Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2023 (6170. sayfa)

5 sn
288.938
Cevap
4.621
Favori
47.017.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1052 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
4. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 61686169617061716172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Böyle bir aracın bu fiyata bu piyasada halen durması fırsattır bence.


    226.000 tl ye kocaman aile arabası yanına yaklaşan bir model dahi yok.


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-kia-ozdemirler-kia-bayi-den-2021-firsat-araci-921645214/detay


    Pazarlıkla birkaç bin daha inebilir belki.


    Şunu da ekleyim bu aracı 230 gibi rakamlara alanlar hiç ilanlara bakmıyorlar mı acaba neden bile bile fazla veriyorlar ? İlanlarda bir sürü var 230 altına...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsfirtina -- 22 Nisan 2021; 11:50:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosnak7

    Yeni elantra hakkında bilgi alan düşüncesi olan var mı?

    Dizaynı mükemmel ve güncel en çekici tasarım olmasına rağmen CVT vites Atmosferik motorla üzerine kafa yormaya değmeyecek bir araç çıktı ortaya!

  • yurtik kullanıcısına yanıt

    Araştırmalar. 6 ay yada 8 aylık geliri bağlamak normal diyor. 2 yıllık gelir bana fazla geldi. 2. El olsun temiz olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio icon için fiyat alan oldu mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • duke06 D kullanıcısına yanıt

    En fazla 2 yıllık gelir dedim, onu bile az bulmuşlar. 6-8 aylık gelirle araba almak ülkenin yüzde 90 için hayal malesef.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    Böyle bir aracın bu fiyata bu piyasada halen durması fırsattır bence.


    226.000 tl ye kocaman aile arabası yanına yaklaşan bir model dahi yok.


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-kia-ozdemirler-kia-bayi-den-2021-firsat-araci-921645214/detay


    Pazarlıkla birkaç bin daha inebilir belki.


    Şunu da ekleyim bu aracı 230 gibi rakamlara alanlar hiç ilanlara bakmıyorlar mı acaba neden bile bile fazla veriyorlar ? İlanlarda bir sürü var 230 altına...

    Bayiden oldumu ekstar 30hp ekleniyor hocam araçlara!SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2023 

    5000 indirim olsun diye 3 ay bekleniyor, bayide galeride 10000 ucuz olan ise ama bu plakalı sıfır araç diye tu kaka ediliyor.





  • c3 aircross shine için yakın zamanda fiyat alan oldu mu?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: duke06

    Araştırmalar. 6 ay yada 8 aylık geliri bağlamak normal diyor. 2 yıllık gelir bana fazla geldi. 2. El olsun temiz olsun.

    100bin liraya 10 yaş altında güvenlik donanımı yerinde ağır kazası olmayan bir araç göstersinler o zaman. o araştırma Almanya'da olur, İsviçre'de olur. türkiye'de olmaz.

  • budak_1903 kullanıcısına yanıt

    Benim aradığım bayilerin yarısı ellerinde olmadığını,yarısı ise 280 bin tl dedi (bayram sonrası teslim diye) sanırım eski indirimler bitti artık.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-943A308EC -- 22 Nisan 2021; 12:43:31 >
  • Arkadaşlar bugün Honda Civic Eco Elagance aracı 255.000 TL'ye aldım koparasını yatırdım haftaya teslim edilecek şekilde. Yanında Seramik kaplama,cam filmi, kaput koruma arka spoiler ve ses izolasyonu yaptırdım. İlgili arkadaşların bilgisine. İsteyene özelden telefon numarası verebilirim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arfai

    Önce fiyat paylaşayım.

    Ankara civic eco elegance 2 hafta önce sipariş vermiştim 255bin.

    Dün araç geldi, servise aksesuar montajı için girdi. 10 güne teslim dediler.


    ^^^Gerisi kabul ediyorum konu dışı, çok uzun, isteyen okusun; forumun son 1000 sayfasını okudum, onlara karşı özet yaklaşımım.

    Gümrük birliğinden dolayı ithal arabalara yüksek, Türkiyede üretilenlere düşük vergi gibi bir uygulama yapılamıyor.

    %50 - %80 olayının mantığı civic, corolla, megane gibi Türkiyede üretilen arabaları teşvik etmekti.

    Bunlardan birisini aldığınızda, markasına göre değişmekle birlikte, ödediğiniz paranın yaklaşık %50si Türkiyede kalıyor, en azından fabrikadaki işçiye mühendise maaş oluyor.

