Hybrid corolla ve yeni civic kullanmış biri olarak sorunsuzluk haricinde sınıfının çok altında otomobiller < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
SIFIR ARAÇ DİKKAT ÖTV ORANLARI GÜNCELLENDİ- FİYAT PERFORMANS - ÖNERİ - SOHBET KONUSU 2025 (19057. sayfa)










-
-
Golf de ceed de 1.0 motorla az yakıyorlar. Çok Bassanda 8 lt yi geçmiyor. Şehir içinde az yaktırmak istersen 4.5-5 ile geziyor. Bir insan dizel gürültüsü neden çeksin ki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dediğim gibi imkansız. Kullanan biri gerçeklerden bu kadar uzak bir yorumda bulunamaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tayron life kampanyası varmış fiyat istedim bir kaç st den ama daha dönen olmadı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba.Motoru bir kenara bırakın,i20 sanderodan hemen hemen her konuda daha iyi bir üretim.
-
Hocam atmosferik motorun ne kadar rezil bir şey olduğunu anca şehirler arası yolda anlarsınız. İnsanı hayattan soğutur araba ile yokuş çıkmaya yakın tansiyonunuz yükselir. Yokuşları ezberlersiniz varmadan devir alıp öyle gireyim diye yokuş bitmeden araba can çekişir çığlık atmaya başlar. Gazı köklemenize rağmen hız göstergesinin aşağı inişini çaresizce izlersiniz. 1.0 turbo motor her zman 1.4 atmosferikten iyidir hocam. Ne dediğimi anca atmosferik kullananlar bilir. Eğer i20 alacaksanız kesinlikle 1.0 olanı alın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LacWer -- 4 Eylül 2025; 15:21:4 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
2 3 sayfa geriye doğru okuyun hocam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiraeth35 -- 4 Eylül 2025; 15:30:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sagolun hocam, kacirmisin, kolayliklar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Makyajlı olanı sevmiyorum ben niyeyse aracın o karakteri ve ruhu gitmiş gibi :) Bendeki makyajsız olan 2023
-
Valla iyi satmışım o zaman :)
-
Dizelin bakımı artık neredeyse benzinliden daha ucuz.
Hele buji, buji kablosu, enjektör gibi şeyleri de 3 bakımda bir değiştirdiğini düşünürsek...
-
1.4 lerin tutulmasının bir sebebi de 1.0 motora geçerken şanzıman da değişmiş Hocam. Almaya niyetlendiğim için biraz araştırdım, okudum. Halkımız her yerde 1.4 lerde olan tork konvertörlü otomatik şanzıman için "ömürlük" tabirini kullanıyor ve ister istemez hem turboya geçiş sonrası LPG uyumsuzluğu (benim bilgim değil yine halkımız) hem de çift kavrama şanzıman geçişi nedeniyle 1.4 ler için 1.0 paraları isteniyor (abartıp 2024 1.4 için 2025 sıfır 1.0 dan fazla dahi isteyen var). Sözün kısası kimse 1.4 ün atmosferiğini performans için almıyor, bir sonraki satışı göz önünde tutuyor görüşündeyim. Motor ve şanzıman hakkında yanlışım varsa arkadaşlar düzeltir. @amd1985
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tello2 -- 4 Eylül 2025; 15:51:25 > -
doğuşta düne kadar stok görünüyordu şimdi hiç bir araçta görünmüyor
-
valla hic katilamiyorum.
tek istisna olarak vw’in 1.2 3 silindir 75hp atmosferik motorunu soyleyebilirim. onu gercekten almayin, seytan isi bir alet. allah bin belasini versin
onun haricinde sinirli devirde verdigi tork patlamasi hissi harici turbonun eger imkan varsa daha uzak durulmasi gereken bir komponent oldugunu dusunuyorum. eger turbodan kacis yoksa da mumkun oldukca dusuk basincli turbo.
dusuk segmentte 1.6 125hp ford atmosferigi hic fena degil mesela. 1.8 4wd 125hp golf mk4 kullanmistim cok keyifli, gundelik hayatimda 3.0 v6 atmosferik 190hp ve 4.4 315hp v8 atmosferik kullaniyorum. hic turbo aramadim. hatta 2.0lt 240hp turbo araci kullaninca cig geliyor bana hissi. 4 silindirden kaynakli da olabilir.
atmosferik alirken 120-125hp’den az olmamasina dikkat edin varsa tabi. hyundai ozelinde o araci kullanmadim, 1.4 100hp, bilemiyorum. ama cok da kotu olmasa gerek. 1.2 75 hp gibi asla degildir yani
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
vay be müthiş bilgi :) teşekkürler kral. bu arada bugün c4x vs baktım. acc var dedikleri arabada öndeki araç durursa bizim araç da duruyor mu dedim duruyor ama çarpmamak için duruyor acil çarpışma önleyicisi durduruyor, yavaş bir duruş yok dedi ahahah böyle bir şey nasıl oluyor ya bilmiyorlar mı acaba.
ya da citroenlerde öndeki aracın hızı sallıyorum 50km altına düşünce acc devre dışı mı kalıyor?
-
az önce alınan fiyatlar
c4 cam tavan kablosuz şarj metalik renk sanal gösterge
1620
+ direksiyon ısıtma haki yeşili çift kamera masaj koltuk
1702
c4x cam tavan kablosuz şarj haki yeşil 1585
cam tavan yok 1545
-
hocam sadece şehir içi kullanana dizel mantıksız gelebilir ama uzun yolda fark çok fazla.
Yeni araçlarda şehir için yoğun trafikte bile çoğu dizel araç 7 lt yakmıyor,sakin kullanımda 3,5-3,6 lt yakıt tüketimi alabilirsiniz(80-90 ile giderken). Yakıt fiyatı olarakta bakarsanız dizel daha ekonomik,ses olayı istasyondan istasyona çok değişiyor.Aynı aracı aynı yolda farklı istasyonlardan alıp denedim bazılarında traktör gibi çalışıyor bazılarında ses yok.
-
Tayron kampanya geliyormus, 3.5 altina elegance vereceklermis. Bu durumda 2.9’a life beklenebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bilgi nereden
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X