Şimdi Ara

Sıfır araç 3 gün sonra arızalandı, araç değişimi olur mu?[SONUCLANDI] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
8
Favori
21.586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Servise gidip tamir islemini durdurup aracin kapilarinida kilitlesiniz iyi edersiniz su asamada.

    Gecmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    Cevaplar için çpk teşekkür ederim arkadaşlar..

    Servis taamir için işlemlere başladı. Ben fordu aradım yeni araç istediğimi belirttim. Onlarda gerekli araştırmayı yapıp bana döneceklerini söylediler.

    Servisi aradım tamir edilmemesini söyledim. Onlar tamire başladıklarını, ben yeni araç alsam da almasam da bunun tamir edileceğini bir sorun olmayacağını söyledi.

    Şuan ford'dan cevap bekliyorum.

    Tüketici hakları ile ilgili güvenilir bir kurum var mı? İnternette tüketici hakları die arattığımda bir kaç dernek çıkıyor. hangisine başvurayım bilemedim..


    Bakalım ford'dan ne cevap gelecek..

    http://www.tuketici.gov.tr

    Bu site işinizi görür.
    Size tavsiyem anasayfadaki ALO 175 'i aramayın, müzik dinletiyor filan sonra da size bulunduğunuz yerin tüketici hakem heyetine ait olan numarayı veriyor.
    Hiç bir işe yaramadıkları gibi dakikası 1 TL
    Site içerisinden bulunduğunuz yerin Tüketici hakem heyetinin numarasını alarak yardım alabilirsiniz.
    http://www.tuketici.gov.tr/?wapp=ilmudurlukleri_tr&open=3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iGroN -- 27 Haziran 2012; 11:00:15 >




  • Geçmiş olsun değişim talep edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değişim çok kolay olmayabilir, motor komple yenilenir ama o araç yine değişmez gibi düşünüyorum.

    Doğrusu değişmesi gerekiyor o ayrı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    Cevaplar için çpk teşekkür ederim arkadaşlar..

    Servis taamir için işlemlere başladı. Ben fordu aradım yeni araç istediğimi belirttim. Onlarda gerekli araştırmayı yapıp bana döneceklerini söylediler.

    Servisi aradım tamir edilmemesini söyledim. Onlar tamire başladıklarını, ben yeni araç alsam da almasam da bunun tamir edileceğini bir sorun olmayacağını söyledi.

    Şuan ford'dan cevap bekliyorum.

    Tüketici hakları ile ilgili güvenilir bir kurum var mı? İnternette tüketici hakları die arattığımda bir kaç dernek çıkıyor. hangisine başvurayım bilemedim..


    Bakalım ford'dan ne cevap gelecek..

    Sen forddan o cevabi daha cooook beklersin.. Bende gecen sene sifir fiesta aldim sol tekerden ses geliyodu servise goturdum yapamadilar fordu aradim birkac defa arastirip geri donucez diyolar 1 sene oldu hala ariyacaklar:) bence aracinizi yaptirmayin noterden ihtar cekin arkasindan dava acin Yoksa size sacma sapan hediyeler verip kandirmaya calisacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yeni araç talep edin. yada para iadesi. böyle saçmalık olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Forumdan öğrendiğim kadarıyla: hiç örneğine rastlanmamışsa da sadece dsg araçlar yolda kalabilir, diğer hiç bir marka ve model araba bozulamaz.

    Hayır kardeşim bütün DSG konuları fake, DSG arıza yapmaz, insan üstü bir şanzumandır. O dsg dağıldı diyenler yalan söylüyor. Titanic dağılır DSG dağılmaz

    gerçekler can yakıyor değilmi
  • Geçmiş olsun öncelikle...Üretim hatasını kabul ettikten sonra daha bir kaç günlük aracın değiştirileceğini düşünüyorum.
  • onların serviste kalsın dedikleri 15 günü doldurmak için filandır kesin. hakkınızı arayın tüketici heyetlerine filan gidin ve aracınızı değiştirin
  • Forddan cevap yok. aradım iletildi daha sonra size bildirelecek denildi. araba istedim 10 günü geçen tamirler için dedi.

    Bekleyecez bakalım.

    Herkese çokteşekkürler, donanımhaber gerçekten bir numara ;)

    Bu arada dsg nedir? bir muhabbet dönüyor ama anlamadım :)
  • geçmiş olsun

    aracın ayıplı mal olduğunu
    tamir kabul etmediğinizi
    değişim istediğinizi
    noter kanalıyla tebligat yapın derim
    servisle yaptığınız sözlü görüşmeler havada kalır yoksa
  • Malesef pek cok firma degismesi gerektigi zamanalrda bile kolay kolay ugrastirmadan alin yenisini gule gule kullanin demiyor.

