Şimdi Ara

L200'MÜ D-MAX'Mİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
10.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar l200'mi d-max'mi arazide daha iyi gider



  • fikri olan yada yaşamış olan arkadaşlar yokmu acaba bir yardım etseniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Herzt

    fikri olan yada yaşamış olan arkadaşlar yokmu acaba bir yardım etseniz
    d-max kullanmadım ama L200 ile rizede köye çıkmıştım yaylada. Hiç sıkıntı yaşatmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesro09

    Evet arkadaşlar l200'mi d-max'mi arazide daha iyi gider

    L200 vardı 2 sene cok vahşi görüntüsü var ve performans bakımından da iyi hantal degil

    4x4 o bakımdan cok başarılı mitsubishi etkinliklerine katıldık çamurda falan hiç sıkıntı yok

    Karda da test ettik tabi kendi çapımızda cok süper araba

    Kısacası L200 derim ama yorumum objektif pek sayılmaz sonuçta D - Max cok test edemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: mesro09

    Evet arkadaşlar l200'mi d-max'mi arazide daha iyi gider

    L200 vardı 2 sene cok vahşi görüntüsü var ve performans bakımından da iyi hantal degil

    4x4 o bakımdan cok başarılı mitsubishi etkinliklerine katıldık çamurda falan hiç sıkıntı yok

    Karda da test ettik tabi kendi çapımızda cok süper araba

    Kısacası L200 derim ama yorumum objektif pek sayılmaz sonuçta D - Max cok test edemedim
    Her koşulda L200 (boş konuşmuyorum, aklınızın ucundan geçmeyecek koşullarda kullandım bu aracı.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    Her koşulda L200 (boş konuşmuyorum, aklınızın ucundan geçmeyecek koşullarda kullandım bu aracı.)

    Alıntıları Göster
    www.euroncap.com
    Latest Safety Ratings | Euro NCAP
    http://www.euroncap.com/tests/isuzu_dmax_rodeo/316.aspx

    Sanırım cevap yeterli..Arazai koşullarında da l200 çok başarılı bir araç zaten.L200 d maxtan çok üstün bir araç bence..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    www.euroncap.com
    Latest Safety Ratings | Euro NCAP
    http://www.euroncap.com/tests/isuzu_dmax_rodeo/316.aspx

    Sanırım cevap yeterli..Arazai koşullarında da l200 çok başarılı bir araç zaten.L200 d maxtan çok üstün bir araç bence..

    Alıntıları Göster
    Arazide L200.Forumda aratın sebepleri yazıyor,daha önce konuşulmuştu L200 hakkında.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İ20 D-CVVT mi Düz i 20 Mi ?
    10 yıl önce açıldı
    Megane 3 mü astra h mi ?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    www.euroncap.com
    Latest Safety Ratings | Euro NCAP
    http://www.euroncap.com/tests/isuzu_dmax_rodeo/316.aspx

    Sanırım cevap yeterli..Arazai koşullarında da l200 çok başarılı bir araç zaten.L200 d maxtan çok üstün bir araç bence..

    Alıntıları Göster
    Rize yaylalarında en çok gördüğüm pickup Isuzu ve Ssangyong

    Ssangyong binek olarak kullananlar var

    Isuzu D max kıyamet gibiydi

    Ya da bilmiyorum hep aynı arabayı mı görüyordum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    Rize yaylalarında en çok gördüğüm pickup Isuzu ve Ssangyong

    Ssangyong binek olarak kullananlar var

    Isuzu D max kıyamet gibiydi

    Ya da bilmiyorum hep aynı arabayı mı görüyordum

    Alıntıları Göster
    Rize veya bilumum köy,bayır,yayla,mezra kısacası kırsal kesimde gördüğünüz Isuzular 4x2 dir.Çok çok çok azı 4x4 tür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Rize veya bilumum köy,bayır,yayla,mezra kısacası kırsal kesimde gördüğünüz Isuzular 4x2 dir.Çok çok çok azı 4x4 tür.

    Alıntıları Göster
    L200'ü defalarca kullandım hem asfaltta hem arazide hatta zor arazi koşullarında çok rahat bir araç aile aracı olarakta kullanılabilir, 2006dan sonra gelen helikopter kabin diye hitap edilen kabini ile L200'ün arka koltuklarının rahatlığı sedan bir otomobili aratmaz hatta fiorinolardan falan daha az sallar kışın karda kışta kasaya 2 çuval kum atarsan arazi vitesine bile gerek duymaz ayrıca cevre yolunda denemek için bastığımda 180 km/h hızı gördüm kendinizi normal bir suv araç kullanıyormus gibi hissediyorsunuz hiç sarsıntı yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Rize veya bilumum köy,bayır,yayla,mezra kısacası kırsal kesimde gördüğünüz Isuzular 4x2 dir.Çok çok çok azı 4x4 tür.

    Alıntıları Göster
    euro ncapta d-max testlerıne bakarsanız zaten direk L200 dersınız :)

    http://forum.donanimhaber.com/m_21462542/tm.htm


    Ben suanda l200 kulanıyorum bır sorun olursa cevaplıyım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levanesa

    euro ncapta d-max testlerıne bakarsanız zaten direk L200 dersınız :)

    http://forum.donanimhaber.com/m_21462542/tm.htm


    Ben suanda l200 kulanıyorum bır sorun olursa cevaplıyım.

