Şimdi Ara

Sıfır Corolla Teslim Alıyoruz. Bir Kaç Soru? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
2.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ewet servıslerde toyota kutusunda ıse bırde bayagı bır tuzludur aynen ....
  • Hepsi gereksiz gibi görünse de gerekli. Altını sert vurursan ve o koruma yoksa büyük sorun başına gelir. Led farlar sadece mercek varsa işe yarar, mercek zaten varsa taktır yoksa hiç elletme. Park sensörü ve kamera çok büyük rahatlık fakat başlangıçta hiç kullanmadıysanız azıcık zorlanabiliyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkaraman kullanıcısına yanıt
    Fabrikada değil servis de takılıyormuş, ama sensörler fabrikadan geliyor muş, daha sonra dışarıda taktırsak kaç para ya patlar, dışarıda taktordık diye garanti ye zeval gelmez di mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boya ölçme aletiyle kontrol yapınız
    ödemeyi yapmadan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanoto -- 2 Mart 2020; 19:40:8 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır araba alıyorsanız size tek bir önerim var. Aksesuarlar kullanım standartlarınıza konforunuza bağlı. Ama son zamanlarda artan davalar neticesinde, aracınızı sıfır km bayiden satın alıyorsanız bile yanınızda boya kaportadan anlayan bir ekspertiz bulundurun. Şu anda çok sayıda böyle davalar mevcut. Araç alınıyor, satılmaya kalkarken fark ediliyor. Araç bayiden çıktığı anda siz satın aldığınız anda olay size kalır, bayi kesinlikle kabul etmez.

    Markayı kötülemiyorum, bizzat şahit olduğum premium markalarda da denk gelen bildiklerim çok var. Avukatların, bilirkişilerin bile şu anda önerisi araç alırken iyice boyasına kaportasına bakın. Hatta motoruna bile bakın. Nasıl olsa sıfır araba diye rahat davranmayın. Ne olur ne olmaz, insanlar neler yaşıyor. Böyle davalar ortalama 3-5 yıl sürdüğü için soğursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frknsysl -- 2 Mart 2020; 19:53:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekimde vision otomatik aldim arka park sensoru bayide hediye olarak takildi degeri 450 liraydi zaten alt muhafaza bayide ben 350 lira vererek taktirdim tavsiye ederim yollar yok bozuk led fari disardan kendim alip taktim sadece ampul degistiriyorsunuz farlar zaten mercekli ben 170 liraya femex taktim memnunum disarda philips 300-400 e kadar photon marka falan var bayiye led geldi orda fiyati 300 lira olmasi lazim markasini bilmiyorum size tavsiyem bayiden sadece fiyat alin hicbir aksesuari almayin cunku cok pahali hersey disarda mevcut he sifir arac aliyorum herseyi bayi taksin aracin hicbir aksami garantiden cikmasin ben ugrasamam arastiramam param da var diyorsaniz sizin tercihiniz sizin butceniz hayirli olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Park sensörü kazık. Led senin keyfine kalmış. Korumayı taktır. Corolla alçak araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beş on yıl önce dürüst bayiler sıfır kilometredeki hasar görmüş araçları yapılmış boyanmış olduğu için indirimli satıyoruz diye yazılı düşük fiyata sarı sitede yer alırdı son yıllarda böyle bir şey yapmıyorlar dikkat edin boya ölçün

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadece geri görüş kamerasından mesafe tayini yapmak çok zor, neden park sensörü yerine kamera takmışlar anlam veremedim.
  • bana pahalı gelen sadece park sensörü. niye bu kadar pahalı acaba
  • Kalite bir karter koruma en elzem şey ,araç alçak mazallah bir koydumu delersin kartelayı.
  • 120.000 TL ödeyip haftalarca aracın bayiye gelmesini beklediniz. Park sensörü için 2.000 TL fazla verip vermemek arasında kalmışsanız doğru yönde değilsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaan_2142 K kullanıcısına yanıt
    Kameralarda çizgiler var(ekranda gözüken). Her çizgi bir mesafeyi gösteriyor. Alışırsanız size santimetrik mesafe verir. Ama sensör+kamera çok daha rahat parketmenizi sağlıyor.

