Şimdi Ara

Siemens klimaya yazıklar olsun !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
6.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İşyerimizde 6.yılını dolduran vestel klima kompresör motoru tamiri için 475 ytl istendi ve ben de o parayı verip devamlı arıza yapan (4 defa da 60'ar ytl servis ücreti ve 1 kere kapasitör için 125 ytl ödemiştik) bu klimayı boşa çıkarıp yenisini almaya karar verdim.
    aslında işyerimizdeki daikin ve mitsubihsi klimalardan memnunuz ve sorun yaşamıyoruz. ama malum onların fiyatları yüksek cimrilik yaptım ve 18.000 btu'luk siemens S1ZMA18000 modeli klimayı nakit 1000 ytl ye aldım. (şekli de o kadar çirkin ve derinliği o kadar büyük ve kaba ki)
    daha alalı 2 hafta oldu klima maalesef ısıtmıyor. çok ılık üfürüyor ve devamlı izmir gibi bir yer de öğlen güneşinde bile buz çözme moduna geçiyor ve üflemiyor.
    servisi aradık, 2 gün önce güya gelecek servis gelmedi. bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım 4446688 ve ilgili bayan bana servisi aramam gerektiğini söyledi ben de servisi arama yeteneğimin olduğunu, sorunu çözemediğim için onlara döndüğümü söyledim bana servisi aramam gerektiğini onların dışarıyı arayamadığını söyledi, ben de neden arayamıyorsunuz, tecrit mi edildiniz dedim, yetkimiz yok dedi peki benim klimamın sorunu nasıl çözülecek siz bu sorunun çözülmesi için servisinizin neden kulağını çekmiyorsunuz dedim. hanfendi servislerle ancak beyaz eşyalar konusunda muhatap olduklarını klima için bir şeyler yapamadıklarını söyledi. yani keşke çamaşır makinası alsaymışım o zaman klimanın işini görürmüydü acaba dedim
    internet sitelerinden bir şikayet mesajı attım. eğer sonuç alamazsam tüketici masasına şikayet, hatta gazeteye ilan vermek dahil herşeyi yapacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chakra -- 28 Aralık 2007; 11:45:55 >







  • ADI BİLE FAULLÜ "SIZMA 18000" SANKİ OPERASYON DÜZENLİYORLAR




  • İnternet sitesinden şikayet ettiysen emin ol sonuç alırsın biraz sabret derim.Paraya kıyıp bilindik markalardan almak her zaman daha mantıklıdır kanımca.İnşallah sorunun hallolur hocam.
  • bence arkadaşım hemen tüketici hakları dernegine başvur dilekçe yaz şikayetini imzalı genelde bu dernekler kaymakamlık binalarında bulunuyor oraya gidincede her konuda yardımcı oluyorlar senin yerine herşeyi hallediyorlar sonucuda itirazın ya geri parasını alıyorsun yada yenisini veriyorlar sadece yapman gereken iyi bi dille anlatman ve yazman senin yerine her türlü hukiki işlemleri yapıyorlar ben bizzat 2 kere şahit oldum nokia gibi bi firmaya haciz işlemleri başlattım onların sayesinde bana hemen paramı geri verdiler.

    oraya başvurmanı tavsiye ederim telefon numarasınıda 118111 den ögrenebilirsin.umarım en kısa sürede problemini halledersin
  • sevis ilgisiz davranmış ama ,klima olarak kalitelidir o marka kendi üretmiyor ama elektra ve mideaya yaptırıyor,demekki size hatalı ürün denk geldi,

    sorununuz inşallah hemen hallolur,halbuki babam eve çamaşır makinesi aldıgında en az 5 kere aradılar
  • Siemens'in çağrı merkezi bir tuhaf.Beyaz eşya olmayınca ilgilenmeyip başlarından savıyorlar.Aynısı Siemens televizyonlar için aradığınızda da geçerli.Telra'nın numarası bu diyerek kapatıyorlar.Klima ve tv servisleri ayrı olduğu için sanırım.
    Bana sorarsanız klima ile ilgilenen servislerin bölge müdürlüğüne ulaşın.Onlar yardımcı olacaklardır.Şikayet sitelerine yazmak da faydalı olacaktır.
    Siemens klima üretmez.Yukarıda arkadaşın yaztığı gibi orta kalite fason ürettirir.Electra ve Midea'nın üretimidir.
    Geçmiş olsun.
  • Evet bende istanbulda bir bosch bayi 12000 lik eski airwell electra klimaları 650 ytl kampanya düzenleyen bir bayiiden zorda kalırsam gider alırım nede olsa elektra dır diyordum demekki bosh grubu fazla çaldırmış klimalardan zaten rezil bir firma olduğunu biliyorumda odediklerinizde normal telefondan kar edicekler önce 0800 lü hatlarını iptal ettiler ve bu firmayada aynı philips gibi ulaşması zordur zaten philpste bazı tv lerini onlara ürettiriyor telefunken tüpü takıyolar philips gibi kalite bir televizyona yakışmayacak şekilde arayıp söyleyincede laf kalabalığı yapıyolar çünkü zavallılara verilen emir öyle yaşam şartları ne yaparsınız yalanla çoluk çocuk besliyolar bunları gördükçe insan yaşasın arçelik diyceği geliyor hiç yoktan müşteri hizmetleri Türk e Türk gibi davranıyor ve terbiyeliler kafadan susma haklarını kullanmıyolar sonunuda tabi onlarda suscağı yeri biliyoda bosch ve philips tamamen biz konuşcaz siz dinleyeceksiniz dercesine gevezelenmeye başlıyolar yazmama gerek yok ama bilmeyenler için bosh ve siemens aynı firmadır ısısanda bosch grubuna geçmiştir belki mecburi tehditten çünkü almanya vs de ana firma buderustada bosch junkers vs affedin sıkıysa avrupadada aynı davransınlar tüketiciye
    quote:

    Orjinalden alıntı: .TaneR.