    İthal alınan her arabada ise dövizi biraz daha yükseltmiş oluyoruz, kendisini avrupa, amerikadaki yaşıtlarının imkanlarıyla kıyas edip isyan eden her z kuşağı genç şunu ezberlemeli;

    kabaca ithal ettiğimiz her 10bin araç, her 100bin iphone, her 100 ton yakıt, doğalgaz ..vs doları/euroyu 1 kuruş yükseltirken;

    ihrac ettiğimiz her 10 iha, gelen her 10bin turist, her kamyon vestel arçelik , her bin kamyon domates havlu.. vs doları/euroyu 1 kuruş düşürüyor.


    Dolayısıyla sadece, param var istediğim gibi ithal mal tüketirim gibi bir yaklaşım uzun vadede feasible olmuyor.

    Yani paraya sahip olmak ithal etmek için yeter sebep değil. çünkü benim lüzumsuz ithalatım senin de dövizini, dolayısıyla en temel ihtiyaçların olan doğalgazını, benzinini pahalılaştırıyor.

    Yani parayı kazanmanın ötesinde, ithalat kotamızı orantılı kullanmak gibi kollektif bir sorumluluğumuz daha var..


    Aynı evin içinde yaşayan çocuklar gibi, 20sini doldurmuş, az üretip çok harcayan çocuğu anne babası cezalandırıyor. İthal edenin el mecburen biraz yanmalı. Hele ki bizim gibi gösterişin bol olduğu ülkelerde.. 10 sene silikon vadisinde çalışmış, sonra gelirinin 1/17'sine memlekete, akademiye dönmüş birisi olarak yazıyorum. Otoparkın yarısı çevreci ve elektrikli olduğu için(tabi bir de beleş charging var:) ) Teslalarla doluyken diğer yarısı 15-20 yaşında; A noktasından B noktasına götürme işini çok iyi yapan 200K mile'deki camry'lerle doluydu. Kimse de kimseye gösteriş yapmıyordu. Bu adamlar ortalama yıllık $250-300K maaş alıp, şirketin 300 mühendisin çalıştığı tek bir biriminin $40B ciro yaptığı, ve şirket genelinde >100K çalışanıyla ülkesinin ihracat hanesine adam başı yıllık $2M yazdıran tiplerdi. Bu tipler sayesinde oranın şımarık ergenleri $15K'ya 3-4 yaşında lexusa, infinity'ye, acura'ya binebiliyorlar.

    Yani bizim ülke olarak passatın ötesine geçmeye, hatta passata şu an çapımız yetmiyor, bunu kabul etmek lazım. 10-12 senedir dünyadaki para bolluğu sayesinde borcu artırarak yapay bir lale devri yaşadık ama 2-3 senedir iliklerinizde hissettiğiniz üzere, artık bitti..


    Devlet her alandaki ÖTVyi bu gece 0'lasa ne olacak? deliler gibi volvo'lar tesla'lar bmwl'er ithal edeceğiz, cari açık belki 3-5 katına , 5-6 ay sonra da döviz 2-3 katına çıkacak ve araç fiyatları TL bazında şu anki vergili haline gelecek. devlet vergi alamamış olacak, $450B borcumuz 3.6T TLden 9-10T TL'ye zıplayacak.

    Bu girdaptan çıkmak için Enflasyonun, ortalama maaş zammının ve büyümenin %4-5 olduğu, dövizin yıllık %6-7 uniform arttığı tutarlı bir düzene geçmek zorundayız.


    Bazı arkadaşlar, zaten otomotivde cari açığımız yok gibi birşeyler yazmış. Bu geçerli bir argüman değil çünkü mesele toplamda ne üretip ne tükettiğimiz.

    Avrupanın dibinde, çin'in bile altına düşmüş işçilik masraflarıyla tabiki otomotiv gibi sektörlerde cari fazla vermeliyiz ki, enerji gibi yapacak çok birşeyin olmadığı sektörlerde açığı kapatalım. Yoksa çeşitli bahanelerle turistin gelmediği her yılda daha çok MB rezerv'i yakarız, tabi kaldıysa..


    Dönelim konumuza;

    Son fiyat yükselişleriyle yukarıda saydığım kısmen Türkiye üretimli arabaların hepsi %80e girmeye başladı. Bir sonraki döviz atağında tamamı %80 olacak.

    Ben arada 50-80 gibi teşvik anlamında bir vergi farkının saçmalık değil çok mantıklı olduğunu düşünüyorum. Banane banane deyip gerçeklerle yüzleşemeyen 3 yaşındaki çocuklar gibi olmamak lazım.

    Yönetimin bu modeli koruyacağını sanıyorum ve bu 2 yolla olur:

    • ya 120K TL limitini yükseltilerek orta sınıf Türkiye üretimi c sınıfını tekrar %50'ye sokarak
    • yada dilim söylemeye pek varmıyor ama 1.6 altı motor araçlar için 3. bir bant açıp, çıplak fiyatı 160K TL üzeri için %100 gibi bir ötv belirlemek, dolayısıyla pratikte 50-80 olayını, 80-100e getirmek.

