Şimdi Ara

06 - 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
420
Cevap
2
Favori
12.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Keyifli bir yarış olması dileğiyle.

    Ayrıca 6. virajda ciddi olmasa da yolu tıkayacak bir kaza istiyorum. Oyunlarda da Monaco pistinde iddiam kalmazsa 6.viraj çıkışında durur, arkadakileri sıkıştırırdım

    Son olarak da Kimi, Grosjean, Di Resta ve Lotus takımına başarılar diliyorum.

     06 - 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO







  • Bu arada imkanınız olursa mutlaka bir ara Monaco'yu ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Gezdiğim yerler içinde en beğendim ülke(şehir) Monaco'ydu.

     06 - 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO

     06 - 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO

     06 - 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Something

    Bu arada imkanınız olursa mutlaka bir ara Monaco'yu ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Gezdiğim yerler içinde en beğendim ülke(şehir) Monaco'ydu.

     06 - 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO

     06 - 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO

     06 - 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO
    Bizim Hamilton'ın vakti geldi artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperioИ

    Bizim Hamilton'ın vakti geldi artık.

    Alıntıları Göster
    Bol güvenlik araçlı bir yarış olur inşallah
  • Gecis olmaz adam akilli. Pit stop ve lastiklerin asinma sureleri galibi belirler. Tunel cikisindaki hafif tumsek gibi kismi duzeltmislerdir umarim. Gecen sene orada havalanan araclar olmustu yanlis hatirlamiyorsam :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zala

    Gecis olmaz adam akilli. Pit stop ve lastiklerin asinma sureleri galibi belirler. Tunel cikisindaki hafif tumsek gibi kismi duzeltmislerdir umarim. Gecen sene orada havalanan araclar olmustu yanlis hatirlamiyorsam :)
    Konu için biraz erken olmuş sanki.Monaco demişken monaco prensesini anmadan geçmeyelim



     06 - 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO


    Monaco'nun yeri bende apayrı.Webber ilk podyumunu çifte dünya şampiyonunu geride bırakarak 3.lük ile almıştı, williams strateji gereği heidfeld'e öncelik verdiği için 2.lik heidfeld'e gitmişti.2006'da da ise webber 2. başladığı yarışta 3. gidiyorken motoru arızalanmış, daha sonrasında 2. olan raikkonen de yarış dışı kalmıştı.Tamamlayabilseydi yine bir ikincilik kaçınılmazdı Ayrıca schumacherin tünelden süspansiyonu kırık çıkışını, barrichellonun direksiyonunu aracın yutmasını, serhan acarın her monaco yarışında dile getirdiği christan klien'in aracın önündeki elmasla kaza yapıp kaybolan elması hatırlatmasını, raikkonen-alonso kapışmalarını, schumacherin gerilerde kopup önlere doğru yardırmasını bu yarışla ilgili unutamadığım anılar...

     06 - 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO


    Son olarak monaco takvimde izlemekten en çok zevk aldığım pist.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marjinalyus

    Konu için biraz erken olmuş sanki.Monaco demişken monaco prensesini anmadan geçmeyelim



     06 - 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO


    Monaco'nun yeri bende apayrı.Webber ilk podyumunu çifte dünya şampiyonunu geride bırakarak 3.lük ile almıştı, williams strateji gereği heidfeld'e öncelik verdiği için 2.lik heidfeld'e gitmişti.2006'da da ise webber 2. başladığı yarışta 3. gidiyorken motoru arızalanmış, daha sonrasında 2. olan raikkonen de yarış dışı kalmıştı.Tamamlayabilseydi yine bir ikincilik kaçınılmazdı Ayrıca schumacherin tünelden süspansiyonu kırık çıkışını, barrichellonun direksiyonunu aracın yutmasını, serhan acarın her monaco yarışında dile getirdiği christan klien'in aracın önündeki elmasla kaza yapıp kaybolan elması hatırlatmasını, raikkonen-alonso kapışmalarını, schumacherin gerilerde kopup önlere doğru yardırmasını bu yarışla ilgili unutamadığım anılar...

