Şimdi Ara

E Segmenti'ne Yeni Oyuncu: Citroen DS6 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
0
Favori
5.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    C6 vardı da ne oldu? Boşa yatırım bunlar. Jaguar bile BMW, Mercedes ve Audi ile rekabet etmekte zorlanıyor. Citroen'mi edecek? Yav he he.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Harika görünüyor tüm DSler gibi:)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    C6 vardı da ne oldu? Boşa yatırım bunlar. Jaguar bile BMW, Mercedes ve Audi ile rekabet etmekte zorlanıyor. Citroen'mi edecek? Yav he he.

    Amaçlarının satış anlamında Alman Üçlüsü'ne kafa tutmak olmadığı kesin.

    VW neden Phaeton üretiyorsa bu da ağırlıklı olarak o sebeptendir.

    PSA grubunun Çin'e ciddi yatırımları var, bu aracı orada iyi pazarlarlar.Hindistan ve Rusya'da da hatırı sayılır miktarda satabilir.

    Onun haricindeki pazarlarda marjinal bir otomobil olarak kalacaktır.
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...
  • Bu aracı geliştirmek için büyük kaynak ayıracaklar, Üretimi, AR-GE'si derken tonla para. Citroen zaten zor durumda olan bir üretici. Bunun yerine D ve C segmentlerinde Passat ve Golf'le kafa kafaya gidecek araçlara yoğunlaşmak daha mantıklı değil mi?

    Pheaton zaten A8 ile aynı altyapıyı paylaşıyor. Yani geliştirmek için büyük paralar harcanan bir otomobil değil. VW ile PSA'nın durumu çok farklı.

    Bence çok gereksiz adım bunlar. Premium segmentte artık bir BMW, Mercedes ve Audi gerçeği var. Jaguar bile yırtınıyor ama yakalayamıyor.
    _____________________________
  • Gene forumun hiçbir s..i beğenmeme timi toplanmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bir DS5 etkisi yaratmadi bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • McLaren64 kullanıcısına yanıt
    Üretim maliyeti bi yana, üretim amacından bahsettim hocam.Phaeton'u örnek göstermemin sebebi oydu.

    Bu arada Phaeton, A8 ile değil Bentley Continental ile aynı altyapıyı paylaşıyor
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Üretim maliyeti bi yana, üretim amacından bahsettim hocam.Phaeton'u örnek göstermemin sebebi oydu.

    Bu arada Phaeton, A8 ile değil Bentley Continental ile aynı altyapıyı paylaşıyor
    Ön tarafı ne kadar güzelse arkasıda o kadar kötü olmuş. Citroen çok az zorladığında çok müthiş tasarımlar ortaya çıkaran bi marka. Konsept araç bile olsalar onun konsept çizimlerini geçicek bi marka tanımam.
    _____________________________
    Türk korkmaz,korkutur. Bir şey isterse onu yapmadıkça vazgeçmez. Hangi işe el atarsa başarır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorko15

    Ön tarafı ne kadar güzelse arkasıda o kadar kötü olmuş. Citroen çok az zorladığında çok müthiş tasarımlar ortaya çıkaran bi marka. Konsept araç bile olsalar onun konsept çizimlerini geçicek bi marka tanımam.

    Alıntıları Göster
    Özgün tasarım anlayışları var, arka kısımdaki birkaç şey dışında yine iyi bir tasarım, keşke bi de şu önyargılarımızı yıkabilseler..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carbon Fiber

    Özgün tasarım anlayışları var, arka kısımdaki birkaç şey dışında yine iyi bir tasarım, keşke bi de şu önyargılarımızı yıkabilseler..

    Alıntıları Göster
    Asıl soru bu araçın satışı ve elde edilcek gelir, üretim maliyetlerini karşılayabilcek mi? hele ki e sınıfı bir araç yapıp ciddi bir kumar oynuyosan...
    Enteresan...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carbon Fiber

    Özgün tasarım anlayışları var, arka kısımdaki birkaç şey dışında yine iyi bir tasarım, keşke bi de şu önyargılarımızı yıkabilseler..

    Alıntıları Göster
    Mercedes E, Volvo s80 Audi A6'dan daha güzel duruyor ...

    arka tarafın öyle eğik olmaması sanırsam baş mesafesini geniş tutmak için yapmışlar
    _____________________________
    profili gizle olan kişilerden alışveriş yapılmaz!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carbon Fiber

    Özgün tasarım anlayışları var, arka kısımdaki birkaç şey dışında yine iyi bir tasarım, keşke bi de şu önyargılarımızı yıkabilseler..