    İnşallah birinci seçenek olur tabiki. neticede yeniden tofaş-reno duopolisinin olduğu 90lar gibi egea-corolla-megane moduna dönmek zorundayız gibi. Dünyada Türkiye kadar passat'a (biraz da golf'e) kıymet veren başka ülke olmadığı ve çok ekonomik olduğu halde manisa fabrikasından sırf siyasi sebeplerle vazgeçen vw'i niçin corolla ile megane ile aynı vergi bandında tutalım.


    Bir yorumum da araç fiyatlarına göre yakıt fiyatlarının düşüklüğü konusunda. Eşel mobilde deniz bitiyor. Devlet son yıllarda kısaca gariban, benzini 15TLden alacağına, vergiyi düşürüp benzini 7TL'de tutalım, buna karşılık pahalı ithal araç alan alandan 600-700K TL ÖTV alalım gibi bir felsefe izliyor. Ama bir noktadan sonra yakıttan alınan vergi azaltılamaz hale gelecek ve yakıt fiyatları (özellikle covid sonrası dünya ekonomisi hızlı bir rebound yaşarsa) çok hızlı yükselecek. Yani şu anki yakıt fiyatlarına güvenmeyin, araç alırken ona göre alın diyorum...


    Merak edenlere

    {

    orada cımmute için camry'ye ve hafta sonu eski 240hp 3.28e biniyordum ki istesem teslaya, lexusa binerdim(yerine gittim TSLA aldım, 20x oldu), şimdi de corolla ve civic. Mutlu muyum, evet çünkü kolayı değil doğruyu yaptım ve epey de döviz ve tecrübe getirdim. Şimdi gidenler 5-10 sene sonra dönerken, siz giderken ben dönüyordum diyeceğim :)

    }


    Full disclosure: vw hissesi de sahibiyim, çünkü ya TESLA yada VW yada ikisi de kazanacak gibi duruyor.

    yatırım tavsiyesi değildir.

    Gözlerimiz Forumda böyle mantıklı konuşan insanları arıyor. 👏🏻👏🏻👏🏻


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İstanbul da yaşıyorum. Ilk arabam olacak 1.4 Egea 1.4 i20 1.25 Kia Rio arasındayım. Fiyatları yakın. Işe gidip gelirken kullanmayacağım. Sadece akşamları veya haftasonu kullanılacak. Sizce otomatik almama değer mi? Otomatik olursa Clio düşünüyorum ama bütçemi baya zorluyor. Kredi miktarını arttırmam gerekecek. Manuel teklifler
    145-150 arasında. Clio 188 bin gözüküyor joy paket.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • auramooth kullanıcısına yanıt
    Ben o bütçeye 2 araç arasında kalırdım.Sıfır 1.4 i20 ve 2. El sıfıra yakın 2020 spacestar .Otomatik olduğu için de spacestar alırdım.
  • auramooth kullanıcısına yanıt

    deymez arada ciddi fark var otomatik için o rakamı vermezdim

  • Kayınvalideye bakmıştım, 2-3 güne bayiye gelecek demişlerdi, Cam filmi boya koruma vs. İstemezsen 165.000TL dediler.

    Arayan var ise;

    SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2023

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Kayınvalideye bakmıştım, 2-3 güne bayiye gelecek demişlerdi, Cam filmi boya koruma vs. İstemezsen 165.000TL dediler.

    Arayan var ise;

    1.0 atmosferik polo degil mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ceryan20 -- 22 Nisan 2021; 14:2:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • auramooth kullanıcısına yanıt

    Egea alın veya i20, 1.25 Rio yu aynı şekilde satamazsınız istediğiniz zaman. Kredi de çok çekmeyin yormayın bence kendinizi pek binmeyecekseniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mob33

    Bayiden oldumu ekstar 30hp ekleniyor hocam araçlara! 

    5000 indirim olsun diye 3 ay bekleniyor, bayide galeride 10000 ucuz olan ise ama bu plakalı sıfır araç diye tu kaka ediliyor.



    Alıntıları Göster

    Hocam ben şahsen bayide bulabiliyorsam 5000 lira için sıfır pert klozumdan vazgeçmem. Burası Türkiye ne olur ne olmaz.





  • auramooth kullanıcısına yanıt

    sizin mesajdan 1-2 mesaj sonra teklif paylaşmışlar (bu işaret olabilir)

    arabanın modeli belli değil ama polo olabilir, eğer polo ise bunu al bence

    bende istanbuldan denizliye gitmiştim 2008 için

  • 1.6 allure veya 1.2 active prime 3008 fiyat alan var mı ?

  • 
Sayfa: önceki 61686169617061716172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.