Şimdi Ara

Sıfır Corolla,Civic,Astra,Focus tavsiye ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 66 bin tl fiyat aldıysan Civic al rengin ne önemi var. Hangi bayiden aldın bu fiyatı
  • Mantıgım civic der
    giderim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle corollayı sil git gitsin motor güçsüz üstüne birde lpg zaten cam kumandasında aydınlatma bile yok
    Diğerleri arasında ise en mantıklısı Focus ve civic.Ama focus baz civic orta ya da üst donanımsa civic öne çıkar.
    Bence Civic ile Focusu test et hangisini beğenirsen onu seç.Civic huzurlu focus heyecanlı yolculuklar için idealdir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLack3ds

    quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    Civic

    Hocam biraz açar mısınız ? Neden civic ?Artı eksi yönlerini söyleyebilir misiniz ? Corollanın iç hacmi inanılmazdı ama civicte dar gibi geldi.Bu gibi detayları yazmanızı rica edeceğim

    Yol tutuşu,şanzıman ve iihs konusunda civic daha iyi. Yakıt konusunda bahsi geçen araçlar çok farklı değiller. Öncelik ekonomi ise hdi/dci araçlara bir bakın.

    İihs ve şanzuman konusunda haklısınız ama yol tutuş konusunda pek iddialı bir araç değil.Zaten civic sportif sürüş için değil konforlu yolculuklar için yapılmış bir araç

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • baz versiyondan yola çıkarsak ben focus derim. Ama 66.000'lere çıkılacaksa 1.6 cdti astra için bayiden fiyat almakta fayda var
  • Focus için Ford bayisine gittim bugün.Trend x benzinli araç için 58.500 fiyat çektiler.

    Satış elemanına 50-55 arası bir araç bakıyorum deyince o fiyata bizde araç yok demesi sinirlerimi oynattı ve test bile etmeden çıktım ordan.

    Şu ülkenin haline bakın 55 bine araç mı olurmuş nidaları atılıyor.

    Focus 1.6 Titanium benzinli için 70 bin fiyat çektiler.Zaten sadece Titanium vardı zorla en full donanımı satıyorlar.Ayrıca Lpg takmanız durumunda aracın garantiden çıkacağını söylediler.

    Bu yüzden Focus'u listeden sildim.
  • O zaman tek yol Civic

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şubat Ayında 58 bine titayum focus satılıyordu. Şimdi 70 bin deniliyor, durum hiç iyiye gitmez mi bu memlekette.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus trendx hb opak renk için 4 ay önce 52bin fiyat almıştım. En son liste fiyatı zamlarla 56750 gibi bi rakam olmuştu. 58bin dedilerse demek ki tekrar zam gelmiş. Zaten şu anda ford.com.tr açılmıyor.

    Civicin liste fiyatlarına bakarsak fiyat olarak iyiymiş ama 66bini de kesinlikle hakeden bi araç değil bana göre.

    Corolla sırf plastik direksiyonu yüzünden bile almam açıkçası. Focus trendx te mesela 4 cam tek dokunuş açılıp kapanıyor bence önemli bir ayrıntı. Toyota da ise advance te var bu durum sanırım onda da cam kumandalarının oraya all auto yazmış. Sanki onu yazmasa aracın sahibi bu özelliği birkaç gün kullanınca kavrayamayacak. Keza o saati de koymuş oraya bence çok demode ve gereksiz duruyor.

    Astra da kaliteli araçtır ancak lpg ile sıkıntısı var diye yazılır çizilir hep.

    Netice itibariyle ford için istanbuldaki atılgan oto ile görüşmenizi hatta üşenmeyip oraya gitmenizi öneririm. Türkiye'de bence daha uygun fiyat veren ford bayiisi yok ben de imzamdaki focusu ordan almıştım. Focus lpg uyumu da iyidir, motoru atmosferiktir ama isteklidir. Daha önce bende astra h 1.6 vardı 3bin devre kadar araba gitmiyordu. Focusta en önemlisi direksiyon hakimiyeti daha iyi olan bi araç kullanmadım, insignia 1.6 turbo da dahil. Yol tutuşu zaten harika şasi ve çok iyi ayarlanmış bağımsız arka süspansiyon ile o sınıfta zirvede.

    Alternatif olarak turbo benzinli araçlara bakılabilir. Lpg siz kullanılabilecek kadar az yakanlar var 1.2 tsi gibi. Onlarda da yağ eksiltme diye şeyler çok okuyoruz ama neyse iyice kafa karıştırmayayım




  • n a v y_35 N kullanıcısına yanıt
    Temmuz ayindan itibaren satilan tum corollalarda 4 cam tek dokunus ve led isikli

    1.33 arac aldim.lpg taktirdim, ici almadan once kale duvarı gibi itici duruyordu ama goz alisiyor. İc mekan oldukca genis, yakiti düşük. Ucar kacar beklentim yok.gidisi gayet yeterli. Donanim benim icin yeterli. Su sensor bu sensor cokta onemli degil.guvenligi full. Bence tek eksisi mtv nin 30ccden dolayi 1.6 vergisi odenmesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focusun arka koltuğuna oturunca kılmadığım namazlar aklıma geliyor...Mezar gibi...
  • bLack3ds kullanıcısına yanıt
    Honda orjinal tüplü olması ve 6 yıl garantisi, arka diz mesafesi, güvenlik testlerinden aldığı puanlar ve konfor odaklı süspansiyonları her türlü focus tan iyidir. Focus'un tek artısı ise arka bağımsız süspansiyonları ve konfordan ziyade yol tutuşuna odaklanmış sert süspansiyonları nedeniyle yol tutuşu hissiyatının yüksek olması. Keşke test sürüşü de yapmış olsaydınız. Burada kendi aracı dışında araçlara binmeden atıp tutanların ne kadar abartılı yorumlar yazdığını görmüş olurdunuz.

