Şimdi Ara

Citroen Nemo Ayrıntılı İnceleme*** (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
1
Favori
117.550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 1 haftadır istanbul şehir içi trafiğinde kullanıyorum 2013 nemo vision aracımı.
    Dikkatimi çeken ve sizinle paylaşıp yorumlarınızı öğrenmek istediğim birkaç husus var.

    1)- Araç çalışıyor vaziyette ister hareket edin isterseniz boşta gaza basın mekanik olmayan sanki elektriksel bir ses gaza bastıkça artarak ortaya çıkıyor. Hani eskiden sonradan teyp taktığımızda radyodan bir cızırdama-gelirdi (gaza bastıkça) işte onun gibi birşey. Fakat burada olayın radyo ile ilgisi yok (kapalı iken de aynı ses geliyor)
    2)- Klimayı çalıştırdığımda önden resmen homurtu sesi geliyor içeriye. Hatta sol ayağım debriyajda iken klima titreşimini ayağımda hissediyorum.

    Yukarıda saydığım 2 sorun da daha önce başka hiçbir aracımda karşılaşmadığım şeyler. Tamam, klima çalışınca aracın dışında bir gürültü olur ama içeriye bu homurtuyu bu titreşimi geçirmemesi lazım.
    Aranızda nemo kullanan ve bu tip sorunlarla karşılaşan arkadaşlardan yorum bekliyorum.
    Saygılarımla.




  • Ben o bahsettiğiniz iki sorunla karşılaşmadım. Ne elektronik bir ses ne de klima çalışırken homurtu sesi.
    Ama bu konuya özellikle dikkat edeceğim belki ben şimdiye kadar dikkat etmemişimdir.
  • Pazartesi (12/05/2013) saat 13:30'a avcılar av-car'dan servis randevusu aldım. Hem 1500km ilk kontrol hem de yukarıda saydığım sorunlar için aracı servise götüreceğim.
    Bu arada İstanbul-Ayvalık-İzmir-İstanbul rotası yaptım. Uzun yoldaki izlenimlerim.
    - Konforlu bir sürüş var
    - İçeriye gürültü makul seviyede alıyor (rahatsız edici değil)
    - Vites geçişleri oldukça yumuşak
    - Frenler daha iyi olabilirdi (belki arka kampana olduğu için)
    - Ses sistemi gayet başarılı
    - 80-110 km hız aralığında kullandım ortalama yakıt tüketimim 4,5lt/100km
    - Ara hızlanmaları başarılı
    - Arka bagaj kapağı biraz ağır; açarken veya kapatırken belinize dikkat edin derim.
    - Sinyal verirken bazen uzun farları yaktım (yani düğme ergonomisi iyi değil)
    - Klima çok verimli
    - Anahtar kumandasındaki sadece arka bagajı açma düğmesi olması süper ve bir de kumandaya uzun basışla ön camların kapanması harika.
    - Kol dayama ile vites birbirine çok yakın yani kolunuzu dayayınca vites değiştirmek biraz zor oluyor. Fakat kol dayamanın olması yine de çok faydalı.
    - Seyir halinde silecek suyunu sıktığınızda sileceklerin çektiği su soldan (şöför tarafı camından) cam açıksa içeri giriyor cam kapalı ise aşağı süzülüp sol dikiz aynası görüşünü kısıtlıyor.
    - USB giriş noktası hatalı yere konuşlandırılmış. Şöyle ki; USB girişine bir flash bellek koyup müzik dinlemek istediğimizde el freni indirirken veya el frenini çekerken elimiz flash belleğe takılıyor ve kırılma riski doğuyor.
    - Arka kapılarda veya uygun bir yerde arkada oturanların kullanabileceği şişe-bardak koyma yerleri olmalıydı (kol dayamanın altında var ama şişe koysan devriliyor, bardak koysan sığmıyor)

    Saygılarımla.




  • Güzel tecrübe bilgileri sağolun.

    USB olarak 1 cm kadar boyu olan bellek kullanın bence orada olduğunu bile unutursunuz :)