    Çizgiler dediğim sensör değil, 1 metre - 50 CM - 20 CM gibi mesafeleri gösteren çizgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OhioWillBeEliminated -- 2 Mart 2020; 21:35:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OhioWillBeEliminated O kullanıcısına yanıt
    merhaba

    mevzu park sensörüne2k TL vermek ya da vermemek değil, buarada konu hakkında tecrübeli arkadaşların bu park sensörünün bu fiyatı hakkında görüşler, kaldı ki farklı bayilerde farklı fiyatlara da takıldığı konusunda cevaplar geldi. işte tam olarak topicin amacı da bu, brain stroming.
  • çekmeköy ALJ de 1100 TL denmiş başka bir başlıkta. bayiler arası bu fark cok saçma değil mi ?
  • Valla bizim araçta kamera var ama ben park sensörünün bip bip sesini daha fazla beğeniyorum....Kameradan mesafe pek anlaşılamıyor veya ben anlamıyorum...
  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    Hocam biraz açar mısın. Araca ekstra koruma sağlaması için alınan korumanın ne gibi bir zararı olabilir ki anlayamadım şahsen, aydınlatırsanız bizde öğrenmiş oluruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 3F3F3RH4T 3 kullanıcısına yanıt
    Çarpışma testleri yapılırken iki ayrı sınıflamaya bakılır 1. si çarpışmaya dayanım ve ikincisi sürücünün direksiyon tertibatından korunması. Önden ve yandan çarpmaya karşı sürücünün ve yolcuların korunması ile ilgili olarak uluslararası 2 regülasyon var bm/aek 94 ve 95, direksiyon tertibatına karşı koruma içinse 12 var.

    Araçlar test edilirken bu regülasyonlar ve eklerinde tariflenen hız ve koşullarda test edilir, Testlerde en önemli şey;

    1- Motor bloğunun kaza anında aracın altına doğru kaydırılarak yaşam alanına baskı oluşturmaması
    2- Kaporta diye tabir edilen parçaların katlanarak bıçak görevi görmemesi
    3- Hava yastığı işlevi ve konumları
    4- Direksiyon tertibatının kaza anında sürücüye baskı oluşturacak şekilde araç içine hareket etmemesi
    5- Sönümleyici güvenlik barlarının işlevselliği ve yaşam alanının korunması
    6- Mümkün olan azami seviyede çarpışmada darbe alan kısımdaki parçaların dağılarak devamında baskı oluşturmadan sönümleyici etki yapması.

    Birçok detaylı hesap var ancak temel parametreler bunlar. Bu parametler ve tasarım önden çok ciddi kazalarda dahi motorun ve aksamların yaşam alanına girmemesini sağlar, aynı zamanda direksiyon tertibatının sürücüye doğru hareket ederek baskı oluşturmamasını sağlayan da şeydir.

    Merak eden arkadaşlar varsa linkten 12, 94 ve 95 sayılı regülasyonların orijinal metinlerine ulaşabilirler



    Buradaki durum özellikle sonradan eklenen metal karter korumalarının birkaç milisaniye sürede oluşan kaza ve bu kazaya aracın gösterdiği tepki anında fazladan direnç oluşturması. Bu test süreçleri sürekli olarak daha da zorlaştırıldığı ve şartları ağırlaştırıldığı için karter koruma diye tabir ettiğimiz şey artık çoğu araçta yok.

    Aracın tip onayında olmayan, çarpışma testleri sırasında hesaba katılmayan bir direnç unsurunun araca sonradan eklenmesi ile özellikle cepheden kaza anında birkaç milisaniye içerisinde göstereceği fazladan direnç, öngörülemeyen etkiler ile ciddi sonuçlara sebep olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 3 Mart 2020; 2:20:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hiçbirini almayın bunlar dışarıda daha ucuz..
  • OhioWillBeEliminated O kullanıcısına yanıt
    120 bine araç alıyoruz diye dışarıda 300 TL olan şeye 2000 verip kazık mı yiyelim göz göre göre.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.