O zaman git lada samaraya bin 55 bin lira neden veriyorsun gitmeyen bir araca
Küçüğüm Ekonomi amaçlı alınan aracı kendince sebeplerle sorgulama yapmamalısın Devir ekonomi devri olduğunu sana ve senin gibilere hatırlatmakta ayrıca fayda var Senin yaşında iken sedicivalvole TIPO 2.0 ie aracım vardı, kanımda hızlı akardı En son GOLF R6 kullandım ve o R6 araba şuan araba mezarlığında, sahibi arkadaşım şanslı idi yaşıyor fakat eşi sizlere ömür
Hmm, çamur atmayı anlarım fakat, bir duruma veya objeye itiraz ediyorsan, daima alternatifin olmalı. Mesela başlığın "Cruze varken Astra niye?" gibi birşey olsa, kendince bir karşılaştırma yapmış olsan bu kadar tepki almazdım. Motorun gitmediği konusuna katılıyorum fakat C-segmenti HB'ler arasında alacağım 2 numaralı araçtır kendisi Golf'ten sonra. (bmw 1-merso a-audi a3 saymıyorum onlar premium)
İç Mekanı en kaliteli ve en estetik araçlardan biri Dış tasarımı oldukça güzel Sorunsuzluğunu kanıtlamış bir motor En alt VERGİ DİLİMİ
Buda alan kişilerin gördüğü artıları.
Performans konusunda bişey diyemiycem,aracı kullanmadım fakat memnun olan birçok kişi var. Tasarım konusuna gelirsek c sınıfında şu anda en beğenilen 2 arabadan biridir sanırım.İlk kez sizden tasarımıyla ilgili kötü yorum gördüm.
quote:
Orijinalden alıntı: Caipirinha
quote:
Orijinalden alıntı: Kinglbj23
quote:
Orijinalden alıntı: Caipirinha
quote:
Orijinalden alıntı: Kinglbj23
Hocam evet o motor o kasaya küçük geliyor hızlanma konusunda performans konusunda isteksiz ve başarısız bir motor. Ancak benzin fiyatları çok ucuk olduğu için motorun yaptığı ekonomi tüm bunları unutturuyor. Ayrıca 55 bin tl normal bir fiyat oldu C segmenti dizel araçlar için. Normal bir fiyat demiyorum sadece oldu diyorum dikkatinizi çekerim. Aracın dış ve içi tasarımı bence çok hoş bu zevkler-renkler meselesi ama ASTRA J kasa genel olarak beğenilen bir araç. Vergi avantajı da cabası. Bence çok performans beklentisi olmayanlar için tercih edilebilecek kaliteli bir araç.
Çok ekonomik bir motor değilmiş, fiat başlığında herkes şikayetçi, asoz arkadaşımız bmw si ile 1-2 litre fark ettiğini söyledi.
Aracın katalog verilerine göre ; Şehir içi : 5,0 Şehir Dışı : 3,6 Ortalama : 4.1 bence her türlü ekonomik birde ASTRA nın 1318 kg olduğunu düşününce tatminkar bir motor.
Direksiyondaki araba hakkında 1 şeyler bilmiyorsa motorun hiç 1 önemi yoktur adama da helal olsun diyorum ben yaklaşık 1600Kg 1.6 araçla o değerlerde geziyorum.Saygılar.
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
Hmm, çamur atmayı anlarım fakat, bir duruma veya objeye itiraz ediyorsan, daima alternatifin olmalı. Mesela başlığın "Cruze varken Astra niye?" gibi birşey olsa, kendince bir karşılaştırma yapmış olsan bu kadar tepki almazdım. Motorun gitmediği konusuna katılıyorum fakat C-segmenti HB'ler arasında alacağım 2 numaralı araçtır kendisi Golf'ten sonra. (bmw 1-merso a-audi a3 saymıyorum onlar premium)
ASTRA H benim alternafiim Easytronic de var
42000 e bırakıyorlar
Opel insignia 1.4T
HONDA CİVİC
VAR ALTERNATİF BOL DOSTUM
Dahada sayarım istersen :)))
quote:
Orijinalden alıntı: Caipirinha
quote:
Orijinalden alıntı: Kinglbj23
Hocam evet o motor o kasaya küçük geliyor hızlanma konusunda performans konusunda isteksiz ve başarısız bir motor. Ancak benzin fiyatları çok ucuk olduğu için motorun yaptığı ekonomi tüm bunları unutturuyor. Ayrıca 55 bin tl normal bir fiyat oldu C segmenti dizel araçlar için. Normal bir fiyat demiyorum sadece oldu diyorum dikkatinizi çekerim. Aracın dış ve içi tasarımı bence çok hoş bu zevkler-renkler meselesi ama ASTRA J kasa genel olarak beğenilen bir araç. Vergi avantajı da cabası. Bence çok performans beklentisi olmayanlar için tercih edilebilecek kaliteli bir araç.