    Alıntıları Göster
    Hocam ikisini bilmem ama ben olsam AVEO bakardım Yüksek donanım düşük fiyat. Ayrıca bu araçların yarısı kadar yakar.


    İşin ciddi boyutuna bakarsak L200 , DMax'a göre biraz önde gibi ama bilemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lego95

    Hocam ikisini bilmem ama ben olsam AVEO bakardım Yüksek donanım düşük fiyat. Ayrıca bu araçların yarısı kadar yakar.


    İşin ciddi boyutuna bakarsak L200 , DMax'a göre biraz önde gibi ama bilemiyorum.

    Alıntıları Göster
    daha öncede yazdım d max euro ncaptan 1.5 yıldız almış



    l 200 ise 4 yıldız





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lego95

    Hocam ikisini bilmem ama ben olsam AVEO bakardım Yüksek donanım düşük fiyat. Ayrıca bu araçların yarısı kadar yakar.


    İşin ciddi boyutuna bakarsak L200 , DMax'a göre biraz önde gibi ama bilemiyorum.

    Alıntıları Göster
    Şirket aracı olarak sahada 4x2 ve 4x4 L200 ler kullanıyoruz muazzam hiç bir şekilde problem yaşamadık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lego95

    Hocam ikisini bilmem ama ben olsam AVEO bakardım Yüksek donanım düşük fiyat. Ayrıca bu araçların yarısı kadar yakar.


    İşin ciddi boyutuna bakarsak L200 , DMax'a göre biraz önde gibi ama bilemiyorum.

    Alıntıları Göster
    yorum yazan arkadaşlara teşekkür ediyorum tam bir D-MAX hayranıydım ancak L200 bakacağız gibi gözüküyor.Hem L200'ün fiyatları daha uygun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Herzt -- 11 Nisan 2012; 19:19:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Herzt

    yorum yazan arkadaşlara teşekkür ediyorum tam bir D-MAX hayranıydım ancak L200 bakacağız gibi gözüküyor.Hem L200'ün fiyatları daha uygun

    Alıntıları Göster
    Arazide farkları olacağını sanmıyorum. Isuzu'nun anasını ağlatmıştım ama bana mısın demedi araba. L200 de aynı şekilde performans gösterecektir. Bu arada Isuzu'yu o 5 yıldız alan B veya C sınıfı araçlarla bir tokuşturun bakalım ne olacak? 1.5 yıldızlık Isuzu alayının içinden geçer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesro09

    yorum yazan arkadaşlara teşekkür ediyorum tam bir D-MAX hayranıydım ancak L200 bakacağız gibi gözüküyor.Hem L200'ün fiyatları daha uygun

    Sadece fiyati icinmi L200 alicaksin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesro09

    yorum yazan arkadaşlara teşekkür ediyorum tam bir D-MAX hayranıydım ancak L200 bakacağız gibi gözüküyor.Hem L200'ün fiyatları daha uygun

    Sadece fiyati icinmi L200 alicaksin

    hayır tabiki senin koyduğun video'yu arkadaşların tecrübelerini ve fiyatları göz önüne alarak bakacağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Herzt

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesro09

    yorum yazan arkadaşlara teşekkür ediyorum tam bir D-MAX hayranıydım ancak L200 bakacağız gibi gözüküyor.Hem L200'ün fiyatları daha uygun

    Sadece fiyati icinmi L200 alicaksin

    hayır tabiki senin koyduğun video'yu arkadaşların tecrübelerini ve fiyatları göz önüne alarak bakacağım

    Alıntıları Göster
    bak arkadasım agır sartlarda arazıde kullanacaksan bu tıp pıkaplarda L200 tek nıyemı tek tek tam defransıyel kılıt olanan arac oburlerı sınırlı bu artısı...

    Normal sartlarda arazıde kullanacaksan ısuzu tek gecerım nıyemı az yakar, parcası daha ucuz, cok daha saglam, uzun omur motor bır ornek vereyım 94 de almıs oldugum ısuzuyu 225 bınde sattım on fren balatası dısk 120 bınde degısdım arka fren balatası kampana orjınal degısmeden 225 bınde sattım hıc bır degısıklık yapmadan bır kackez lastık degıstırerek sattım karar sızın artık..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayar28

    bak arkadasım agır sartlarda arazıde kullanacaksan bu tıp pıkaplarda L200 tek nıyemı tek tek tam defransıyel kılıt olanan arac oburlerı sınırlı bu artısı...

    Normal sartlarda arazıde kullanacaksan ısuzu tek gecerım nıyemı az yakar, parcası daha ucuz, cok daha saglam, uzun omur motor bır ornek vereyım 94 de almıs oldugum ısuzuyu 225 bınde sattım on fren balatası dısk 120 bınde degısdım arka fren balatası kampana orjınal degısmeden 225 bınde sattım hıc bır degısıklık yapmadan bır kackez lastık degıstırerek sattım karar sızın artık..

    Alıntıları Göster
    Hilux 2.4D




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.