Şimdi Ara

Sibop Yanması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
28.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bugün escort bana 500 lira masraf açtı.Anlatayım.
    Arabayı benzin sürüyordum.Birazcık arabayı denemek için bastım.120 yaptım.hararet normal seviyedeydi.arabanın ön lastiklerini ve rot balansına baktırdım sonra ustayla birlikte test sürüşü yaptık.araba gayet güzel gidiyordu.140 kmh de o yaptı.hiç bir sorun yoktu.sonra ben arabayı çalıştırdım.araba gitmemeye başladı.Sonra benim motor ustasına götürdüm.adam baktı ,bujileri,buji kablolarını kontrol etti.2. kablonun olduğu yer sorunluymuş.kabloda bujide bişey yok ama 2. bölge çalışmıyor işte.Sibop yanmış dedi.250 lira kendine işçilik için alacak.kapakiçin 100,yağ ve yağ filtresi için 75 ,conta için 30,subaplar için 40 lira dedi.

    Ne yapayım arkadaşlar,sibop yanması neden olur,nasıl anlaşılır,daha ucuza kurtaramazmıyız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dharma Initiative -- 27 Ağustos 2011; 19:22:44 >



  • benim kartalda ustam var.eğer istersen ona yönlendireyim seni. sürekli taksilerin gittiği bir yer.işi çok fazla ve kesinlikle seni parasal olarak kandırmaz.üst kapak için işçilik biraz fazla.parça fiyatlarını bilmediğim için bir şey söyleyemiyorum.üst kapak komple mi değişecek 100 tl demiş?
  • yapılacak işleri ve parçaları teker teker yazar mısın?
    üst kapak işçiliğini tahmin ediyorum 80-120 arası paralara yapar benim dediğim yer.veya dolaşırsan ama motor bu herkese güven olmaz işi bilen yerlere yaptırmak gerek.
  • parçaları parçacıdan al.escort için
    escort takım conta komple 130 tl değişmişken hepsini değiş.teker teker değişirsen bazıları silindir kapak conta 27 tl subap kapak conta 22 tl.ama hepsini değişirsen için rahat olur.
    Motor yağı 4lt 15-40 10-40 gibi petrol ofisi opet gibi markaların fiyatı 40-50 tl gibi.
    Yağ filitresi 10 tl Hava filitresi 10 tl
    İşçilik 100 tl 'yi geçmez eğer alt silindir kapağı sökülecekse 200 ü geçmez.
    http://www.tekford.com.tr/escort-yedek-parca-cid-198.html

    En kötü 130 + 50 + 10 + 10 + 100=290-390 arası kurtarırsın.




  • teşekkür ederim.ama ben sivas ta yaşadığım için arabayı burada yaptırmam lazım.yapılacak işler hakkında benim de tam bilgim yok aslında.adam 500 lira deyince biraz canım sıkıldı.moralim biraz düzelince arabayı gösterecem başka bir yere.
  • Yüksek sıcaklıklarda erime oluyor ama genelde benzinli araca tüp takılmışsa gazın yanma sıcaklığı daha yüksek olduğu için bazı markalarda sibop erimesi oluyor yada yanma diyelim. Omarkalardaki sibop çalışma sıcaklığı daha düşük veyaz gazdaki yanma sıcaklığının altında, bazende üretim hatalarından olabilir. Sana denk gelmiş geçmiş olsun büyütülecek birşey değil üst kapak saplamaları sökülüp sübaplar değiştiriliyor keçelerle o kadar
  • parçaları yağa kadar parçacıdan al.parçacıları dolaş.
    güzel donanımlı tamircileri dolaş.en uygun yapana aracını yaptır.üst kapağı işçiliği kesinlikle 250 değil.80 civarı gibi tahmin ediyorum sadece üst kapaksa.
  • arkadaşlar benim araç lpgli .yaklaşık 6 aydır sürekli lpg de biniyordum.Benzinde ufak bir sorun vardı.Dün yaptırdım işte.bugün de arabayı denemek için biraz hızlı gidince böyle oldu.
    sizce uzun zamandır gazda binmemin bir etkisi var mı bunda?bir de arabayı 7.bin devire kadar çıkarttım ondan mı yoksa?
  • Yağı kesinlikle 5-30 al.
    İşçilik çok aşırı fazla.Üst kapağı rekteficide bakımını yaptıracaktır,siboplarını rektefeci takar.Yani ustaya çok fazla bir işçilik harcamayacak.


    5-30 motocraft yağ 40-50 TL (5 lt dir bu.Araca 4 lt katılıyor 1 lt yedek olur)
    Yağ filtresi 10 TL




    Ateşleme bobini sağlam mı?Ya da bujileri nasıl kontrol etti acaba ?
  • başka ustaya gideceğim.zaten tavırlarından huylanmaya başlamıştım.

    şu soruma da bakarmısınız arkadaşlar?

    sizce uzun zamandır gazda binmemin bir etkisi var mı bunda?bir de arabayı 7.bin devire kadar çıkarttım ondan mı yoksa?
  • şu anda lpg de aynı sorun varmı?Uzun süre lpg de ,yüksek devirde kullananlarda bu sorunu hiç yaşamadı.
  • denemedim.unuttum birazda moralim bozuktu dediğim gibi..ama usta 2. bujinin çalışmadığını söylüyor.yani buji aslında sağlam ama işlev görmüyor.bir de lpg de deneyeyim.yanlış anlamayın, arabayı lpg de kullanırken 5000 deviri geçmiyordum.ama benzinde denemek için 7000 deviri gördüm.
  • LPG de fakir karışıma ayarlanırsa yakıt hava ayarı silindir üzeri harareti artar teknik olarak detonasyon dene olay meydana gelir sübap yanar.

    LPG de yapılan hata sizi bu olayla karşı karşıya bırakmış.Yani yakıt ayarı kısılmıl lamda oranı 1 in altına büyük ihtimalle ayarlanmış.

    Geçmiş olsun.
  • bugün başka bir ustaya gittim.dükkan çok kalabalıktı.bana ''araba tekliyor'' dedi ve yolladı.yarın bakacakmış.
  • başka bir ustaya götürdüm. o da sibop yanması dedi.arabanın eskimesinden dolayı olurmuş.zaten aldım alalı sürekli masraf açıyor.
  • Aynı problem eski Lada samara aracımda vardı. İşçilik dahil 250 Liraya yaptırmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    Aynı problem eski Lada samara aracımda vardı. İşçilik dahil 250 Liraya yaptırmıştım.


    sizinki neden olmuştu?hararet mi,eskime mi?bişey söyledi mi usta?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZurnaBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    Aynı problem eski Lada samara aracımda vardı. İşçilik dahil 250 Liraya yaptırmıştım.


    sizinki neden olmuştu?hararet mi,eskime mi?bişey söyledi mi usta?


    Araç LPG'li olduğu için yapmıştı bu sorunu. LPG patlayınca çok yüksek ısı ortaya çıkardığı için subaplardan birisi sıkışmış, yamulmuş ve artık çalışmaz hale gelmiş.
  • Benim bildiğim sibop, arabanın lastiğinde olur subap olmasın o dediğiniz. Gerçi bu kelime karıştırılmaya müsaittir ya neyse :) geçmiş olsun. En güzeli satın kurtulun madem masraf açıyor sürekli.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.