Çok ekonomik bir motor değilmiş, fiat başlığında herkes şikayetçi, asoz arkadaşımız bmw si ile 1-2 litre fark ettiğini söyledi.
2 lt demek 8 litre yakan bir arac icin yuzde 25 demektir. 6 litre yakan bir arac icin yuzde 33. Bu kucumsenecek bir rakam degil. Ilk mesajda millet parayi kolay kazaniyor demissin, sonra da 1-2 litre nedir ki gibi yazmissin.
Benim sahsi fikrim de 1.3 dizel astra o paraya degmez ama baskasina gore degebilir. Adam cok km yapiyordur ikinci elde de dizelin daha yuksek fiyata gidecegini dusunuyordur. Onun hesabina gore o arac bu fiyati hakediyordur.
Yeni Astra HB 1.3 Dizel 95 HP Cosmo 62.316 indirimli hali 61.316 tl
manuel 1.3 dizel bir araç için çok para hemde çokk
quote:
Orijinalden alıntı: Caipirinha
quote:
Orijinalden alıntı: supremum
quote:
Orijinalden alıntı: Caipirinha
quote:
Orijinalden alıntı: supremum
quote:
Orijinalden alıntı: Caipirinha
quote:
Orijinalden alıntı: El-Diablo
Hız sınırlarımı arttı EGS iptalmı oldu
Liseli otomobil severlerin yeni konusu yoksa bumu
O zaman git lada samaraya bin 55 bin lira neden veriyorsun gitmeyen bir araca
Verilen para performansla orantılı mı olmalı?
Bence hocam öyle olmalı.
MAksat A dan B ye gitmekse, lada samara kralını yapıyor bunun, kış aylarında tek marş ile çalışıyor, lpg takıyorsun az yakıyor.
Araç tercihinizi çok merak ettim. Bu kadar katı ve net görüşlere sahip birinin araç tercihi mutlaka bir çok pozitif fiyat/fayda orantısını birlikte getiriyordur.
Bu bütçelerle opel insignia 1.4T alırım.
Sorumun cevabı olmadı bu. Bu bütçelerde Opel'in en mantıklı tercihi 1.4T Insignia ise Opel niye hala bu aracı satışta tutuyor. Tek bir doğru olsaydı herkes onu yapar diğer seçeneklere gerek kalmazdı. Herkesin kendi doğrusu farklıdır. Şuan sahibi olduğunuz ve bindiğiniz araç her ne olursa olsun mantıksız bir araç olduğunu düşünen bir sürü kişi olacaktır. Bu çok basit bir dünya gerçeğidir.
quote:
Orijinalden alıntı: Caipirinha
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
Hmm, çamur atmayı anlarım fakat, bir duruma veya objeye itiraz ediyorsan, daima alternatifin olmalı. Mesela başlığın "Cruze varken Astra niye?" gibi birşey olsa, kendince bir karşılaştırma yapmış olsan bu kadar tepki almazdım. Motorun gitmediği konusuna katılıyorum fakat C-segmenti HB'ler arasında alacağım 2 numaralı araçtır kendisi Golf'ten sonra. (bmw 1-merso a-audi a3 saymıyorum onlar premium)
ASTRA H benim alternafiim Easytronic de var
42000 e bırakıyorlar
Opel insignia 1.4T
HONDA CİVİC
VAR ALTERNATİF BOL DOSTUM
Dahada sayarım istersen :)))
AStraya sallayıpta insignia alırım demende şaşırtıcı. Aynı motor aynı donanımlar hemen hemen herşey anı tipleri değişik. Biri d sınıfı biri c sınıfı insigniada belki 1-2 donanım daha vardır ekstradan.
ASTRA H VAR AYNI motora sahip sadece değişik kasa ile üstelik easytronic ile birlikte 42000 e bırakıyorlar.
