ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler. h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • ercaner jr. kullanıcısına yanıt

    .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkuaz10 -- 8 Ekim 2020; 23:34:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkuaz10

    .

    Hocam işinize nasil geliyorsa öyle yapin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • turkuaz10 T kullanıcısına yanıt

    Fiyatı arttı mı şu an?

  • amazon'dan alın telefonları artık. iade konusunda çok daha iyiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    amazon'dan alın telefonları artık. iade konusunda çok daha iyiler.

    Aynen şunlardan almayın artık akıllansınlar. Amazon'a beğenmedim diye yolluyorsun o şekilde bile geri alıyor adamlar. Bunlar sorunlu teli almıyor.

  • ercaner jr. kullanıcısına yanıt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkuaz10 -- 8 Ekim 2020; 23:34:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkuaz10

    Bana cozum merkezinden yazmislardi. Onlarin gorselini pdf yapip attim basvururken.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ercaner jr. kullanıcısına yanıt

    Hocam siz tahmin ye İnternetten mi başvurunuz? Hata veriyor bende İnternetten başvuru yaparken


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende mi note 10 lite aldim geçenlerde ulasti elime tonlarca ölü piksel vardı yolladim geri şimdi bu konuyu görünce korku sardi. Almama durumlari var mi acaba bayagi ölü piksel varsi cunku kavisli ekranin sağında.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.