Şimdi Ara

[AMD DRIVER ANA KONU] AMD Adrenalin Edition 25.8.1 WHQL (FSR4-AFMF2.1-RSR) (111. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.079
Cevap
189
Favori
1.342.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 109110111112113
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: THEKNIGHT

    We are putting the finishing touches on the AMD Catalyst™ 14.1 Beta driver, which enables support for Mantle. We appreciate your patience.

    AMD Mantle için Benchmark: Star Swarm

    http://store.steampowered.com/app/267130/

    [AMD DRIVER ANA KONU] AMD Adrenalin Edition 25.8.1 WHQL  (FSR4-AFMF2.1-RSR)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackBeasT -- 31 Ocak 2014; 21:08:28 >




  • BlackBeasT kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hemen indiriyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonicman

    Teşekkürler hemen indiriyorum.
    ne oldu şimdi bu mantle bugün mü yoksa yarın mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfn1907

    ne oldu şimdi bu mantle bugün mü yoksa yarın mı

    36 saat sonra cikacak haberi vardi sabah.yani yarin gece cikacak haber dogru cikarsa.
  • umarım beklediğimize değer son dakika bir yamuk yapmaz AMD İnşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: H.E.B Sup

    Şu mouse lagi bide ben yaşasam.Gökhana katılıyorum.Kullanıcı var kullanıcı var.Driverdan nası performans alabilirsiniz kurulumu nası yapacaksanız eğer bilmeyen varsa bi konu açın altına baştan sona kadar yardımcı oluruz.

    Alıntıları Göster
    Beklenen AMD Catalyst™ 14.1 Beta Driver for Windows teºrif etti.

    Mantle kütüphanesi:

    mantle32.dll / mantle64.dll
    IcdDbgMessage 
    DllMain
    grAllocMemory
    grAttachImageViewDescriptors
    grAttachMemoryViewDescriptors
    grAttachNestedDescriptors
    grAttachSamplerDescriptors
    grBeginCommandBuffer
    grBeginDescriptorSetUpdate
    grBindObjectMemory
    grClearDescriptorSetSlots
    grCmdBeginQuery
    grCmdBindDescriptorSet
    grCmdBindDynamicMemoryView
    grCmdBindIndexData
    grCmdBindPipeline
    grCmdBindStateObject
    grCmdBindTargets
    grCmdClearColorImage
    grCmdClearColorImageRaw
    grCmdClearDepthStencil
    grCmdCloneImageData
    grCmdCopyImage
    grCmdCopyImageToMemory
    grCmdCopyMemory
    grCmdCopyMemoryToImage
    grCmdDbgMarkerBegin
    grCmdDbgMarkerEnd
    grCmdDispatch
    grCmdDispatchIndirect
    grCmdDraw
    grCmdDrawIndexed
    grCmdDrawIndexedIndirect
    grCmdDrawIndirect
    grCmdEndQuery
    grCmdFillMemory
    grCmdInitAtomicCounters
    grCmdLoadAtomicCounters
    grCmdMemoryAtomic
    grCmdPrepareImages
    grCmdPrepareMemoryRegions
    grCmdResetEvent
    grCmdResetQueryPool
    grCmdResolveImage
    grCmdSaveAtomicCounters
    grCmdSetEvent
    grCmdUpdateMemory
    grCmdWriteTimestamp
    grCreateColorBlendState
    grCreateColorTargetView
    grCreateCommandBuffer
    grCreateComputePipeline
    grCreateDepthStencilState
    grCreateDepthStencilView
    grCreateDescriptorSet
    grCreateDevice
    grCreateEvent
    grCreateFence
    grCreateGraphicsPipeline
    grCreateImage
    grCreateImageView
    grCreateMsaaState
    grCreateQueryPool
    grCreateQueueSemaphore
    grCreateRasterState
    grCreateSampler
    grCreateShader
    grCreateViewportState
    grDbgRegisterMsgCallback
    grDbgSetDeviceOption
    grDbgSetGlobalOption
    grDbgSetMessageFilter
    grDbgSetObjectTag
    grDbgSetValidationLevel
    grDbgUnregisterMsgCallback
    grDestroyDevice
    grDestroyObject
    grDeviceWaitIdle
    grEndCommandBuffer
    grEndDescriptorSetUpdate
    grFreeMemory
    grGetDeviceQueue
    grGetEventStatus
    grGetExtensionSupport
    grGetFenceStatus
    grGetFormatInfo
    grGetGpuInfo
    grGetImageSubresourceInfo
    grGetMemoryHeapCount
    grGetMemoryHeapInfo
    grGetMultiGpuCompatibility
    grGetObjectInfo
    grGetQueryPoolResults
    grInitAndEnumerateGpus
    grLoadPipeline
    grMapMemory
    grOpenPeerImage
    grOpenPeerMemory
    grOpenSharedMemory
    grOpenSharedQueueSemaphore
    grPinSystemMemory
    grQueueSetGlobalMemReferences
    grQueueSubmit
    grQueueWaitIdle
    grRemapVirtualMemoryPages
    grResetCommandBuffer
    grResetEvent
    grSetEvent
    grSetMemoryPriority
    grSignalQueueSemaphore
    grStorePipeline
    grUnmapMemory
    grWaitForFences
    grWaitQueueSemaphore
    grWsiWinCreatePresentableImage
    grWsiWinGetDisplayModeList
    grWsiWinGetDisplays
    grWsiWinGetScanLine
    grWsiWinQueuePresent
    grWsiWinReleaseFullscreenOwnership
    grWsiWinSetGammaRamp
    grWsiWinSetMaxQueuedFrames
    grWsiWinTakeFullscreenOwnership
    grWsiWinWaitForVerticalBlank


    mantleaxl32.dll / mantleaxl64.dll
    DllMain 
    grAddPerfExperimentCounter
    grAddPerfExperimentTrace
    grCmdBeginPerfExperiment
    grCmdBindBorderColorPalette
    grCmdCopyOcclusionData
    grCmdElse
    grCmdEndIf
    grCmdEndPerfExperiment
    grCmdEndWhile
    grCmdIf
    grCmdInsertTraceMarker
    grCmdResetMemoryPredication
    grCmdResetOcclusionPredication
    grCmdSetMemoryPredication
    grCmdSetOcclusionPredication
    grCmdWhile
    grCreateAdvancedMsaaState
    grCreateBorderColorPalette
    grCreateFmaskImageView
    grCreatePerfExperiment
    grFinalizePerfExperiment
    grGetExtensionLibraryVersion
    grQueueDelay
    grUpdateBorderColorPalette


    mcl32.dll / mcl64.dll
    clBuildProgram 
    clCompileProgram
    clCreateBuffer
    clCreateCommandQueue
    clCreateContext
    clCreateContextFromType
    clCreateImage
    clCreateKernel
    clCreateKernelsInProgram
    clCreateProgramWithBinary
    clCreateProgramWithBuiltInKernels
    clCreateProgramWithSource
    clCreateSampler
    clCreateSubBuffer
    clCreateUserEvent
    clEnqueueBarrierWithWaitList
    clEnqueueCopyBuffer
    clEnqueueCopyBufferRect
    clEnqueueCopyBufferToImage
    clEnqueueCopyImage
    clEnqueueCopyImageToBuffer
    clEnqueueFillBuffer
    clEnqueueFillImage
    clEnqueueMapBuffer
    clEnqueueMapImage
    clEnqueueMarkerWithWaitList
    clEnqueueMigrateMemObjects
    clEnqueueNDRangeKernel
    clEnqueueNativeKernel
    clEnqueueReadBuffer
    clEnqueueReadBufferRect
    clEnqueueReadImage
    clEnqueueTask
    clEnqueueUnmapMemObject
    clEnqueueWriteBuffer
    clEnqueueWriteBufferRect
    clEnqueueWriteImage
    clFinish
    clFlush
    clGetCommandQueueInfo
    clGetContextInfo
    clGetDeviceIDs
    clGetDeviceInfo
    clGetEventInfo
    clGetEventProfilingInfo
    clGetExtensionFunctionAddressForPlatform
    clGetImageInfo
    clGetKernelArgInfo
    clGetKernelInfo
    clGetKernelWorkGroupInfo
    clGetMemObjectInfo
    clGetPlatformIDs
    clGetPlatformInfo
    clGetProgramBuildInfo
    clGetProgramInfo
    clGetSamplerInfo
    clGetSupportedImageFormats
    clLinkProgram
    clReleaseCommandQueue
    clReleaseContext
    clReleaseDevice
    clReleaseEvent
    clReleaseKernel
    clReleaseMemObject
    clReleaseProgram
    clReleaseSampler
    clRetainCommandQueue
    clRetainContext
    clRetainDevice
    clRetainEvent
    clRetainKernel
    clRetainMemObject
    clRetainProgram
    clRetainSampler
    clSetEventCallback
    clSetKernelArg
    clSetMemObjectDestructorCallback
    clSetPrintfCallback
    clSetUserEventStatus
    clUnloadPlatformCompiler
    clWaitForEvents


    newhsacore.dll / newhsacore64.dll
    HsaAcquireD3D10Resources 
    HsaAcquireD3D11Resources
    HsaAcquireGLResources
    HsaAllocateDeviceMemory
    HsaAllocateReadOnlyMemory
    HsaAmdAcquireTraceAccess
    HsaAmdAllocateSystemMemory
    HsaAmdCloseKfd
    HsaAmdControlKernelExecution
    HsaAmdCreateShaderEvent
    HsaAmdDestroyShaderEvent
    HsaAmdFreeSystemMemory
    HsaAmdGetCounterProperties
    HsaAmdGetDeviceStateChangeEvent
    HsaAmdGetProfileObject
    HsaAmdInitialize
    HsaAmdQueryTrace
    HsaAmdRegisterCorePreDispatchCallback
    HsaAmdRegisterDebuggerOnDevice
    HsaAmdRegisterTrace
    HsaAmdReleaseGpuFence
    HsaAmdReleaseTraceAccess
    HsaAmdResetShaderEvent
    HsaAmdSetQueueDebugMode
    HsaAmdSetShaderEvent
    HsaAmdShutdown
    HsaAmdStartTrace
    HsaAmdStopTrace
    HsaAmdTransformInteropImage
    HsaAmdUnregisterDebuggerOnDevice
    HsaAmdUnregisterTrace
    HsaAmdUnsetQueueDebugMode
    HsaAmdWaitShaderEvent
    HsaAmdWatchDeviceAddress
    HsaCopyMemory
    HsaCreateDeviceImage
    HsaCreateDeviceSampler
    HsaCreateSignal
    HsaCreateUserModeQueue
    HsaDeregisterSystemMemory
    HsaDestroySignal
    HsaDestroyUserModeQueue
    HsaDeviceGetClockCounters
    HsaFinalizeBrig
    HsaFreeDeviceMemory
    HsaFreeKernelCode
    HsaFreeKernelDebug
    HsaFreeReadOnlyMemory
    HsaGetAsicFamilyType
    HsaGetCoreApiTable
    HsaGetDeviceImageInfo
    HsaGetDevices
    HsaGetNodeProperties
    HsaGetQueueProperties
    HsaIsD3D10InteropSupported
    HsaIsD3D11InteropSupported
    HsaIsGLInteropSupported
    HsaLoadBrig
    HsaMapD3D10Buffer
    HsaMapD3D10Texture
    HsaMapD3D11Buffer
    HsaMapD3D11Texture
    HsaMapGLBuffer
    HsaMapGLTexture
    HsaQuerySignal
    HsaRegisterSystemMemory
    HsaReleaseD3D10Resources
    HsaReleaseD3D11Resources
    HsaReleaseGLResources
    HsaSubmitAql
    HsaUnloadBrig
    HsaUnmapD3D10Resource
    HsaUnmapD3D11Resource
    HsaUnmapGLResource
    HsaWaitOnSignal
    HsaWritePM4Packet
    WriteToStderr
    __sbrk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackBeasT -- 2 Şubat 2014; 9:07:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackBeasT

    Beklenen AMD Catalyst™ 14.1 Beta Driver for Windows teºrif etti.

    Mantle kütüphanesi:

    mantle32.dll / mantle64.dll
    IcdDbgMessage 
    DllMain
    grAllocMemory
    grAttachImageViewDescriptors
    grAttachMemoryViewDescriptors
    grAttachNestedDescriptors
    grAttachSamplerDescriptors
    grBeginCommandBuffer
    grBeginDescriptorSetUpdate
    grBindObjectMemory
    grClearDescriptorSetSlots
    grCmdBeginQuery
    grCmdBindDescriptorSet
    grCmdBindDynamicMemoryView
    grCmdBindIndexData
    grCmdBindPipeline
    grCmdBindStateObject
    grCmdBindTargets
    grCmdClearColorImage
    grCmdClearColorImageRaw
    grCmdClearDepthStencil
    grCmdCloneImageData
    grCmdCopyImage
    grCmdCopyImageToMemory
    grCmdCopyMemory
    grCmdCopyMemoryToImage
    grCmdDbgMarkerBegin
    grCmdDbgMarkerEnd
    grCmdDispatch
    grCmdDispatchIndirect
    grCmdDraw
    grCmdDrawIndexed
    grCmdDrawIndexedIndirect
    grCmdDrawIndirect
    grCmdEndQuery
    grCmdFillMemory
    grCmdInitAtomicCounters
    grCmdLoadAtomicCounters
    grCmdMemoryAtomic
    grCmdPrepareImages
    grCmdPrepareMemoryRegions
    grCmdResetEvent
    grCmdResetQueryPool
    grCmdResolveImage
    grCmdSaveAtomicCounters
    grCmdSetEvent
    grCmdUpdateMemory
    grCmdWriteTimestamp
    grCreateColorBlendState
    grCreateColorTargetView
    grCreateCommandBuffer
    grCreateComputePipeline
    grCreateDepthStencilState
    grCreateDepthStencilView
    grCreateDescriptorSet
    grCreateDevice
    grCreateEvent
    grCreateFence
    grCreateGraphicsPipeline
    grCreateImage
    grCreateImageView
    grCreateMsaaState
    grCreateQueryPool
    grCreateQueueSemaphore
    grCreateRasterState
    grCreateSampler
    grCreateShader
    grCreateViewportState
    grDbgRegisterMsgCallback
    grDbgSetDeviceOption
    grDbgSetGlobalOption
    grDbgSetMessageFilter
    grDbgSetObjectTag
    grDbgSetValidationLevel
    grDbgUnregisterMsgCallback
    grDestroyDevice
    grDestroyObject
    grDeviceWaitIdle
    grEndCommandBuffer
    grEndDescriptorSetUpdate
    grFreeMemory
    grGetDeviceQueue
    grGetEventStatus
    grGetExtensionSupport
    grGetFenceStatus
    grGetFormatInfo
    grGetGpuInfo
    grGetImageSubresourceInfo
    grGetMemoryHeapCount
    grGetMemoryHeapInfo
    grGetMultiGpuCompatibility
    grGetObjectInfo
    grGetQueryPoolResults
    grInitAndEnumerateGpus
    grLoadPipeline
    grMapMemory
    grOpenPeerImage
    grOpenPeerMemory
    grOpenSharedMemory
    grOpenSharedQueueSemaphore
    grPinSystemMemory
    grQueueSetGlobalMemReferences
    grQueueSubmit
    grQueueWaitIdle
    grRemapVirtualMemoryPages
    grResetCommandBuffer
    grResetEvent
    grSetEvent
    grSetMemoryPriority
    grSignalQueueSemaphore
    grStorePipeline
    grUnmapMemory
    grWaitForFences
    grWaitQueueSemaphore
    grWsiWinCreatePresentableImage
    grWsiWinGetDisplayModeList
    grWsiWinGetDisplays
    grWsiWinGetScanLine
    grWsiWinQueuePresent
    grWsiWinReleaseFullscreenOwnership
    grWsiWinSetGammaRamp
    grWsiWinSetMaxQueuedFrames
    grWsiWinTakeFullscreenOwnership
    grWsiWinWaitForVerticalBlank


    mantleaxl32.dll / mantleaxl64.dll
    DllMain 
    grAddPerfExperimentCounter
    grAddPerfExperimentTrace
    grCmdBeginPerfExperiment
    grCmdBindBorderColorPalette
    grCmdCopyOcclusionData
    grCmdElse
    grCmdEndIf
    grCmdEndPerfExperiment
    grCmdEndWhile
    grCmdIf
    grCmdInsertTraceMarker
    grCmdResetMemoryPredication
    grCmdResetOcclusionPredication
    grCmdSetMemoryPredication
    grCmdSetOcclusionPredication
    grCmdWhile
    grCreateAdvancedMsaaState
    grCreateBorderColorPalette
    grCreateFmaskImageView
    grCreatePerfExperiment
    grFinalizePerfExperiment
    grGetExtensionLibraryVersion
    grQueueDelay
    grUpdateBorderColorPalette


    mcl32.dll / mcl64.dll
    clBuildProgram 
    clCompileProgram
    clCreateBuffer
    clCreateCommandQueue
    clCreateContext
    clCreateContextFromType
    clCreateImage
    clCreateKernel
    clCreateKernelsInProgram
    clCreateProgramWithBinary
    clCreateProgramWithBuiltInKernels
    clCreateProgramWithSource
    clCreateSampler
    clCreateSubBuffer
    clCreateUserEvent
    clEnqueueBarrierWithWaitList
    clEnqueueCopyBuffer
    clEnqueueCopyBufferRect
    clEnqueueCopyBufferToImage
    clEnqueueCopyImage
    clEnqueueCopyImageToBuffer
    clEnqueueFillBuffer
    clEnqueueFillImage
    clEnqueueMapBuffer
    clEnqueueMapImage
    clEnqueueMarkerWithWaitList
    clEnqueueMigrateMemObjects
    clEnqueueNDRangeKernel
    clEnqueueNativeKernel
    clEnqueueReadBuffer
    clEnqueueReadBufferRect
    clEnqueueReadImage
    clEnqueueTask
    clEnqueueUnmapMemObject
    clEnqueueWriteBuffer
    clEnqueueWriteBufferRect
    clEnqueueWriteImage
    clFinish
    clFlush
    clGetCommandQueueInfo
    clGetContextInfo
    clGetDeviceIDs
    clGetDeviceInfo
    clGetEventInfo
    clGetEventProfilingInfo
    clGetExtensionFunctionAddressForPlatform
    clGetImageInfo
    clGetKernelArgInfo
    clGetKernelInfo
    clGetKernelWorkGroupInfo
    clGetMemObjectInfo
    clGetPlatformIDs
    clGetPlatformInfo
    clGetProgramBuildInfo
    clGetProgramInfo
    clGetSamplerInfo
    clGetSupportedImageFormats
    clLinkProgram
    clReleaseCommandQueue
    clReleaseContext
    clReleaseDevice
    clReleaseEvent
    clReleaseKernel
    clReleaseMemObject
    clReleaseProgram
    clReleaseSampler
    clRetainCommandQueue
    clRetainContext
    clRetainDevice
    clRetainEvent
    clRetainKernel
    clRetainMemObject
    clRetainProgram
    clRetainSampler
    clSetEventCallback
    clSetKernelArg
    clSetMemObjectDestructorCallback
    clSetPrintfCallback
    clSetUserEventStatus
    clUnloadPlatformCompiler
    clWaitForEvents


    newhsacore.dll / newhsacore64.dll
    HsaAcquireD3D10Resources 
    HsaAcquireD3D11Resources
    HsaAcquireGLResources
    HsaAllocateDeviceMemory
    HsaAllocateReadOnlyMemory
    HsaAmdAcquireTraceAccess
    HsaAmdAllocateSystemMemory
    HsaAmdCloseKfd
    HsaAmdControlKernelExecution
    HsaAmdCreateShaderEvent
    HsaAmdDestroyShaderEvent
    HsaAmdFreeSystemMemory
    HsaAmdGetCounterProperties
    HsaAmdGetDeviceStateChangeEvent
    HsaAmdGetProfileObject
    HsaAmdInitialize
    HsaAmdQueryTrace
    HsaAmdRegisterCorePreDispatchCallback
    HsaAmdRegisterDebuggerOnDevice
    HsaAmdRegisterTrace
    HsaAmdReleaseGpuFence
    HsaAmdReleaseTraceAccess
    HsaAmdResetShaderEvent
    HsaAmdSetQueueDebugMode
    HsaAmdSetShaderEvent
    HsaAmdShutdown
    HsaAmdStartTrace
    HsaAmdStopTrace
    HsaAmdTransformInteropImage
    HsaAmdUnregisterDebuggerOnDevice
    HsaAmdUnregisterTrace
    HsaAmdUnsetQueueDebugMode
    HsaAmdWaitShaderEvent
    HsaAmdWatchDeviceAddress
    HsaCopyMemory
    HsaCreateDeviceImage
    HsaCreateDeviceSampler
    HsaCreateSignal
    HsaCreateUserModeQueue
    HsaDeregisterSystemMemory
    HsaDestroySignal
    HsaDestroyUserModeQueue
    HsaDeviceGetClockCounters
    HsaFinalizeBrig
    HsaFreeDeviceMemory
    HsaFreeKernelCode
    HsaFreeKernelDebug
    HsaFreeReadOnlyMemory
    HsaGetAsicFamilyType
    HsaGetCoreApiTable
    HsaGetDeviceImageInfo
    HsaGetDevices
    HsaGetNodeProperties
    HsaGetQueueProperties
    HsaIsD3D10InteropSupported
    HsaIsD3D11InteropSupported
    HsaIsGLInteropSupported
    HsaLoadBrig
    HsaMapD3D10Buffer
    HsaMapD3D10Texture
    HsaMapD3D11Buffer
    HsaMapD3D11Texture
    HsaMapGLBuffer
    HsaMapGLTexture
    HsaQuerySignal
    HsaRegisterSystemMemory
    HsaReleaseD3D10Resources
    HsaReleaseD3D11Resources
    HsaReleaseGLResources
    HsaSubmitAql
    HsaUnloadBrig
    HsaUnmapD3D10Resource
    HsaUnmapD3D11Resource
    HsaUnmapGLResource
    HsaWaitOnSignal
    HsaWritePM4Packet
    WriteToStderr
    __sbrk


    Alıntıları Göster
    http://www2.ati.com/drivers/beta/amd_catalyst_14.1_betav1.6.exe





    ya da mirror olarak burdan :

    d-h.st
    d-h.st
    http://d-h.st/0lA



    ŞİMDİ AŞŞAĞIDA YAZDIKLARIMI İYİ OKUYUN TEK TEK DENEYİMLER VE ARAŞTIRMALAR SONUCU ELDE ETTİĞİM VERİLER :





    >>>>>>>>>YÜKLEDİKTEN SONRA MUTLAKA YAPMANIZ GEREKENLER<<<<<<<


    Mantle'ı bf4 teki video ayarlarından aktif etmeyi unutmatın sürücüyü yükledikten sonra yoksa eski direct x 11 ile devam eder. battlefieldtaki video sekmesinde API var yukarda onu directx ten mantle a çevirmeniz gerek ;=) sonra da battlefield 4 ten çıkıp ( tercihen pc yi yeniden başlatıp) tekrar oyuna girmeniz gerek oyuna aktif olması için.


    ÇOOOOOOOK ÖNEMLİ


    ARKADAŞLAR MANTLE SÜRÜCÜSÜNÜ EN VERİMLİ ŞEKİLDE KULLANMAK İÇİN WINDOWS'A FORMAT ATIN..

    BENDE VE YURTDIŞINDA Bİ ÇOK ARKADAŞTA STUTTERİNG VARDI driver ilk çıktığında ve çözüm olarak FORMATI ÇAKTIM ŞU AN SORUNSUZ VE SÜPER ARTIŞ VAR FPS DE. Eğer sizde de olursa bu ani donmalar stuttering var demektir ve windowsu tekrar kurmadan çözlümüyor. Ama şu anda süper oldu :)






  • quote:

    Orijinalden alıntı: THEKNIGHT

    http://www2.ati.com/drivers/beta/amd_catalyst_14.1_betav1.6.exe





    ya da mirror olarak burdan :

    d-h.st
    d-h.st
    http://d-h.st/0lA



    ŞİMDİ AŞŞAĞIDA YAZDIKLARIMI İYİ OKUYUN TEK TEK DENEYİMLER VE ARAŞTIRMALAR SONUCU ELDE ETTİĞİM VERİLER :





    >>>>>>>>>YÜKLEDİKTEN SONRA MUTLAKA YAPMANIZ GEREKENLER<<<<<<<


    Mantle'ı bf4 teki video ayarlarından aktif etmeyi unutmatın sürücüyü yükledikten sonra yoksa eski direct x 11 ile devam eder. battlefieldtaki video sekmesinde API var yukarda onu directx ten mantle a çevirmeniz gerek ;=) sonra da battlefield 4 ten çıkıp ( tercihen pc yi yeniden başlatıp) tekrar oyuna girmeniz gerek oyuna aktif olması için.


    ÇOOOOOOOK ÖNEMLİ


    ARKADAŞLAR MANTLE SÜRÜCÜSÜNÜ EN VERİMLİ ŞEKİLDE KULLANMAK İÇİN WINDOWS'A FORMAT ATIN..

    BENDE VE YURTDIŞINDA Bİ ÇOK ARKADAŞTA STUTTERİNG VARDI driver ilk çıktığında ve çözüm olarak FORMATI ÇAKTIM ŞU AN SORUNSUZ VE SÜPER ARTIŞ VAR FPS DE. Eğer sizde de olursa bu ani donmalar stuttering var demektir ve windowsu tekrar kurmadan çözlümüyor. Ama şu anda süper oldu :)




    Alıntıları Göster
    @THEKNIGHT
    Teşekkürler.. AMDnin 14.1 Mantle sürücünü test etmek isteyenler için THEKNIGHT yazdığı yönergeleri takip edin...
    Bu arada 14.1 Mantle sürücünde BF4 yada Star Swarm'da Crash oluyorsa Onboard grafik gpu'yu Aygıt yöneticinden disable edin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackBeasT -- 2 Şubat 2014; 9:30:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackBeasT

    @THEKNIGHT
    Teşekkürler.. AMDnin 14.1 Mantle sürücünü test etmek isteyenler için THEKNIGHT yazdığı yönergeleri takip edin...
    Bu arada 14.1 Mantle sürücünde BF4 yada Star Swarm'da Crash oluyorsa Onboard grafik gpu'yu Aygıt yöneticinden disable edin..

    hocam fps ler çok artmış ama çakılmalar ve stuttering var. sanırım sorunlu şu anda..çözümünü bekliyoruz.

    bakalım sorunlarla geldi driver. neler olacak göreceğiz..takipteyim ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: THEKNIGHT

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackBeasT

    @THEKNIGHT
    Teşekkürler.. AMDnin 14.1 Mantle sürücünü test etmek isteyenler için THEKNIGHT yazdığı yönergeleri takip edin...
    Bu arada 14.1 Mantle sürücünde BF4 yada Star Swarm'da Crash oluyorsa Onboard grafik gpu'yu Aygıt yöneticinden disable edin..

    hocam fps ler çok artmış ama çakılmalar ve stuttering var. sanırım sorunlu şu anda..çözümünü bekliyoruz.

    bakalım sorunlarla geldi driver. neler olacak göreceğiz..takipteyim ben.

    Alıntıları Göster
    MANTLE
    ===========================================================
    Oxide Games
    Star Swarm Stress Test - ©2013
    C:\Users\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1052.txt
    Version 1.00
    02/02/2014 10:52
    ===========================================================

    == Hardware Configuration =================================
    GPU: AMD Radeon HD 7900 Series
    CPU: AuthenticAMD
    AMD FX(tm)-6300 Six-Core Processor
    Physical Cores: 6
    Logical Cores: 6
    Physical Memory: 8545521664
    Allocatable Memory: 8796092891136
    ===========================================================


    == Configuration ==========================================
    API: Mantle
    Scenario: ScenarioSHMUP.csv
    User Input: Disabled
    Resolution: 1920x1080
    Fullscreen: True
    GameCore Update: 16.6 ms
    Bloom Quality: High
    PointLight Quality: High
    ToneCurve Quality: High
    Glare Overdraw: 16
    Shading Samples: 64
    Shade Quality: Mid
    Deferred Contexts: Disabled
    Temporal AA Duration: 16
    Temporal AA Time Slice: 2
    Detailed Frame Info: Off
    ===========================================================


    == Results ================================================
    Test Duration: 360 Seconds
    Total Frames: 15086

    Average FPS: 41.91
    Average Unit Count: 3889
    Maximum Unit Count: 5280
    Average Batches/MS: 763.78
    Maximum Batches/MS: 1825.19
    Average Batch Count: 21560
    Maximum Batch Count: 108288
    ===========================================================




    DirectX
    ===========================================================
    Oxide Games
    Star Swarm Stress Test - ©2013
    C:\Users\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1046.txt
    Version 1.00
    02/02/2014 10:46
    ===========================================================

    == Hardware Configuration =================================
    GPU: AMD Radeon HD 7900 Series
    CPU: AuthenticAMD
    AMD FX(tm)-6300 Six-Core Processor
    Physical Cores: 6
    Logical Cores: 6
    Physical Memory: 8545521664
    Allocatable Memory: 8796092891136
    ===========================================================


    == Configuration ==========================================
    API: DirectX
    Scenario: ScenarioSHMUP.csv
    User Input: Disabled
    Resolution: 1920x1080
    Fullscreen: True
    GameCore Update: 16.6 ms
    Bloom Quality: High
    PointLight Quality: High
    ToneCurve Quality: High
    Glare Overdraw: 16
    Shading Samples: 64
    Shade Quality: Mid
    Deferred Contexts: Disabled
    Temporal AA Duration: 16
    Temporal AA Time Slice: 2
    Detailed Frame Info: Off
    ===========================================================


    == Results ================================================
    Test Duration: 360 Seconds
    Total Frames: 6516

    Average FPS: 18.10
    Average Unit Count: 3630
    Maximum Unit Count: 5309
    Average Batches/MS: 399.43
    Maximum Batches/MS: 760.98
    Average Batch Count: 26975
    Maximum Batch Count: 116303
    ===========================================================




  • quote:

    Orijinalden alıntı: THEKNIGHT

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackBeasT

    @THEKNIGHT
    Teşekkürler.. AMDnin 14.1 Mantle sürücünü test etmek isteyenler için THEKNIGHT yazdığı yönergeleri takip edin...
    Bu arada 14.1 Mantle sürücünde BF4 yada Star Swarm'da Crash oluyorsa Onboard grafik gpu'yu Aygıt yöneticinden disable edin..

    hocam fps ler çok artmış ama çakılmalar ve stuttering var. sanırım sorunlu şu anda..çözümünü bekliyoruz.

    bakalım sorunlarla geldi driver. neler olacak göreceğiz..takipteyim ben.

    Alıntıları Göster
    MSI Afterburner ve Rivatuner kullanan arkadaşlar kontrol edebilirler mi? Battlefield 4'te Mantle ayarını açtıktan sonra On Screen Display çalışmamaya başladı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Slash

    MSI Afterburner ve Rivatuner kullanan arkadaşlar kontrol edebilirler mi? Battlefield 4'te Mantle ayarını açtıktan sonra On Screen Display çalışmamaya başladı.

    gayet normal directx overlay üstünde gösteryor o iki program
  • quote:

    Orijinalden alıntı: designr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Slash

    MSI Afterburner ve Rivatuner kullanan arkadaşlar kontrol edebilirler mi? Battlefield 4'te Mantle ayarını açtıktan sonra On Screen Display çalışmamaya başladı.

    gayet normal directx overlay üstünde gösteryor o iki program

    Alıntıları Göster
    HD 5XXX - 6xxx serisi için yüklemenin bir anlamı yok heralde arkadaşlar ? desteği kesti mi amd yoksa en azından mantle olmadan çalıştıracak mı kartları ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m-99

    HD 5XXX - 6xxx serisi için yüklemenin bir anlamı yok heralde arkadaşlar ? desteği kesti mi amd yoksa en azından mantle olmadan çalıştıracak mı kartları ?

    Alıntıları Göster
    13.30 betayı yükledikten sonra ekran bir süre sonra görüntü vermeyi kesiyordu bende kaldırdım 13.12ye devam bunda sorun yok şimdi bu 14.1 i yüklesemmi beklesemmi diye düşünüyorum kartım sapheer 7850 2gb 256bit o.c. olan.
  • Amd Sitesinin eskisi kadar hızlı indirmeme sebebi ne olabilir? 50 mbit Superonline FO kullanıyorum onceleri 6 mb ile indirirken, şimdi 200-400 kb arası degısıyor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CagriErcan

    Amd Sitesinin eskisi kadar hızlı indirmeme sebebi ne olabilir? 50 mbit Superonline FO kullanıyorum onceleri 6 mb ile indirirken, şimdi 200-400 kb arası degısıyor :)
    oha bi sürücü için bilgisayara format mı atılırmış,yüklemem daha iyi :D
    zaten 6870 var :D
  • Arkadaşlar bf4 te düzelme var. şu ana kadar 3 oyun oynadım 1 kere bile stuttering olmadı. neden acaba bu düzelme ? bi daha deneyin bi. mantle ile süper fps alıyorum hiç bir mapta 65 fps den aşşağısını görmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatgm

    MANTLE
    ===========================================================
    Oxide Games
    Star Swarm Stress Test - ©2013
    C:\Users\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1052.txt
    Version 1.00
    02/02/2014 10:52
    ===========================================================

    == Hardware Configuration =================================
    GPU: AMD Radeon HD 7900 Series
    CPU: AuthenticAMD
    AMD FX(tm)-6300 Six-Core Processor
    Physical Cores: 6
    Logical Cores: 6
    Physical Memory: 8545521664
    Allocatable Memory: 8796092891136
    ===========================================================


    == Configuration ==========================================
    API: Mantle
    Scenario: ScenarioSHMUP.csv
    User Input: Disabled
    Resolution: 1920x1080
    Fullscreen: True
    GameCore Update: 16.6 ms
    Bloom Quality: High
    PointLight Quality: High
    ToneCurve Quality: High
    Glare Overdraw: 16
    Shading Samples: 64
    Shade Quality: Mid
    Deferred Contexts: Disabled
    Temporal AA Duration: 16
    Temporal AA Time Slice: 2
    Detailed Frame Info: Off
    ===========================================================


    == Results ================================================
    Test Duration: 360 Seconds
    Total Frames: 15086

    Average FPS: 41.91
    Average Unit Count: 3889
    Maximum Unit Count: 5280
    Average Batches/MS: 763.78
    Maximum Batches/MS: 1825.19
    Average Batch Count: 21560
    Maximum Batch Count: 108288
    ===========================================================




    DirectX
    ===========================================================
    Oxide Games
    Star Swarm Stress Test - ©2013
    C:\Users\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1046.txt
    Version 1.00
    02/02/2014 10:46
    ===========================================================

    == Hardware Configuration =================================
    GPU: AMD Radeon HD 7900 Series
    CPU: AuthenticAMD
    AMD FX(tm)-6300 Six-Core Processor
    Physical Cores: 6
    Logical Cores: 6
    Physical Memory: 8545521664
    Allocatable Memory: 8796092891136
    ===========================================================


    == Configuration ==========================================
    API: DirectX
    Scenario: ScenarioSHMUP.csv
    User Input: Disabled
    Resolution: 1920x1080
    Fullscreen: True
    GameCore Update: 16.6 ms
    Bloom Quality: High
    PointLight Quality: High
    ToneCurve Quality: High
    Glare Overdraw: 16
    Shading Samples: 64
    Shade Quality: Mid
    Deferred Contexts: Disabled
    Temporal AA Duration: 16
    Temporal AA Time Slice: 2
    Detailed Frame Info: Off
    ===========================================================


