O çevrendekiler hangi ülkede yaşıyor acaba? Mahkemeye ver dediğin şey adalet sisteminin adam gibi takır takır işlediği ülkelerde yapılır. Burda böyle bişey asla yapma. Paşa paşa tamiri bekleyeceksin maalesef. |
Sıfır araç (2. sayfa)
-
-
Geçmiş olsun. Adalet sistemi malesef zararı zamanında tazmin edemiyor sosyal medyada sesini duyurmak en doğru yol.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ano16 -- 20 Şubat 2024; 16:4:27 > -
araç dizelmi. dizelse fazla yağı turbo egzosa basmış ve dumana sebep olmuştur. yağ fazlalığından dolayıda basınç artmış ve yağı bulabildiği her yerden dışarı vermiş. motor yağını boşaltırlar, egzosu söküp temizlerler. motoru temizlerler. yeni yağ koyup çalıştırırlar ve test ederler.
-
Bu tip durumların çözümsüz olması biraz da ülkemizdeki guguk sisteminden kaynaklı. Mahkeme süreci çok uzuyor. Bu tip davalar en geç 1-2 ay içinde çözülmeli ve kusurlu tarafa verilecek cezalar ağırlaştırılmalı ki tekrarını düşünmesinler. Örneğin bu olayın dava sürecinde bayi suçlu çıkarsa ve araç değişim kararı verilirse bu bayiye belirli bir süre araç satış yasağı da verilmeli. Araç üst model ile değiştirilmeli.
@mdindas 2024 Cliolarda dizel yok. Bütün modeller benzinli ve hibrit.
-
hallolur, daha önce başına geldiğini bildiğim araçlar var. farketmeyip devam etseydiniz aracınız ambeleye kalkardı o zaman komple motor giderdi işte ama şanslısınız.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bayi adı da yazsaydın keşke. Başkası da gidip ordan araç almasın. Aracı ilk günkü gibi yapıp, bütün sorunlarını giderip verirlerse sesini çıkarma. Yarım yamalak verirlerse artık başka yolları denemen lazım.
-
Geçmiş olsun öncelikle. Aracın tam sorunu belli olmadan, size yazılı bir evrak verilmeden direk ben değişim istiyorum demek için bence erken. Yapabilirsiniz ayrı konu ama bu bir süreç işidir ve zaten servis size bu kadar düşük kmdeki araçta benim yetkim şu aşamada sınırlıda demiş. O yüzden servis değil telefondaki kişi daha fazla bilgi vermiş size. Eğer yağ fazla ise kontrol edilmemiş demektir size en sonunda bir açıklama yapılır buna göre yol haritanızı belirlersiniz.
Yanlış anlamanızı istemem ama buraya bile daha resmi firmanın size karar sonucunu belli olmadan sosyal medyaya yazmanız bile şirket nezdinde anlaşma yoluna hiçbir şekilde gitmeyeceğiniz intibasını verir. Sonuçta evet bir hata oldu belki şirket sonunda aracı alıp sizden alıp sıfırını verecek belki daha bile fazlasını. Fakat daha bu aşamaya gelmeden sosyal medyaya iş düştüğü zaman şirketlerin çoğu zaten olan oldu, mahkeme ne karar verir ise o olsun yoluna gidebiliyor. Şu aşamada bana sorarsanız daha hiçbirşey belli değil hatta arızanın ne olduğu veya neden olduğu bile daha belli değildir diye düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 21 Şubat 2024; 0:29:22 >
-
Arıza vermesi sorun değil ama yağ fazlalığından arıza verip yağ kaçağı olması can sıkıcı.Aracın karter,üst kapak,külbütör contasında kaçak varsa bunların hepsi sökülüp contası değişerek uygun torkla sıkılacak.Düzgün sıkılmazsa tekrar kaçırır.Yani daha 200 km deki aracın tezgah üstünde bu şekilde tamir edilmesi de hoş bir durum değil.Eğer ilerde satışta sorun olmayacaksa sandık motor en iyisi ama aracın motor numarası ruhsatı değişecek.Galiba tekrar muyayeneye girmesi de gerekecek.Durup dururken bir sürü iş.Bu yönüyle bakıldığında bence en doğru yol aracın motorunu dağıtmadan sadece yağ değişimi ile halledeceklerse hiç motor değiştirmeden sorunu düzeltmeleri olur.
