Şimdi Ara

Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH (101. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.017
Cevap
40
Favori
146.861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • gameranxyoutube
    PS5 vs PS4: EARLY Graphics Comparison [4K]
    https://www.youtube.com/watch?v=G9lRiB7_fcM





  • Cycu1youtube
    Gran Turismo 6 vs Gran Turismo 7 Trial Mountain Early Graphics Comparison
    https://www.youtube.com/watch?v=tkDkaY68ncE





  • ElAnalistaDeBitsyoutube
    Ratchet & Clank | PS4 vs PS5 | Early Graphics Comparison | Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=_psuSGMUf7M





  • Cycu1youtube
    GT7 vs Forza 7 Early Graphics Comparison
    https://www.youtube.com/watch?v=tY6FjDK2MR8





  • Cycu1youtube
    GT7 vs GT Sport / PS4 Pro vs PS5 Early 4K Graphics Comparison
    https://www.youtube.com/watch?v=bVmHa_Xxhlk





  • Cycu1youtube
    The Last of Us vs The Last of Us 2 Flashback Scenes Comparison
    https://www.youtube.com/watch?v=2ImZu0i3Ue4





  • Cycu1youtube
    FIFA 21 vs FIFA 20 Early Graphics Comparison
    https://www.youtube.com/watch?v=v4_NrXMUyTs




  • Ps5 neslinin grafiklerini görmek için Ps5 almanıza gerek yok. Ps4 pro ya the last of us part 2 oyunu almanız yeterli. Hem animasyon kalitesi, hem grafikler yani teknik detaylar kesinlikle bu nesil değil , yeni nesil arkadaş. Rdr 2 yi de aşmış bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 yıl oldu hala next gen grafiklerini adam akıllı göremedik.

  • Digital Foundryyoutube
    The Road to Gran Turismo 7: Tech Evolution of Trial Mountain - Every Gran Turismo Compared!
    https://www.youtube.com/watch?v=IBmcqkbqcpQ




  • aterikasedi kullanıcısına yanıt
    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH

    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH


    Yıllar hayasızca aktı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • ElAnalistaDeBitsyoutube
    Ghost of Tsushima | PS4 - PS4 Pro | 4K Graphics & FPS Comparison
    https://www.youtube.com/watch?v=x8hV-on2Xyg






  • ElAnalistaDeBitsyoutube
    Horizon: Zero Dawn | PS4 Pro - PC (With Launch Patch) - PS4 | 4K Graphics Comparison
    https://www.youtube.com/watch?v=6M6gICcBYvM







  • Nick930youtube
    Horizon Zero Dawn PC vs PS4Pro | Direct Comparison
    https://www.youtube.com/watch?v=5-Saz29hTj4




  • Unreal demosu bile heyecanlandırmadı beni. O akıl çıkaran grafikler çağını aştık tatminsiz bir nesil olduk bana kalırsa.
  • Bence oyuncular grafik konusunda belli oranda tatmin yaşadı, esas beklenti oynanış dinamikleri ve animasyonlar...Bir oyunda elbette grafikler iyi olmalı fakat oynanış dinamikleri ve animasyonlar hissiyatı çok güçlendiriyor, keyfi arttırıyor.

    Mesela Rdr2 oynarken, Last of us 2 oynarken etkilenmemek elde değil, oyun sizi atmosferine içine direkt olarak çekiyor. Bu oyunlar kütük gibi oynanış ve animasyonlara sahip olsaydı, etkileyiciliği yarı oranda düşerdi.

    Last of us 2 oynadıktan sonra Ghost of tsushima yada AC oyunu açın dediğimi anlarsınız, yeni nesilde firmalar grafik yerine oynanış dinamiklerine ve animasyonlara kafa yormalılar, sadece görselliği iyi olan oyunlar bir yere kadar etkili oluyor fakat oyuncu da iz bırakmıyorlar...

    O sebeple koca nesilde 4 5 oyun sayabiliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebercet

    Unreal demosu bile heyecanlandırmadı beni. O akıl çıkaran grafikler çağını aştık tatminsiz bir nesil olduk bana kalırsa.
    PS4'le ulaşılan grafik kalitesi de bu hisse yol açıyor.

    Gerçekçi denebilecek grafiklere PS3 ve Xbox 360'ta bile ulaşmıştık; ama detay seviyesi, çizim mesafesi, bazı ışıklandırma detayları ve çözünürlükte ciddi eksikler vardı. O eksikler PS4'le giderilince, geriye çok fazla bir şey kalmadı.

