Şimdi Ara

Sıfır T-Roc 140 km’de DSG Arızası (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
299
Cevap
0
Favori
33.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
202 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • s_s64 kullanıcısına yanıt

    Profil resmi demeyelim de profil fotoğrafı diyelim biz ona.


    Ayrıca fotoğraf bana ait.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaguler

    Profil resmi demeyelim de profil fotoğrafı diyelim biz ona.


    Ayrıca fotoğraf bana ait.

    Sana ait oldugu belli oluyordu zaten Sıfır T-Roc 140 km’de DSG Arızası 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mordawey M kullanıcısına yanıt
    Yapmayın, siz bu daswagen denen trolün arabası olduğunu mu düşünüyorsunuz? Olsa olsa babasının arabası vardır, her konuya saçma sapan mesajlar yazan trolün teki işte, bence tenezzül edip cevap yazmayın buna.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Yapmayın, siz bu daswagen denen trolün arabası olduğunu mu düşünüyorsunuz? Olsa olsa babasının arabası vardır, her konuya saçma sapan mesajlar yazan trolün teki işte, bence tenezzül edip cevap yazmayın buna.

    Daswagen fonksiyonellik islevsellik verimlilik deyip duruyor her mesajında kopyala yapıştır kullandığı başka kelime yok bırakın eğlensin mutlu olsun Sıfır T-Roc 140 km’de DSG Arızası 

    DSG konusunda da bu kelimeleri kullanabiliyor mu acaba Sıfır T-Roc 140 km’de DSG Arızası 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alıntı

    metni:
    doğuşun personeline öğrettiği ilk madde DSG nin patlak olduğunu kabul etmeyeceksiniz direktifidir.
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Fransızlarda sorunlu arabasa sorunsuzluk istiyorsak japon alınmalı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Her DSG birgün arızayı tadacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış anlaşılmasın ama burada hala VW güzellemesi yapanlar başka bir markada problem çıktığında gidip o markayı itin bir tarafına sokarlar. Yanlış bilmiyorsam DSG 17-18 senedir var ve bu problemler hala çözülemiyorsa ya da o şanzıman hala değişmiyorsa orada kötü niyet vardır. Yazık günah.

  • Şirketteki dsglerin yarıya yakını bozulmuştu bugün bizim müdürün arkadaşının dsg si bozulmuş. Beni aradı gülerek. Bir dsg vakası daha diyerek. Müdürün passat ve jettasındaki dsg lerde bozulmuştu. Adamda 2006 model otomatik vites corolla var bir kez teklemedi ama eline geçen dsg yamuluyor. Kesin p ye aldıktan sonra frenden ayağını çekmiştir. Yoksa dsg on numara 😂

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • drknl35 kullanıcısına yanıt
    Sizin o 17-18 senedir var dediğiniz dsg ile t roc sahibinin başına gelen dsg aynı şey değil. Dsg ilk golf 5 r32 ile geldi ve ondaki dsg ile arıza yaşanan dsg herhalde bir tutulamayacağını biliyorsunuz umarım.

    Daha sonra golf 5 lerde yanılmıyorsam dizel ve benzinli çeşitli motor seçeneklerinde dsg yaygın olarak kullanılmaya başlandı ve onlardaki dsg yağlı sorunsuz olanlardı

    Golf 6 dan itibaren kuru kavramalı dsglere geçtiler ve onlarda doğal olarak sıkıntılı.

    E bide şu var 2.0 tsi ve 2.0 tdi ve daha üstü motor seçeneklerindede çift kavrama var ? Onlarla ilgili forumda tek bir dsg muhabbeti konuşulmuyor. Konuşulsa bile yurtdışındaki topiclerde görürdük. Onlar çünkü yağlı kavramalılar ve nispeten çok daha az ihtimal var arıza çıkarmak için.

    Ülkemizde mtv ve ötv çok makul olsaydı vag fanatiklerinin hiçbiri bu kuru kavramalı dsgleri almaz millet çatır çatır 2.0 benzinli ve dizel binerdi forumda 10 da 1 i kadar dsg arızası konusu görmezdiniz. Buda dsgyi forumun en güzel şanzımanı yapardı. Bundan %100 eminim çünkü arıza yaşanan dsglerin olduğu motor hacimlerini kullanıyoruz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • pakimeno kullanıcısına yanıt
    2006 model corolladaki tek kavramalı robotize şanzıman diye biliyorum. Öyle değilse bile dsg ile tork konvertörlü şanzımanı yani ELMAYLA ARMUTU kıyasladığınızın farkındasınız umarım. Tek kavramalıysa onun verdiği konforsuzluk yerine en azından heryerde tamir ettirilebilecek ve artık şanzımancılar için çerez olmuş tamiri mekatroniği basit dsg ile dolaşmayı tercih ederim. Atla deveyi kıyaslıyorsunuz 2006 model corolla önce sürüş zevki ve yalıtım olarak kalite olarak o saydığınız dsgli araçların mertebesine erişmeli. Şoför camı hariç diğer camları otomatik açılıp kapanmayan cam tuşlarından bahsetmiyorum bile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 17 Kasım 2021; 0:34:4 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG'nin patlaması için 140 km'de erken ama rekor değil. Rekor 50 km'de şanzımanı kucağına alan Facebook Golf Fun sayfasının sahibinde.