Aracın içindeki yağ boşaltılıp tekrar uygun miktarda yağ konularak yağ kaçağı olan bölgeler iyice yağdan arındırılıp temizlenmeli.Sonra bir müddet aralıklı olarak devirli kullandıktan sonra bir müddet sonra servise kontrole gidilmeli.Eğer kaçak yoksa fazla yağ basıncından dolayı anlık yağ kaçırdığı için yüksek ihtimal bir daha kaçak oluşmaz.Jaçak varsa mecburen motor contaları yenilenecek.
Geçmiş olsun umarım en iyi şekilde istediğiniz gibi hallolur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
yağ mı fazla yoksa yağa yakıt mı karışmış.
bence 2.si olma ihtimali daha fazla
-
Hocam geçmiş olsun. Arızanın olduğu andaki fotoğraflar, sözleşme vb. kanıtlarınız varsa aracınızı garantiden yaptırdıktan sonra mahkemeye başvursanız mahkeme sürecinde aracınızı kullanamıyor musunuz? Eğer böyle bir durum varsa çok saçma. Zaten arızanın olduğunu kanıtlamışsınız, servis de durumu onaylamış sadece değişim talebinizi uygun görmemiş. Bu durumu bir avukata danışıp mümkünse mahkemeye taşımak mantıklı olabilir.
-
Hukukun düzgün ve hızlı işlediği bir ülkede yaşıyor olsaydık mahkeme doğru olabilirdi. Bu konuyu okuyunca aklıma şu konu geldi. Baktım konu 5.5 sene önce açılmış ve son mesaj davanın birkaç yıl daha devam edeceği yönünde.
https://forum.donanimhaber.com/volvo-s90-motor-arizasi-ayipli-mal-guncelleme-mahkeme-arac-degisim-karari-verdi--135071456
-
Satıcı-Bayi Modumu Açtım :
Eğer dürüst olarak müşteriye her yaptığım açıklama bana eksi olarak dönecek ise ya doğru açıklama yapmam ya da hiç açıklama yapmam.Şöyle ki dürüst şekilde sorunun ne olduğunu açıklamak yerine bayi müşteriye deseydi ki "beyefendi sorun cihaz yazılımı ile alakalı,yazılımın olduğu modül de taaa fransadan gelecek üstelik daha güncel bir versiyonu yüklü şekilde" müşteri bu açıklama ile muhtemelen mutlu olacağı bir neden de bulacaktı.Arabam daha yeni parça-yazılıma kavuşacak diye.Bu yüzden satıcı-bayileri doğru söylemekten alıkoymaya teşfik de edilmemeli.
Müşteri Modumu Açtım :
Kardeşim bu araçlar Avrupa da fakir fukara malı olabilir ama Türkiye de servet.Üstelik fazla para vererek sıfır km almışım.Neden? Herhangi 1 insan kaynaklı öncesinde problem bana yansımasın diye.Şimdi niye bunca maddi-manevi girdiğim yüke rağmen ben kurcalanmış aracı kabul edeyim.Üstelik sıfır parası ödeyerek.
Sonuç ; fabrikasyon hataya maruz bir aracın kusuru kullanımda binlerce km sonra da çıkabilirdi.Böyle olsa idi,yani sıfır alınalı üzerinden zaman da km'de geçmiş,belki bu kadar acıtmazdı.Ama bu da ihtimal dahilinde her zaman.Gönül isterdi ki sıfır araç sıfır sorun olsun ama malesef.Şu saatten sonra markaya ve bayiye olan geleceğe dair izleniminizi kazanç olarak görüp süreci en az zarar ile atlatmaya çalışmaktan başka bir yol ne yazık ki görünmüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Oyle bir ulke olduk ki anayasa mahkemesinin kararlarina bile uyulmaz hale geldi.. Düşünün adliyenin vs.nin halini.. Bu olay abd de olsun hem misliyle degisirler paşa pasa hem de ustune tazminat oderler.. Ama ulkemde insanimiz degersiz hukukumuz da bu haldeyken sadece uğraşmakla kalirsiniz.. Gecmis olsun..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
konu sahibi buradamı. durum nedir
-
Birde bence çok da işe yaramayan mild hibrit problemi var. Direkt sade benzinli motorlu araba da alamaz hale geleceğiz. Her yerinde sensör, yazılım vs problem kaynağı. Bence hibritlerin elektrikli otomobillerden bile daha komplike yapısı var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elektrikli araçlar en basit yapı zaten, açık ara hem de. Sadece batarya fiyatları pahalı
1800 lü yılların sonu 1900 lü yılların başında araçlar elektrikliydi. Yani yeni bir teknoloji değil, komplike hiç değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X