    PS4'ün ilk oyunları olan Killzone: Shadow Fall ve Driveclub'ı bugün açtığımda hala çok iyi görünüyorlar. Driveclub'taki yansıma detayları, bazı yeni oyunlarda sadece ray tracing açınca görülebiliyor

    Tabii PS5'in UE5 demo'su da büyük bir grafiksel gelişme sundu, ama doğal olarak Killzone: Shadow Fall ve Driveclub trailer'larının yarattığı etkiyi yaratmadı. Ayrıca, UE5 demo'su PS5'te dinamik 2K çalışıyordu. Oyunlarda daha yüksek çözünürlük tercih edileceğinden, grafikler biraz daha geri olacaktır.


    Bana göre PS4'ün en büyük eksiği fizik detaylarıydı.

    12 sene önce, UT3 PhysX Pack ve Mirror's Edge'de gördüğümüz yüksek detaylı ve gerçek zamanlı fiziklerin 2020 yılındaki oyunlarda yer almaması garip geliyor. Bu konu hakkında PS5'in de gerçek bir çözüm sunması zor. Zira SONY fiziğe yönelik bir donanım veya GPU hızlandırmasından bahsetmedi.

    Sadece PhysX değil. Havok motorunun potansiyelini de tam göremiyoruz. Red Faction: Guerrilla'nın 2009 yılında sunduğu yıkım fizikleri günümüz oyunlarında yok. PS4 donanımı buna müsait olmasına rağmen, o tür yenilikçi oyunlar artık geliştirilmiyor. Sistem kaynakları, karakterin göz yaşındaki yansıma gibi oynanışla ilgisiz detaylar için kullanılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 21 Ağustos 2020; 12:43:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: False King

    PS4'le ulaşılan grafik kalitesi de bu hisse yol açıyor.

    Gerçekçi denebilecek grafiklere PS3 ve Xbox 360'ta bile ulaşmıştık; ama detay seviyesi, çizim mesafesi, bazı ışıklandırma detayları ve çözünürlükte ciddi eksikler vardı. O eksikler PS4'le giderilince, geriye çok fazla bir şey kalmadı.

    PS4'ün ilk oyunları olan Killzone: Shadow Fall ve Driveclub'ı bugün açtığımda hala çok iyi görünüyorlar. Driveclub'taki yansıma detayları, bazı yeni oyunlarda sadece ray tracing açınca görülebiliyor

    Tabii PS5'in UE5 demo'su da büyük bir grafiksel gelişme sundu, ama doğal olarak Killzone: Shadow Fall ve Driveclub trailer'larının yarattığı etkiyi yaratmadı. Ayrıca, UE5 demo'su PS5'te dinamik 2K çalışıyordu. Oyunlarda daha yüksek çözünürlük tercih edileceğinden, grafikler biraz daha geri olacaktır.


    Bana göre PS4'ün en büyük eksiği fizik detaylarıydı.

    12 sene önce, UT3 PhysX Pack ve Mirror's Edge'de gördüğümüz yüksek detaylı ve gerçek zamanlı fiziklerin 2020 yılındaki oyunlarda yer almaması garip geliyor. Bu konu hakkında PS5'in de gerçek bir çözüm sunması zor. Zira SONY fiziğe yönelik bir donanım veya GPU hızlandırmasından bahsetmedi.

    Sadece PhysX değil. Havok motorunun potansiyelini de tam göremiyoruz. Red Faction: Guerrilla'nın 2009 yılında sunduğu yıkım fizikleri günümüz oyunlarında yok. PS4 donanımı buna müsait olmasına rağmen, o tür yenilikçi oyunlar artık geliştirilmiyor. Sistem kaynakları, karakterin göz yaşındaki yansıma gibi oynanışla ilgisiz detaylar için kullanılıyor.

    Alıntıları Göster
    Fizik benim için çok önemliydi.Zamanında Mafia 2 ve Batman oyununda fizik açıkken daha yüksek fps alabilmek için mevcut kartın yanına ikinci bir nvidia kart alıp takmıştım.Harika bir deneyim sunuyordu bana göre.Gel zaman git zaman nvidia oyunlardaki fizik desteğini azalttı ve gameworks kütüphanesine dahil etti.Saç efektleri , hareket eden kumaş efektleri vs physx adıyla anılmasa da onun bir devamı gibiydi.Yine de günümüzde o yıkılma efektlerini vs göremiyoruz.Physx ilerleseydi , performanstan yemeden iş yapabilseydi şu an bambaşka bir seviyede olabilirdi.Mafia 2'deki parçalanma efektleri hala etkileyici.Umarım Gta 6'da adamakıllı bir fizik motoru ve fizik etkileşimi olur.Fizik olmadan oyun odun gibi kalıyor.




  • Çoğu oyunda çevreyle etkileşim sıfır. Kaplama koyup bırakmışlar. Makyaj yapıp milleti kandırıyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.