     06 - 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO


    Son olarak monaco takvimde izlemekten en çok zevk aldığım pist.

    Alıntıları Göster
    Geçen seneki yarış Vettle'e rağmen güvenlik aracı sayesinde gayet zevkli geçmişti. Bu sene daha keyifli geçecektir.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: No-One

    Geçen seneki yarış Vettle'e rağmen güvenlik aracı sayesinde gayet zevkli geçmişti. Bu sene daha keyifli geçecektir.

    Alıntıları Göster
    Monaco diyince 6 kez bu pistte rekor hızlarla kazanan Senna geliyor benim aklıma.
    1988 de aynı aracı kullanan yine dünya şampiyonu alaşn prosta 1.5 sn geçirmiştir.
    Sonrasında kendisine sorulan nasıl yaptın sorusunu kendide cevap verememiştir.
    Bu video da neden hızlı olduğuna çözüm getirilmeye çalışıyorlar tavsiye ederim izleyin.






    Benim bu pistte bu sene favorim hamilton

    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntr34

    Monaco diyince 6 kez bu pistte rekor hızlarla kazanan Senna geliyor benim aklıma.
    1988 de aynı aracı kullanan yine dünya şampiyonu alaşn prosta 1.5 sn geçirmiştir.
    Sonrasında kendisine sorulan nasıl yaptın sorusunu kendide cevap verememiştir.
    Bu video da neden hızlı olduğuna çözüm getirilmeye çalışıyorlar tavsiye ederim izleyin.






    Benim bu pistte bu sene favorim hamilton

    saygılar

    Alıntıları Göster
    bol pit stoplar ve çok yüksek mıhtemel güvenlik aracı ile çok karışık işler olabilir.. yine farklı bir galip görebiliriz.. yeni 3 takım dışındaki 9 takımdan herhangi bir pilot kazanabilir ve gerçekten şaşırmam.. ama favorim alonso ve kimi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperioИ

    Bizim Hamilton'ın vakti geldi artık.


    bızde bu kenar yonetım efendım bu pıt elemanları oldugu surece hıc umıtlenmemenı yıgelerım
  • Ferrari massa nin gonderilecegi konusunda yapilan haberleri gulunc bulmus.citayi yukseltmesi halinde massa ile anlasmayi uzatabileceklerini belirtmisler.
    Massa nin menajeri Todt un oglu. Adamin arkasi saglam. Yalniz ferrari yanlis yapiyor. Markalar sampiyonlugu hayal olur bu gidisle.
    Almanlarin %55 i schumi nin bu yil sonu f1 den ayrilacagini belirtmisler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GulfStream

    Ferrari massa nin gonderilecegi konusunda yapilan haberleri gulunc bulmus.citayi yukseltmesi halinde massa ile anlasmayi uzatabileceklerini belirtmisler.
    Massa nin menajeri Todt un oglu. Adamin arkasi saglam. Yalniz ferrari yanlis yapiyor. Markalar sampiyonlugu hayal olur bu gidisle.
    Almanlarin %55 i schumi nin bu yil sonu f1 den ayrilacagini belirtmisler.
    Şimdiki canavarların farkı;





  • quote:

    Orijinalden alıntı: No-One

    Şimdiki canavarların farkı;