     Citroen Nemo Ayrıntılı İnceleme***



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noah. -- 12 Mayıs 2013; 22:21:24 >
  • Önerin için ben de sana teşekkür ederim, en kısa zamanda edineceğim bu ufaklardan.
    Bu arada örneğin flash bellekten müzik dinlediniz ve canınız radyo dinlemek istedi radyoya geçiş yaptığınızda geri flash belleğe dönmek istrerseniz sanırım tekrar çıkartıp geri takmak lazım. Yani kumanda panelinde usb seçimi yok. Ben mi göremedim veya bulamadım acaba?
  • Mutlaka vardır. Bende usb özelliği olmadığından nerde olduğunu bilmiyorum ama aux var bende ona geçmek için cd tuşuna iki kez basıyorum çıkıyor aux.
    Siz cd yazan tuşa üç kez basın deneyin.
  • Jettadan nemo ya geçtik hadi hayırlısı...
  • Neden jettadan nemoya geçtiniz?
    Sizin tercihinizmi ekonomik zorunluluk mu?
  • arkadaşlar citroen nemo marka aracım var yol bilgisayarındaki anlık yakıt tüketimi verilerini daha önce hiç açmamıştım kullanmamıştım şimdi açtığımda normal seyir halinde düşük yakıt tüketiyor ancak şehir içinde arada bir vitesi boşa attığımda 40 la 45 le falan giderken yakıt tüketimi inanılmaz yüksek gösteriyor 40 litre 50 litre neden böyle oluyor sadece benim aracımdamı böyle yoksa hepsinde böylemi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aleka


    quote:

    Orijinalden alıntı: yesilsoy


    nemoları sürerken dizlerim aracın direksoyonun altındaki yere çarpıyor......
    Aynı sorunu olan var mı?


    Bazı araçlarda banada oluyor

    Dizlerim değil de diz ile bilek arasındaki kemği sürekli vurdum pegeout bipper de. Nemo da böyleymiş, eğer fio da öyleyse en iyisi doblodan devam etmek sanırım...
  • bayram tatilinde 3 şöför değişerek 2,600 km yol gittik.

    Araçta 5 kişi ve valizler varken Hoapanın dik köylerine çok rahat çıktık. Hiç durmadan tırmandık.

    Devamında yader yaylasına bu sefer bagajada 1 kişi alrak 6 kişi tırmandık. Trafik sıkışana kadar hiç sıkıntı yaşanmadı. bazaen devri alamdan bayıra vurmak zorunda kalınca vites küçülttük. Trafik sıkışınca bir kaç kez kalkmakta sorun yaşadık ve stop ettirdim ama bu beceriksizliğim ile doğru orantılıydı.

    Devam ettik yolumuza ve uzun göle çıktık. Son km de çok dik bayır vardı. bir yerde şöför değişti,rdik. sorunsuz çıktık. Uzun gölün çevresinde tırmanmaya devam ettik. Toprak yolda 1,400 metreye çıktık yine 6 kişiydik.

    Devamında sümela manastırına gittik orada önümüzde mercedes minibüsler bayırı çıkamadı geri geldi hzılandı tırmandı falan ama biz sorusnuz ilerledik.


    Bolu dağına kadar trafik vardı mx. 120 km ile ilerledik fakat benim uyuduğum saatlerde arkdadaş sabah 3,30 sularında 150-155 seviyelerine çıkmış hız konusunda. Bir virajda hafif yalpalamış araba fakat hemen toparlanmış.

    Kazasız belasız ve çok memnun şekilde nemo 2012 model 1,4 dizel ile 2,600 Km yi dağ tırmanışları dahil 520 TL'lik mazot ile tamamladık.

    Ben arabadan çok memenun kaldım hatta elimdekini değiştirecek olursam kesinlikle bu sınıfta tercihimi nemodan yana kullancağım.

    Caddy ile kıyaslanamaz çünkü Caddy'yi volkswagen üretiyor. O araba ayrı bir dünya...

    Nemonun iç hacmi çok geniş. Ben 110 kiloyum ve bagajda uyudum minderleri dizdik bagaja gayet rahat sığdım. İç hacim yüksekliğide dışarıdan göründüğündne daha fazla. Şöför için kol koyma desteği falan olsa tadınman yenmez bir araba olur.


     Citroen Nemo Ayrıntılı İnceleme***




  • Bayram tatilinde 3000 km yaptık aracın karakteristik özellikleri böyle kısa zamanda yapılan uzun yolculuklarda ortaya çıkıyor araca 10 üzerinden 3 ancak verilir..
  • öncelikle herkese merhaba forumda yeniyim.sadece madur olduğum bir konuyu paylaşmak istedim.bende 2012 aralık 28 sıfır nemo multi space aldım.aracımdan son derece memnunum .zaman olarak bilmiyorum stepnemim çalındığını dün akşam fark ettim .Aracın altından mekanizmanın telini keserek almışlar görünce şok oldum desem yalan olmaz.bu konuda önlem almanızı diğer nemo kullanıcılarınında mağdur olmaması açısından sizlerle paylaşmak istedim.Bu gün servisle konuştum mekanizma için dönüş yapacağız dediler bekliyorum .Şimdi yeni bir lastik alıp bagaja koymak gerekiyor bagajda biraz küçüktü şimdi yer sıkıntısı çıktı istemedende olsa.çünkü benim oğlumun bebek arabası ve diğer ıvır zıvır bir sürü eşya araçta bulunuyordu şimdi yeni bir yöntem bulmak zorundayım önerisi olanlar var ise paylaşabilir mi ?
  • Selam,
    önceki sayfalarda nemo vizyon plus alacağımı söyledikten sonra nemoyu alalı 2 sene ve 42.000-km olmuş:)
    Aracı sürekli ben kullandım ve izlenimlerim tamamen tecrübeye dayalıdır.
    Birincisi araç şehir içi veya şehir dışı amacına yönelik (çok kalabalık olmayan aileler için ve ağır tonajlı olmayan yük taşımacılığı) kullanıldığı takdirde bence gayet güzel ve öantıklı bir araç
    Bugüne kadar aracımda bir sıkıntı çıkmadı, bakımlarını yetkili serviste (izmir-kavuklar) yaptırdım.
    En son girilen 40.000-bakım oldukça pahalıydı.
    Ne değişti? yağ-yağ filtresi, polen filtresi, mazot filtresi...hepsi bu
    Ne tuttu? 650-TL.
    Sizce de abartılı değil mi?
    Bunun nedeni mazot filtresinin 300 küsür tl civarında olması iöiş.
    1,3 dizel motorun yakıt filtresi neden bu kadar pahalı olurki, anlamadım.
    Garantisi bitti ve artık bundan sonra yetkili servise gitmem.
    Zaten satışa çıkardım aracımı çünkü, amacına yönelik kullandım ve işim bitti bu araçla, bundan sonrası bana masraf olur.