  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    Sinir olma sebebin tutucu bağnaz bitişi olduğun İçin şana kelimesini illa dinden bakıp kumar muhabbetine sokman, yoksa mendeni bir insan olsan bu kadar takılmazsın şans şanstır kumarla alakalı değil


    ha kumar oynarken de şans vardır o ayrı


    şans kumarla alkalı bişey değil yani bunu kafana sok


    naaılki kumar oynayanlar susayıp su içiyorsa su içmek kumarla alakalı değil Buda öyle bişey .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Islak tip DSG lerle Kuru tip DSG leri bir tutmak çok doğru değil haklısınız. Ama bu Islak tip DSG lerin de sorunsuz olduğu anlamına gelmez. Örnek olarak Tiguan verilebilir. 2.nesil makyajsız 1.4 TSI Tiguanlarda 2.0 VAG modellerinde de kullanılan ıslak tip DSG (DQ250 kodlu)kullanıldı ama yine de bu kombinasyona sahip Tiguanlar üzerinde de DSG ile ilgili hatrı sayılır sayıda şikayet mevcut.


    Islak tip DSG ler daha fazla dayanıyor ama yine de problem çıkartıyor. Genel olarak tüm DSG'ler yakıt olarak,performans olarak,vites geçişi olarak başarılı ama maalesef sorunsuz değiller.

  • SARIMSAKLI MAYONEZ kullanıcısına yanıt

    Tiguan - Kodiaq - A4 Islak Yağlı DSG (Maksimum dayanım - sağlam olan)


    Golf - A3 - Karoq - Ateca Kuru Tip DSG(Min. dayanım - anti-sağlam olan)

  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    Sanırım hayatınızda 2006 model corollaya hiç binmediniz. En düşük donanımdakiler dahil bütün camlar tek tuşla tamamen açılır. Sonraki kasalarda bu durum değişti. Benzinli versiyonda 4 ileri tork konvertörlü şanzıman vardır ve oldukça da konforlu ve dayanıklıdır.


    Tartışmak için değil eksik bilgileri tamamlamak için yazdım.

  • fatal_hand kullanıcısına yanıt
    2006 corollaya değil 2006 corollanın makyajlısı olan 2010 corollaya defalarca bindim (eğer dediğim kasaysa). Bu araçta düğmeler tek tuşla açılıp kapanmıyordu sadece şoför otodaydı. Tork konvertörlü şanzımanla dsgyi kıyaslamak olmaz o halde. Bindiğim corollada tek kavramalı şanzıman vardo

    Bindiğim corollada buydu. Sizinkisi bi önceki kasa büyük ihtmalle

    Sıfır T-Roc 140 km’de DSG Arızası

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    2006 yılındaki corollada tork konvertörlü tam otomatik vites var. Vites geçişleri dsg kadar konforlu olmayabilir ancak hala aracı kullanabiliyor olmak bence en büyük konfor.
    Adam 2006 yılında bir araba yapmış, kendinden kaç yıl sonra vw almış olanlar kendi arabasını onunla kıyaslayıp mutlu olmaya çalışıyor. VW Çinde dsg yerine aisin şanzıman kullanmaya başladı diye okudum. Demekki çokta öyle çerez durumu yokmuşki Çinliler almamış.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • pakimeno kullanıcısına yanıt
    Halen aynı hata yapılıyor ve devam ettiriyorsunuz. Yav 2006 yılındaki corollanın tork konvertörlüsü herhalde bozulmaz bile bugünün şartlarında halen kullanırsın vw ise 2006 dan bilmem kaç sene sonra şanzıman yapmış sorunlarıyla uğraşıyor.

    E uğraşır tabi isterse 2042 yılından getirsin şanzımanı çünkü biri çift kavramalı otomatikleştirilmiş manuel şanzıman birisi ise tork konvertörlü tamamen otomatik şanzıman

    Sorun bundan kaynaklıyor yani dsgnin gördüğü ısı, çalışma stresi, kaldırmaya çalıştığı tork gücü ile tork konvertörlünün ki bir mi halen elmayla armutu kıyaslamayın.

    Ben sana 2008 fiestada getiririm 2004 borada getiririm bunların hepsi tork konvertörlü arkadaşlarımın arabası halen onlarınkide çalışıyor doğru. Tork konvertörlü şanzımanı bozmak zaten marifet ister bunu anlamak istemiyorsunuz sorun dsgnin kuru kavraması yok şöylesi böylesi e böyle 15 yaşındaki nazlı kız gibi ilgi isteyen şanzıman herhalde bozulur. Tork konvertörlü şanzıman taaa 1950 lerden beri var olan bişey.

    Ama şunu demeden geçemeyeceğim toyota hakkaten memur kafam rahat olsun masraf açmasın diyenin arabası. Atmosferik arabadan turbo arabaya geçince anladımki honda ve toyota en son bakacağım markalar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • pakimeno kullanıcısına yanıt

    Aldılar hacım

    Patlayınca çinde vw yi patlattılar,orada mega gibi arkadaşlar yok tabi kan alırlar adamdan

    Efendi efendi bedava tamir edip bidaha dsg getirmediler oraya ;)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.