    Alıntıları Göster
    1986 yılı oldukça eski.
    Ayrıca o dönemdeki pist uzunluğu ile şuanki pist uzunluğu muhtemelen farklıdır.
    mutlaka ki fark olacaktır ancak tur başına 22 saniye bana pek inandırıcı gelmedi.
    nurburgring 1970 lerde 26km idi. şimdi 5 km ;)

    kaldı ki SPA bile 10 sene önceki uzunluğunda değil. bir sürü eri değiştirdiler.
    bus-stopu kaldırmaları zaten tur başıuna 4-5 saniye fark demek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    1986 yılı oldukça eski.
    Ayrıca o dönemdeki pist uzunluğu ile şuanki pist uzunluğu muhtemelen farklıdır.
    mutlaka ki fark olacaktır ancak tur başına 22 saniye bana pek inandırıcı gelmedi.
    nurburgring 1970 lerde 26km idi. şimdi 5 km ;)

    kaldı ki SPA bile 10 sene önceki uzunluğunda değil. bir sürü eri değiştirdiler.
    bus-stopu kaldırmaları zaten tur başıuna 4-5 saniye fark demek.

    1986 Monaco GP uzunluğu 3.328 KM

    2011 MOnaco GP uzunluğu 3.34 KM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Computeus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    1986 yılı oldukça eski.
    Ayrıca o dönemdeki pist uzunluğu ile şuanki pist uzunluğu muhtemelen farklıdır.
    mutlaka ki fark olacaktır ancak tur başına 22 saniye bana pek inandırıcı gelmedi.
    nurburgring 1970 lerde 26km idi. şimdi 5 km ;)

    kaldı ki SPA bile 10 sene önceki uzunluğunda değil. bir sürü eri değiştirdiler.
    bus-stopu kaldırmaları zaten tur başıuna 4-5 saniye fark demek.

    1986 Monaco GP uzunluğu 3.328 KM

    2011 MOnaco GP uzunluğu 3.34 KM

    dediğim gibi, bak uzunlukları farklı
    şaka bir tarafa cidden o dönem daha kısaymış pist.
    ama belki şekli şemali de etkiliyordur.
    en azından daha keskin virajları olabilir.
    bu da dönüşlerdeki hızın daha fazla düşmesi demek.
    tabii ki yeni aerodinami, virajları daha hızlı dönmelerine yardımcı oluyordur ama ben sadece araç farklarından tur başına 22 saniye fark olacağına inanmak istemiyorum.

    belki de 1986 nın en iyi aracı bu bile olmayabilir.


    bunu şundan dolayı yazıyorum.
    yeni araçlar her zaman eskilerden hızlı olsaydı eskiden kırılan rekorlar neden hala eski araçlarda kaldı gibi bir soru sorulurdu.
    bir çok pist rekoru 2011 red-bull aracından daha kısa sürede dönüyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C9CA1DA90

    quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    1986 yılı oldukça eski.
    Ayrıca o dönemdeki pist uzunluğu ile şuanki pist uzunluğu muhtemelen farklıdır.
    mutlaka ki fark olacaktır ancak tur başına 22 saniye bana pek inandırıcı gelmedi.
    nurburgring 1970 lerde 26km idi. şimdi 5 km ;)

    kaldı ki SPA bile 10 sene önceki uzunluğunda değil. bir sürü eri değiştirdiler.
    bus-stopu kaldırmaları zaten tur başıuna 4-5 saniye fark demek.

    1986 Monaco GP uzunluğu 3.328 KM

    2011 MOnaco GP uzunluğu 3.34 KM

    Alıntıları Göster
    Yav he he... Motors tv yi yanlış yorumlamış bence.
    1986 teknlojisiyle 2011 br mi?
    Senna eliyle vites atıyor vettel tam otomatik makinası kendi atıyor? Pilotaj bunun neresinde yada hangsinin pilotajı daha ustaca bu durumda?
    Ayrıca KERS yok DRS yok 1986 da.