    Bana kalırsa tüplü honda alıp geçin 6 yıl garantisi ile kafanız rahat olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • narec kullanıcısına yanıt
    İşte benimde amacım sizin gibi kullanıcılara ulaşabilmekti aslında.Aracın çekişi hakkında özetleme yapmanızı sabırsızlıkla bekliyorum.
    Bu aracı aldım mı 5 sene bizde olacak inşallah.Sıfır aldığınız zaman mı lpg taktırdınız yoksa daha sonradan mı ? Lpg de klima açık iken çekişte kalkışta rahat kalkıyor mu ? Test ettiğim araçla rampada hızlanmak istediğimde araç hızlanmadı dip gaz yaptım hızı korudu test etmemdeki amaç buydu zaten 1.3 dizel linea rampalarda dip gaz yapınca araçta 5 kişide olsa hızlanıyor bu aracın performansıyla kıyaslama yapmanın mantıksız olduğunu biliyorum ama işte insan bi kere dizelin çekişine sol şeritlerde bayır çıkmaya alışınca biraz tuhaf geldi.Zamanla alışacağımı düşünüyorum.

    Sizden ricam bu araçla ilgili olumlu olumsuz tüm görüşlerinizi benimle paylaşmanız benim için çok değerli olacaktır.

    Bu arada bayide bulunan araçları inceledim cam açma tuşlarının hiçbirinde aydınlatma yoktu özellikle kontrol ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bLack3ds -- 24 Ağustos 2015; 22:21:50 >




  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Şuan en hesaplı ve en mantıklı olarak civic görünüyor.Ama işte füme rengi en gıcık olduğum renk ve sadece bunu alabilecek olmam da hevesimi kırıyor.Yinede son karar vermeden önce tekrardan gidip inceleyeceğim.

    1.33 life corolla alsam

    Alaşım jant 2,500
    Sis farları 700
    Navigasyon(geri görüş kameralı) 2200
    LPG kiti (landirenzo) 2800+200 (uzatılmış garanti)

    Tüm bunlarla 61 e falan geliyor 60.000 e anlaşabiliriz havası oluştu.

    Sırf bu yüzden darda kalarak civic alabilirim
  • Ben civic derim. Kendim de bir civic kullanıcısı olarak aracın içine binince gerçekten bir kere daha iyiki almışım diyorum. Aracım makyajlı kasa 2014 Elegance otomatik eco. Gerek yakıt tüketimi, gerek konfor, gerek donanım herşeyiyle tatmin ediyor. Performans ise Size Bağlı. Gidip tam otomatik modunda atak bir araç beklemeyin. Ama s moduna alıp vitesi kulakçık ile kontrol edersen gayet performanslı bir araç moduna geçiyor. Bu arada aldığınız fiyat gerçekten çok iyi. Otomatik ise eğer hiç düşünmeyin derim. Millet o fiyata 2. El satıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akyildizemre A kullanıcısına yanıt
    Araç manuel hocam otomatik hiç kullanmadık hiç otomatik araç sahibi de olmadık :) Lpg performansı nasıl ? Kullandığınız süre boyunca lpg de sorun yaşadınız mı ?
  • Corolla life alacağınıza civic elegance daha iyidir. Motorun 1.6 olması da performans olarak daha iyi olacaktır. Uzun süre kullanacağınız için yine de içinize hangisi daha çok siniyorsa onu alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 25 Ağustos 2015; 8:46:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bLack3ds kullanıcısına yanıt
    Ben de kismetse 4 5 yil binmek icin aldim. Aracim henüz 1800km de 1.5 aylik.

    Araca bikac bin km sonra lpg taktirmayi dusundum ama cok cabuk vazgectim ve 110km de iken atiker gold taktirdim. Servis brc veya landirenzo öneriyordu. Disardan anlaşmışlar bir firma ile 2300tl fiyat verdiler.
    Lpg de performans cok fark etmiyor ama klima ile hissettiriyor. Rampada hizlanmak icin vitesi 4e3e cekmek gerekiyor. Gecen hafta 1900m rakima kadar baya inisli cikisli yol gittim. 3. Viteste 90 100 ile cikiyor. Devir cevirmek sart. Dizeldeki rampa performansini beklemeyin.

    Araç hizi pek hissettirmiyor. Bridstone lastiklerden dolayi yol sesi var. Ruzgar sesi pek yok.
    İc mekan cok geniş. Lpg yi normal depo taktirdim,bu şekilde bile bagaj yeterli buyuklukte.
    Haziran ortasindan itibaren uretilen araclarda 4cam tek dokunuş, ledli, torpido aydinlatmali, camurluk davlumbazli. Bunlar yoksa o araci degil yeni arac isteyin.
    Aracta trim sesi yok simdiye kadar İnş olmazda.
    Klimasi cok iyi sogutuyor.
    Teypte surekli usbbden dinliyorum. Kullanışlı ve ses yeterli.
    Cruizecontrol yok ama aliexpress ile 13$a aldim.bikac gune gelecek.
    825tl ye jant alacagim. Butceniz sınırlı ise janta acele etmeyin.
    Bej doseme aracim. Dosemecioglundan kılıf siparis edecegim.
    Navigasyonu toyotanin orjinalini almayin. Navitech alabilirsiniz veya bi baska marka.1000tl civarına disardan alınabilir.
    Vergisi maalesef 1.6 uzerinden odeniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • focus
  • Honda LPG çıkışlı almak mantıklı illa LPG Şart ise.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.