Mesela bu F/P aracı motor tatminsiz olmasına rağmen, benim demek istediğim bu motora 55 bin lira fazla.
quote:
Orijinalden alıntı: aanil
quote:
Orijinalden alıntı: Caipirinha
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
Hmm, çamur atmayı anlarım fakat, bir duruma veya objeye itiraz ediyorsan, daima alternatifin olmalı. Mesela başlığın "Cruze varken Astra niye?" gibi birşey olsa, kendince bir karşılaştırma yapmış olsan bu kadar tepki almazdım. Motorun gitmediği konusuna katılıyorum fakat C-segmenti HB'ler arasında alacağım 2 numaralı araçtır kendisi Golf'ten sonra. (bmw 1-merso a-audi a3 saymıyorum onlar premium)
ASTRA H benim alternafiim Easytronic de var
42000 e bırakıyorlar
Opel insignia 1.4T
HONDA CİVİC
VAR ALTERNATİF BOL DOSTUM
Dahada sayarım istersen :)))
AStraya sallayıpta insignia alırım demende şaşırtıcı. Aynı motor aynı donanımlar hemen hemen herşey anı tipleri değişik. Biri d sınıfı biri c sınıfı insigniada belki 1-2 donanım daha vardır ekstradan.
1.4T 140 beygir 10 saniye biri
diğeri 14-15 saniye, d sınıfı, konforlu bir araç, opelin amiral gemisi.
aynı fiyatta aşağı yukarı
Anıl sen gidip 55 bin lira sayarmısın bu araca onu söyle
Astra'nın tasarımı 10 numara da, motoru dandik. Ben Astra almaya diye Opel bayiine girip, Megane 3 aldım çıktım... (Tabii Opel Bayiinden değil komşu Reno bayiinden)
quote:
Orijinalden alıntı: Caipirinha
quote:
Orijinalden alıntı: aanil
quote:
Orijinalden alıntı: Caipirinha
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
Hmm, çamur atmayı anlarım fakat, bir duruma veya objeye itiraz ediyorsan, daima alternatifin olmalı. Mesela başlığın "Cruze varken Astra niye?" gibi birşey olsa, kendince bir karşılaştırma yapmış olsan bu kadar tepki almazdım. Motorun gitmediği konusuna katılıyorum fakat C-segmenti HB'ler arasında alacağım 2 numaralı araçtır kendisi Golf'ten sonra. (bmw 1-merso a-audi a3 saymıyorum onlar premium)
ASTRA H benim alternafiim Easytronic de var
42000 e bırakıyorlar
Opel insignia 1.4T
HONDA CİVİC
VAR ALTERNATİF BOL DOSTUM
Dahada sayarım istersen :)))
AStraya sallayıpta insignia alırım demende şaşırtıcı. Aynı motor aynı donanımlar hemen hemen herşey anı tipleri değişik. Biri d sınıfı biri c sınıfı insigniada belki 1-2 donanım daha vardır ekstradan.
1.4T 140 beygir 10 saniye biri
diğeri 14-15 saniye, d sınıfı, konforlu bir araç, opelin amiral gemisi.
aynı fiyatta aşağı yukarı
Anıl sen gidip 55 bin lira sayarmısın bu araca onu söyle
Ben opelin hiç bir arabasına genel olarak para saymam.
Yalnız beyler adamın istediği oldu konusu tuttu.Saygılar.
quote:
Orijinalden alıntı: Jamais Vu
Yalnız beyler adamın istediği oldu konusu tuttu.Saygılar.
Arkadaşım beğenmiyosan almazsın beğenenler alıyor arabada buldukları bu.Ayrıca opelde ayak üstü 5bin lira indirim yapıyorlar o astrayı sana istesende 60a vermezler.
quote:
Orijinalden alıntı: Jamais Vu
Yalnız beyler adamın istediği oldu konusu tuttu.Saygılar.
Sağlam troll çıktı eleman
Bu motora Opel 1 Turbo daha atsa ve gücü 120 beygire çıkarsa çok daha iyi olurdu. Motora biraz yatırım yapılmalı bence.
Çok güzel tasarımı, yüksek donanımı, iyi yol tutuşu ve tatminkar konforu olan bir araç. Sport donanım 1.4 turbosunu 48'e 49'a bırakıyorlar, dizeli de en fazla 2-3 bin lira daha pahalıdır. Evet ben de gider turboyu alırım ama aracı aldıktan sonra maliyeti olmasın diyen adamlar için biçilmiş kaftan. Oldukça da az yakıyor, şehiriçinde 6.5-7'yi geçiren adam kullanmayı bilmiyordur.