    İşyerimizde 6.yılını dolduran vestel klima kompresör motoru tamiri için 475 ytl istendi ve ben de o parayı verip devamlı arıza yapan (4 defa da 60'ar ytl servis ücreti ve 1 kere kapasitör için 125 ytl ödemiştik) bu klimayı boşa çıkarıp yenisini almaya karar verdim.
    aslında işyerimizdeki daikin ve mitsubihsi klimalardan memnunuz ve sorun yaşamıyoruz. ama malum onların fiyatları yüksek cimrilik yaptım ve 18.000 btu'luk siemens S1ZMA18000 modeli klimayı nakit 1000 ytl ye aldım. (şekli de o kadar çirkin ve derinliği o kadar büyük ve kaba ki)
    daha alalı 2 hafta oldu klima maalesef ısıtmıyor. çok ılık üfürüyor ve devamlı izmir gibi bir yer de öğlen güneşinde bile buz çözme moduna geçiyor ve üflemiyor.
    servisi aradık, 2 gün önce güya gelecek servis gelmedi. bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım 4446688 ve ilgili bayan bana servisi aramam gerektiğini söyledi ben de servisi arama yeteneğimin olduğunu, sorunu çözemediğim için onlara döndüğümü söyledim bana servisi aramam gerektiğini onların dışarıyı arayamadığını söyledi, ben de neden arayamıyorsunuz, tecrit mi edildiniz dedim, yetkimiz yok dedi peki benim klimamın sorunu nasıl çözülecek siz bu sorunun çözülmesi için servisinizin neden kulağını çekmiyorsunuz dedim. hanfendi servislerle ancak beyaz eşyalar konusunda muhatap olduklarını klima için bir şeyler yapamadıklarını söyledi. yani keşke çamaşır makinası alsaymışım o zaman klimanın işini görürmüydü acaba dedim
    internet sitelerinden bir şikayet mesajı attım. eğer sonuç alamazsam tüketici masasına şikayet, hatta gazeteye ilan vermek dahil herşeyi yapacağım.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • servis sonunda geldi ve tahmin ettiğim gibi klima normal dedi.
    yahu biz aynı btu klimayla daha önce sıcacık oturuyorduk, diğer odaları filan gezin, burası neden buz gibi dedik. hem bu klima neden güneş altında bile buz çözme olayına girip stop ediyor diye sorduk. bu modeller böyle deyip kestirip attılar. bugün az önce müşteri hizmetlerinden aradılar ve memnunmuyuz diye sordular ben sorunun çözülmediğini anlattım. bu modellerböyle deyip kestirip attılar. hakkınızı arayabilrisiniz dediler
  • Verdiğin paraya yazık olmaması için bence üründen memnun olunmaması durumunda geri iade koşullarını araştırmalısınız.
    keşke demek istemiyorum ama ; en azından bu siteden ürünü satın almadan araştırsaydın..
  • 1000 ytl para ver, üstüne de kanser etsinler insanı.. En iyisi vakit geçirmeden tüketici mahkemesine başvurun, umarım olumlu bir şekilde sonuçlanır..
  • doğru cevap bu tüketici mahkemesi çünkü 7-800 ytl sonası buraya gidiyor öncesinde ilçe hakem heyetine gidilip delil teşkil edecek kararda çıkarılabilir birde sizlere sorayım bilen varsa tüketici mahkemeleri yoğunluktan 1 yıl sonrasına gün veriyor şeklinde bir tüketici derneği şb bakanı zamanında bu sözü söylemişti demek istediğim şuki öyle bir durumda kati delil elde ederseniz mahkeme süresini bekletmeden ödemede yapabilirler şayet 1 sene sonraya tüketici mahkemeleri gün veriyosa çok ayıp ben çünkü tüketici derneklerine pek inanmam bu sözü söyleyen kişiylede ilk etapta yaptığı şovu yüzüne vurduğum için bi an evvel sıyıralım eksiden artıya dönsün durum demiş olabilir çünkü hepsini ilçe hakem heyetiyle birlikte yerden yere vurmuştum onlarada 5 kuruş ödemeyin adettir isterler Bu şekil davranın en adi klimada olsa ısıtmak zorunda belli dilim lerde
    quote:

    Orjinalden alıntı: ilyada

    1000 ytl para ver, üstüne de kanser etsinler insanı.. En iyisi vakit geçirmeden tüketici mahkemesine başvurun, umarım olumlu bir şekilde sonuçlanır..




  • Bu işler tamamen şansa kalmış. Çok kaliteli marka alırsın bozulur. Dandik marka alırsın senelerce gider.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.