    Alıntıları Göster
    Ben hala şu numero 9dan çok ümitliyim keşke çıkarsalar.

     E Segmenti'ne Yeni Oyuncu: Citroen DS6


     E Segmenti'ne Yeni Oyuncu: Citroen DS6



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theycantmeasureheart -- 15 Şubat 2014; 1:00:45 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theycantmeasureheart

    Ben hala şu numero 9dan çok ümitliyim keşke çıkarsalar.

     E Segmenti'ne Yeni Oyuncu: Citroen DS6


     E Segmenti'ne Yeni Oyuncu: Citroen DS6

    Alıntıları Göster
    Kim ne derse desin.
    Citroen, geçmişte ve bugünde harika tasarımlara sahip.
    DS serisi apayrı bir olay zaten. Yanılmıyorsam 70 71 dönemindeki DS 19 , DS21 modelleri çağın çok ilerisindeydi.
    Tıpkı şimdiki DS'ler gibi
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbrsgn

    Kim ne derse desin.
    Citroen, geçmişte ve bugünde harika tasarımlara sahip.
    DS serisi apayrı bir olay zaten. Yanılmıyorsam 70 71 dönemindeki DS 19 , DS21 modelleri çağın çok ilerisindeydi.
    Tıpkı şimdiki DS'ler gibi

    Alıntıları Göster
    4 çeker + Hydractive süspansiyonla gelirse aman tanrım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    4 çeker + Hydractive süspansiyonla gelirse aman tanrım

    Alıntıları Göster
    tasarım güzel de kelebek camı olmamış
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    tasarım güzel de kelebek camı olmamış

    Alıntıları Göster
    dehşet bir tasarım olmuş. önü hafif uzay zımbırtılarını da andırmasa daha iyi olurmuş
    _____________________________
    DH 2009 Üyesi

    İnşaat Yüksek Mühendisi
  • Küçük firmaların bu boş gayretlerini anlamıyorum. Her dönem bir E serisi ve 5 serisi rakibi çıkarmışlardır ve sonu hep aynı olmuştur. Boş yere para gömüyorlar bu araçlara. Vel satis, Omega, C6, 607 vs. hepsinin sonu aynı oldu. Yenilen pehlivan güreşe doymazmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 15 Şubat 2014; 1:54:16 >
    _____________________________
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Sonu nasıl oldu, sattı mı satmadı mı orası ayrı ama Vel Satis ve 607 mükemmel otomobiller.

    C6'nın da aşağı kalır yanı olduğunu sanmıyorum.Hiç inceleme fırsatım olmadı.

    Arabayı yapmasına yapıyorlar ama pazarlamayı beceremiyorlar.Ya tasarımı çok marjinal oluyor ya da fiyatları ederinden çok daha yüksek oluyor.

    Ama DS6'dan umudum var şahsen.PSA'nın E Segmenti'ne yeniden girmek için Peugeot veya Citroen yerine DS model gamını seçmesi bile bi gösterge.

    CLA rakibi de üretecek Peugeot, PSA çok kararlı geliyor.Hamlelerinin sonu ne olacak görcez hep beraber.
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...
  • Bu çizimde ki araçta Bmw, MB logosu olsaydı methiyeler diziyodu forum

    Cıtroen Ds yerine DS adlı yeni otomobil şirketi ile daha fazla pazarlar bu otomobilleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Abicim bu markaların D segmenti araçları bile piyasada yer edinemiyor kendine. E segmenti üretmek neyin kafası. C6 az satıldı üretimden kalktı, Vel satis aynı şekilde fiyasko oldu. Bu araçlar iş görseydi yeni nesilleri üretilirdi zaten. Opel Omega en uzun ömürlü araç oldu bu sınıfta. Onun bile devamı gelmedi. DS6 dan umudun felan olmasın. Sen bu tecrübeye güven. İsterse altın kaplama olsun BMW ve Mercedes bu sınıfta söz sahibidir. Kimse bu sınıfta Citroen alıp riske girmez. CLA çok esprisi olan bir araç değil ama önündeki amblem işi bitiriyor. Citroen'in böyle şansı yok. Fransada bile bu araba çok satılmaz. Çin de Audi hegomonyası var. Mercedes BMW yi saymıyorum bile. Audi o denli güçlü orda PSA grubu tehlikeli kumar oynuyor. CLA ya rakip, E serisine rakip felan. Batmanın eşiğindeydiler daha dün. Bu ne gayret. Önce tabanı sağlama almak lazım.
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.