    Ek olarak aldiginiz arac artik ikinci el. CIddi bir deger kaybi var su anda. Vergileri ruhsati plakasi cikip bir suru para odendigi icin ayrica o paralar da geri alinamayacaktir. Nerden baksaniz 4 5 bin TL'yi bulur bu rakamlar. HIcbir firma boyle bir zarari zorunlu olmadikca kabul etmez.
    DOlayisi ile Ford'dan olumlu bir yanit beklemeyin derim.

    Ek olarak tamirat suresince bana araba verin demek de aslinda Ford'un tamirat onerisini kabul ettiginizi gosterir ve tuketici mahkemesine giderseniz aleyhinizedir. Eger degisim konusunda ciddi iseniz, bir avukat ile gorusup kanuni adimlari atmanizi oneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    Forddan cevap yok. aradım iletildi daha sonra size bildirelecek denildi. araba istedim 10 günü geçen tamirler için dedi.

    Bekleyecez bakalım.

    Herkese çokteşekkürler, donanımhaber gerçekten bir numara ;)

    Bu arada dsg nedir? bir muhabbet dönüyor ama anlamadım :)

    Arkadaşım bayinin servisin söylediği hiçbir söze inanma. Her şeyi kayıt altına aldır. Bir avukatla görüş zabıt, tutanak vs. gereği neyse yap. Elinde belgen olsun. Aynı duruma düşen arkadaşlar vardı, bayi işi uzattıkça uzattı, dönücez edecez diye. İyi niyetli davranma hakkını ara. O arabayı tamir ettirseler de alma. Sıfırıyla değiştirsinler için rahat olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa

    quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    Cevaplar için çpk teşekkür ederim arkadaşlar..

    Servis taamir için işlemlere başladı. Ben fordu aradım yeni araç istediğimi belirttim. Onlarda gerekli araştırmayı yapıp bana döneceklerini söylediler.

    Servisi aradım tamir edilmemesini söyledim. Onlar tamire başladıklarını, ben yeni araç alsam da almasam da bunun tamir edileceğini bir sorun olmayacağını söyledi.

    Şuan ford'dan cevap bekliyorum.

    Tüketici hakları ile ilgili güvenilir bir kurum var mı? İnternette tüketici hakları die arattığımda bir kaç dernek çıkıyor. hangisine başvurayım bilemedim..


    Bakalım ford'dan ne cevap gelecek..

    Kaymakamlığa gideceksiniz tüketici hakları için.

    Hakem heyetine başvuru olmaz. 1167 liranın üstündeki sorunlar için direk tüketici mahkemesine başvurmak gerekiyor.




  • http://forum.donanimhaber.com/m_59613442/mpage_1/key_/tm.htm

    Geçmiş olsun
    Şu konuyu bir incele istersen arkadaşım sana yardımcı olacak bilgiler mevcut bence
  • Geçmiş olsun. İnşallah değiştirirler, sert çıkın biraz.
  • Tüketici yasasından yararlanarak değişimini talep edin tamir edilip geri verilmesini kabul etmeyin zira zararlı çıkarsınız çünkü üretim hatasından dolayı başka sıkıntılarda çıkarabilir.
  • www.sikayetvar.com

    burayada yazın...Avukatlar aracılığı ile irtibata geçiyorlar firmalarla..Gayet etkilidirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abavf

    quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa

    quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    Cevaplar için çpk teşekkür ederim arkadaşlar..

    Servis taamir için işlemlere başladı. Ben fordu aradım yeni araç istediğimi belirttim. Onlarda gerekli araştırmayı yapıp bana döneceklerini söylediler.

    Servisi aradım tamir edilmemesini söyledim. Onlar tamire başladıklarını, ben yeni araç alsam da almasam da bunun tamir edileceğini bir sorun olmayacağını söyledi.

    Şuan ford'dan cevap bekliyorum.

    Tüketici hakları ile ilgili güvenilir bir kurum var mı? İnternette tüketici hakları die arattığımda bir kaç dernek çıkıyor. hangisine başvurayım bilemedim..


    Bakalım ford'dan ne cevap gelecek..

    Kaymakamlığa gideceksiniz tüketici hakları için.

    Hakem heyetine başvuru olmaz. 1167 liranın üstündeki sorunlar için direk tüketici mahkemesine başvurmak gerekiyor.

    Sayın abf, 1167 TL altı için Hakem Heyeti Kararları kesinlik arz ederken, 1167 TL'nin üstü içinde buralara başvuru alınıp karar verilebilir.

    Lakin 1167'nin üstü için bağlayıcık arz etmaz Hakem Heyeti Kararları.

    Ancak Mahkemeye bir done sunmak açısından faydalı olabilir.




  • Üç günlük arabayı sakın tamirden sonra almayın ayıplı mal satmışlar size. Yeni araba istediğinizi belirtin. Haklarınızı kullanacağınızı belirtin karşı çıkarlarsa mahkemeye verin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.