Arkadaşlar size danışmak istediğim bir konu var. Doğru yeremi yazıyorum bilmiyorum ancak yardımcı olup yol gösterebilirseniz sevinirim.
Bu yaz basında evlenecegim icin gecen sene ekim-kasım aylarında X isimli (uluslaraası çok tavsiye edilen bir marka) bir markanın yetkili bayisinden nakit ödeme ile bulaşık makinesi-mini fırın ve setüstü ocak (hepsi solo ürünler) satın aldım. Satın aldıgım bayiye ürünleri deposunda tutmasını, evlenmeden 1-2 ay önce teslim etmelerini rica ettim. Ocak ayı gibi beni aradılar ve depolarında yer kalmadıgını ve ürünleri teslim etmek istediklerini söylediler. Bende yer ayarladıktan sonra ürünleri faturaları ile ocak ayı sonunda teslim aldım (ürünler kurulmadı, orjinal kutularında hiç açılmadan muhafaza ediliyor)
Ancak ne yazıkki oturacagım evin mutfagı ankastreye göre hazırlanmış, yetkili bayiye gidip ürünleri geri verip ankastre ürünler satın alacagımı söyledim. Kendileri kabul etmediler böyle bir değişim yapamıyacaklarını söylediler. Firmanın müşteri hizmetlerini aradıgımda ise bayinin kararına karışamayacaklarını belirttiler ve yardımcı olmadılar.
Evlenme arifesinde zaten birsürü masraf var zaten. Elimdeki ürünleri değişim yapmadan tekrardan ankastre ürünler almak istemiyorum. Ancak X firması tüm kapıları kapatıyor. Bu durumda ne yapmam gerekiyor, bilgisi olan arkadaslar varmı acaba?
Çok teşekkürler, Saygılar!
konu dışı olarak açabilrdin,arkadaşım denizi görmeden paçaları sıvamış gibisin,tükeci haklarına bir danış sanırım bir cevapları olacaktır.sana kolaylıklar diliyorum
quote:
Orjinalden alıntı: egeloman
Arkadaşlar size danışmak istediğim bir konu var. Doğru yeremi yazıyorum bilmiyorum ancak yardımcı olup yol gösterebilirseniz sevinirim.
Bu yaz basında evlenecegim icin gecen sene ekim-kasım aylarında X isimli (uluslaraası çok tavsiye edilen bir marka) bir markanın yetkili bayisinden nakit ödeme ile bulaşık makinesi-mini fırın ve setüstü ocak (hepsi solo ürünler) satın aldım. Satın aldıgım bayiye ürünleri deposunda tutmasını, evlenmeden 1-2 ay önce teslim etmelerini rica ettim. Ocak ayı gibi beni aradılar ve depolarında yer kalmadıgını ve ürünleri teslim etmek istediklerini söylediler. Bende yer ayarladıktan sonra ürünleri faturaları ile ocak ayı sonunda teslim aldım (ürünler kurulmadı, orjinal kutularında hiç açılmadan muhafaza ediliyor)
Ancak ne yazıkki oturacagım evin mutfagı ankastreye göre hazırlanmış, yetkili bayiye gidip ürünleri geri verip ankastre ürünler satın alacagımı söyledim. Kendileri kabul etmediler böyle bir değişim yapamıyacaklarını söylediler. Firmanın müşteri hizmetlerini aradıgımda ise bayinin kararına karışamayacaklarını belirttiler ve yardımcı olmadılar.
Evlenme arifesinde zaten birsürü masraf var zaten. Elimdeki ürünleri değişim yapmadan tekrardan ankastre ürünler almak istemiyorum. Ancak X firması tüm kapıları kapatıyor. Bu durumda ne yapmam gerekiyor, bilgisi olan arkadaslar varmı acaba?
Çok teşekkürler, Saygılar!
Sizin geri vermek istediginiz urunlerin baska bir musteriye sifir mal diye, sifir fiyatindan satilmasi sizce adilmi ? Firma boyle gezmis, gelmis belkide modeli olmasa bile revizyonu eskimis urunlere sifir malmis gibi kefil olabilirmi ? Olaya sadece kendi faydaniz acisindan bakiyorsunuz.
Pardon ama ürünler ikinci el degil. Kutusu acılıpta kurulmuş bir ürünü iade etmek degil derdim. Hala daha satış kataloglarında olan ürünleri geri vermek istedim. Herneyse zaten sizin bakış açınız sanırım tüketici bakış açısı değil.
Firma adı belirtmememiz isabetli olmuş. O konuda da belirtmezseniz iyi olur, çünkü mesajınız firma şikayeti olacağı için kural dışı olarak değerlendirildi.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme