Şimdi Ara

BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
138
Cevap
1
Favori
7.903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Diğer bütün Mercedes Modellerini, BMW ve Porsche'yi geçtim bana Renault'un şu otomobillere NE VEREBİLECEĞİNİ söyler misin. Düşün M serilerini saymıyorum bile. Neyini verebilir hangi tecrübesini??????
     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ

     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ

     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ


    Artık açın gözünüzü, ne olur bırakın tasarım özürlü Fransızları....


    al sana tasarım özürlü fransız araçları.abartmayın bazı şeyleri...

     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ

     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ

     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ

     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ

     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ

     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ


    Alıntıları Göster
    açık söyliyi mi ? bende fransız araçlarını beğenmiyorum. kesinlikle kötüleme anlamayın kötülemiyorum fakat tipleri kayık. herkezin zevki farklı
    AVrupada bmw mercedes sadece bir tip tutturmuş gidiyorlar. adamların(almanların) değişiklik anlayışı diye birşey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goro1982 -- 1 Mayıs 2011; 13:54:06 >




  • Buralarda Bugatti'nin teknolojisi ile övünen Jetta ve Polo sahipleri vardı.

    Bugatti Fransız çıktı. Fanatikler panikte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Buralarda Bugatti'nin teknolojisi ile övünen Jetta ve Polo sahipleri vardı.

    Bugatti Fransız çıktı. Fanatikler panikte
    ayrıca bugatti veyron un fren sistemini de airbus (ki onun da ana ortağı fransa) şirketinin uçaklarına fren sistemi yapan bir şirket yapıyor. bu arada bugatti veyron dünyanın en iyi frenlerine sahip otomobil.mekanik ve hava freni olmak üzere iki fren sistemi var.hava freni arabanın arka kısmında bulunan kanadın hız sensörleriyle donatılmış bir sistem yardımıyla açı değiştirmesine dayanıyor ki bu sistem normal bir otomobilin tüm frenleme gücünün yüzde 75 ine denk gelen bir kuvvet uygulayarak arabanın 295 km/s hızdan 0 km'ye iki saniye gibi inanılmaz kısa bir sürede inmesini sağlıyor.tabii titanyum,karbon ve çelik alaşımlı hava kanallı devasa diskleride unutmamak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smoothtouchdown

    ayrıca bugatti veyron un fren sistemini de airbus (ki onun da ana ortağı fransa) şirketinin uçaklarına fren sistemi yapan bir şirket yapıyor. bu arada bugatti veyron dünyanın en iyi frenlerine sahip otomobil.mekanik ve hava freni olmak üzere iki fren sistemi var.hava freni arabanın arka kısmında bulunan kanadın hız sensörleriyle donatılmış bir sistem yardımıyla açı değiştirmesine dayanıyor ki bu sistem normal bir otomobilin tüm frenleme gücünün yüzde 75 ine denk gelen bir kuvvet uygulayarak arabanın 295 km/s hızdan 0 km'ye iki saniye gibi inanılmaz kısa bir sürede inmesini sağlıyor.tabii titanyum,karbon ve çelik alaşımlı hava kanallı devasa diskleride unutmamak lazım.


    Buna gerçekten inandın mı? 295km'den 0'a iki saniyede inmek fiziksel olarak mümkün mü sence?

    Bugatti'nin 300'den sıfıra inmesi 7.1 saniye sürer ve ondan daha kısa sürede durabilen Porsche'lar ve Lamborghini'ler var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ax


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Diğer bütün Mercedes Modellerini, BMW ve Porsche'yi geçtim bana Renault'un şu otomobillere NE VEREBİLECEĞİNİ söyler misin. Düşün M serilerini saymıyorum bile. Neyini verebilir hangi tecrübesini??????

    Artık açın gözünüzü, ne olur bırakın tasarım özürlü Fransızları....


    al sana tasarım özürlü fransız araçları.abartmayın bazı şeyleri...



    istediğiniz kadar yollarda görülmeyen hatta konsept araçların fotoğraflarını koyun, acı gerçekler clio ve fluence kasası şeklinde karşımıza çıkıyor....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    bu konu "zenginin parası züğürdün çenesini yorarmış" meselesi bana göre.

    türkiyenin bi arabası hadi onu geçtim yerli teknolojiyle alakalı bi teknoloji bile yok... bütün ne var ne yoksa hepsi lisans altında üretimler..
    kendi ülkemizi konuşsak daha faydalı olur gibime geliyor..
    bi TATA kadar bile olamıyoruz.. yazık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ax


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Diğer bütün Mercedes Modellerini, BMW ve Porsche'yi geçtim bana Renault'un şu otomobillere NE VEREBİLECEĞİNİ söyler misin. Düşün M serilerini saymıyorum bile. Neyini verebilir hangi tecrübesini??????

    Artık açın gözünüzü, ne olur bırakın tasarım özürlü Fransızları....


    al sana tasarım özürlü fransız araçları.abartmayın bazı şeyleri...



    istediğiniz kadar yollarda görülmeyen hatta konsept araçların fotoğraflarını koyun, acı gerçekler clio ve fluence kasası şeklinde karşımıza çıkıyor....

    Evet çok haklısınız Clio, Fluance gibi çirkin araçlarda yollarda fink atıyor ama onlar genel kullanım amaçlı ucuz araçlar kesimi belli.

    Peki daha üst segmentteki tasarım özürlü yeni Passat ve Tiguanı ne yapıcaz peki sokaklardaki? gayet çirkin araçlar tasarım açısından. Zira yeni jetta hepsinden çok daha yakışıklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Fransa'da üretilmesi ile Fransız otomobillerinin kalitesi arasında hiçbir bağlantı yok. Sonuçta Bugatti Volkswagen'e aittir, Fransız otomobil üreticileriyle bir alakası yok ki.





    Bugatti aslen Fransa'da kurulmuştur. VAG grubu Bugatti'nin neredeyse yüzyılı bulan yarış ve üstün mühendislik deneyimini de satın almış olduğu için Bugatti Veyron'a "VAG'ın eseridir" demek Özgürlük anıtına Amerikalı demek gibi birşeydir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 1 Mayıs 2011; 17:55:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ax


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Diğer bütün Mercedes Modellerini, BMW ve Porsche'yi geçtim bana Renault'un şu otomobillere NE VEREBİLECEĞİNİ söyler misin. Düşün M serilerini saymıyorum bile. Neyini verebilir hangi tecrübesini??????

    Artık açın gözünüzü, ne olur bırakın tasarım özürlü Fransızları....


    al sana tasarım özürlü fransız araçları.abartmayın bazı şeyleri...



    istediğiniz kadar yollarda görülmeyen hatta konsept araçların fotoğraflarını koyun, acı gerçekler clio ve fluence kasası şeklinde karşımıza çıkıyor....

    Evet çok haklısınız Clio, Fluance gibi çirkin araçlarda yollarda fink atıyor ama onlar genel kullanım amaçlı ucuz araçlar kesimi belli.

    Peki daha üst segmentteki tasarım özürlü yeni Passat ve Tiguanı ne yapıcaz peki sokaklardaki? gayet çirkin araçlar tasarım açısından. Zira yeni jetta hepsinden çok daha yakışıklı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Peki daha üst segmentteki tasarım özürlü yeni Passat ve Tiguanı ne yapıcaz peki sokaklardaki? gayet çirkin araçlar tasarım açısından. Zira yeni jetta hepsinden çok daha yakışıklı.

    bende de Tiguan var
    hatta geçenlerde aracıma toyota vurdu bi tane, resimlerde ben yokum bu arada
     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ
     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ
     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ

    ben yeni passat, jettanın eskisine göre daha güzel olduğunu düşünüyorum, golf 5 ve 6'ı beğenmiyorum eski damla gözlü passat ve jettaları hiç sevememiştim....
    yeni tiguan da eminim şimdikinden güzel olacaktır...
    ama tiguan genel olarak güzel bir araç, clio ve fluence ile kıyaslanmaz diye düşünüyorum,
    tabi ki en güzeli passat cc....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolvo -- 1 Mayıs 2011; 18:50:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Peki daha üst segmentteki tasarım özürlü yeni Passat ve Tiguanı ne yapıcaz peki sokaklardaki? gayet çirkin araçlar tasarım açısından. Zira yeni jetta hepsinden çok daha yakışıklı.

    bende de Tiguan var
    hatta geçenlerde aracıma toyota vurdu bi tane, resimlerde ben yokum bu arada
     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ
     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ
     BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ

    ben yeni passat, jettanın eskisine göre daha güzel olduğunu düşünüyorum, golf 5 ve 6'ı beğenmiyorum eski damla gözlü passat ve jettaları hiç sevememiştim....
    yeni tiguan da eminim şimdikinden güzel olacaktır...
    ama tiguan genel olarak güzel bir araç, clio ve fluence ile kıyaslanmaz diye düşünüyorum,
    tabi ki en güzeli passat cc....

    Alıntıları Göster
    benim için bugatti bitmiştir. dahada bugatti almam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ax


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Diğer bütün Mercedes Modellerini, BMW ve Porsche'yi geçtim bana Renault'un şu otomobillere NE VEREBİLECEĞİNİ söyler misin. Düşün M serilerini saymıyorum bile. Neyini verebilir hangi tecrübesini??????

    Artık açın gözünüzü, ne olur bırakın tasarım özürlü Fransızları....


    al sana tasarım özürlü fransız araçları.abartmayın bazı şeyleri...



    istediğiniz kadar yollarda görülmeyen hatta konsept araçların fotoğraflarını koyun, acı gerçekler clio ve fluence kasası şeklinde karşımıza çıkıyor....

    Evet çok haklısınız Clio, Fluance gibi çirkin araçlarda yollarda fink atıyor ama onlar genel kullanım amaçlı ucuz araçlar kesimi belli.

    Peki daha üst segmentteki tasarım özürlü yeni Passat ve Tiguanı ne yapıcaz peki sokaklardaki? gayet çirkin araçlar tasarım açısından. Zira yeni jetta hepsinden çok daha yakışıklı.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle şıunu en başta söyleyeyim Ben Renault Fanatiğiyim

    Bugünkü modern otomobilin atası(marka ve model farketmez) Renault tur.Renault nasıl ki Dünya otomotiv sanayiine öncülük etmişse buna alman araçları da mercedesi de porsche si de dahildir.mesela amortisör ,kapalı karoser (ilk kapalı araba yani ilk tavanı olan araba,İlk soldan direksiyoın,ilk şaft vs vs.Renault a aittir.EE almanlarda renaultuın öncülük ettiği yeniliklerden payını almışlardır çünkü hepimizin bildiği gibi mercedes porsche felan bir pencere veya ciklet markası değil otomobildir.
    1-Mercedes
    2-Renault
    Hatta benzetmek gibi olmasın ama diğerleri mercedes ve renaulttan türemiştir.Çok şey öğrenmişlerdir bunlara bakarak ve çoğalmış gitmişlerdir .Mercedes ve renault otomobil teknolojilerine pek çok yenilik katmış ,pek çok teknolojiyi ilk uygulayan olmuşlar ve diğer bütün arabalara ilham kaynağı olmuşlardır.
    Mesela Bugün bugatti ler o meşhur durma mesafesini Renault'a borçludur.Çünkü ilk servo Freni Renault bulmuştur.
    Mesela bugün o çok konforlu süper lüx araçlar bu konforlarının bir miktarını Renault a borçludur Neden mi Çünkü ilk Amortisör'ü Renault icat etmiştir.Direkt olarak değil de dolaylı olarak bütün bu araçlar ve otomotiv dünyası bunları Renault'a borçludur.İlk Şaft teknolojisini ve bu şekilde güç aktarımını Renault bulmuştur.
    haa renault olmasaydı bunlar olmayacak mıydı ?Olcaktı ama bunların atası Renaulttur işte.Yani bugün renoları beğenmeyebilirisiniz vs vs ama bunlar da tarihsel gerçeklerdir.
    Yani bugünkü bütün araçlar ama bakın hepsi aslında MERCEDES ve RENAULT'un Çocuklarıdır.

    http://www.tlind.dk/eng-rhistory_louis.htm
    http://www.renaultoloog.nl/stamboom-english.htm
    http://renault9-11kulubu.forumotion.com/t483-renault-tarihi


    Renault�un ilk minik otomobili �Voiturette� ortaya çıkar. Bu araç 3 ileri ve 1 geri vitesli mekanik dişlisiyle yeni bir çığır açar. Üstelik motordaki gücü kayış ve zincirle değil sabit bir mil (şaft) aracılığı ile doğrudan doğruya arka dingile aktarırlar. Araç daha verimli olur ve sessizliği ile dikkat toplar. 24 Aralık 1898�de sokakları harmanlamaya başlayan Voiturette hemcinsleri gibi sadece düzde gitmez, % 13 eğimli yokuşları rahatlıkla çıkar. Yyani otomobiller yokuş çıkmayı renaultla öğrenmiştir )
    Louis daha güçlü ve daha devirli motorlar için uğraştığı günlerde jeneratör sistemlerine de el atar, getirdiği yeniliklerle adeta devrim yapar. Düşünün henüz 21 yaşında iken (1898) kardeşleri Fernand ve Marcel�i peşine takar, �Renault Freres� şirketini kurar.
    1899 yılında Paris-Trouville arasında bir yarış düzenlenir ki mesafe 170 kilometreyi aşar. Renault�lar yaptıkları özel otomobille yarışı rahat kazanırlar. Bu zafer üzerine kapısını çalanlar artar, yağmur gibi sipariş yağar. Babaları onlara 8 bin İngiliz sterlini sermaye verir, ki ilk ivme için bu para yeter de artar.
    Louis Renault asla �tamam şimdi oldu� demez, daima �daha mükemmeli� arar. Nitekim kapalı karoseri olan ilk aracı da o yapar. Genç girişimci daha o yılın sonunda Billancourt�daki garajı fabrikaya çevirir ve tam 110 kişi çalıştırmaya başlar. Ahbap çavuşlar, ertesi yıl geliştirdikleri spor arabayla (E modeli) Paris-Bordeaux ve Paris-Berlin yarışlarını kazanır, adeta şov yaparlar. İki silindirli �H� modelinin (1902) ardından, dört silindirli �K� modeliyle Paris-Viyana yarışında zafere koşarlar. Ancak 1903 Paris-Madrid yarışında kaza yapar, Marcel�i toprağa bırakırlar, bir süre sonra Fernand da gözlerini hayata yumar.
    Louis güç kaybeder ama aklındaki uçuk hamleleri de bu yıllarda yapar. Mesela işi gücü bırakıp Parisli faytonculara oynar, hayatı boyunca kamçı sallayan adamlara �atsız araba� satar. Arabacı takımı babadan kalma emektarları elden çıkarır, Renault�nun iki silindirli arabalarından alırlar. Louis böylesi rüzgârları iyi yakalar ve yelkenini rüzgâra göre açar. Talep katlana katlana artınca seri üretime geçer ve işçilerini ihtisas sahibi yapmaya bakar. Biri yalnız boya, öbürü sadece döşeme üzerinde derinleşir, işlerinde �uzman� olurlar.
    İşte bu yıllarda kardeşlerinin eksikliğini yaman hisseder, Marcel ve Fernand�ı çok arar. Zira artık sadece imalatı değil, pazarlama ve muhasebeyi de ondan sorarlar. Ama onun önceliği iyi bir arabadır, nitekim ilk amortisörü, ilk soldan direksiyonu, ilk servo freni kullanıp rakiplerine fark atar. Ambulanslar, kamyonetler, itfaiye araçları yapar. Renault�nun baklava dilimini andıran logosu küçük ve basit otomobillerden, resmi erkana satılan lüks limuzinlere kadar birçok modelin alnında parlar. Gün gelir (1914) �Societe des Automobiles Renault� 4 bin 400 işçisiyle bir sanayi devi olur, bundan dört yıl sonra da (1918) çalışanların sayısı 22 bini aşar...

    Renault'nun iki silindirli taşıt aracı (8CV) Paris'te taksi olarak ünlendikten sonra, şirketini başta gelen Fransız üreticisi haline getiren otomobilin seri üretimine başladı.

    Demek ki neymiş Bugünkü Maybach ,Bugatti ,Aston Martin ,Crysler ,Lamborghini ,Corvette,Rolce Royce ,GMC,Mustang vs. nin atası daha doğrusu otomobillerin atası Renaultmuş
    Hatta diyebilirim ki (markası ve modeli ne olursa olsun )altınızdaki arabanın varlığının yarısını dolaylı olarak Mercedes'e yarısını da Renault'a borçlusunuz.
    Buyrun bilgiler buyrun linkler buyrun belgeler....
    Belgeleri kabul etmemek yok saymak zorbalıktır.
    Haa bunlara yalan yanlış derseniz eğer Resmi sayfalardaki belgelerde bilgilerde yanlış bilgiye yer vermek haksız rekabete yol açacağından yasal olarak da suçtur.

    EDİT:KONUYU ÇARPITACAKLAR VEYA BAŞKA TARAFLARA ÇEKECEK OLANLAR LÜTFEN ÖNCE VERDİĞİM BİLGİLERİ VE LİNKLERE BAKSINLAR



    Bir başka deyişle renault seri üretim yaparken audi ,BMW ,Porsche ,Ferrari ,lamborghini daha ortalıkta bile yoktu doğmamıştı bunlar daha

    F1 olayına hiç değinmeyelim son 20 yılın tartışmasız lideridir.Son 6 yılda 3 şampiyonluğu bulunan bu yılda şimdiye kadarki yarışlarda show yapan, Ferrari F2004 hegamonyasına son veren ,Bu sene de şampiyonluğa giden,Formüla 1 de efsane haline geldi gelecek olan bir markadır.
    http://www.renaultsportf1.com/?lang=en
    http://www.renaultsportf1.com/History.html?lang=fr


    Bunun konuyla ne alakası var diye düşünmekte serbestsiniz Derdiniz sorununuz renault ile ilgili ise Renault bursa imalatı symbolden ibaret değil
    EDİT:Tekrar belirtiyorum ben renault fanatiğpiyim ama öyle boş değil şimdiye kadar hep testler ,veriler,istatistikler ve rakamlarla konuşuyoruz laf ebeliği yapacaklar konuya girmesin belge göstersin biz de okuyalım ve öğrenelim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizkubi -- 1 Mayıs 2011; 18:19:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Fransa'da üretilmesi ile Fransız otomobillerinin kalitesi arasında hiçbir bağlantı yok. Sonuçta Bugatti Volkswagen'e aittir, Fransız otomobil üreticileriyle bir alakası yok ki.





    Bugatti aslen Fransa'da kurulmuştur. VAG grubu Bugatti'nin neredeyse yüzyılı bulan yarış ve üstün mühendislik deneyimini de satın almış olduğu için Bugatti Veyron'a "VAG'ın eseridir" demek Özgürlük anıtına Amerikalı demek gibi birşeydir.

    Siz olaya Fransız kalmışsınız.Veyron A'dan Z'ye kadar VAG tarafından projelendirilmiş bir araçtır.Bugatti Markasının Fransız orjinli olması bu aracın sıfırdan VAG tarafından üretildiği gerçeğini değiştirmez.
    ''Ferdinand Porsche'nin torunu dönemin Volkswagen Genel Müdürü Ferdinand Piech'in 2001 Cenevre Otomobil Fuarı'nda dünyanın en hızlı, en güçlü ve en pahalı arabasını üretmek üzere söz vermesiyle başlayan Bugatti Veyron projesi, 2003 yılında üretime hazır hale geldi.''




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    Öncelikle şıunu en başta söyleyeyim Ben Renault Fanatiğiyim

    Bugünkü modern otomobilin atası(marka ve model farketmez) Renault tur.Renault nasıl ki Dünya otomotiv sanayiine öncülük etmişse buna alman araçları da mercedesi de porsche si de dahildir.mesela amortisör ,kapalı karoser (ilk kapalı araba yani ilk tavanı olan araba,İlk soldan direksiyoın,ilk şaft vs vs.Renault a aittir.EE almanlarda renaultuın öncülük ettiği yeniliklerden payını almışlardır çünkü hepimizin bildiği gibi mercedes porsche felan bir pencere veya ciklet markası değil otomobildir.
    1-Mercedes
    2-Renault
    Hatta benzetmek gibi olmasın ama diğerleri mercedes ve renaulttan türemiştir.Çok şey öğrenmişlerdir bunlara bakarak ve çoğalmış gitmişlerdir .Mercedes ve renault otomobil teknolojilerine pek çok yenilik katmış ,pek çok teknolojiyi ilk uygulayan olmuşlar ve diğer bütün arabalara ilham kaynağı olmuşlardır.
    Mesela Bugün bugatti ler o meşhur durma mesafesini Renault'a borçludur.Çünkü ilk servo Freni Renault bulmuştur.
    Mesela bugün o çok konforlu süper lüx araçlar bu konforlarının bir miktarını Renault a borçludur Neden mi Çünkü ilk Amortisör'ü Renault icat etmiştir.Direkt olarak değil de dolaylı olarak bütün bu araçlar ve otomotiv dünyası bunları Renault'a borçludur.İlk Şaft teknolojisini ve bu şekilde güç aktarımını Renault bulmuştur.
    haa renault olmasaydı bunlar olmayacak mıydı ?Olcaktı ama bunların atası Renaulttur işte.Yani bugün renoları beğenmeyebilirisiniz vs vs ama bunlar da tarihsel gerçeklerdir.
    Yani bugünkü bütün araçlar ama bakın hepsi aslında MERCEDES ve RENAULT'un Çocuklarıdır.

    http://www.tlind.dk/eng-rhistory_louis.htm
    http://www.renaultoloog.nl/stamboom-english.htm
    http://renault9-11kulubu.forumotion.com/t483-renault-tarihi


    Renault�un ilk minik otomobili �Voiturette� ortaya çıkar. Bu araç 3 ileri ve 1 geri vitesli mekanik dişlisiyle yeni bir çığır açar. Üstelik motordaki gücü kayış ve zincirle değil sabit bir mil (şaft) aracılığı ile doğrudan doğruya arka dingile aktarırlar. Araç daha verimli olur ve sessizliği ile dikkat toplar. 24 Aralık 1898�de sokakları harmanlamaya başlayan Voiturette hemcinsleri gibi sadece düzde gitmez, % 13 eğimli yokuşları rahatlıkla çıkar. Yyani otomobiller yokuş çıkmayı renaultla öğrenmiştir )
    Louis daha güçlü ve daha devirli motorlar için uğraştığı günlerde jeneratör sistemlerine de el atar, getirdiği yeniliklerle adeta devrim yapar. Düşünün henüz 21 yaşında iken (1898) kardeşleri Fernand ve Marcel�i peşine takar, �Renault Freres� şirketini kurar.
    1899 yılında Paris-Trouville arasında bir yarış düzenlenir ki mesafe 170 kilometreyi aşar. Renault�lar yaptıkları özel otomobille yarışı rahat kazanırlar. Bu zafer üzerine kapısını çalanlar artar, yağmur gibi sipariş yağar. Babaları onlara 8 bin İngiliz sterlini sermaye verir, ki ilk ivme için bu para yeter de artar.
    Louis Renault asla �tamam şimdi oldu� demez, daima �daha mükemmeli� arar. Nitekim kapalı karoseri olan ilk aracı da o yapar. Genç girişimci daha o yılın sonunda Billancourt�daki garajı fabrikaya çevirir ve tam 110 kişi çalıştırmaya başlar. Ahbap çavuşlar, ertesi yıl geliştirdikleri spor arabayla (E modeli) Paris-Bordeaux ve Paris-Berlin yarışlarını kazanır, adeta şov yaparlar. İki silindirli �H� modelinin (1902) ardından, dört silindirli �K� modeliyle Paris-Viyana yarışında zafere koşarlar. Ancak 1903 Paris-Madrid yarışında kaza yapar, Marcel�i toprağa bırakırlar, bir süre sonra Fernand da gözlerini hayata yumar.
    Louis güç kaybeder ama aklındaki uçuk hamleleri de bu yıllarda yapar. Mesela işi gücü bırakıp Parisli faytonculara oynar, hayatı boyunca kamçı sallayan adamlara �atsız araba� satar. Arabacı takımı babadan kalma emektarları elden çıkarır, Renault�nun iki silindirli arabalarından alırlar. Louis böylesi rüzgârları iyi yakalar ve yelkenini rüzgâra göre açar. Talep katlana katlana artınca seri üretime geçer ve işçilerini ihtisas sahibi yapmaya bakar. Biri yalnız boya, öbürü sadece döşeme üzerinde derinleşir, işlerinde �uzman� olurlar.
    İşte bu yıllarda kardeşlerinin eksikliğini yaman hisseder, Marcel ve Fernand�ı çok arar. Zira artık sadece imalatı değil, pazarlama ve muhasebeyi de ondan sorarlar. Ama onun önceliği iyi bir arabadır, nitekim ilk amortisörü, ilk soldan direksiyonu, ilk servo freni kullanıp rakiplerine fark atar. Ambulanslar, kamyonetler, itfaiye araçları yapar. Renault�nun baklava dilimini andıran logosu küçük ve basit otomobillerden, resmi erkana satılan lüks limuzinlere kadar birçok modelin alnında parlar. Gün gelir (1914) �Societe des Automobiles Renault� 4 bin 400 işçisiyle bir sanayi devi olur, bundan dört yıl sonra da (1918) çalışanların sayısı 22 bini aşar...

    Renault'nun iki silindirli taşıt aracı (8CV) Paris'te taksi olarak ünlendikten sonra, şirketini başta gelen Fransız üreticisi haline getiren otomobilin seri üretimine başladı.

    Demek ki neymiş Bugünkü Maybach ,Bugatti ,Aston Martin ,Crysler ,Lamborghini ,Corvette,Rolce Royce ,GMC,Mustang vs. nin atası daha doğrusu otomobillerin atası Renaultmuş
    Hatta diyebilirim ki (markası ve modeli ne olursa olsun )altınızdaki arabanın varlığının yarısını dolaylı olarak Mercedes'e yarısını da Renault'a borçlusunuz.
    Buyrun bilgiler buyrun linkler buyrun belgeler....
    Belgeleri kabul etmemek yok saymak zorbalıktır.
    Haa bunlara yalan yanlış derseniz eğer Resmi sayfalardaki belgelerde bilgilerde yanlış bilgiye yer vermek haksız rekabete yol açacağından yasal olarak da suçtur.

    EDİT:KONUYU ÇARPITACAKLAR VEYA BAŞKA TARAFLARA ÇEKECEK OLANLAR LÜTFEN ÖNCE VERDİĞİM BİLGİLERİ VE LİNKLERE BAKSINLAR



    Bir başka deyişle renault seri üretim yaparken audi ,BMW ,Porsche ,Ferrari ,lamborghini daha ortalıkta bile yoktu doğmamıştı bunlar daha

    F1 olayına hiç değinmeyelim son 20 yılın tartışmasız lideridir.Son 6 yılda 3 şampiyonluğu bulunan bu yılda şimdiye kadarki yarışlarda show yapan, Ferrari F2004 hegamonyasına son veren ,Bu sene de şampiyonluğa giden,Formüla 1 de efsane haline geldi gelecek olan bir markadır.
    http://www.renaultsportf1.com/?lang=en
    http://www.renaultsportf1.com/History.html?lang=fr


    Bunun konuyla ne alakası var diye düşünmekte serbestsiniz Derdiniz sorununuz renault ile ilgili ise Renault bursa imalatı symbolden ibaret değil
    EDİT:Tekrar belirtiyorum ben renault fanatiğpiyim ama öyle boş değil şimdiye kadar hep testler ,veriler,istatistikler ve rakamlarla konuşuyoruz laf ebeliği yapacaklar konuya girmesin belge göstersin biz de okuyalım ve öğrenelim

    Alıntıları Göster
    denizkubinin yazdıklarının sadece birkaç cümlesini okuyup kalanını tahmin etme yöntemiyle forumları takip ediyorum artık....
    bu mantıkla hepimiz afrikadan geldik o yüzden büyük ihtimalle zenciyiz, aranızda zenci olan kaç kişi var merak ettim ben değilim mesela .....

    bu arada bütün arabaların atası
    tekerleği bulan adam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolvo -- 1 Mayıs 2011; 18:34:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Fransa'da üretilmesi ile Fransız otomobillerinin kalitesi arasında hiçbir bağlantı yok. Sonuçta Bugatti Volkswagen'e aittir, Fransız otomobil üreticileriyle bir alakası yok ki.





    Bugatti aslen Fransa'da kurulmuştur. VAG grubu Bugatti'nin neredeyse yüzyılı bulan yarış ve üstün mühendislik deneyimini de satın almış olduğu için Bugatti Veyron'a "VAG'ın eseridir" demek Özgürlük anıtına Amerikalı demek gibi birşeydir.

    Siz olaya Fransız kalmışsınız.Veyron A'dan Z'ye kadar VAG tarafından projelendirilmiş bir araçtır.Bugatti Markasının Fransız orjinli olması bu aracın sıfırdan VAG tarafından üretildiği gerçeğini değiştirmez.
    ''Ferdinand Porsche'nin torunu dönemin Volkswagen Genel Müdürü Ferdinand Piech'in 2001 Cenevre Otomobil Fuarı'nda dünyanın en hızlı, en güçlü ve en pahalı arabasını üretmek üzere söz vermesiyle başlayan Bugatti Veyron projesi, 2003 yılında üretime hazır hale geldi.''

    Evet haklısınız ben de geçen gün national geographic mega feabrikalar programında izledim almanyada yapılıyor Bugatti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Fransa'da üretilmesi ile Fransız otomobillerinin kalitesi arasında hiçbir bağlantı yok. Sonuçta Bugatti Volkswagen'e aittir, Fransız otomobil üreticileriyle bir alakası yok ki.





    Bugatti aslen Fransa'da kurulmuştur. VAG grubu Bugatti'nin neredeyse yüzyılı bulan yarış ve üstün mühendislik deneyimini de satın almış olduğu için Bugatti Veyron'a "VAG'ın eseridir" demek Özgürlük anıtına Amerikalı demek gibi birşeydir.

    Siz olaya Fransız kalmışsınız.Veyron A'dan Z'ye kadar VAG tarafından projelendirilmiş bir araçtır.Bugatti Markasının Fransız orjinli olması bu aracın sıfırdan VAG tarafından üretildiği gerçeğini değiştirmez.
    ''Ferdinand Porsche'nin torunu dönemin Volkswagen Genel Müdürü Ferdinand Piech'in 2001 Cenevre Otomobil Fuarı'nda dünyanın en hızlı, en güçlü ve en pahalı arabasını üretmek üzere söz vermesiyle başlayan Bugatti Veyron projesi, 2003 yılında üretime hazır hale geldi.''

    Alıntıları Göster
    quote:

    Öncelikle şıunu en başta söyleyeyim Ben Renault Fanatiğiyim

    Üzgünüm kubi,bundan sonrasını okumadım.Fanatik birini kale almıyorum malesef.Zaten sen bunu kendin itiraf ettikten sonra seni kimse kale almaz boşuna nefes tüketiyosun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    denizkubinin yazdıklarının sadece birkaç cümlesini okuyup kalanını tahmin etme yöntemiyle forumları takip ediyorum artık....
    bu mantıkla hepimiz afrikadan geldik o yüzden büyük ihtimalle zenciyiz, aranızda zenci olan kaç kişi var merak ettim ben değilim mesela .....

    Söylediklerimin aksini iddia edecek belge yoksa zırvalamana katlanacak değiliz.Edebiyat yapacaksan git kitap yaz burayı meşgul etme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    quote:

    Öncelikle şıunu en başta söyleyeyim Ben Renault Fanatiğiyim

    Üzgünüm kubi,bundan sonrasını okumadım.Fanatik birini kale almıyorum malesef.Zaten sen bunu kendin itiraf ettikten sonra seni kimse kale almaz boşuna nefes tüketiyosun.

    Ben de senin gibi düşünenleri kaaale almayacağım sen de kusura bakmayasın.Evet Renault severim ben
    Forumda ''Fan Of The Volkswagen '' diye konu açılıp buradaki pek çok kişi evet biz vw fanatiğiyiz diye adını yazdırıyordu ama neyse çok da fi fi


    belgelerle konuşuyorsanız konuşun yoksa ikileyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    quote:

    Öncelikle şıunu en başta söyleyeyim Ben Renault Fanatiğiyim

    Üzgünüm kubi,bundan sonrasını okumadım.Fanatik birini kale almıyorum malesef.Zaten sen bunu kendin itiraf ettikten sonra seni kimse kale almaz boşuna nefes tüketiyosun.

    Ben de senin gibi düşünenleri kaaale almayacağım sen de kusura bakmayasın.Evet Renault severim ben
    Forumda ''Fan Of The Volkswagen '' diye konu açılıp buradaki pek çok kişi evet biz vw fanatiğiyiz diye adını yazdırıyordu ama neyse çok da fi fi


    belgelerle konuşuyorsanız konuşun yoksa ikileyin

    Terbiyesizleşmenin lüzumu yok,herkes senin gibi düşünmek zorunda değil,bunları da zorla kimseye dikte edemezsin.Ayrıca her seferinde konuyu kendin VW'e getiriyorsun.Yarası olan gocunurmuş,zaten seviyen belli o yüzden saçmalıklarını kendine sakla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    quote:

    Öncelikle şıunu en başta söyleyeyim Ben Renault Fanatiğiyim

    Üzgünüm kubi,bundan sonrasını okumadım.Fanatik birini kale almıyorum malesef.Zaten sen bunu kendin itiraf ettikten sonra seni kimse kale almaz boşuna nefes tüketiyosun.

    Ben de senin gibi düşünenleri kaaale almayacağım sen de kusura bakmayasın.Evet Renault severim ben
    Forumda ''Fan Of The Volkswagen '' diye konu açılıp buradaki pek çok kişi evet biz vw fanatiğiyiz diye adını yazdırıyordu ama neyse çok da fi fi


    belgelerle konuşuyorsanız konuşun yoksa ikileyin

    Senin gbi var birkaç tane var forumda mesajlarnda yazmışın bugatti almanyada uretlyo dye Fransada Vw Fabrkasnda uretlyo sende bılynda dalga yapıyosun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    quote:

    Öncelikle şıunu en başta söyleyeyim Ben Renault Fanatiğiyim

    Üzgünüm kubi,bundan sonrasını okumadım.Fanatik birini kale almıyorum malesef.Zaten sen bunu kendin itiraf ettikten sonra seni kimse kale almaz boşuna nefes tüketiyosun.

    Ben de senin gibi düşünenleri kaaale almayacağım sen de kusura bakmayasın.Evet Renault severim ben
    Forumda ''Fan Of The Volkswagen '' diye konu açılıp buradaki pek çok kişi evet biz vw fanatiğiyiz diye adını yazdırıyordu ama neyse çok da fi fi


    belgelerle konuşuyorsanız konuşun yoksa ikileyin

    Alıntıları Göster
    Almanlar ve Fransızlar dahi kendi markalarına bu kadar sahip çıkmadı.

    Çabalarınıza hayranım.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.