  • 2010 model nemo combi var bizde. Teybin aux girisini nasil ayarlayacagim? Bilen varsa ve aydinlatirsa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    nemo vizyon hakkındaki düşünceleriniz nedir? uzun süredir kullananlar tavsiye edermi? formun ilk sayfasında devrildiği bi video var. 2015 modellerde bu sorun hala devam ediyormu? Virajlarda hemen yatarmı ayrıca diğer konularda da yorumlarınızı bekliyorum.
  • Bende nemo kullanıcısıyım yaklaşık 20000 km kullandım aracı fakat ben pek memnun değilim açıkçası. Zaten çok konforlu bir araç değil fakat 1.4 dizel motora rağmen yakıtı da bence fazla. Katalog verisi ile zaten hiç alakası yok. Oldukça sakin kullanırım, anlık tüketim hep açıktır dikkat ederim fakat bu araç ne yaptimsa çok yakıyor. Araçta sorun vardır diyen arkadaşlar için 2 tane nemo aracımız var ikisinde de durum aynı. 3 aylık süre ile clio 1.5 dci kullandım. Yakıt olarak dağlar var aynı güzergah ve kullanım karakteri ile. Ortalamam 7 lt/100 km ve yaşadığım şehirde öyle çok trafik olmaz. Clio ile bu değer maximum 5.2lt/100km. Bakımlarını düzenli yaptırırım en iyi yağı ve parçaları kullanırım. Sizlerde de durum aynı mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgrcsr

    Bende nemo kullanıcısıyım yaklaşık 20000 km kullandım aracı fakat ben pek memnun değilim açıkçası. Zaten çok konforlu bir araç değil fakat 1.4 dizel motora rağmen yakıtı da bence fazla. Katalog verisi ile zaten hiç alakası yok. Oldukça sakin kullanırım, anlık tüketim hep açıktır dikkat ederim fakat bu araç ne yaptimsa çok yakıyor. Araçta sorun vardır diyen arkadaşlar için 2 tane nemo aracımız var ikisinde de durum aynı. 3 aylık süre ile clio 1.5 dci kullandım. Yakıt olarak dağlar var aynı güzergah ve kullanım karakteri ile. Ortalamam 7 lt/100 km ve yaşadığım şehirde öyle çok trafik olmaz. Clio ile bu değer maximum 5.2lt/100km. Bakımlarını düzenli yaptırırım en iyi yağı ve parçaları kullanırım. Sizlerde de durum aynı mı?

    Benim ortalamam 5.9 litre.arac 2010 model combi sx plus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar sonunda aux kablosu ve sökme aparatını alıp citroen nemo aracıma taktım geçen ay. benim gibi blaupunkt teyp sahipleri hala aux suz dolaşmasın. ben burdan aldım:

    GittiGidiyor
    BLAUPUNKT AUX KABLOSU SARI SOKET (1 Metre) Fiyatı ve Özellikleri - GittiGidiyor
    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/blaupunkt-aux-kablosu-sari-soket-1-metre-233509337

    GittiGidiyor
    OTO TEYP SÖKME APARATI BLAUPUNKT Fiyatı ve Özellikleri - GittiGidiyor
    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/oto-teyp-sokme-aparati-blaupunkt-233507617


     Citroen Nemo Ayrıntılı İnceleme*** Citroen Nemo Ayrıntılı İnceleme*** Citroen Nemo Ayrıntılı İnceleme*** Citroen Nemo Ayrıntılı İnceleme***




  • Meticulous kullanıcısına yanıt
    Elinize sağlık hocan güzel olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.