    == Results ================================================
    Test Duration: 360 Seconds
    Total Frames: 6516

    Average FPS: 18.10
    Average Unit Count: 3630
    Maximum Unit Count: 5309
    Average Batches/MS: 399.43
    Maximum Batches/MS: 760.98
    Average Batch Count: 26975
    Maximum Batch Count: 116303
    ===========================================================


    yuh 3le çarpmiş mantle resmen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SKRlllEX

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatgm

    MANTLE
    ===========================================================
    Oxide Games
    Star Swarm Stress Test - ©2013
    C:\Users\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1052.txt
    Version 1.00
    02/02/2014 10:52
    ===========================================================

    == Hardware Configuration =================================
    GPU: AMD Radeon HD 7900 Series
    CPU: AuthenticAMD
    AMD FX(tm)-6300 Six-Core Processor
    Physical Cores: 6
    Logical Cores: 6
    Physical Memory: 8545521664
    Allocatable Memory: 8796092891136
    ===========================================================


    == Configuration ==========================================
    API: Mantle
    Scenario: ScenarioSHMUP.csv
    User Input: Disabled
    Resolution: 1920x1080
    Fullscreen: True
    GameCore Update: 16.6 ms
    Bloom Quality: High
    PointLight Quality: High
    ToneCurve Quality: High
    Glare Overdraw: 16
    Shading Samples: 64
    Shade Quality: Mid
    Deferred Contexts: Disabled
    Temporal AA Duration: 16
    Temporal AA Time Slice: 2
    Detailed Frame Info: Off
    ===========================================================


    == Results ================================================
    Test Duration: 360 Seconds
    Total Frames: 15086

    Average FPS: 41.91
    Average Unit Count: 3889
    Maximum Unit Count: 5280
    Average Batches/MS: 763.78
    Maximum Batches/MS: 1825.19
    Average Batch Count: 21560
    Maximum Batch Count: 108288
    ===========================================================




    DirectX
    ===========================================================
    Oxide Games
    Star Swarm Stress Test - ©2013
    C:\Users\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1046.txt
    Version 1.00
    02/02/2014 10:46
    ===========================================================

    == Hardware Configuration =================================
    GPU: AMD Radeon HD 7900 Series
    CPU: AuthenticAMD
    AMD FX(tm)-6300 Six-Core Processor
    Physical Cores: 6
    Logical Cores: 6
    Physical Memory: 8545521664
    Allocatable Memory: 8796092891136
    ===========================================================


    == Configuration ==========================================
    API: DirectX
    Scenario: ScenarioSHMUP.csv
    User Input: Disabled
    Resolution: 1920x1080
    Fullscreen: True
    GameCore Update: 16.6 ms
    Bloom Quality: High
    PointLight Quality: High
    ToneCurve Quality: High
    Glare Overdraw: 16
    Shading Samples: 64
    Shade Quality: Mid
    Deferred Contexts: Disabled
    Temporal AA Duration: 16
    Temporal AA Time Slice: 2
    Detailed Frame Info: Off
    ===========================================================


    == Results ================================================
    Test Duration: 360 Seconds
    Total Frames: 6516

    Average FPS: 18.10
    Average Unit Count: 3630
    Maximum Unit Count: 5309
    Average Batches/MS: 399.43
    Maximum Batches/MS: 760.98
    Average Batch Count: 26975
    Maximum Batch Count: 116303
    ===========================================================


    yuh 3le çarpmiş mantle resmen

    Alıntıları Göster
    Direct
    Sapphire 7950 oc 2500K@5.3Ghz
    [AMD DRIVER ANA KONU] AMD Adrenalin Edition 25.8.1 WHQL  (FSR4-AFMF2.1-RSR)


    Mantle
    Sapphire 7950 oc 2500K@5.3Ghz
    [AMD DRIVER ANA KONU] AMD Adrenalin Edition 25.8.1 WHQL  (FSR4-AFMF2.1-RSR)


    Direct ile Average FPS: 44.24
    Mantle ile Average FPS: 64.00
    Fark : 20.24 FPS
    Artış yüzdesi = %44.67


    İşlemciyi 5.3'ten 3.3'e çektim birde öyle test ettim sonuçlar şöyle.

    Direct
    Sapphire 7950 oc 2500K@3.3Ghz
    [AMD DRIVER ANA KONU] AMD Adrenalin Edition 25.8.1 WHQL  (FSR4-AFMF2.1-RSR)


    Mantle
    Sapphire 7950 oc 2500K@3.3Ghz
    [AMD DRIVER ANA KONU] AMD Adrenalin Edition 25.8.1 WHQL  (FSR4-AFMF2.1-RSR)


    Direct ile Average FPS: 28.17
    Mantle ile Average FPS: 53.69
    Fark : 25.52 FPS
    Artış yüzdesi = %90.59




  • quote:

    Orijinalden alıntı: THEKNIGHT

    Arkadaşlar bf4 te düzelme var. şu ana kadar 3 oyun oynadım 1 kere bile stuttering olmadı. neden acaba bu düzelme ? bi daha deneyin bi. mantle ile süper fps alıyorum hiç bir mapta 65 fps den aşşağısını görmedim.

    Harika
  • 
Sayfa: önceki 109110111112113
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.