    2011 RB7

    Motor

    Renault RS27-2011 2,400 cc (146.5 cu in) 90° V8, limited to 18,000 RPM with KERS naturally aspirated mid-mounted



    Transmisyon

    Seven-speed semi-automatic gearbox with reverse gear Hydraulic system for power shift and clutch operation

    Ağırlık
    640 kg (1,411 lb) (including driver)



    Yakıt

    Total



    Lastik

    Pirelli P Zero
    OZ Wheels (front and rear): 13"


    1986
    Motor
    Renault Gordini EF15B, 1,492 cc (91.0 cu in), 90° V6, turbo, mid-engine, longitudinally mounted



    Transmisyon

    Lotus / Hewland 6-speed manual



    Ağırlık

    540 kg (1,200 lb)



    Yakıt

    Elf



    Tyres

    Goodyear


    F1 eskiden daha zevkliydi beyler kabul edin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    quote:

    Orijinalden alıntı: Computeus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    1986 yılı oldukça eski.
    Ayrıca o dönemdeki pist uzunluğu ile şuanki pist uzunluğu muhtemelen farklıdır.
    mutlaka ki fark olacaktır ancak tur başına 22 saniye bana pek inandırıcı gelmedi.
    nurburgring 1970 lerde 26km idi. şimdi 5 km ;)

    kaldı ki SPA bile 10 sene önceki uzunluğunda değil. bir sürü eri değiştirdiler.
    bus-stopu kaldırmaları zaten tur başıuna 4-5 saniye fark demek.

    1986 Monaco GP uzunluğu 3.328 KM

    2011 MOnaco GP uzunluğu 3.34 KM

    dediğim gibi, bak uzunlukları farklı
    şaka bir tarafa cidden o dönem daha kısaymış pist.
    ama belki şekli şemali de etkiliyordur.
    en azından daha keskin virajları olabilir.
    bu da dönüşlerdeki hızın daha fazla düşmesi demek.
    tabii ki yeni aerodinami, virajları daha hızlı dönmelerine yardımcı oluyordur ama ben sadece araç farklarından tur başına 22 saniye fark olacağına inanmak istemiyorum.

    belki de 1986 nın en iyi aracı bu bile olmayabilir.


    bunu şundan dolayı yazıyorum.
    yeni araçlar her zaman eskilerden hızlı olsaydı eskiden kırılan rekorlar neden hala eski araçlarda kaldı gibi bir soru sorulurdu.
    bir çok pist rekoru 2011 red-bull aracından daha kısa sürede dönüyordu.

    Alıntıları Göster
    Rekor sahibi araçlar 2000-2010 arası yarışan araçlar. 2000'den önceki araçların yavaş olması normal. Sırf değişen lastik teknolojisi 5 sn fark yaratır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C9CA1DA90

    Rekor sahibi araçlar 2000-2010 arası yarışan araçlar. 2000'den önceki araçların yavaş olması normal. Sırf değişen lastik teknolojisi 5 sn fark yaratır.

    Alıntıları Göster
    86 ile 2011 araçlarını kıyaslamak söz konusu bile olamaz. Şuan ki teknolojiyle 22sn. gayet doğal bir fark. Ki bir de o sezon araçların limitleri ne durumdaydı, onu bilemeyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: No-One

    86 ile 2011 araçlarını kıyaslamak söz konusu bile olamaz. Şuan ki teknolojiyle 22sn. gayet doğal bir fark. Ki bir de o sezon araçların limitleri ne durumdaydı, onu bilemeyeceğim.

    Alıntıları Göster


    Şu görmüş olduğunuz çıkıntı gibi duran daire Kimi Raikkonen'in ve Monaco Kraliyet Sarayı'nın tam karşısında bulunuyor. 800.000 Euro vermiş Kimi zamanında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Something



    Şu görmüş olduğunuz çıkıntı gibi duran daire Kimi Raikkonen'in ve Monaco Kraliyet Sarayı'nın tam karşısında bulunuyor. 800.000 Euro vermiş Kimi zamanında.

    Alıntıları Göster
    eskiye bu kadar fark olması normal. ki 2009 kurallarına göre bir RBR 2011. 2008 ve gerisi olsaydı nolurdu. özüm kötümserem radikal değişim olmadıkca yeni her zaman daha iyidir.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.